Horns & OB

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
φιλε geovar αυτός που έγραψε το αρθρο μάλλον δεν εχει προσπαθήσει ποτέ να εφαρμόσει αυτό που περιγράφει... Κατ αρχάς το -6dB που λεει ειναι το λιγότερο ανεπαρκής βύθιση, αν καταφέρουμε να φέρουμε είτε με ηλεκτρικό είτε με γεωμετρικό (μηχανικό θέτε? μηχανικό) τρόπο σε φάση τις δυό μονάδες, τότε αντιστρέφοντας την φάση στην μια μονάδα η διαφορά φασης αγγίζει τις 180 μοίρες και στην Χ συχνότητα το ένα σήμα ακυρώνει το άλλο. Η βύθιση που μετριέται σε αυτην την περίπτωση μπορεί (και πρέπει) να είναι είναι δεκάδες dB. Αν αρκεστεί κανεις σε βύθιση κοντα στα -6dB το ταίριασμα των φασεων που εχει κανει, για να το πω επιστημονικά, είναι κουκουρουκου! Το σημαντικότερο όμως είναι οτι μια τετοια μετρηση δεν γινεται με ροζ θορυβο γιατι έτσι θα εμπλακεί και η επίδραση του χώρου, αλλοιώνοντας το αποτέλεσμα στην περιοχή Χ που μας ενδιαφέρει. Και στην περίπτωση που προσπαθουμε να φερουμε τις φάσεις, η ακρίβεια μετρησης στην περιοχή αυτη ειναι κρισιμη. Χρειάζεται μέτρηση με σήμα MLS που επιτρέπει (αφου μας δίνει κρουστική απόκριση) να φανούν και να απομονωθούν οι ανακλάσεις του χωρου.

Τι να πω τωρα κι'εγω σαν Βιολογος?Σε πιστευω, πως να απομονωσω τις ανακλασεις στο σαλονι μου?
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αυτά που πολύ σωστά περιγράφει ο John John , είναι τα ελάχιστα που απαιτούνται για να μπορέσει κανείς να ...ξεκινήσει ...μήπως και τα καταφέρει
Και για οσους δεν κατανόησαν , εκεί κυρίως αναφερόταν το μήνυμα μου (στον CD318) περί μηχανικής φάσης και ..μέτρησής της
Πράγματα δηλαδή που συμβαίνουν (να το δεχθώ ) σε καλόπιστη ΦΑΝΤΑΣΙΑ
Η πραγματικότητα δηλαδή επανάληψη/πρόβλεψη που είναι η ουσία μιάς υλοποίησης είναι πολύ μακράν
Και για να μήν υπάρχουν εκ νέου παρεξηγήσεις , Ο καθένας είναι ελεύθερος να ΑΚΟΥΕΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ (μοναδικό ή ξεχωριστό ή οτι άλλο ) θέλει κι αγαπά ...
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Αυτά που πολύ σωστά περιγράφει ο John John , είναι τα ελάχιστα που απαιτούνται για να μπορέσει κανείς να ...ξεκινήσει ...μήπως και τα καταφέρει
Και για οσους δεν κατανόησαν , εκεί κυρίως αναφερόταν το μήνυμα μου (στον CD318) περί μηχανικής φάσης και ..μέτρησής της
Πράγματα δηλαδή που συμβαίνουν (να το δεχθώ ) σε καλόπιστη ΦΑΝΤΑΣΙΑ
Η πραγματικότητα δηλαδή επανάληψη/πρόβλεψη που είναι η ουσία μιάς υλοποίησης είναι πολύ μακράν
Και για να μήν υπάρχουν εκ νέου παρεξηγήσεις , Ο καθένας είναι ελεύθερος να ΑΚΟΥΕΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ (μοναδικό ή ξεχωριστό ή οτι άλλο ) θέλει κι αγαπά ...

Νομιζω,μπορει να κανω και λαθος, οτι γενικα το forum αυτο δεν ειναι ενα επιστημονικο περιοδικο που απευθυνεται κατ'αναγκη σε μηχανικους ηχου η κατι τετοιο.Δεν ξερω τι ειναι το MLS αλλα θα ηθελα να προσπαθησω να βαλω σε φαση τα μεγαφωνα μου αν ειναι δυνατο.
Παντως ευχαριστω γιατι μου δινετε την ευκαιρια να μαθω.
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
φιλε geovar αυτός που έγραψε το αρθρο μάλλον δεν εχει προσπαθήσει ποτέ να εφαρμόσει αυτό που περιγράφει... Κατ αρχάς το -6dB που λεει ειναι το λιγότερο ανεπαρκής βύθιση, αν καταφέρουμε να φέρουμε είτε με ηλεκτρικό είτε με γεωμετρικό (μηχανικό θέτε? μηχανικό) τρόπο σε φάση τις δυό μονάδες, τότε αντιστρέφοντας την φάση στην μια μονάδα η διαφορά φασης αγγίζει τις 180 μοίρες και στην Χ συχνότητα το ένα σήμα ακυρώνει το άλλο. Η βύθιση που μετριέται σε αυτην την περίπτωση μπορεί (και πρέπει) να είναι είναι δεκάδες dB. Αν αρκεστεί κανεις σε βύθιση κοντα στα -6dB το ταίριασμα των φασεων που εχει κανει, για να το πω επιστημονικά, είναι κουκουρουκου! Το σημαντικότερο όμως είναι οτι μια τετοια μετρηση δεν γινεται με ροζ θορυβο γιατι έτσι θα εμπλακεί και η επίδραση του χώρου, αλλοιώνοντας το αποτέλεσμα στην περιοχή Χ που μας ενδιαφέρει. Και στην περίπτωση που προσπαθουμε να φερουμε τις φάσεις, η ακρίβεια μετρησης στην περιοχή αυτη ειναι κρισιμη. Χρειάζεται μέτρηση με σήμα MLS που επιτρέπει (αφου μας δίνει κρουστική απόκριση) να φανούν και να απομονωθούν οι ανακλάσεις του χωρου.


Γιάννη, γιατί μόνο MLS; Οποιοδήποτε περιοδικό σήμα (πχ PPN) μας επιτρέπει να απομονώσουμε εξωγενείς παράγοντες (θόρυβο, ανακλάσεις).
Αλλωστε το MLS χαμηλά δεν κάνει δουλειά. Το πολύ μέχρι 200ΗΖ.

Και ο τρόπος που γράφει ο Σπύρος είναι πολύ σωστός για συστήματα όπως του Γιώργου. Απλά θέλει χρόνο ενώ με την μέτρηση έχεις έναν μπούσουλα για να πειραματιστείς.
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
δεν είπα "μόνο" ΜLS, ανέφερα όμως ειδικά αυτό γιατι απλά...το βρίσκεις σχεδον παντού πλέον.

@geovar: mls= Maximum length sequence --> ακολουθία παλμών μεγίστου μήκους, είναι ένα ψευδοτυχαίο σήμα το οποίο μέσω μιας μαθηματικής διαδικασίας (cross-correlation, αααααν θυμάμαι καλά λέγεται εταιροσυσχέτιση?) μεταξύ εξόδου και εισόδου, μπορεί να δώσει την κρουστική απόκριση του ηχείου αλλα και θεωρητικά οποιουδήποτε γραμμικού χρονικά αμεταβλητου συστηματος, μια μέτρηση που ειναι στο πεδίο του χρόνου, και στην οποία είναι εμφανείς και οι ανακλάσεις απο τον χώρο. Απομονόνωντας λοιπον το "καθαρό σήμα" πριν περασουμε στο πεδίο της συχνότητας, κι εφαρμόζοντας κατόπιν γρηγορο μετασχηματισμό fourier σε αυτό, προκύπτει η αποκριση συχνότητας του ηχείου απηλλαγμένη απο την επιδραση του χώρου, με περιορισμό στο κάτω όριο όμως του φάσματος, που καθορίζεται απο την απόσταση του κοντινότερου τοίχου από τον συνδυασμό ηχείου-μικροφώνου. Ετσι μπορεις σε ενα μεσαίο ή μεγαλο δωμάτιο να παρεις ακριβή εικόνα μόνο του ηχείου σου πχ απο τα 250Ηz και πάνω. Ολα αυτα με ειδικό software ( ή συνδυασμό software & hardware ως πακέτο)

Τωρα αν σε μπερδεψα, το mls ειναι κι αυτο ενα σημα που περιεχει ολες τις συχνότητες, οπως ο ροζ θορυβος, δίνει ομως την δυνατότητα στον χειριστή του software να απομονώσει χρονικά το σήμα στα πρώτα λιγα milliseconds πριν προλαβουν να φτασουν και οι ανακλάσεις στο μικρόφωνο και να χρησιμοποιήσει μόνο το καθαρό μέρος για να βρει την αποκριση συχνότητας του υπο μετρηση ηχείου. Ισως ακουγεται ολόκληρη διαδικασία αλλα οι περισσότεροι εχουν ηδη τον εξοπλισμό μες στα ποδια τους. Ολοι εχουν καρτα ήχου, και σχεδόν όλοι ενα φτηνό μικρόφωνο (χρειάζεται ειδικό μικρόφωνο μετρήσεων φυσικά, όμως ειδικα για μερτρηση με αναστροφη πολικότητα στην μια μονάδα, καθαρα για να μετρήσουμε μεγαλη βυθιση στην Χ περιοχή, και να φερουμε τις φασεις μας, κι ενα φτηνό μικρόφωνο ειναι αρκετό.)
 
Last edited:

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
πάντως ρύθμιση φάσεων με το αυτί δεν παίζει σε καμιά περίπτωση.. μόνο στο περιπου...κι αυτο υστερα απο πολλή κούραση.. όσο χρυσό αυτί και να εχει καποιος, οι διαφορες που τσιμπάει το μικρόφωνο σε dt, για να τις τσιμπήσει το αυτί θελει ακροάσεις εβδομάδων με απολυτα γνωστες ηχογραφήσεις και πάλι ζήτημα. Εδω και μια κακή κόλληση (δεν μιλάω καν για αποκλισεις από τις ονομαστικές τιμές εξαρτημάτων) μπορει να αλλοιώνει εμφανώς το αποτελεσμα πχ στο ενα απο τα δυο ηχεία, κι ενώ αυτό φαίνεται στην μετρηση με αναστροφη πολικότητα της μιας μονάδας, στην ορθή πολικότητα δεν φαίνεται το παραμικρό. Με το αυτί πως θα εντοπιστεί κάτι τετοιο? Πως θα εντοπιστεί ότι στο αριστερο ηχείο η διαφορα φασης πχ στα 3ΚHz είναι στις 5 μοίρες ενώ στο δεξί είναι στις 18 μοίρες λόγω μιας κακής κόλλησης σε συνδυασμό με μη ταιριασμένα ζευγάρια εξαρτημάτων? Δεν αρκει το ταιριασμα να ειναι όσο το δυνατόν μέγαλο, πρέπει να ειναι και ίδιο..
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
John
Ποια ειναι αυτα τα μη ταιριασμενα ζευγαρια εξαρτηματων?
Γραφεις για το συγκεκριμενο συστημα που ξαναβαζω στην φωτογραφια?
Υπενθυμιζω οτι εχει ηλεκτρονικα φιλτρα.
Και ξαναγραφω οτι η ρυθμιση της φασεως εγινε σε ενα μεγαλο χρονικο διαστημα και με ανεπαισθητες μετατοπισεις των μοναδων καθε φορα. Εφερα σαν παραδειγμα την Μαρια Καλλας γιατι στο τραγουδι, δηλαδη ο ποιο φυσικος ηχος στα αυτια μας, ακους, αν εχεις πολυ εξασκημενο αυτι, το χρυσο αυτι που λεμε, ακομα και διαφορες στο ενα χιλιοστο μπρος πισω, αυτα συμφωνα με τον κατοχο αυτου του συγκεκριμενου συστηματος και με ελαφρωτερες δοκιμες που εχουμε κανει στα δικα μας συστηματα.
ααα ναι και ξερουμε να κανουμε κολλησεις.
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
... Το σημαντικότερο όμως είναι οτι μια τετοια μετρηση δεν γινεται με ροζ θορυβο γιατι έτσι θα εμπλακεί και η επίδραση του χώρου...
Χρειάζεται μέτρηση με σήμα MLS που επιτρέπει (αφου μας δίνει κρουστική απόκριση) ...

Κατά το Βρετανικόν, συγνώμη κατάλαβα λάθος.ότι ο ροζ θόρυβος δεν κάνει γενικά : )

Αλλη μια ερώτηση.

Και γιατί σε συγκεκριμένο σύστημα (αλυσίδα αναπαραγωγής-χώρος) θα πρέπει να αγνοήσουμε τις ανακλάσεις; Και να το ρυθμίσουμε χωρίς αυτές;
Το τελικό αποτέλεσμα δεν θα τις περιέχει;
Γιατί προτείνεται συνεχώς η μετακίνηση των ηχείων στον χώρο, ο πειραματισμός και η συνεχείς ακρόασεις για το επιθημητό τελικό αποτέλεσμα;

@geovar
Ενα ενδιαφέρον άρθρο απ το AVMentor σχετικά με την Ακουστική Μικρών Χώρων
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Τι γινεται ρε παιδια καμια αντιδραση ΟΒ?Σπυρο βλεπω εισαι μεσα.
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Μετα τις Κυριακατικες κουβεντες, να το αποτελεσμα σιγουρα καλλιτερο απο πριν και πιστευω με περιθωρια βελτιωσης με fine tuning.
 

Attachments

  • AVC left new.jpg
    AVC left new.jpg
    85.8 KB · Views: 67
  • AVC new l-r.jpg
    AVC new l-r.jpg
    74.7 KB · Views: 65

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
John
Ποια ειναι αυτα τα μη ταιριασμενα ζευγαρια εξαρτηματων?
Γραφεις για το συγκεκριμενο συστημα που ξαναβαζω στην φωτογραφια?
Υπενθυμιζω οτι εχει ηλεκτρονικα φιλτρα.

οχι, μιλάω γενικά για την χρηση ροζ θορυβου

Και ξαναγραφω οτι η ρυθμιση της φασεως εγινε σε ενα μεγαλο χρονικο διαστημα και με ανεπαισθητες μετατοπισεις των μοναδων καθε φορα. Εφερα σαν παραδειγμα την Μαρια Καλλας γιατι στο τραγουδι, δηλαδη ο ποιο φυσικος ηχος στα αυτια μας, ακους, αν εχεις πολυ εξασκημενο αυτι, το χρυσο αυτι που λεμε, ακομα και διαφορες στο ενα χιλιοστο μπρος πισω, αυτα συμφωνα με τον κατοχο αυτου του συγκεκριμενου συστηματος και με ελαφρωτερες δοκιμες που εχουμε κανει στα δικα μας συστηματα.
ααα ναι και ξερουμε να κανουμε κολλησεις.

μισό λεπτάκι γιατι μάλλον είστε αρπαγμένοι απο προηγούμενη αντιπαράθεση, την οποια έχασα και δεν ξέρω τι εχει γραφτεί και με ποιο ύφος. αλλά απο οτι καταλαβαίνω μαλλον στραβωσε πολύ το θεμα.

ΚΑΜΙΑ σχεση αγαπητε. δεν αναφερθηκα σε σένα, πώς να αναφερθώ, ουτε σε γνωρίζω προσωπικά ουτε ξερω τον τροπο εργασίας σου και δεν καταλαβαίνω γιατι αρπάζεσαι. όσο για τις κολλήσεις, προσωπικά όσο κι αν θεωρώ οτι κολλάω καλά, πάντα τις εχω στο νου μου ως υποψήφια αιτία για καποια παραξενη συμπεριφορά και μερικές φορές εχει αποδειχτεί όντως έτσι. Μιλάω για μικροδιαφορές, που όμως όταν τιουνάρεις τις φάσεις "στην μοιρα" ειναι σημαντικές.

@Μανώλη: Οι ανακλάσεις δεν πρέπει να μπαίνουν στην μέτρηση. Κι αυτό για πολλούς λόγους. Ο ένας είναι ότι δεν ειναι δυνατόν να εισαχθουν σωστά αφου σε κάθε σημείο του χώρου αυτές ειναι διαφορετικές. Ακόμα και αν γινόταν να γίνει μεγάλος αριθμός μετρήσεων σε πολλά σημεία του χωρου και να εισαχθεί πχ ο μέσος όρος τους στην μέτρηση, αν μετακινήσουμε το ηχείο σε άλλο δωμάτιο η όλη διαδικασία χάνει την αξία της. Επίσης δεν πρέπει να μπαινει στην μέτρηση, γιατι πχ στην προκειμένη περίπτωση που μιλάμε για ταιριασμα φάσεων (δηλ στοχευση σε βαθειά συμμετρική βυθιση στην κρος περιοχή) οι ανακλάσεις θα αλλοιώσουν αυτό που θα βλεπουμε στην οθόνη, κανοντας την ζωή μας πολυ δυσκολότερη. Ο τραγικότερος λόγος όλων, για τον οποίο οι ανακλάσεις δεν πρέπει να μπαινουν στην μέτρηση, είναι το γεγονός ότι αυτό που θα πάρουμε στην οθόνη δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που θα ακούσουμε, και αν καποιος προσπαθήσει να τιουνάρει το ηχείο του συμπεριλαμβάνοντας τις ανακλάσεις απλά θα πεσει έξω. Το αυτί μας ( η αν θέτε ο εγκέφαλός μας) τείνει να αγνοεί τις ανακλάσεις στις υψηλές,
λαμβάνει λιγο υποψη τις ανακλάσεις στις μεσαίες, και περισσότερο υπόψη τις ανακλάσεις στις χαμηλές συχνότητες. Η μεταβολή αυτή (στο ποσοστό αντιληψης των ανακλάσεων) γίνεται σταδιακά και οχι απότομα και αντισχοιχεί σε μια συμπεριφορά που δειχνει χρονικό παράθυρο που διαφέρει με την συχνότητα, κάτι που τα μετρητικά συστήματα δεν εφαρμόζουν (εκτός μιας εξαιρεσης), αντίθετα χρησιμοποιούν ένα συγκριμένο χρονικό παράθυρο που καθορίζει ο χρήστης.

Αυτο δε σημαίνει πως οι ανακλάσεις πρεπει να μεινουν έξω απο το παιχνίδι, αντιθέτως μάλιστα, κάνει επιτακτική την αναγκη των ακροάσεων στο παιχνίδι αυτό. Αυτό που δεν μπορει να κάνει η μέτρηση, πρέπει σιγουρα να το κάνει το αυτί. Από την άλλη όμως πλευρά, σε καμιά περίπτωση το αυτί δεν μπορει να αντικαταστήσει την μη ψυχοακουστική συμπεριφορά του μικροφώνου. Η μέτρηση ειναι απολύτως απαραίτητη αλλά σε καμία περίπτωση ικανή συνθήκη, και το ίδιο ισχυει και αντιστρόφως imho.
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
Κατά το Βρετανικόν, συγνώμη κατάλαβα λάθος.ότι ο ροζ θόρυβος δεν κάνει γενικά : )

Αλλη μια ερώτηση.

Και γιατί σε συγκεκριμένο σύστημα (αλυσίδα αναπαραγωγής-χώρος) θα πρέπει να αγνοήσουμε τις ανακλάσεις; Και να το ρυθμίσουμε χωρίς αυτές;
Το τελικό αποτέλεσμα δεν θα τις περιέχει;
Γιατί προτείνεται συνεχώς η μετακίνηση των ηχείων στον χώρο, ο πειραματισμός και η συνεχείς ακρόασεις για το επιθημητό τελικό αποτέλεσμα;

οι ανακλάσεις δεν πρεπει να αγνοηθουν γενικά, απλά δεν πρεπει να μπαινουν στην μέτρηση γιατι λερώνουν την απόκριση με τρόπο που δεν εχει καμια σχεση με την συμπεριφορά του αυτιου. αρα ειναι αχρηστες. Πρεπει να μπαινουν στο παιχνίδι της ακρόασης για να μας καθοδηγουν στο πώς θα μεταβάλλουμε την (ανηχοική) αποκριση που βλεπουμε στην οθόνη και να την φερουμε σε τετοια μορφη ώστε να την ακουμε ισορροπημένη κι ας μην την βλεπουμε επιπεδη. Εκει ειναι που χρειαζονται πολλες ακροασεις κατά τον σχεδιασμό.

Μετά τον σχεδιασμό (μην ξεχνάμε οι ντιουηδες και τους υπολοιπους που εχουν αγοράσει ετοιμο ηχείο) οι ακροάσεις και οι μετακινήσεις στον χωρο συνεχιζουν να ειναι επιτακτικές για να βρεθει η θεση στην οποια η επιδραση των ανακλάσεων & στασιμων θα ειναι η λιγότερο ενοχλητική.
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μπάβο ρε Γιάννη (John John ) , εκπληκτική περιγραφή !!!

Και είναι πλέον προφανές οτι μιά flat ανηχοϊκή καμπύλη , ΔΕΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ και flat αποκριση στον κλασσικό reverbant χωρο μας
Αν σκεφθεί δε κανείς και την καμπύλη ακουστότητας F.M. τότε ξέροντας και καποια πράγματα για τίς συνήθεις στάθμες ακρόασεις , τίς ανακλάσεις του χώρου και τα βασικά στάσιμα στίς περιοχές 30-350 (γιατί αυτή είναι η πλεον δυσκολη περιοχή) μπορεί ΣΕ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ (και μονον) να πετύχει εκπληκτικά αποτελέσματα

Εκεί μπαίνει και το παιχνίδι του ΕΝΕΡΓΟΥ X-OVER , διότι κανένα κλασσικό ενεργό , ΔΕΝ μπορεί να επιτύχει μιά καμπύλη που θα πετύχει ένα κλασικό παθητικό
Φυσικά υπάρχουν οι ψηφιακές λύσεις , αλλα μάλλον είναι αρχή ακομα , γιατί πρέπει να εισαχθούν πολλές παράμετροι που εκ τών πραγμάτων θέλουν ΚΑΛΕΣ και ΣΟΒΑΡΕΣ μετρήσεις
Το δε μεγαλύτερο πρόβλημα μιάς μέτρησης , δέν είναι το να πάρει κανείς ένα αποτέλεσμα απο κρουστική και να το μετατρέψει χρησιμοποιώντας και κάποια βοηθητικά πάραθυρα (πχ ΒΗ) , αλλα να πιστοποιήσει οτι αυτό που μετράει είναι ...σωστό
Αλλωστε θα πρέπει να αποφασίσει και σε ποιά αποσταση θα πάρει μετρήσεις , διότι δέν μπορεί να έχει απαίτηση απο 3 και πλέον διαφορετικής αποκρισης μονάδες σκόρπιες στον οριζόντιο άξονα , οτι θα έχει φασική σύγκλιση σε πολλά σημεία του χώρου
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Και κάτι σε σχέση με τίς κολλήσεις
Οι κολλήσεις ισχύος πχ που είναι σε X-OVER (αλλα και σε ενισχυτές σε διάφορα σημεία ) δεν φθάνει να μήν είναι ψυχρές
Δυστυχώς ή ευτυχώς η καλύτερη δυνατή αγωγιμότητα επιτυγχάνεται οταν πρίν απο τήν κόλληση έχει εξασφαλισθεί πολύ καλή μηχανική επαφή που είναι καθαρή και σφιγμένη , και μετά έρχεται η κόλληση να σφραγίσει τήν συναρμογή
Εχω γίνει μάρτυρας περιπτωσεων που μιά και μονο κόλληση έκανε ένα ηχείο να ακούγεται σάν τρανζιστοράκι μεσαίου μεγέθους - και δέν είνα απαραίτητο να γίνει αμέσως , μπορεί να γίνει σε επίπεδο 2-3 μηνών
Εδώ ένα mΩ METER που μπορεί να μετράει και mΩ σε Z , είναι το προφανές αναντικατάστατο εργαλείο - η μιά καλή γέφυρα LCR (οχι αυτές τών 100-150 ευρώ βέβαια )
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
δηλαδη
ενα μεγαλο προβλημα ειναι οι κολλησεις και
δεν μπορουμε ποτέ να βρουμε σωστη (μηχανικη) φαση μεταξυ των διαφορων μοναδων!!
και εμεις που νομιζουμε οτι την εχουμε βρει απλα το νομιζουμε!!
Μηπως θελεις να ερθεις να μας βοηθησεις?
Επιμενω οτι τα αλλα εναι απλες οδοντοκρεμες, απλα ετσι ειναι. Οταν ακουσεις σωστες κορνες ξαναελα, το εχουμε πει και παλαιωτερα αυτο. Η εχεις ακουσει κορνες και δεν το εχεις γραψει δημοσια? Πως μπορεις να γραφεις για κατι που δεν εχεις ακουσει?
 

Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,891
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
δηλαδη
ενα μεγαλο προβλημα ειναι οι κολλησεις και
δεν μπορουμε ποτέ να βρουμε σωστη (μηχανικη) φαση μεταξυ των διαφορων μοναδων!!
και εμεις που νομιζουμε οτι την εχουμε βρει απλα το νομιζουμε!!
Μηπως θελεις να ερθεις να μας βοηθησεις?
Επιμενω οτι τα αλλα εναι απλες οδοντοκρεμες, απλα ετσι ειναι. Οταν ακουσεις σωστες κορνες ξαναελα, το εχουμε πει και παλαιωτερα αυτο. Η εχεις ακουσει κορνες και δεν το εχεις γραψει δημοσια? Πως μπορεις να γραφεις για κατι που δεν εχεις ακουσει?

Τα μπέρδεψες Σπύρο , ξαναδιάβασε τα μηνύματα και μην εκνευρίζεσαι

Και κορνες έχω ακούσει πολλές ...τώρα σωστές , ξεσωστές , πάντως εγώ δέν θα μπορούσα να έχω ...

Και ρώτα και τον φίλο σου τον Πάνο και τον Μορφέα , αν ακούω καλά (γρήγορα) και μάλιστα ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΧΩΡΟ , ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΗΧΕΙΟ κορνα ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ , φαντάζομαι οτι θυμούνται και θα σου πούν

Αντε καλο βράδυ
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
απλα δεν εκνευριζομαι,
αλλα θελεις να μας πεισεις οτι δεν γινεται η δεν ξερουμε να ρυθμισουμε τις κορνες μας.
Τωρα αν εχεις την ικανοτητα να βρισκεις rebus ειναι αλλη υποθεση, θα πρεπει να ξερεις ομως να βρισκεις και τον σωστο ηχο και αυτος δεν πεφτει κατω απο καποια μηλια, ειναι θεμα κλασσικης επιπονησης/ενδιαφεροντος και εμπειριας, οσο και ικανος να εισαι στο να συσχετιζεις ηχους, θα πρεπει να εχεις πολλα ακουσματα κλασσικης και σε πολλες αιθουσες/εκκλησιες η τελως παντων που παιζουν τωρα κλασσικη μουσικη και αφου εχεις σαν αναφορα αυτο τοτε θα μπορεις να κρινεις συστηματα. Ολα τα αλλα ηδη μουσικης και ηχογραφισεις ειναι αναξια λογου να τα εχεις σαν αναφορα και να συγκρινεις.Κανεις δεν ξερει πως ηχογραφηθηκαν.
Και επιμενω οτι δεν εχεις ακουσει ακομα κορνα.
 

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Γιάννη, ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Χαίρομαι που καταλήγουμε ότι το αυτί, οι ακροάσεις και το μυαλό μας φυσικά θα είναι ο τελικός κριτής πάνω απο μικρόφωνα (τα οποία έχουμε λιώσει μετά την συνάντηση μας).


Και κορνες έχω ακούσει πολλές ...τώρα σωστές , ξεσωστές , πάντως εγώ δέν θα μπορούσα να έχω ...

Και ρώτα και τον φίλο σου τον Πάνο και τον Μορφέα , αν ακούω καλά (γρήγορα) και μάλιστα ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΧΩΡΟ , ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΗΧΕΙΟ κορνα ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ , φαντάζομαι οτι θυμούνται και θα σου πούν

Αντε καλο βράδυ

Ο φίλος μου! ο Σπύρος μιλά πάντα για full sized/loaded κόρνες. Τις υπόλοιπες τις κατατάσει μαζί με τα bass reflex. Είχε αντίστοιχες αντιπαραθέσεις και σ αυτό το forum.

Αυτά που γνωρίζω ότι έχεις ακούσει είναι το jericho που είχα κατσκευάσει τον καιρό της λάσπης και το Tannoy του Πάνου. Και τα δύο back loaded horns. Αρα κανένα απ τα δύο δεν είναι στην κατηγορία που μιλά ο Σπύρος. Το ξαναγράφω απ αυτά που γνωρίζω. Κάποιες προφορικές αναφορές σε lowther κτλ κατατάσονται στην ίδια κατηγορία με τα παραπάνω.

Οσο για το ηχείο του Πάνου που ήταν σίγουρα πιο ολοκληρωμένο απ το Jericho και το τι ακούς να αναφέρω ότι στην ακρόαση ήταν και ο Γιάννης Βαλάκας και οι δυό σας είχατε εκφραστεί με πολύ καλά λόγια. Μάλλιστα θυμάμαι σαν σήμερα το σχόλιο του αγαπητού Γιάννη για την κατευθηντικότητα του ηχείου, για την οποία είχε μάλλον αλλάξει γνώμη αν είναι θετικό ή αρνητικό χαρακτηριστικό. Μένοντας στο ηχείο του Πάνου και τις ικανότητες, ομολογουμένως ανακάλύψατε ότι το ένα απ τα δύο τουίτερ ήταν συνδεδεμένο ανάποδα αλλά αυτό που γνωρίζουμε τώρα πια, ότι το ηχείο κερδίζει >10db στην ευαίσθητη περιοχή του mid bass δεν.
Αρα και οι δυνατότητες έχουν όρια.
Το ακούω καλά-γρήγορα μάλλον πρέπει να μετριέται με αστεράκια. Οπως οι συσκευές στα περιοδικά.

Καλή σας μέρα.