John
Ποια ειναι αυτα τα μη ταιριασμενα ζευγαρια εξαρτηματων?
Γραφεις για το συγκεκριμενο συστημα που ξαναβαζω στην φωτογραφια?
Υπενθυμιζω οτι εχει ηλεκτρονικα φιλτρα.
οχι, μιλάω γενικά για την χρηση ροζ θορυβου
Και ξαναγραφω οτι η ρυθμιση της φασεως εγινε σε ενα μεγαλο χρονικο διαστημα και με ανεπαισθητες μετατοπισεις των μοναδων καθε φορα. Εφερα σαν παραδειγμα την Μαρια Καλλας γιατι στο τραγουδι, δηλαδη ο ποιο φυσικος ηχος στα αυτια μας, ακους, αν εχεις πολυ εξασκημενο αυτι, το χρυσο αυτι που λεμε, ακομα και διαφορες στο ενα χιλιοστο μπρος πισω, αυτα συμφωνα με τον κατοχο αυτου του συγκεκριμενου συστηματος και με ελαφρωτερες δοκιμες που εχουμε κανει στα δικα μας συστηματα.
ααα ναι και ξερουμε να κανουμε κολλησεις.
μισό λεπτάκι γιατι μάλλον είστε αρπαγμένοι απο προηγούμενη αντιπαράθεση, την οποια έχασα και δεν ξέρω τι εχει γραφτεί και με ποιο ύφος. αλλά απο οτι καταλαβαίνω μαλλον στραβωσε πολύ το θεμα.
ΚΑΜΙΑ σχεση αγαπητε. δεν αναφερθηκα σε σένα, πώς να αναφερθώ, ουτε σε γνωρίζω προσωπικά ουτε ξερω τον τροπο εργασίας σου και δεν καταλαβαίνω γιατι αρπάζεσαι. όσο για τις κολλήσεις, προσωπικά όσο κι αν θεωρώ οτι κολλάω καλά, πάντα τις εχω στο νου μου ως υποψήφια αιτία για καποια παραξενη συμπεριφορά και μερικές φορές εχει αποδειχτεί όντως έτσι. Μιλάω για μικροδιαφορές, που όμως όταν τιουνάρεις τις φάσεις "στην μοιρα" ειναι σημαντικές.
@Μανώλη: Οι ανακλάσεις δεν πρέπει να μπαίνουν στην μέτρηση. Κι αυτό για πολλούς λόγους. Ο ένας είναι ότι δεν ειναι δυνατόν να εισαχθουν σωστά αφου σε κάθε σημείο του χώρου αυτές ειναι διαφορετικές. Ακόμα και αν γινόταν να γίνει μεγάλος αριθμός μετρήσεων σε πολλά σημεία του χωρου και να εισαχθεί πχ ο μέσος όρος τους στην μέτρηση, αν μετακινήσουμε το ηχείο σε άλλο δωμάτιο η όλη διαδικασία χάνει την αξία της. Επίσης δεν πρέπει να μπαινει στην μέτρηση, γιατι πχ στην προκειμένη περίπτωση που μιλάμε για ταιριασμα φάσεων (δηλ στοχευση σε βαθειά συμμετρική βυθιση στην κρος περιοχή) οι ανακλάσεις θα αλλοιώσουν αυτό που θα βλεπουμε στην οθόνη, κανοντας την ζωή μας πολυ δυσκολότερη. Ο τραγικότερος λόγος όλων, για τον οποίο οι ανακλάσεις δεν πρέπει να μπαινουν στην μέτρηση, είναι το γεγονός ότι αυτό που θα πάρουμε στην οθόνη δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που θα ακούσουμε, και αν καποιος προσπαθήσει να τιουνάρει το ηχείο του συμπεριλαμβάνοντας τις ανακλάσεις απλά θα πεσει έξω. Το αυτί μας ( η αν θέτε ο εγκέφαλός μας) τείνει να αγνοεί τις ανακλάσεις στις υψηλές,
λαμβάνει λιγο υποψη τις ανακλάσεις στις μεσαίες, και περισσότερο υπόψη τις ανακλάσεις στις χαμηλές συχνότητες. Η μεταβολή αυτή (στο ποσοστό αντιληψης των ανακλάσεων) γίνεται σταδιακά και οχι απότομα και αντισχοιχεί σε μια συμπεριφορά που δειχνει χρονικό παράθυρο που διαφέρει με την συχνότητα, κάτι που τα μετρητικά συστήματα δεν εφαρμόζουν (εκτός μιας εξαιρεσης), αντίθετα χρησιμοποιούν ένα συγκριμένο χρονικό παράθυρο που καθορίζει ο χρήστης.
Αυτο δε σημαίνει πως οι ανακλάσεις πρεπει να μεινουν έξω απο το παιχνίδι, αντιθέτως μάλιστα, κάνει επιτακτική την αναγκη των ακροάσεων στο παιχνίδι αυτό. Αυτό που δεν μπορει να κάνει η μέτρηση, πρέπει σιγουρα να το κάνει το αυτί. Από την άλλη όμως πλευρά, σε καμιά περίπτωση το αυτί δεν μπορει να αντικαταστήσει την μη ψυχοακουστική συμπεριφορά του μικροφώνου. Η μέτρηση ειναι απολύτως απαραίτητη αλλά σε καμία περίπτωση ικανή συνθήκη, και το ίδιο ισχυει και αντιστρόφως imho.