Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο....

Προσπάθησα να απαντήσω στον Κώστα αλλά απ'ό,τι φαίνεται δε γνωρίζω αρκετά την ελληνική γλώσσα ώστε να μπορώ να γράφω τις απόψεις μου εδώ. Με συγχωρείτε αλλά ο χρόνος μου είναι πολύ λίγος για να τον σπαταλάω γράφοντας απαντήσεις που θα σβηστούν χωρίς κανέναν προφανή λόγο.

Σας αφήνω να συνεχίσετε την κουβέντα σας.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,833
Μεσευρώπη
Προσπάθησα να απαντήσω στον Κώστα αλλά απ'ό,τι φαίνεται δε γνωρίζω αρκετά την ελληνική γλώσσα ώστε να μπορώ να γράφω τις απόψεις μου εδώ. Με συγχωρείτε αλλά ο χρόνος μου είναι πολύ λίγος για να τον σπαταλάω γράφοντας απαντήσεις που θα σβηστούν χωρίς κανέναν προφανή λόγο.

Σας αφήνω να συνεχίσετε την κουβέντα σας.

Υπάρχουν και τα ΠΜ.
 
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο...

Προσπάθησα να απαντήσω στον Κώστα αλλά απ'ό,τι φαίνεται δε γνωρίζω αρκετά την ελληνική γλώσσα ώστε να μπορώ να γράφω τις απόψεις μου εδώ. Με συγχωρείτε αλλά ο χρόνος μου είναι πολύ λίγος για να τον σπαταλάω γράφοντας απαντήσεις που θα σβηστούν χωρίς κανέναν προφανή λόγο.

Σας αφήνω να συνεχίσετε την κουβέντα σας.

Σκέψου να μην έκανα και δύο ποστ ρωτώντας συνέχεια το ίδιο πράγμα!!!

Ούτε και 'γω γνωρίζω καλά τα ελληνικά...όταν με ρωτάνε ''τι κάνεις Γιάννη'', απαντάω ''κουκιά σπέρνω''.
 
Re: Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλ

Σκέψου να μην έκανα και δύο ποστ ρωτώντας συνέχεια το ίδιο πράγμα!!!

Ούτε και 'γω γνωρίζω καλά τα ελληνικά...όταν με ρωτάνε ''τι κάνεις Γιάννη'', απαντάω ''κουκιά σπέρνω''.

Αφού λοιπόν τα "κουκιά" είναι τόσο διαφορετικά για την αντίληψη του καθενός μας, μπορούσες να το αφήσεις να το κρίνουν οι συνομιλητές μας, αφού απ'ό,τι φαίνεται είσαι ο μόνος που το παρεξήγησες. Εξάλλου έχουμε μιλήσει πολλέεεεες φορές σ'αυτό μόνο το θρεντ περί τεκμηρίου αθωότητας.


Anyway. Πάτε παρακάτω. Τα γραπτά μένουν (έτσι θα έπρεπε τουλάχιστον).
 

christos

Supreme Member
6 August 2006
5,483
πέρα μαχαλάς
Η δυστυχία του να είσαι ο Νίκος Δήμου


Ο Νίκος Δήμου είναι ο κλαρινογαμπρός της ελληνικής διανόησης. Κάθε εποχή έχει και την ανάλογη ποιότητα διανοούμενων που της αξίζει. Η ελληνική χρεοκοπία δεν ήταν ένα απομονωμένο γεγονός - ήταν αποτέλεσμα του πολιτικοοικονομικού οικοσυστήματος που καλλιέργησε και κατανάλωσε μεγάλες ποσότητες ψευδαισθήσεων στα χρόνια της μεταπολίτευσης.

Για κάποιο λόγο θα πρέπει να αποδεχόμαστε τους εγκεκριμένους διαχωρισμούς έστω και αν καμία από τις ‛παρατάξεις’ δεν μας εκφράζει. Έτσι, πρέπει να είμαστε μνημονιακοί ή αντιμνημονιακοί. Η περίπτωση και οι δύο πλευρές να είναι λάθος δεν χωρά στον επιτρεπόμενο ορίζοντα επιλογών. Έτσι και στα θέματα κουλτούρας και ιστορίας θα πρέπει να επιλέξουμε μεταξύ δύο άκρων, τους ελληναράδες και τους ευρωλιγούρηδες.

Για τα ΜΜΕ, αν δεν πιστεύεις ότι είμαστε «ο εξυπνότερος, ομορφότερος, πιο υπερήφανος λαός του κόσμου», τότε, οπωσδήποτε, πρέπει να πιστεύεις ότι είμαστε ο πολιτισμικός βόθρος των Βαλκανίων, που ίσως κάποτε οι Ευρωπαϊκές δυνάμεις καταφέρουν να εκπολιτίσουν. Θα πρέπει να δεχτούμε ότι υπάρχουν τα δύο άκρα και στο ενδιάμεσο το απόλυτο κενό.

Ο κ. Δήμου ανήκει στο άκρο των ευρωλιγούρηδων. Είναι η ομάδα που δημιουργήθηκε κυρίως στα χρόνια της μεταπολίτευσης και η οποία έχει ως βασική αποστολή να πετύχει τον εξευρωπαϊσμό της βαλκάνιας πλέμπας, με την οποία αδίκως η γεωγραφία την συμπεριέλαβε. Αν οι Έλληνες γίνουν λιγότερο Έλληνες, αν απορροφήσουν περισσότερα ευρωπαϊκά κονδύλια, αν παραδώσουν περισσότερη εθνική κυριαρχία στις πεφωτισμένες τάξεις των ευρωκρατών, τότε, η ευρωπαϊκή Ελλάδα θα γίνει πραγματικότητα. Αυτή η περιγραφή, που τόσο μοιάζει με καρικατούρα, δυστυχώς έχει την ατυχία να συνοψίζει με έναν υψηλό βαθμό ακρίβειας τα πιστεύω των ευρωλιγούριδων.

Όπως σε πολλά άρθρα του έτσι και στα δύο τελευταία, ο κ. Δήμου προσπαθεί να αποδομήσει ότι εκλαμβάνει ως εθνικούς μύθους. Έτσι ο Π.Π. Γερμανός δεν ήταν στην Αγία Λαύρα, η ναυμαχία στο Ναυαρίνο ήταν η μόνη σύγκρουση που μετράει και οι Έλληνες είχαν εν τω μεταξύ εμφυλίους. Όπως έγραψε ο Κώστας Χατζηαντωνίου, ο Π.Π. Γερμανός ήταν στην Αγία Λαύρα στις 17 Μαρτίου (ναι, δεν έγινε όλη η επανάσταση σε μια ημέρα) και για να υπάρξει το Ναυαρίνο πρώτα έπρεπε να υπάρξει ένας εξαετής ένοπλος και αιματηρός αγώνας. Όσο για το γεγονός ότι οι Έλληνες τρωγόντουσαν μεταξύ τους, τίποτα το καινούργιο εδώ. Άλλες επαναστάσεις είναι απλά εμφύλιοι πόλεμοι, βλέπε γαλλική, βρετανικές και ρώσικη. Το ότι ο κ. Δήμου κατηγορεί ειδικά τους Έλληνες γι’ αυτό το θέμα απλά αποδεικνύει το εύρος της άγνοιας του.

Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην περίπτωση του κ. Δήμου είναι η εμμονή του στην αποδόμηση των κατά την γνώμη του εθνικών μύθων. Ο κ. Δήμου ευαγγελίζεται ότι πάνω απ’ όλα πρέπει να κυριαρχήσει η ιστορική αλήθεια, όπως την αντιλαμβάνεται αυτός φυσικά, με όποιες και αν είναι οι συνέπειες για την εθνική ταυτότητα, πολιτισμό και κληρονομιά. Αν υποθέσουμε ότι η ιστορική αλήθεια είναι αυτό που τον ενδιαφέρει - παρά τα πολλά μονόπλευρα λάθη που κάνει - τότε θα έχουμε μεγάλη δυσκολία στο να εξηγήσουμε γιατί αυτή η διάθεση του κ. Δήμου είναι εξόχως επιλεκτική.

Στο άρθρο του “Μπορεί η Ευρώπη να γίνει πατρίδα;”, ο κ. Δήμου γράφει: «Αυτό που σήμερα λείπει περισσότερο από την Ευρώπη είναι η αίσθηση του «ανήκειν». Μία ευρωπαϊκή ταυτότητα. Μία διαφορετική θεώρηση της γηραιάς ηπείρου, όχι μόνο σαν οικονομικής ή διακρατικής ένωσης – αλλά σαν γειτονιάς, σαν τόπου κοινού, σαν πατρίδας. Οι περισσότερες αντιδράσεις στην διακυβέρνηση των Βρυξελλών οφείλονται στην αίσθηση ότι μας κυβερνούν “κάποιοι ξένοι”.» Συνεχίζει «Πιστεύω ότι πρέπει να προωθηθεί άμεσα η Ευρωπαϊκή ιδέα. Πώς θα γίνει αυτό; Μα, όπως έγινε και η ομογενοποίηση των εθνικών κρατών: Μέσα από την παιδεία.» Και «Γι αυτό πρέπει να αλλάξουν τα βιβλία ιστορίας σε όλα τα σχολεία της Ευρώπης και να εμπλουτισθούν με άφθονη ευρωπαϊκή ύλη. Μέσα από την αίσθηση ενός κοινού γίγνεσθαι, μίας υπερεθνικής εξέλιξης, θα κερδηθεί η ταυτότητα του ευρωπαίου. Μόνο έτσι θα καταπολεμηθεί η αδιαφορία, ο εθνικισμός και ο ευρωσκεπτικισμός.»

Να σημειώσουμε εδώ ότι το βιβλίο της κας Ρεπούση ήταν μια τέτοιου είδους προσπάθεια όπου ο σκοπός ήταν συμφιλίωση των λαών και έτσι η ιστορική αλήθεια της σφαγής της Σμύρνης μετατράπηκε σε στριμωξίδι. Για Δήμου, Ρεπούση και λοιπούς συνοδοιπόρους, η ιστορική αλήθεια είναι μόνο χρήσιμη όταν νομίζουν ότι εξυπηρετεί τις πολιτικές τους επιδιώξεις. Σε διαφορετική περίπτωση, η δημιουργία μύθων και προπαγάνδας δεν είναι μόνο αποδεκτή, αλλά επιβεβλημένη. Τρικυμία εν κρανίω, αντιφάσεις, υποκρισία, όλα ισχύουν.

Φαντασθείτε αν κάποιος έλεγε ότι πρέπει να γραφτούν νέα βιβλία ιστορίας για να καταπολεμηθεί η ευρωλιγούρα. Τι θα άκουγε για το ότι η ιστορία είναι επιστήμη στην υπηρεσία της αλήθειας, όχι προπαγάνδα και όλα τα σχετικά. Ο κ. Δήμου μπορεί στις 11 Μαρτίου να υπερασπίζεται την δημιουργία ευρωπαϊκών μύθων, στις 25 Μαρτίου να καταγγέλλει τους εθνικούς “μύθους”, και κανένας στα ΜΜΕ δεν μπορεί να δει κάποιο πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Ο κ. Δήμου και η κα Ρεπούση παρουσιάζονται ως ανατρεπτικές μορφές που ταράζουν τις φαντασιώσεις ενός έθνους, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι απόψεις τους μπορεί να είναι μειοψηφικές στους πολίτες αλλά είναι πλειοψηφικές στα ΜΜΕ και στους ανώτερους θεσμούς του κράτους. Έτσι στην πρόσφατη συνέντευξη στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο κ. Δήμου θα επαναλάβει τα χιλιοειπωμένα ότι η Ελλάδα είναι η τελευταία χώρα της Ευρώπης που δεν υπάρχει διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας, αλλά και πάλι δεν θα βρεθεί ένας δημοσιογράφος να του πει ότι π.χ. η Βασίλισσα Ελισάβετ δεν είναι μόνο αρχηγός του κράτους αλλά και αρχηγός της εκεί εκκλησίας ή ότι το γερμανικό κράτος πληρώνει τους μισθούς των καθολικών και προτεσταντών κληρικών.

Ο κ. Δήμου που αυτοπαρουσιάζεται ως ο άνθρωπος που λέει αλήθειες που πονάνε έχει πάντοτε ένα δημόσιο βήμα γιατί οι απόψεις του συμβαδίζουν απολύτως με τα πιστεύω και τις αρχές του μεταπολιτευτικού κατεστημένου. Όταν στην ίδια τηλεοπτική συνέντευξη είχε την δυνατότητα να ταράξει τα νερά των κρατούντων αλλά και των πολιτών στο θέμα του κρατισμού, απλά επέλεξε την πεπατημένη. Το κράτος είπε «δεν είναι όσο μεγάλο όσο μας έλεγαν». Δεν υπάρχουν υπεράριθμοι στο δημόσιο. Οι ρηξικέλευθες οικονομικές του προτάσεις περιελάμβαναν «ολική ψηφιοποίηση» και ένα ακόμη κρατικό σχέδιο για 100,000 θέσεις εργασίας (πενταετές μήπως;). Όλος αυτός ο ανατρεπτικός οίστρος, τελικά, ένα ακόμα βαριεστημένο μεταπολιτευτικό κλισέ.
 

nikosGX

Supreme Member
9 November 2007
7,544
Όταν συζητούσαμε για τον Δήμου δεν πήγε το μυαλό μου στο τραγουδάκι του Σαββόπουλου, αλλά τώρα που το θυμήθηκα μάλλον ήταν προφητικό!!! Τι λέτε;


=======

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=32286

Κωλοέλληνες - 1989

Στίχοι: Διονύσης Σαββόπουλος
Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος
1. Διονύσης Σαββόπουλος

Μελαμψές φυλές
κοντοπόδαρες,
Σειλινοί του κράτους
που ξερνάει και να `τους,
τσιφτετέλληνες
με γονείς ληστές
των συντρόφων τους θύτες
για ανμηστία αλήτες
τώρα διοικητές.
Κράτος ασυστόλων
και πεσμένων κώλων
κωλοέλληνες.

Η χάρτα αυτού του κράτους κρύβει απάτη
που φτάνει στον γνωστό αγριορωμιό
στο ντάτσουν μιας φυλής που ζει φευγάτη
απ`ό,τι Ελληνικό στον κόσμο αυτό.

Κωλοέλληνες
μασκαρλίκια δες
στο Άλφα της Αξίας
της Αρχής της Μίας
λουτροκαμπινές.
Τιμωρός καιρός
πέντε αιώνες δύσης
εθνικής θα ζήσεις
από δω και μπρος
με αγγλικές αλφαβήτες
μαλλιαροί μου Ελλαδίτες
θλιβερές μου πορδές.

Πνεύμα αλήτικο
Ελλαδίτικο
σε μικρά Ασία,
Κύπρο, Λευκωσία
ΒόρειοΉπειρο.
Δεν ακούει κανείς
στο χειρότερο
του Ελληνισμού κομμάτι
στην Ελλάδα ζούμε

Μια φάουσα καταπίνει τον αέρα,
τη θάλασσα, την πόλη, το ιερό,
πλημμύρισε σκουλίκια η μητέρα
το ρόδο καταγής βγάζει καπνό.

Δεν υπάρχει ελπίς
στην Ελλάδα ζεις.

Σκαλιστές σκιές
μακρυχέρηδες
με το φως σπασμένο
κρατικοποιημένο,
αχ, οι Έλληνες !
Αλλά εκεί στην ξένη
στην οθόνη σκυμμένοι
θεϊκά δεμένοι
με την οικουμένη
στους απέναντι τόπους
φωτοκολλημένοι
απ`τον εδώ ουρανό τους.

Κι ενώ εδώ θα ζούμε καταρρεύσεις
ο έξω Ελληνισμός θα προχωρεί
και φως και μουσική μιας άλλης σκέψης
στη μείζονα Ελλάδα θα εκραγεί

στους Πανέλληνες
στους Πανέλληνες.
 
19 June 2006
35,671
Ομολογώ ότι ποτέ μου δεν τον συμπάθησα τον συγκεκριμένο τραγουδοποιό και δεν έχω παρακολουθήσει εκτενώς το έργο του (λόγω ακριβώς του ότι δεν με τράβηξε ποτέ..). Μια ερώτηση-απορία: Μήπως γίνεται να αναρτηθεί και κάποιο του τραγούδι που υμνεί τις ομορφιές της χώρας μας και τα προτερήματα του έθνους μας? Φαντάζομαι θα έχει γράψει και τέτοια...
 

nikosGX

Supreme Member
9 November 2007
7,544
Re: Απάντηση: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο...

Ομολογώ ότι ποτέ μου δεν τον συμπάθησα τον συγκεκριμένο τραγουδοποιό και δεν έχω παρακολουθήσει εκτενώς το έργο του (λόγω ακριβώς του ότι δεν με τράβηξε ποτέ..). Μια ερώτηση-απορία: Μήπως γίνεται να αναρτηθεί και κάποιο του τραγούδι που υμνεί τις ομορφιές της χώρας μας και τα προτερήματα του έθνους μας? Φαντάζομαι θα έχει γράψει και τέτοια...

Έχει και τέτοια. Αλλά εγώ προσωπικά ακόμη προσπαθώ να καταλάβω τι είδαμε στις εκλογές που πέρασαν. Οι Μπέοι, Μωράληδες κλπ ήταν μεγάλο σοκ για μένα!...
 
Οι Μπέοι,οι Μωράληδες και οι Κασσιδιάριδες είναι εν πολλοίς τέκνα της διανόησης του κ@λου που πρέσβευαν οι κάθε λογής Σαββόπουλοι τις δεκαετίες 60,70 και 80 και συνεχίζουν ακόμα.Όταν οι Έλληνες έψαχναν το δρόμο τους μετά απο απανωτές κακοποιήσεις εκ των έσω και εκ των έξω αυτοί έγραφαν αντίσταση από τα Παρίσια..Ποτέ δε,δε θεώρησαν το μέσο βιοπαλεστή άξιο να ακούσει ή να διαβάσει τα βαθυστόχαστά τους πονήματα.
 

nikosGX

Supreme Member
9 November 2007
7,544
Οι Μπέοι,οι Μωράληδες και οι Κασσιδιάριδες είναι εν πολλοίς τέκνα της διανόησης του κ@λου που πρέσβευαν οι κάθε λογής Σαββόπουλοι τις δεκαετίες 60,70 και 80 και συνεχίζουν ακόμα.

Πως είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό, αφού οι Σαββόπουλοι έλεγαν ακριβώς τα αντίθετα. Τι σχέση έχει ο Σαββόπουλος και ο Δήμου με τον Μπέο;
 
Έχουν άμεση σχέση με την έλλειψη παιδείας του λαού μας.Μαζί με πολλούς άλλους.Όπως προείπα,πάντα θεωρούσαν εαυτούς ανώτερους,ποτέ δεν έκαναν τον κόπο να ασχοληθούν με τη ρίζα του κακού στη χώρα,την αμορφωσιά.Και έκαναν και τεράστια ζημιά στην πραγματικά Αριστερά,όντας ελιτιστές.Είναι η δική μου άποψη,και τη βασίζω σε καθημερινές μου εμπειρίες.
 

nikosGX

Supreme Member
9 November 2007
7,544
Έχουν άμεση σχέση με την έλλειψη παιδείας του λαού μας.Μαζί με πολλούς άλλους.Όπως προείπα,πάντα θεωρούσαν εαυτούς ανώτερους,ποτέ δεν έκαναν τον κόπο να ασχοληθούν με τη ρίζα του κακού στη χώρα,την αμορφωσιά.Και έκαναν και τεράστια ζημιά στην πραγματικά Αριστερά,όντας ελιτιστές.Είναι η δική μου άποψη,και τη βασίζω σε καθημερινές μου εμπειρίες.

Και τι θα μπορούσε να κάνει ο Δήμου ή ο Σαββόπουλος ή ο Αλκίνοος, ας πούμε;

Για παράδειγμα, οι Έλληνες έχουμε το ρεκόρ ότι διαβάζουμε τα λιγότερα βιβλία κατά κεφαλήν στην Ευρώπη. Τι μπορεί να κάνει ο Δήμου γι αυτό;

Ο Σαββόπουλος φταίει που ο Υπουργός Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ έλεγε ότι τα μπουζούκια είναι πολιτισμός και ο κόσμος τον ψήφιζε;

Αν ο κόσμος θέλει μπουζούκια, ο Σαββόπουλος φταίει;

Ούτε καν με την Αριστερά δεν έχουν σχέση αυτά. Τι ζημιά έκανε ο Δήμου στην αριστερά; Αφού ποτέ δεν ήταν αριστερός!

Ο Δήμου και ο Σαββόπουλος ούτε αριστεροί ήταν, ούτε ελιτιστές. Απλά τραγούδια έκαναν και απλά βιβλία έγραψαν, από που και ως που ελιτιστές; Τα κείμενα του Δήμου είναι σε εφημερίδες και περιοδικά και δωρεάν στο δίκτυο και γραμμένα όλα σε απλή γλώσσα.

Και οι Έλληνες γενικά τους αγνόησαν. Ο ψηφοφόρος του Μπέου δεν νομίζω ότι διαβάζει τίποτα, πόσο μάλλον Ν. Δήμου.


Το πρόβλημα δεν είναι ο Δήμου και ο Σαββόπουλος. Το πρόβλημα είναι ότι ο μέσος ψηφοφόρος δεν δίνει δεκάρα για Δήμου και Σαββόπουλο.
 
Σεβαστή άποψή σου,η δική μου είναι διαφορετική.

ΥΓ
Δε νομίζω να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι οι διάφοροι Δήμου,Σαββόπουλοι,Σπανουδάκηδες κτλ με διαμάντια όπως ο Αλκίνοος Ιωαννίδης.Και μην ξεχνάμε πως την ίδια ώρα που κάποιοι περνούσαν τους νεοέλληνες γενεές δεκατέσσερις με "άσματα" όπως "φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες",κάποιοι σεμνοί και,δυστυχώς,νεκροί πλέον έγραφαν "Αχ Ελλάδα σ'αγαπώ".Αλλά είπαμε συνονόματε,απόψεις..
 

aikon

Banned
13 February 2014
2,031
Και τι θα μπορούσε να κάνει ο Δήμου ή ο Σαββόπουλος ή ο Αλκίνοος, ας πούμε;

Για παράδειγμα, οι Έλληνες έχουμε το ρεκόρ ότι διαβάζουμε τα λιγότερα βιβλία κατά κεφαλήν στην Ευρώπη. Τι μπορεί να κάνει ο Δήμου γι αυτό;

Ο Σαββόπουλος φταίει που ο Υπουργός Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ έλεγε ότι τα μπουζούκια είναι πολιτισμός και ο κόσμος τον ψήφιζε;

Αν ο κόσμος θέλει μπουζούκια, ο Σαββόπουλος φταίει;

Ούτε καν με την Αριστερά δεν έχουν σχέση αυτά. Τι ζημιά έκανε ο Δήμου στην αριστερά; Αφού ποτέ δεν ήταν αριστερός!

Ο Δήμου και ο Σαββόπουλος ούτε αριστεροί ήταν, ούτε ελιτιστές. Απλά τραγούδια έκαναν και απλά βιβλία έγραψαν, από που και ως που ελιτιστές; Τα κείμενα του Δήμου είναι σε εφημερίδες και περιοδικά και δωρεάν στο δίκτυο και γραμμένα όλα σε απλή γλώσσα.

Και οι Έλληνες γενικά τους αγνόησαν. Ο ψηφοφόρος του Μπέου δεν νομίζω ότι διαβάζει τίποτα, πόσο μάλλον Ν. Δήμου.


Το πρόβλημα δεν είναι ο Δήμου και ο Σαββόπουλος. Το πρόβλημα είναι ότι ο μέσος ψηφοφόρος δεν δίνει δεκάρα για Δήμου και Σαββόπουλο.


Είναι μεγάλη δυστυχία να περπατάς στους δρόμους και να βλέπεις ανθρώπους που δεν διαβάζουν, δεν παράγουν....

Mια καλή λύση για να μη στεναχωριούνται οι φίλοι που περπατάνε ανάμεσα σε "προβληματικούς Έλληνες" είναι να δούμε πολλές πολλές πολλές πολλές φορές το Django unchained, του Ταραντίνο. Εκεί σε κάποιο σημείο ο Λεονάρντο ντε Κάπριο εξηγεί ακριβώς τι φταίει. Γενικά όλη η ταινία είναι ένα καλό μάθημα.

Άλλος μπορεί να σκλαβώσει λαούς και έθνη, άλλος μπορεί να βάλει ανθρώπους να κάνουν την "τελική λύση". Το θέμα είναι ότι λευκούς και μαύρους, Έλληνες και Αλβανούς, Τούρκους και Γερμανούς, Άγγλους και Σουδανούς, μπορείς να τους κάνεις αγράμματους, επιστήμονες, ειρηνόφιλους ή να σκοτώνουν με μανία.

Ο Δήμου και η παρέα του, έχουν προσπαθήσει να προσφέρουν εκτός από τις εποχές των μπουζουκιών και της αγραματοσύνης και στη σημερινή κατάσταση, αλλά δεν το εκτίμησαν οι άνθρωποι. Κάπου έχουν κάτι χάσει στην πορεία τους. Φαινόταν μάλλον οι μάσκες τους, έτυχαν και σε μαύρα χρόνια που ο ΣΥΡΙΖΑ και η Χρυσή Αυγή είναι στα πάνω τους.

Ο Δήμου και η παρέα του είναι "πνευματικοί άνθρωποι" για άλλες εποχές. Μάλλον είναι για εποχές με μπουζούκια.

Τώρα χρειάζονται Καζαντζάκηδες, Γλέζοι....

Παρατήρησε το σεβασμό που δίνουν στον άνθρωπο αυτοί και μετά διάβασε και τον Δήμου που είναι δυστυχισμένος που είναι Έλληνας.
Ποιός θα τολμούσε να είναι δυστυχισμένος που γεννήθηκε, στην χώρα του; Σαν όλη την ώρα να κλαίγεσαι ότι η μάνα σου είναι προβληματική. Δεν γίνονται τέτοια πράγματα. Είναι αηδιαστικά το λιγότερο.
 
Last edited:

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
Ο Δήμου και η παρέα του, έχουν προσπαθήσει να προσφέρουν εκτός από τις εποχές των μπουζουκιών και της αγραματοσύνης και στη σημερινή κατάσταση, αλλά δεν το εκτίμησαν οι άνθρωποι. Κάπου έχουν κάτι χάσει στην πορεία τους. Φαινόταν μάλλον οι μάσκες τους, έτυχαν και σε μαύρα χρόνια που ο ΣΥΡΙΖΑ και η Χρυσή Αυγή είναι στα πάνω τους.

Τώρα αυτό σου ξέφυγε η ήθελες και το έγραψες; Τι είδους εξίσωση είναι η παραπάνω;
Πέρα από αυτό,δεν καταλαβαίνω πως η άνοδος ενός αριστερού κόμματος οφείλεται στην υποκουλτούρα που καθιέρωσαν οι μισθοφόροι του Πασοκ-Νδ (Κωστοπουλαίοι-Δημοι κλπ)..
Οι παραπάνω έπλασαν συνειδήσεις οι οποίες δεν είχαν κανέναν ενδοιασμό στο να προσκολληθούν με χαρακτηριστική ευκολία στο ''άρμα'' της ΧΑ,επειδη ακριβώς ασπάστηκαν τους ''10 τρόπους'' του Κωστοπουλου,οι οποίες λειτούργησαν σαν παρωπίδες στο ρηχό υποσυνείδητό τους.....
Πως μπορούμε λοιπόν να συγκρίνουμε την απεραντοσύνη του Λόρκα πχ η του Ταρκόφσκι,του Καζαντζάκη και του Σεφέρη με τις Γκαιμπελικες πρακτικές και τις μεθοδευμένες κινήσεις εσκεμμένης καλλιέργειας ζωντανών-νεκρων,οι οποίες δημιούργησαν στρατιές ελεγχόμενων κάφρων,από τον πάτο των κομματικού-πελατειακου όχλου (βλέπε ΧΑ)...
Δημιούργησαν λοιπόν ανθρώπους χωρίς αξιοπρέπεια και αυτοσεβασμό,που για την βόλεψή τους θα ακολουθούσαν ακόμα και ανθρώπους με αγκυλωτούς σταυρούς στα μπράτσα,ξεχνώντας τα δεινά που δημιούργησαν οι πρόγονοι των τελευταίων στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν αυτού του τόπου..
 
Last edited:

nikosGX

Supreme Member
9 November 2007
7,544
Σεβαστή άποψή σου,η δική μου είναι διαφορετική.

ΥΓ
Δε νομίζω να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι οι διάφοροι Δήμου,Σαββόπουλοι,Σπανουδάκηδες κτλ με διαμάντια όπως ο Αλκίνοος Ιωαννίδης.Και μην ξεχνάμε πως την ίδια ώρα που κάποιοι περνούσαν τους νεοέλληνες γενεές δεκατέσσερις με "άσματα" όπως "φουσκώνω τα βυζιά μου με ορμόνες",κάποιοι σεμνοί και,δυστυχώς,νεκροί πλέον έγραφαν "Αχ Ελλάδα σ'αγαπώ".Αλλά είπαμε συνονόματε,απόψεις..

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Δήμου και ο Σαββόπουλος αγαπάνε την Ελλάδα.

Οι οπαδοί του Μπέου είναι τελείως διαφορετική κατηγορία.

Επόσης πιστεύω ότι ο Αλκίνοος είναι αρκετά κόντα στον Σαββόπουλο, στο τρόπο σκέψης. Για παράδειγμα, το παρακάτω έχει πολλές βαριές εκφράσεις, ανάλογες με το τσιφτετέλληνες:

http://www.nooz.gr/lifestyle/alkinoos-ioannidis-tora-8a-fovi8oimepsox


Αλκίνοος: Πόσο λίγο ελληνική είναι η Ελλάδα


ΑΘΗΝΑ 25/03/2013


Ο Κύπριος τραγουδιστής και τραγουδοποιός Αλκίνοος Ιωαννίδης έστειλε το δικό του μήνυμα ελπίδας και αλληλεγγύης στους συμπατριώτες του, λίγες ώρες πριν την συμφωνία-σοκ μεταξύ της Κύπρου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

"Οι Κύπριοι προσφυγοποιούμαστε ξανά στην ίδια μας την πατρίδα... Και φοβόμαστε. Είναι ανθρώπινο. Όμως, τι πραγματικά φοβόμαστε;", αναρωτιέται σε ένα σημείο του μακροσκελούς κειμένου που ανάρτησε στην προσωπική του ιστοσελίδα.

"Ελεύθεροι Κατακτημένοι" τιτλοφορείται το κείμενο που έγραψε ο Αλκίνοος Ιωαννίδης, στο οποίο προτρέπει τον κυπριακό λαό να κάνει την αυτοκριτική του, να αναγνωρίσει τα δικά του λάθη, γιατί μόνο όταν αντικρίσει το αληθινό του πρόσωπο θα μπορέσει να χαμογελάσει ξανά.

"Ελεύθεροι Κατακτημένοι"

Δεν θα πω για τους άλλους. Λίγο με ενδιαφέρει η ποιότητα και η στάση τους σε τέτοιες στιγμές. Ούτε και περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση. Όσο και να τους βρίσω, χαϊδεύω τα αυτιά μας και τίποτα δεν αλλάζει.

Θα πω για εμάς, και συγχωρήστε με:

Έρχεται η μέρα που η μάσκα τραβιέται βίαια. Η μέρα που το αληθινό μας πρόσωπο φανερώνεται, θέλουμε-δεν θέλουμε, αφτιασίδωτο και τρομακτικά αληθινό. Πρέπει να το κοιτάξουμε, είναι θέμα ζωής και θανάτου. Πρέπει να το ρωτήσουμε, να μας πει ποιοι είμαστε. Γιατί μόνο αυτό γνωρίζει.

Γυρνάμε απότομα, για να αντικρίσουμε μια τρύπα στον καθρέφτη. Πού απουσιάζει το πρόσωπό μας; Το ξεχάσαμε σε μικρά, ταπεινά, εγκαταλελειμμένα σπίτια, στη σκόνη χαμηλών, πλίνθινων ερειπίων, στους τάφους αγράμματων, ακατέργαστα σοφών παππούδων.

Εκεί αφήσαμε θαμμένες τις αληθινές καλημέρες, τη συγκίνηση των στίχων, την αλληλεγγύη των ανθρώπων και ό,τι πολύτιμο δεν μετριέται σε χρήμα. Έκτοτε, προχωρήσαμε στον "σύγχρονο κόσμο" απρόσωποι, γυμνοί, παλεύοντας να κρατήσουμε το νήμα της ύπαρξής μας άκοπο, μέσα σε εποχές δύσκολες, μέσα σε ένα τοπίο που δεν μας μοιάζει.

Γίναμε αρχοντοχωριάτες, επενδύοντας στα χειρότερα χαρακτηριστικά των δύο συνθετικών της λέξης. "Έχω γάμο", λέγαμε και στεκόμασταν καλοντυμένοι σε γκαζόν ξενοδοχείων, με φακελάκια στα χέρια, χωρίς αληθινή, από καρδιάς ευχή. "Και οι γάμοι μας, τα δροσερά στεφάνια και τα δάχτυλα, γίνουνται αινίγματα ανεξήγητα για την ψυχή μας".

Ούτε αινίγματα, ούτε τίποτε. Όλα απαντημένα, όλα πεζά. Μεγάλα και άδεια. Απομείναμε αναίσθητοι μπροστά στο ιερό, ζώντας ένα γυαλιστερό, αντιαισθητικό, άχαρο, ανέραστο, ανίερο, ξοδεμένο παρόν. Χωρίς μνήμη, χωρίς όνειρο, διαζευγμένοι από το είναι μας.

Τα καλύτερα παιδιά μας τα πουλήσαμε. Τα αφήσαμε να σπαταλούν τη ζωή τους σε λογιστικά βιβλία, σε γραφεία εταιρειών, σε άψυχους λογαριασμούς. Τα κάναμε σκλάβους με τίτλους διευθυντικού στελέχους. Τα ταΐσαμε χρήματα, τα σπουδάσαμε χρήματα, τα μάθαμε να σκέφτονται χρήματα, να υπηρετούν χρήματα, να ονειρεύονται χρήματα, να παντρεύονται χρήματα, να γεννάνε χρήματα, να είναι χρήματα. Μιλούν άπταιστα τα χειρότερα Αγγλικά (αυτά της δουλειάς) και άθλια τα καλύτερα Ελληνικά (τα Κυπριακά). Όταν τα χρήματα λείψουν, από πού θα κρατηθούν;

Αντικαταστήσαμε το γλέντι στην πλατεία του χωριού με το σκυλάδικο. Τον έρωτα με το στριπτιζάδικο. Τα αναγκαία για την επιβίωση, με ένα τζιπ γεμάτο άχρηστα ψώνια. Τον ελεύθερο χρόνο με την υπερωρία. Κάναμε το παιγνίδι των παιδιών υπερπαραγωγή, σε πάρτι γενεθλίων κατά παραγγελία.

Ξεχάσαμε ποια είναι τα βασικά συστατικά της ύπαρξής μας, ως ατόμων και ως κοινωνίας, αντικαθιστώντας τα με ότι μάς γυάλισε στη βιτρίνα. Γίναμε ότι μας έπεισε ο διαφημιστής, η τηλεόραση ή το περιοδικό να γίνουμε. Καταντήσαμε οπαδοί ομάδων, φανατικοί, με μαχαίρια και μίσος. Έφηβος, προτού σιχαθώ όλες τις ομάδες εξίσου, ήμουν με την Ομόνοια. Μια μέρα που έπαιζε με το ΑΠΟΕΛ, αρρώστησε ο τυμπανιστής των αντιπάλων. Ήρθαν στην άλλη κερκίδα και μου ζήτησαν να πάω στη δική τους, για να παίξω το τύμπανο. Πήγα ευχαρίστως.

Πέρασε ο καιρός, αλλάξαμε. Ξεχάσαμε. Χωριστήκαμε σε κόμματα και τα ψηφίσαμε τυφλά, διχαστήκαμε με τρόπο αταίριαστο στην ιστορία και την παράδοσή μας. Σε μια σταλιά τόπο, λέγαμε "οι άλλοι". Πήραμε τα χειρότερα χαρακτηριστικά της Ελλάδας και τα κάναμε αξιώματα.

Να πάει στο καλό τέτοιος εαυτός, να μην ξανάρθει. Καθόλου μην τον κλάψουμε, καθόλου μη μας λείψει. Στον αγύριστο!

Πέρασαν χρόνια. Το κορίτσι από τις Φιλιππίνες έκλαιγε κρυφά στο κρεβάτι του για το παιδί και τη μάνα που άφησε για να σερβίρει καφέ τον κύριο Πάμπο, που έγινε σερ, για να σιδερώνει τα ακριβά βρακιά της κυρίας Αντρούλλας, που έγινε μάνταμ. Η κοπέλα θα γυρίσει φτωχή στο Μπάγκιο Σίτι ή στη Μανίλα. Θα αγκαλιάσει τη μάνα της, θα φιλήσει το παιδί της. Εμείς, πού επιστρέφουμε;

Τι μένει όταν ο σερ και η μάνταμ, έκπληκτοι, χάνουν το αυτοκίνητο, την υπηρέτρια, το λούσο και το σπίτι τους; Τι κρατιέται αναλλοίωτο μέσα στον χρόνο, κάτω από την επιφάνεια που βουλιάζει; Πού ακριβώς βρίσκεται ανεξίτηλα χαραγμένος ο βαθύς Χαρακτήρας που μας επιτρέπει, όταν όλα αλλάζουν, να λέμε ακόμη "Εμείς";

Μπορούμε σήμερα να αποφασίσουμε ξανά, ο καθένας για τον εαυτό του και όλοι μαζί, ποιοι είμαστε. Τι είναι σημαντικό και τι όχι. Τι αξίζει να προσπαθήσουμε μέχρι τέλους. Ποια λόγια αξίζει να πούμε προτού φύγουμε, πώς αξίζει να σταθούμε και απέναντι σε τι, προτού πεθάνουμε. Κι αυτό, μπορούμε να το κάνουμε, ακόμη και νηστικοί, άνεργοι και άστεγοι. Ήταν όμως αδύνατον να το κάνουμε χορτάτοι και υποταγμένοι, με έναν εαυτό-καταναλωτή, εξαρτημένο και ευχαριστημένο.

Μείναμε σε σκηνές, στο ύπαιθρο, για χρόνια. Χάσαμε για πάντα τα σπίτια, τα χωριά και τις ζωές μας. Περιμέναμε κάθε μέρα, για χρόνια, αγνοούμενους που δεν γύρισαν.

Για δεκαετίες, ακούγαμε αεροπλάνο και στρέφαμε έντρομοι τα μάτια στον ουρανό. Χιαστί ταινίες στα παράθυρα, μη σπάσουν από τον βομβαρδισμό που μπορούσε ανά πάσα στιγμή να ξαναρχίσει. Τα παιδιά που έβγαλαν το σχολείο διαβάζοντας με το κερί στα αντίσκηνα, χειμώνες στη σειρά, βρίζονταν στην Ελλάδα από τους Ελλαδίτες, γιατί τους έτρωγαν τις θέσεις στα πανεπιστήμια.

Η Μεγάλη Μαμά τίποτα δεν κατάλαβε. Κι ακόμη δεν καταλαβαίνει. Γιατί, μπορεί η Κύπρος να είναι ελληνική, όμως, πόσο λίγο κυπριακή είναι η Ελλάδα! Πόσο λίγο ελληνική είναι η Ελλάδα!

Επιτρέψαμε στους μικρούς πολιτικούς ενός αδύναμου και απροστάτευτου τόπου, να συμπεριφέρονται σαν άρχοντες αυτοκρατορίας. Να υπηρετούν κόμματα και τσέπες, σαν να μην υπάρχει απειλή, κίνδυνος και γκρεμός, σαν να είναι αδύνατον από τη μια μέρα στην άλλη να γίνουμε μπουκιά στο στόμα κροκοδείλων. Είδαμε τα τρυφερά, αγνά χαμόγελα των παιδιών του Απελευθερωτικού Αγώνα να χρησιμοποιούνται από βάρβαρους, απαίδευτους "πατριώτες" με ξυρισμένα κεφάλια, φαλακρούς "απ’ έξω κι από μέσα". Ζήσαμε την αδικία, την απώλεια, την εγκατάλειψη. Τα ξέρουμε όλα, τα είδαμε όλα, τα ζήσαμε όλα. Τώρα θα φοβηθούμε;

Όταν κλαίγαμε το ’74, κλαίγαμε για τα σπίτια μας. Σήμερα θα κλάψουμε για τις επαύλεις μας; Τότε, κλαίγαμε για το χωριό μας. Θα κλάψουμε σήμερα για την τράπεζα; Τότε, για τους τάφους των γονιών μας. Σήμερα για τα χρέη μας; Τότε, για τις ζωές μας. Σήμερα για τις δουλειές μας; Δεν νομίζω...

Η κοινωνία μας, αυτή η διαλυμένη, πιέζοντας ασταμάτητα την όποια επίσημη πολιτική ηγεσία, αλλά και πέρα απ’ αυτήν, θα αναπτύξει μηχανισμούς στήριξης των ανέργων, θα φροντίσει τα παιδιά της. Όχι από ελεημοσύνη. Από αλληλεγγύη. Και με τη γνώση πως, αν ο διπλανός δεν ζει καλά, κανείς δεν ζει καλά. Γιατί, ό,τι ποτέ μας κράτησε σ’ αυτόν τον τόπο, ήταν ένας ιδιόμορφος, ποιητικός, παράλογα ωραίος κοινωνικός ιστός, που αυτοπροστατεύεται και που μας προστατεύει. Αυτός είναι που ανάγκασε τους βουλευτές να πουν, για μια έστω στιγμή, "Όχι".

Το "Όχι" της Κυπριακής Βουλής, είναι σημαντικότερο απ’ ότι κάποιοι χαιρέκακοι μπορούν να υποψιαστούν. Κι ας επιστρέψει η Βουλή εκλιπαρώντας τους Τροϊκανούς, κι ας πέσει στα γόνατα, κι ας τους γλύψει τα πόδια, μετά. Κι ας χάσουμε περισσότερα. Γιατί, για μια στιγμή έστω, έμοιασε η Δημοκρατία να έχει νόημα, ένα νόημα ξεχασμένο εδώ και δεκαετίες. Έμοιασαν, έστω και για μια στιγμή, οι εκπρόσωποι να εκπροσωπούν πράγματι. Η στιγμή καταγράφεται και μένει, δημιουργώντας προηγούμενο, παρά την όποια κατάληξη. Και το γεγονός πως το προηγούμενο δημιουργήθηκε από μισή μερίδα τόπο, αγαπητοί λογικοί λογιστές, το κάνει ακόμη σημαντικότερο. Τίποτα "δικό σας" δεν θα μείνει ποτέ στην Ιστορία, να σηματοδοτεί, να καθορίζει, ή έστω να θυμίζει κάτι υπαρξιακά σημαντικό. Αφήστε μας να το χαρούμε. Δεν μας προσφέρονται συχνά τέτοιες χαρές.

Αυτό το "Όχι", φαίνεται να είχε και χειροπιαστά αποτελέσματα: Εκτός από τη δυνατότητα μη φορολόγησης των μικροκαταθετών, εκτός από το χρονικό περιθώριο που έδωσε για τη νομοθετική ρύθμιση του περιορισμού των συναλλαγών και τη δημιουργία Ταμείου Αλληλεγγύης, που μπορούν να παίξουν σημαντικά θετικό ρόλο στο μέλλον, έδωσε και τη δυνατότητα, έστω σπασμωδικά, έστω την τελευταία στιγμή, έστω με απογοητευτικό αποτέλεσμα, να μετρηθούν οι δυνάμεις και οι "φιλίες", τόσο της Κύπρου, όσο και της Ελλάδας. Βοήθησε να καθαρίσει το τοπίο, να τελειώσουμε με ψευδαισθήσεις, να καταλάβουμε ξανά το πόσο μόνοι είμαστε, το πόση ευθύνη έχουμε. Θα ήμασταν αφελείς αν πιστεύαμε πως με ένα "Ναι" θα σώζαμε κάτι, ας πούμε τη Λαϊκή Τράπεζα ή την Κύπρου (αλήθεια, πόσο "δική μας" μπορεί να είναι μια τράπεζα;) και μαζί τις δουλειές, ή τους κόπους μιας ζωής που τους εμπιστευτήκαμε. Ξέρουμε καλά πως ότι έμεινε εκτεθειμένο (το γιατί είναι μια άλλη κουβέντα, που ελπίζω πως θα γίνει), ούτως ή άλλως, και με τα "Ναι" και με τα "Όχι", θα κατασπαραχθεί.

Δυστυχώς, δεν ήταν δυνατόν να υπάρχει "plan B". Θα ήταν αδύνατον να έχει εκπονηθεί από ανθρώπους της γενιάς μου και της προηγούμενης, από ανθρώπους βουτηγμένους στην κατανάλωση, στο εφήμερο, στο συμφέρον, στο νεοπλουτισμό και στο τίποτε, μια πολιτική που να έχει βάθος και σοβαρότητα. Κι όμως, αυτοί οι άνθρωποι, χωρίς δικλίδες ασφαλείας, χωρίς λογική, είπαν ενστικτωδώς "Όχι". Έστω και για μια στιγμή. Ένα "Όχι" καταστροφικό και λυτρωτικό μαζί, που εσείς, αγαπητοί Ελλαδίτες μνημονιακοί, πολιτικοί και δημοσιογράφοι, με πρόσχημα το καλό μας, δεν θα πείτε ποτέ. Θα προτιμήσετε να καταστραφούμε εξίσου, λέγοντας "Ναι".

Οι Κύπριοι προσφυγοποιούμαστε ξανά στην ίδια μας την πατρίδα. Χάνουμε ξανά τη ζωή όπως τη χτίσαμε, όπως νομίζουμε πως τη διαλέξαμε, όπως νομίσαμε πως μας ανήκει. Και φοβόμαστε. Είναι ανθρώπινο. Όμως, τι πραγματικά φοβόμαστε; Ότι θα πεινάσουμε; Πεινάσαμε και παλιότερα. Ότι θα κρυώσουμε; Κρυώσαμε χρόνια. Ότι θα μείνουμε μόνοι; Πάντα μόνοι ήμασταν. Ότι θα πονέσουμε; Από πόνο άλλο τίποτε... Ότι θα μας κατακτήσουν; Πάντα κατακτημένοι υπήρξαμε.

Θα τα καταφέρουμε, το ξέρουμε καλά! Γιατί, τελικά, δεν φοβόμαστε τίποτε. Γιατί, τελικά, το μόνο που φοβόμαστε, είναι το υποχρεωτικό κοίταγμα στον καθρέφτη. Το μόνο που μας φοβίζει, είναι το μόνο που πραγματικά έχουμε: το αληθινό μας πρόσωπο. Ας το ξεθάψουμε, ας το θυμηθούμε, ας το κοιτάξουμε. Ενώ όλοι, φίλοι και εχθροί, μας αγριοκοιτάζουν, ενώ η μάσκα μας πέφτει νεκρή, αυτό θα μας χαμογελάσει.
 

aikon

Banned
13 February 2014
2,031
Τώρα αυτό σου ξέφυγε η ήθελες και το έγραψες; Τι είδους εξίσωση είναι η παραπάνω;
Πέρα από αυτό,δεν καταλαβαίνω πως η άνοδος ενός αριστερού κόμματος οφείλεται στην υποκουλτούρα που καθιέρωσαν οι μισθοφόροι του Πασοκ-Νδ (Κωστοπουλαίοι-Δημοι κλπ)..
Οι παραπάνω έπλασαν συνειδήσεις οι οποίες δεν είχαν κανέναν ενδοιασμό στο να προσκολληθούν με χαρακτηριστική ευκολία στο ''άρμα'' της ΧΑ,επειδη ακριβώς ασπάστηκαν τους ''10 τρόπους'' του Κωστοπουλου,οι οποίες λειτούργησαν σαν παρωπίδες στο ρηχό υποσυνείδητό τους.....
Πως μπορούμε λοιπόν να συγκρίνουμε την απεραντοσύνη του Λόρκα πχ η του Ταρκόφσκι,του Καζαντζάκη και του Σεφέρη με τις Γκαιμπελικες πρακτικές και τις μεθοδευμένες κινήσεις εσκεμμένης καλλιέργειας ζωντανών-νεκρων,οι οποίες δημιούργησαν στρατιές ελεγχόμενων κάφρων,από τον πάτο των κομματικού-πελατειακου όχλου (βλέπε ΧΑ)...
Δημιούργησαν λοιπόν ανθρώπους χωρίς αξιοπρέπεια και αυτοσεβασμό,που για την βόλεψή τους θα ακολουθούσαν ακόμα και ανθρώπους με αγκυλωτούς σταυρούς στα μπράτσα,ξεχνώντας τα δεινά που δημιούργησαν οι πρόγονοι των τελευταίων στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν αυτού του τόπου..

Το έγραψα πολύ ειρωνικά ότι είναι τα μαύρα χρόνια που ζούμε τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ και η Χρυσή Αυγή έρχονται πρώτοι, ειρωνευόμενος την εξίσωση των δύο άκρων, που προσπαθούν να επιβάλουν οι πονηροί. Τι ΣΥΡΙΖΑ, τι Χ.Α. έτσι δεν λένε; Μαύρα χρόνια και ο καημένος ο Νίκος Δήμου, δεν βρίσκει την αποδοχή που είχε το 90 και το 2000.... Έτσι είναι ο "μεσαίος" που παίρνει τα καλά του ΣΥΡΙΖΑ της ΝΔ και της Χ.Α. μαζί και απορρίπτει τα κακά, "αποφασίζει" να ψηφίσει τον λιγότερο κακό, είναι καταδικασμένος να γίνεται περίγελος όλων.
 
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: Η δυστυχία να είσαι Έλληνας και να έχεις τον Ν. Δήμου, Δ. Σαββόπουλο...

Επόσης πιστεύω ότι ο Αλκίνοος είναι αρκετά κόντα στον Σαββόπουλο, στο τρόπο σκέψης. Για παράδειγμα, το παρακάτω έχει πολλές βαριές εκφράσεις, ανάλογες με το τσιφτετέλληνες:

Η άποψή μου είναι, απλά, καμμία μα καμμία σχέση. Το ένα ξεχειλίζει από αληθινό παράπονο και πόνο, το άλλο του Σαββόπουλου από ρηχότητα και εύκολα τσιτάτα εκ του καναπέως...
 

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
16,559
Ministry Of Silly Walks
Το έγραψα πολύ ειρωνικά ότι είναι τα μαύρα χρόνια που ζούμε τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ και η Χρυσή Αυγή έρχονται πρώτοι, ειρωνευόμενος την εξίσωση των δύο άκρων, που προσπαθούν να επιβάλουν οι πονηροί. Τι ΣΥΡΙΖΑ, τι Χ.Α. έτσι δεν λένε; Μαύρα χρόνια και ο καημένος ο Νίκος Δήμου, δεν βρίσκει την αποδοχή που είχε το 90 και το 2000.... Έτσι είναι ο "μεσαίος" που παίρνει τα καλά του ΣΥΡΙΖΑ της ΝΔ και της Χ.Α. μαζί και απορρίπτει τα κακά, "αποφασίζει" να ψηφίσει τον λιγότερο κακό, είναι καταδικασμένος να γίνεται περίγελος όλων.

Ειπα και γω..Δεν σε ειχα συνηθισει σε τετοια και να σου πω την αληθεια ψιλο-επεσα απο τα συννεφα οταν διαβασα τα παραπανω..Αν τα εγραφε καποιος "ουλουθε-ουλουθε",ουτε που θα ειχα ασχοληθει..