Γνωρίζει κάποιος;

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,644
Kως
Ψάχνοντας για μεταχειρισμένο CD-R,έχω μαρκάρει μια παράγραφο απ το τεύχος του Hi-Fi News, Οκτωβρίου 1999,σελ. 13 ,που αναφέρεται σ ένα CD-r (επιτραπέζιο,bit by bit),ξαδελφακι του οποίου είχα και παλιά.
Στέκομαι στην παράγραφο ,που λέει:
...'the CD-R 775 features one CD player mechanism,plus a CD-RW deck,an analogue internal link ensuring SCMS compliance,in accordance with the decade-old ATHENS agreement...'
Ξέρετε για αυτήν την εν Αθήναις συμφωνία για red book εφαρμογή?
Mε mail δεν πήρα απάντηση....ούτε γραπτώς από τότε..
Philips also points out that it is illegal for consumers to record copyrighted material without first obtaining the consent of the copyright holder..
Για το τελευταίο μίλησα πολλές φορές, ότι είναι η αιτία που λερώνει την αναπσραγωγή,ακόμα και καινούργιο αγρατσούνιστο,που παίζει με 'φθαρμένη' leiser..
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,868
Μεσευρώπη
Ψάχνοντας για μεταχειρισμένο CD-R,έχω μαρκάρει μια παράγραφο απ το τεύχος του Hi-Fi News, Οκτωβρίου 1999,σελ. 13 ,που αναφέρεται σ ένα CD-r (επιτραπέζιο,bit by bit),ξαδελφακι του οποίου είχα και παλιά.
Στέκομαι στην παράγραφο ,που λέει:
...'the CD-R 775 features one CD player mechanism,plus a CD-RW deck,an analogue internal link ensuring SCMS compliance,in accordance with the decade-old ATHENS agreement...'
Ξέρετε για αυτήν την εν Αθήναις συμφωνία για red book εφαρμογή?
Mε mail δεν πήρα απάντηση....ούτε γραπτώς από τότε..
Philips also points out that it is illegal for consumers to record copyrighted material without first obtaining the consent of the copyright holder..
Για το τελευταίο μίλησα πολλές φορές, ότι είναι η αιτία που λερώνει την αναπσραγωγή,ακόμα και καινούργιο αγρατσούνιστο,που παίζει με 'φθαρμένη' leiser..
Είναι γνωστό ότι το Red Book συμφωνήθηκε σε ένα συνέδριο που έγινε στην Αθήνα το 1979. Τότε αποφασίσθηκε και η μέγιστη διάρκεια του CD, τα 74 λεπτά για να μπορεί να χωράει όλη την 9η του Beethoven στην ηχογράφηση του Φουρτβένγκλερ (όχι του Κάραγιαν οπως διαδίδεται). έχω ένα βιβλίο σχετικά, αν θες να το ψάξω.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,644
Kως
Είναι γνωστό ότι το Red Book συμφωνήθηκε σε ένα συνέδριο που έγινε στην Αθήνα το 1979. Τότε αποφασίσθηκε και η μέγιστη διάρκεια του CD, τα 74 λεπτά για να μπορεί να χωράει όλη την 9η του Beethoven στην ηχογράφηση του Φουρτβένγκλερ (όχι του Κάραγιαν οπως διαδίδεται). έχω ένα βιβλίο σχετικά, αν θες να το ψάξω.
Ευχαριστώ.. νόμιζα διαβάζοντας το τεστ ότι υπονοούσε και άλλα..
Πόσα digits να περιλαμβάνονται στο copyright πρόγραμμα άραγε;
Εννοώ αν καταλάμβανει χώρο,έχω αρχειακό υλικό για του Ισραήλ,αλλά χρόνος δεν υπάρχει..
Πώς λερώνει το εγγραφές σήμα,αφού παρακάμπτεται μέσω analog εγγραφής;
Δηλαδή μετατρέποντας το CD Recorder σε κασετόφωνο, πάλι επεμβαίνει το λογισμικό;
Ή όπως λένε κάποιοι δεν παρεμβαίνει μόνο στις ακριβές υλοποιήσεις?
 

spmk

Established Member
25 October 2009
281
Ευχαριστώ.. νόμιζα διαβάζοντας το τεστ ότι υπονοούσε και άλλα..
Πόσα digits να περιλαμβάνονται στο copyright πρόγραμμα άραγε;
Εννοώ αν καταλάμβανει χώρο,έχω αρχειακό υλικό για του Ισραήλ,αλλά χρόνος δεν υπάρχει..
Πώς λερώνει το εγγραφές σήμα,αφού παρακάμπτεται μέσω analog εγγραφής;
Δηλαδή μετατρέποντας το CD Recorder σε κασετόφωνο, πάλι επεμβαίνει το λογισμικό;
Ή όπως λένε κάποιοι δεν παρεμβαίνει μόνο στις ακριβές υλοποιήσεις?
Τι εννοείς λερώνει το εγγραφές σήμα;
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,644
Kως
Εχω πειραματιστεί πολύ με αντιγραφές διαθέτοντας χιλιάδες ,μάλιστα κάποιες αρκετά σπάνιες.

Κάποιες απ τις εγγραφές,έχουν ένα λογισμικό για αποτροπή της αντιγραφής μέσω digital διόδου.
Σ αυτό είμαι απόλυτος,καθώς αυτά με το copy protect δεν μετατρέπονται σε κλώνους πραγματικούς.
Ίσως με κάποια επαγγελματικού τύπου,αλλά μέσω consumer CD-R η εγγραφή έχει απώλειες ή προσθήκες και είχα 4-5,ακόμα υπάρχουν 3.αλλά με τις λέιζερ στα κάτω τους..
Ενώ κάποια CDs που δεν έχουν αυτό το λογισμικό ,μετατρέπονται σε κλώνους πραγματικούς, που με όσους έχω κάνει ακρόαση Α/Β, αλλά και σε μεγάλες εκθέσεις Εξωτερικό, σε καλά συστήματα η αντιγραφή ήταν μη 'διακρίσιμη'.
Βρήκα κάποια ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες και έψαχνα για κάποιον σε καλή κατάσταση...ίσως είναι ιδέα μου,αλλά και μέσω αναλογικής εγγραφής,μέσω Rec πάλι δεν είναι αρκετά πιστό το αντίγραφο, προσθέτοντας μια 'λαμπρότητα'.
'Εχω ασχοληθεί πολύ,έχω τεράστιο αρχείο σε έντυπη ύλη,έκανα τηλεφωνικές κ Live συζητήσεις με αρκετούς reviewer...
Υπάρχουν ακόμα κάποιες κυκλοφορίες που δεν είναι εύκολο να βρεθούν,ειδικά 'πειραγμένες' από άλλους.(σε παλιές κυκλοφορίες φυσικά αναφέρομαι),γιατί με αρχεία δεν υπάρχει λόγος να προστατευτεί μια κυκλοφορία από περατεία.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,103
Αθήνα, Ηλιούπολη
@westsound
Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου.

Όλα όσα αναφέρεις ισχύουν, είναι πολύ σοβαρά και ήταν κοινός τόπος στις συζητήσεις για τα 30 πρώτα χρόνια ύπαρξης και κυκλοφορίας του CD ως μέσου μουσικής αναπαραγωγής.
Και βεβαίως ισχύουν όσον αφορά τους διαφορους αντιγραφείς CD που κυκλοφόρησαν ανεξαρτήτως ποιότητας και τιμής.

Δεν έχουν κανένα νόημα όμως πλέον εδώ και μερικά χρόνια (10ετία και βάλε), από τη στιγμή που έχουμε στη διάθεση μας προγράμματα όπως το Exact Audio Copy (EAC) και άλλα που μας δίνουν τέλειο, bit perfect αντίγραφο σε αρχείο, χωρίς καμμία απολύτως διαφορά από το πρωτότυπο. Το οποίο γίνεται μέσα σε ελάχιστα λεπτά, χωρίς να χρειάζεται να αναπαράγουμε (να το βάλουμε να παίξει δηλαδή) ολόκληρο το CD.
Και με αυτό το αντίγραφο στη διάθεση μας φτιάχνουμε όσα ακριβή αντίγραφα θέλουμε. (Αν δεν θέλουμε να χρησιμοποιούμε τα αρχεία καθεαυτά για αναπαραγωγή).

Εννοώ ότι τα προβλήματα αυτά είναι εντελώς ξεπερασμένα από τη στιγμή που έχουμε στα χέρια μας εργαλεία όπως το EAC. Υπάρχει βέβαια το πρόβλημα με τα αντίγραφα που έχουμε από παλιά χωρίς να έχουμε στην κατοχή μας τα πρωτότυπα. Και γι' αυτά η λύση είναι η αντιγραφή μεσω EAC κλπ, προκειμένου να έχουμε ακριβή τους αντίγραφα ασφαλείας, ώστε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της φθοράς των CD με το χρόνο. Η σωστή πρακτική είναι να σώσουμε όλα τα CD μας από το χρόνο και τη φθορά αντιγράφοντας τα. Το EAC θα διαβάσει επίσης σωστά και θα διορθώσει λάθη που προκύπτουν από φθαρμένα και γρατζουνισμένα CD, αν η κατάσταση τους δεν εντελώς τραγική.

Βεβαίως έχει σημασία και η ποιότητα του μηχανισμού ανάγνωσης (CD-ROM). Τα καλύτερα που κυκλοφόρησαν ποτέ ήταν της Plextor. (Δυστυχώς δεν υπάρχει πια). Μικρό το κακό, διότι οποιοσδήποτε σύγχρονος μηχανισμός DVD/CD-ROM με τη χρήση του EAC κατά τη διαδικασία της αντιγραφής θα διαβάσει τα προβληματικά σημεία ενός CD και μία και δύο και όσες φορές χρειαστούν, ώσπου να το αντιγράψει σωστά.

Είναι αλήθεια πως το EAC χρειάζεται χρόνο εκμάθησης, όπως κάθε εργαλείο, για να αξιοποιηθεί σωστά. Αλλά πώς να το κάνουμε, τους αυτόνομους εγγραφείς ως συσκευές, τους έχει καταστήσει περιττούς. Και μαζί με αυτούς και τις αντιγραφές τους. Είτε ψηφιακές με S/PDIF σύνδεση, είτε αναλογικές. Επομένως και τα προβλήματα που συνεπάγονται.

Υ.Γ. Η "λαμπρότητα" που αναφέρεις σε κάποιο σημεί πιο πάνω είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του φαινομένου Jitter. Ακριβέστερα θα μπορούσε να περιγραφεί ως "λέπτυνση" που ακούγεται σαν σκληρότητα, ή λαμπρότητα. Τα αποτελέσματα του Jitter.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,644
Kως
Αν δεις στο ιστορικό θεματολόγιο του Av club χρησιμοποιώ απτό 2012 το EAC,με διάφορους drivers,κυρίως 2x 1.
Πρώτα απ' όλα είναι υποδεέστερα τα αντίγραφα σε σχέση με έναν Recorder όπως π.χ. τον Sony 33.
Πέρα απ' αυτό όμως , υπάρχουν εκδόσεις σε cd με το ανάλογο copy right protect , που δεν μπορούν να αντιγραφούν
Λίγες κυκλοφορίες αλλά υπάρχουν.
Μίλησα για την επήρεια του λογισμικού στο αντίγραφο ακόμα και με την αναλογική μέθοδο.
Καμία αντιγραφή μέσω EAC δεν έπιασε την πιστότητα ενός αντιγραφέα όταν το cd -r έχει όνομα προέλευσης,δεν είναι του κιλού και από εκείνα που πληρωνες μαζί και τα πνευματικά δικαιώματα.
Οτιδήποτε ισχυρίζομαι έχει τεσταριστεί.
Το ότι βοηθά στην αντιγραφή και διάσωση της σιντο-θηκης μας,την μετατροπή σε άλλα,την οικονομία χώρου κ.λ.π.,το καταλαβαίνω,αλλά μιλώ για κλώνο που σε A/B φέρνει σε δύσκολη θέση.
Πριν δύο εβδομάδες έστειλα σε γνωστό για τεστ (έχω κάνει το ίδιο και με γνωστούς εδώ μέσα), όπου έβαλε στο Αudio Research τις δύο κόπιες copied through EAC/ sumsung Dvd rom και μέσω Marantz DR 700 via Meridian με Canare.
Το δεύτερο του άρεσε περισσότερο.
Έκανα ανάλογα τέστ και στις καθ ημάς Εκθέσεις και έξω.
Εκτός από την λαμπρότητα , πολλές φορές το λογισμικό προσθέτει θολούρα,η άλλα ψηφιακά κατάλοιπα.
Θα σου στείλω αν θες όταν βρω και ανάλογα cd-r ,σαν αυτά που έχουν δοκιμαστεί σε όλα τα έντυπα.
Πάντως εκτός από μένα το υποστηρίζουν και άλλοι αυτό.
Αν μπεις στο threat του AV Club )Eac,έχω μεταφέρει προβληματισμούς μελών άλλων φόρουμ,αλλά και κατόχων Windows 10 ,που λένε για το πως συμπεριφέρεται όταν ένα cd είναι copyright protected.
Η Microsoft έχει δώσει κάποια tweaks, αλλά υπάρχει και μια μεγαλοπρεπέστατο σπόρια του troubleshooting τμήματος,που λέει τι είναι το EAC...
Προφανώς σου διέφυγαν...αλλά θα σου στείλω δείγματα , ευκαιρίας δοθείσης.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,644
Kως
PROBLEM:
Exact Audio Copy 1.3 (EAC1.3) on Windows 10 Professional 64-bit: Crashes and will not start
- Many popups - message boxes read "Unhandled exception" "Access Error Violation at <insert # here>". A number of error boxes mention "ASPIProc2570". φυσικά ούτε απ' την δικιά μας σελίδα 11 του thread EAC,αλλά ούτε σε αλλα φόρουμ λύθηκε ακόμα..
Έχω ριπάρει, απίστευτα μεγάλο όγκο,σε 7-8 H/D κυρίως θεματολογία που είναι αρκετά δυσεύρετη (ναι ακόμα και στις μέρες μας κανένας ιντερνετικός σταθμός), δεν ήξερε για κάποια group από Σενεγάλη,Trinidad,ούτε και υπάρχουν στο u tube...
Κάποια rework σε καλλιτέχνες παλιούς,από σύγχρονους θέλω να τα απολαμβάνω μόνο σε εγγραφή από επιτραπέζιο CD-R με εγγραφή απόλυτα bit by bit ,με σβηστά τα display ,(ίσως θυμάσαι τι γραφόταν για αυτό το θέμα στα 90ς-00ς),σε δισκάκι που η αξία του δεν είναι ισότιμη δεκαρών.
Όμως ακόμα και με audio -recorded ,η κόπια δεν βγαίνει στο ίδιο επίπεδο ..
Μένει να στο αποδείξω.
Για Nero,Db,ashampoo κ.λ.π. ας μην αναφερθώ.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,644
Kως
Player ήταν το A.R CD 9.
Επίσης στο Cd Player στις 24/1/20 room Haitas και σε πολλά άλλα.