AUDIOLYTIC
Supreme Member
- 13 August 2010
- 9,795
Γι αυτο, οποτε προκυψει ευκαιρια για 1-2 εξτρα κεφαλες , καλο ειναι να τις κυνηγαμε, δεν ξερεις καμια φορα ποτε θα χρειαστουν............
Ειναι αληθεια οτι και γω βρισκω λιγο περιεργη τη ψηλη αντισταση εισοδου που θελει στο phono , λογω αντιστασης πηνιων στα 40 Ω .Την HANA SL την πήρα με τις καλύτερες προθέσεις σε αντικατάσταση της ZYX R50 (που ατυχώς στράβωσα το στέλεχος της!). Δεν είναι του επιπέδου της ZYX. Δεν ξέρω, ίσως να μην στήθηκε και απόλυτα καλά, ίσως να μην ταίριαζε με το phono μου; Πάντως η quintet black ακούγεται πολύ καλύτερα (βέβαια να πω ότι έχω και άλλο πλατό τώρα με την ortofon)
ΣυμφωνώΕιναι αληθεια οτι και γω βρισκω λιγο περιεργη τη ψηλη αντισταση εισοδου που θελει στο phono , λογω αντιστασης πηνιων στα 40 Ω .
Κατεληξα γυρω στα 360Ω , αλλα παιζει και πιο χαμηλα , ακομη και στα 100 Ω. Θελει καλο στησιμο λογω shibata , προσοχη στο βαρος αναγνωσης , κοντα στα 2 γρ ,ισως οχι περισοτερο , και η vta της να μην ειναι ψηλη. Γενικα καλη, αλλα οχι τοσο οσο λενε τα ριβιους και οχι και τοσο καλο vfm κοντα στα 700 ευρω. Καλυτερο vfm βεβαια γενικα απο αντιστοιχες ΜΜ σε τετοια τιμη.
Οταν παρεις μια γεννητρια (ακομη και μεταχειρισμενη) για 50-60 ευρω και της βαλεις μια βελονα jico sas ( 250 ευρω ) , τοτε οι καινουργιες ΜΜ των 500-600 ευρω , καθe αλλο απο καλο vfm ειναι. Τετοια γεννητρια που μπορεις να βρεις ειναι η PHILIPS GP500 MK II. Παιρνεις και 1-2 πιο απλες βελονες και τελειωσες. Αλλες γεννητριες, μπορεις να βρεις απο SHURE ( M75, M97..... )Η αλήθεια είναι ότι μια zyx πριν από κάποια χρόνια είχα κι εγώ και Ναι ήταν από τις καλύτερες που έχω ακούσει. Επίσης Ναι είμαι ζημιαρης πρόσφατα κατέστρεψα μια βελόνα jico sas και φυσικό είναι μιας και τελευταία έχω αποφασίσει να αναδιοργάνωσω τη συλλογή μου 5000 κομμάτια με βάση την ποιότητα των βυνιλιων και σχεδόν έχω τελειώσει αρα έχω καταντήσει βελονοφαγος. Το ζήτημα είναι άλλο μου αρέσει να έχω μια καλή γεννήτρια και απλά ανάλογα την ακρόαση να αλλάζω μόνο βελόνες χωρίς να πιάσω κατσαβίδι. (Δεν έχω headshell). Τέλος όπως γράφτηκε παραπάνω VFM κάτω από τα 600 ευρώ = ΜΜ
Ναι, στον Τζίμη ήταν η ερώτηση. Το πικάπ του είναι πανέμορφο, απ' όσο γνωρίζω πολύ καλό και είναι ένα από τα αρκετά που θα ήθελα να έχω.μήπως γιατί κάνει ζημιές και αυτός;;
τον Τζίμη εννοώ μιας και αυτόν φαντάζομαι ότι ρωτάς...
Μην ακούω τέτοια, η ζωή είμαι μικρή και δε θα πάρουμε τίποτα μαζί. Να είμασταν είκοσι χρονών να το καταλάβω αλλά κάθε μέρα η ακοή μας χειροτερεύει. Βάλε την καλύτερη σου και λιώστην, η αγορά είναι παγκόσμια και ευκαιρίες πάντα θα βρίσκουμε ακόμα και όσοι έχουμε χαμηλό budget. Εγώ είχα σπάσει είτε την ακίδα είτε όλο το cantilever στην Denon DL-110. Ήμουν άσχετος τότε για να καταλάβω τι έκανα, κάτι έκανα όμως γιατί μια μέρα δε διάβαζε τίποτα, μόνο παραμόρφωση. Ευτυχώς τότε η κεφαλή είχε 100€ και την αντικατέστησα. Μπροστά σε αυτά που έχω δώσει για όλο το σύστημα ήταν ένας καφές....το πήρα απόφαση.. καμιά ακριβή ή αγαπημένη που έχει καταργηθεί δεν ξαναμπαίνει στον βραχίονα.
μέχρι vm95ml/sh από δω και μπρος και χαρά στο κουράγιο σας παίδες!
'Ενας δεύτερος βραχίονας με αποσπώμενο headhsell ή ακόμα και ένα χαμηλότερου budget μεταχειρισμένο πικάπ θα σου λύσουν τα χέρια. Για μένα που ανήκω στους τρελούς ένα πικάπ = κανένα! Το πικάπ σου πάντως αξίζει μια καλή χαμηλοέξοδη MC αν σε παίρνει οικονομικά. Την ΜΜ είτε σε άλλο πικάπ είτε σε άλλον βραχίονα και όντως με μία γεννήτρια μπορείς να αλλάζει διαφορετικές βελόνες ανά περίσταση.Η αλήθεια είναι ότι μια zyx πριν από κάποια χρόνια είχα κι εγώ και Ναι ήταν από τις καλύτερες που έχω ακούσει. Επίσης Ναι είμαι ζημιαρης πρόσφατα κατέστρεψα μια βελόνα jico sas και φυσικό είναι μιας και τελευταία έχω αποφασίσει να αναδιοργάνωσω τη συλλογή μου 5000 κομμάτια με βάση την ποιότητα των βυνιλιων και σχεδόν έχω τελειώσει αρα έχω καταντήσει βελονοφαγος. Το ζήτημα είναι άλλο μου αρέσει να έχω μια καλή γεννήτρια και απλά ανάλογα την ακρόαση να αλλάζω μόνο βελόνες χωρίς να πιάσω κατσαβίδι. (Δεν έχω headshell). Τέλος όπως γράφτηκε παραπάνω VFM κάτω από τα 600 ευρώ = ΜΜ
Βρέθηκε και αγοράστηκε η PHILIPS GP500 MK IIΟταν παρεις μια γεννητρια (ακομη και μεταχειρισμενη) για 50-60 ευρω και της βαλεις μια βελονα jico sas ( 250 ευρω ) , τοτε οι καινουργιες ΜΜ των 500-600 ευρω , καθe αλλο απο καλο vfm ειναι. Τετοια γεννητρια που μπορεις να βρεις ειναι η PHILIPS GP500 MK II. Παιρνεις και 1-2 πιο απλες βελονες και τελειωσες. Αλλες γεννητριες, μπορεις να βρεις απο SHURE ( M75, M97..... )
σε αυτά τα λεφτά θα πήγαινα στην Ελβετική Black Diamond της analogis ακριβώς από πάνω.Βρέθηκε και αγοράστηκε η PHILIPS GP500 MK II
Σε βελόνα από τις παρακάτω έλεγα για την πρώτη jico τη Spherical
www.dacapoaudio.com/3496-Philips-GP-500-MK-II-styli.html
Η γνώμη σου
Λέω να κρατήσω χαμηλά το κόστος να πάρω και την AT
Εγώ δε θα προτιμούσα σφαιρική όποιος και να είναι ο κατασκευαστής. Με ελλειπτική θα άρχιζα.Βρέθηκε και αγοράστηκε η PHILIPS GP500 MK II
Σε βελόνα από τις παρακάτω έλεγα για την πρώτη jico τη Spherical
www.dacapoaudio.com/3496-Philips-GP-500-MK-II-styli.html
Η γνώμη σου
Λέω να κρατήσω χαμηλά το κόστος να πάρω και την AT
Αγαπητέ Κώστα θα βγω λίγο θέματος για να απαντήσω στην ερώτηση σου.Γιατί ΜΜ αφού έχεις το Dino αλλά και πικαπάρα? Έχω το ίδιο phono γύρω στα 20 χρόνια και έχει παίξει μέχρι και την Denon DL-304 που έχει πολύ χαμηλή έξοδο. Δε μπορώ να προτείνω κεφαλή μιας και έχω λίγα ακούσματα και όλες εκτός κυκλοφορίας αλλά η Audio Technica έχει και MC's στα χρήματα που διαθέτεις.
Λογικά όσα λες. Εγώ επειδή έχω χορτάσει τη λάμπα από τους κιθαριστικούς ενισχυτές ευτυχώς δεν έχω λαμπάτα απωθημένα. Γνωρίζω για τη ποιότητα σημερινής παραγωγής λυχνιών σε σχέση με 50 χρόνια πριν και δεν έχω σκοπό να κυνηγάω λάμπες, είναι αργά πια. Όσοι μάζεψαν λάμπες σε λογικές τιμές τον προηγούμενο αιώνα προνόησαν. Έχω λαμπάτο προενισχυτή γιατί συγκριτικά με ότι δοκίμασα (όταν έψαχνα προ) ήταν πολύ καλύτερος (βέβαια και πολύ ακριβότερος) και τον προτίμησα. Σε λαμπάτο τελικό δε θα πήγαινα γιατί θέλω δύναμη και για το κόστος λυχνιών που ανέφερες.Αγαπητέ Κώστα θα βγω λίγο θέματος για να απαντήσω στην ερώτηση σου.
Από μικρό παιδί που ασχολούμαι με τον ήχο και λίγο αργότερα με το hi-end όνειρο είχα ένα πολύ καλό σύστημα.
Είχα την τύχη τη σωστή (οικονομική) περίοδο 1995-2005 να είμαι επαγγελματίας στο χώρο του ήχου οπότε μετά από πολλές αλλαγές το ιδανικό για τα αυτιά μου στήθηκε αρχικά ως συστημα αναφοράς για το κατάστημα και μετά μετακόμισε σπίτι μου.
Σήμερα για να είμαι ειλικρινής ακούω συνέχεια από το δεύτερο σύστημα. Το τρανζίστορ θα αποδώσει το 90% στο δεκάλεπτο.
Το καλό το σύστημα θέλει 2ωρες ζέσταμα τα isolator 45 λεπτά ο λαμπάτος αλλα 20 το λαμπατο stage του dac παλι τόσα και τέλος τα διάφορα φίλτρα ρεύματος πιθανά να θέλουν 2-3 μέρες πάντα στο ρεύμα και μέχρι να ζεσταθεί ελάχιστα καλύτερα παίζει από το τρανζίστορ.
Εκτός από το παραπάνω η αλλαγή όλων των λυχνιών που έκανα πέρσι κόστισε όσο το pioneer mkii που από ότι είδα πολλοί αγαπάτε εδώ στο forum.
Δυστυχώς δεν ζούμε πλέον στο 1995-2005 και ακόμη και η ακρόαση που κάνω αυτή τη στιγμή που γράφω θα πρέπει δυστυχώς να είναι vfm.
Βρέθηκε και αγοράστηκε η PHILIPS GP500 MK II
Σε βελόνα από τις παρακάτω έλεγα για την πρώτη jico τη Spherical
www.dacapoaudio.com/3496-Philips-GP-500-MK-II-styli.html
Η γνώμη σου
Λέω να κρατήσω χαμηλά το κόστος να πάρω και την AT
Ναι συμφωνω για την Black Diamond. Πηρα μια για μια shure M75E πριν λιγο καιρο και ειμαιπολυ ευχαριστημενος.σε αυτά τα λεφτά θα πήγαινα στην Ελβετική Black Diamond της analogis ακριβώς από πάνω.
nude elliptical vs spherical...
είμαι σίγουρος ότι ο AUDIOLYTIC θα συμφωνήσει....
Τέλεια μια Black Diamond Nude elliptical καλάθι και αγορά για να δούμε με τι θα ακούσουμε με το συνδυασμό αυτό.Ναι συμφωνω για την Black Diamond. Πηρα μια για μια shure M75E πριν λιγο καιρο και ειμαιπολυ ευχαριστημενος.
Από τα γραφόμενα σου κι εσύ κιθαρίστας;Λογικά όσα λες. Εγώ επειδή έχω χορτάσει τη λάμπα από τους κιθαριστικούς ενισχυτές ευτυχώς δεν έχω λαμπάτα απωθημένα. Γνωρίζω για τη ποιότητα σημερινής παραγωγής λυχνιών σε σχέση με 50 χρόνια πριν και δεν έχω σκοπό να κυνηγάω λάμπες, είναι αργά πια. Όσοι μάζεψαν λάμπες σε λογικές τιμές τον προηγούμενο αιώνα προνόησαν. Έχω λαμπάτο προενισχυτή γιατί συγκριτικά με ότι δοκίμασα (όταν έψαχνα προ) ήταν πολύ καλύτερος (βέβαια και πολύ ακριβότερος) και τον προτίμησα. Σε λαμπάτο τελικό δε θα πήγαινα γιατί θέλω δύναμη και για το κόστος λυχνιών που ανέφερες.
Έχω ακούσει καταπληκτικό ήχο από φουλ τρανζίστορ συστήματα, δε θεωρώ τη λάμπα ανώτερη, η σωστή σχεδίαση είναι το Α και το Ω. Καλύτερα σωστά σχεδιασμένο κύκλωμα με μέτριας ποιότητας υλικά παρά εξωτικά υλικά βαλμένα όπως - όπως και τον ενισχυτή να μη μπορεί να οδηγήσει δύσκολα φορτία, να καίει ασφάλειες κλπ. Δυστυχώς ότι με έχει εντυπωσιάσει ήταν πάντα εκτός budget μου.
Έχεις ένα πικάπ που εναλλάσεις στα δύο συστήματα?
Ας πούμε κιθαρίστας...θορυβοποιός και ανεπίδεκτος μαθήσεως...μεγάλο πάθος από την εφηβεία, κιθάρα & HiFi μου έχουν φάει πολλά χρήματα.Από τα γραφόμενα σου κι εσύ κιθαρίστας;
Πολλά κοινά, την ιταλική Monrio τη γνωρίζεις;
Τρανζίστορ ζεστό σαν λάμπα, και μετά από φουλ βελτίωση με μπουτίκ υλικά άντε να γυρίσω στο λαμπατο κι ας ειμαι από αυτούς που στοκαρισαν λάμπες.
Ναι εναλλάξ το πικαπ στα δύο συστήματα μιας και χώρο για δεύτερη βαση σαν αυτή που έχω φτιάξει για το lurne δεν χωραει
Θα μπορούσες να δοκιμάσεις και την λύση retipping.Ωχ αμάν!!! και συ ζημιά σε zyx;;;
πάγωσε το αίμα μου!!
το πήρα απόφαση.. καμιά ακριβή ή αγαπημένη που έχει καταργηθεί δεν ξαναμπαίνει στον βραχίονα.
μέχρι vm95ml/sh από δω και μπρος και χαρά στο κουράγιο σας παίδες!
retipping μόνο όταν χρειαστεί στην ZYX.. στην denon δεν θα άξιζε,, οι άλλες μου είναι ΜΜ και το κάνω μόνος μου...Θα μπορούσες να δοκιμάσεις και την λύση retipping.
Έχω γράψει για έναν γνωστό με μια supex απ τα νειάτα του...Quad κ.λ.π. πριν λίγο τον βρήκα και 'έλαμπε' που την έσωσε.
Παλιό μοντέλο.
Παρόλο που δεν έβαλα ακόμα το μολύβι που μου έστειλες,βλέπω ότι η Dl 103 ελλειπτική έστρωσε και μ αρέσει,βέβαια αναβάθμισα όσο δεν πήγαινε το A.R. Phono 3.retipping μόνο όταν χρειαστεί στην ZYX.. στην denon δεν θα άξιζε,, οι άλλες μου είναι ΜΜ και το κάνω μόνος μου...