Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

tazz

Senior Member
23 February 2008
319
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Εγώ από όλο το θέμα ξεχωρίζω το παραπάνω το οποίο και θεωρώ critical και το οποίο πέρασε στα ψιλά....

Μπορεί να μην είναι σωστό ούτε αυτό σαν απάντηση και να ακούγεται σαν "εκβιασμός" αλλά θεωρώ ότι 99% θα είχε αποφευχθεί όλη αυτή την ταλαιπωρία (ψυχολογική και οικονομική) με 180 ευρώ

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, επισημαίνω ότι το θεωρώ critical ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ APPLE & ΕΛΛΑΔΑ και όχι επειδή είναι το σωστό.

Για να μην επαναλαμβάνομαι, διάβασε πάλι αν δε σου κάνει κόπο τι είχα γράψει στο #25
 

papadimi

New member
21 September 2007
77
Αθήνα
Θα ήθελα παρακαλώ να προσέξετε το εξής πολύ ενδιαφέρον σημείο.

Η SystemGraph παραιτήθηκε σήμερα από το "δικόγραφο", αλλά ΟΧΙ από το "δικαίωμα της αγωγής", όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις που κάποιος αποσύρει ΠΛΗΡΩΣ μία αγωγή.

Σε αντίθεση λοιπόν με τη δημόσια δήλωση, δεν πρόκειται περί απόσυρσης της αγωγής, αλλά απόσυρσης του δικόγραφου.

Σαν να λέμε δηλαδή ότι πάτησε το PAUSE και όχι το STOP, καθώς μπορεί έτσι να επαναφέρει την αγωγή ανά πάσα στιγμή μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.


Με εκτίμηση,

Δημήτρης
 

dimitris__

AVClub Addicted Member
23 November 2007
2,013
Γλυκά Νερά Αττικής
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Θα ήθελα παρακαλώ να προσέξετε το εξής πολύ ενδιαφέρον σημείο.

Η SystemGraph παραιτήθηκε σήμερα από το "δικόγραφο", αλλά ΟΧΙ από το "δικαίωμα της αγωγής", όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις που κάποιος αποσύρει ΠΛΗΡΩΣ μία αγωγή.

Σε αντίθεση λοιπόν με τη δημόσια δήλωση, δεν πρόκειται περί απόσυρσης της αγωγής, αλλά απόσυρσης του δικόγραφου.

Σαν να λέμε δηλαδή ότι πάτησε το PAUSE και όχι το STOP, καθώς μπορεί έτσι να επαναφέρει την αγωγή ανά πάσα στιγμή μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.


Με εκτίμηση,

Δημήτρης

Φαίνεται σαν να ακολουθεί τη παπατζίδικη "έχω να κάνω με μαλ...κες" γραμμή. Ο νοών νοείτω.

Το θέμα είναι ότι apple δεν πρόκειται να σταματήσει να αγοράζει ο κόσμος, επειδή υπάρχει στη μέση η systemgraph. Το θέμα είναι να τιμωρηθεί με κάποιο τρόπο.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Δημήτρη... φιλαράκι... εμείς είμαστε μαζί σου και παρακολουθούμε όσο μπορούμε περισσότερο, το γεγονός... :2thumb22sup:
 

papadimi

New member
21 September 2007
77
Αθήνα
Από cnet.com

Ευχαριστώ πολύ. Και όπως φαίνεται παρακολουθούν και έξω από τη χώρα:

CNET.COM:news

http://news.cnet.com/8301-17852_3-20028890-71.html?tag=cnetRiver

January 19, 2011 10:12 AM PST
Apple support firm drops case against customer
by Chris Matyszczyk

A doctor who, in a fit of strangely modern communication, complained online about the service he received from an Apple support company in Greece, has won a partial victory.
Dimitris Papadimitriadis was not a happy man after he put his iMac in for a little repair with an official Apple support company called Systemgraph. There were gray shadows all over the screen.
However, there were gray shadows all over Papadimitriadis' face when Systemgraph sued him for telling his story (in a very polite way, for an angry man) online.
The company demanded 200,000 euros, which seemed a little steep when the worst word used in the online post was, allegedly, "shoddy."
However, a few days before the case was to go to court, Systemgraph dropped the case and issued what appeared to be a mea culpa.
The Google translation suggests that the company felt it was merely trying to defend its name (perhaps a strange thing to do, if you really have offered bad service).
The company also said: "We were led to an excessive and inappropriate response, and finally accepting that Mr Papadimitriadis' intention was not to undermine the reputation and credibility, withdraw such court action."

You might imagine that Systemgraph then agreed to fund a replacement iMac for its customer and perhaps asked him out for a glass of retsina at a local hostelry.
This doesn't appear to have yet happened.

One of the posts at #Systemgraph
(Credit: Screenshot: Chris Matyszczyk/CNET)
Indeed, according to Papadimitriadis, Systemgraph said that "it has no obligation towards me and of course refused to reimburse me for what I did for the costs of preparing my legal defense."
These costs are, he said, rather larger than the cost of a replacement iMac.

The Greek Consumer Ombudsman is now involved in attempting to broker an agreement. Apple has refused to comment on the case.
Speculation in Greece is that Apple put pressure on Systemgraph to drop the case but that the support company is holding out for a little pride in not immediately finding a way to compensate Papadimitriadis for his trouble.
Papadimitriadis even suggested at maga.gr that a lawyer had intimated the ultimate responsibility with respect to compensation should be Apple's.
This was the first time that a Greek company had tried to sue a customer for an online complaint. And, as the high activity on Twitter at #systemgraph has shown, feelings are suitably passionate.
One can only hope that the situation is soon resolved completely, so that Papadimitriadis can use his new iMac to record more of his consumer experiences and so that Systemgraph can, perhaps, sign on to do a reality show based on the lengths to which it is prepared to go to ensure customer satisfaction.

Update at 1:07 pm PT: Since this post was written, Papadimitriadis has tweeted that he is unsure whether Systemgraph has withdrawn the suit or whether the company has merely put it on hold. He wrote (Google translation): "Please note that # systemgraph withdrew the application but not the right treatment, which can then be re ..." He continued: "full withdrawal requires in law and the waiver of the right." (Note: "treatment" is the literal translation of "lawsuit with a claim for compensation.")

Chris Matyszczyk
 
Last edited:

qwerty1gr

Moderator
Staff member
23 February 2007
3,795
Γηραιά Αλβιώνα
Re: Από cnet.com

Ευχαριστώ πολύ. Και όπως φαίνεται παρακολουθούν και έξω από τη χώρα:

CNET.COM:news

http://news.cnet.com/8301-17852_3-20028890-71.html?tag=cnetRiver

January 19, 2011 10:12 AM PST
Apple support firm drops case against customer
by Chris Matyszczyk

A doctor who, in a fit of strangely modern communication, complained online about the service he received from an Apple support company in Greece, has won a partial victory[.....]
Apple has refused to comment on the case. [...]

Τα bold δικα μου...

Δημητρη, οτι και να πω θα ειναι λιγο. Ελπιζω η καταληξη να ειναι τοσο καλη που να τη διηγησε στα εγγονια σου, ως την απαρχη του after sales service στην Ελλαδα....
 

sos1916

New member
22 August 2007
40
μηπως τελικα πρεπει να μποικατουρουμε ολα τα apple προιοντα αφου οπως βλεπω το αυτι της μαμας δεν ιδρωνει παρα το ντορο που εγινε διεθνως;
περιμενα οτι θα εβγαζε εστω μια λιτη ανακοινωση στηριξης του πελατη της.
κριμα γιατι οταν πληρωνεις κατι τοσο ακριβο εχεις και την εντυπωση οτι θα σου παρεχουν τεχνικη υποστηριξη ανωτερη του ανταγωνισμου.
αν παλι δε νιαζονται για την μικρη ελληνικη αγορα ας μην επιτρεπουν την υπαρξη resellers και οχι να μας τα πουλανε αλλα να μας φτυνουν κιολας με το να μην εχουν επισημη αντιπροσωπεια.
 

Cybermanos

New member
2 December 2010
16
Αθήνα
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

μηπως τελικα πρεπει να μποικατουρουμε ολα τα apple προιοντα αφου οπως βλεπω το αυτι της μαμας δεν ιδρωνει παρα το ντορο που εγινε διεθνως;....

Αν δεν ήταν τόσο μπάζα-αμμοχάλικο τα Windows θα είχα εγκαταλείψει την Apple από καιρό. Αν και απόλυτα ικανοποιημένος από το 1998 μέχρι σήμερα από το σέρβις της Apple, τόσο εντός όσο και εκτός εγγύησης, δεν αντέχω το ΚΛΕΙΣΤΟ της πλατφόρμας που περιορίζει τις επιλογές τόσο στο σέρβις όσο και στα περιφερειακά. Για να μην πω τι τράβηξα από το 1987 μέχρι το 1998.

Μια καλή ελπίδα είναι το Linux με το οποίο πειραματίζομαι όσο μπορώ, αλλά αυτή η υστερία με την ασφάλεια με κρατά και δεν το βάζω σε όλα τα μηχανήματα. Δεν μπορώ να κάνω λογαριασμό χρήστη χωρίς Password, ώστε να εγκαταστήσω ό,τι θέλω πρώτα και μετά να το βάλω. Για το παραμικρό ζητάει Password.

Τι θέλω και μπερδεύομαι συνταξιούχος άνθρωπος; :)
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δεν έχουν και τόση διαφορά τα OS X από το λίνουξ... Όλο το λογισμικό της GNU παρόν είναι. Απλά ένα διαφορετικό περιβάλλον χρήσης έχουν βάλει (αρκετά όμοιο με το CDE της δεκαετίας του 1990)...
 

Cybermanos

New member
2 December 2010
16
Αθήνα
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Δεν έχουν και τόση διαφορά τα OS X από το λίνουξ...

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το GUI, άλλωστε όταν δουλεύεις είσαι σε επαφή με το GUI της εφαρμογής που, λίγο-πολύ, είναι το ίδιο σε όλες τις πλατφόρμες. Μιλώ για ελεύθερο λογισμικό. Κάποια στιγμή όμως θέλεις να δοκιμάσεις κάτι συμβατό που δεν υπάρχει (ακόμα) στα αποθετήρια λογισμικού του Kubuntu, οπότε αρχίζει το μπλέξιμο. Άντε στη γραμμή εντολών, δώσε όνομα και κλειδάριθμο διαχειριστή, γράψε την εντολή, μην κάνεις λάθος στη διεύθυνση, μην γράψεις λάθος την εντολή... κ.λπ.

Αν υπήρχε ένα Kubuntu για τεμπέληδες πολύ θα το εκτιμούσα. Το Carmic Koala το έχω σε ένα iMac G3 400 και πάει σφαίρα τόσο, που σκέπτομαι ότι όλος ο ντόρος που γίνεται με τα καινούργια μηχανήματα είναι απάτη.

Linux ρε παιδί μου, ο καλύτερος επιταχυντής, ξαναζωντανεύει ό,τι μέχρι χθες θεωρούσαμε παλιό. Αγοράζεις ένα μηχάνημα πάμφθηνο, αγοράζεις και την καλύτερη οθόνη (αν είσαι στη θέση του γιατρού), του φορτώνεις και ένα Linux και δεν σε "παλεύει" κανείς!
 
Last edited:

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,569
Μεταμορφωση
Δεν περιμενα μια τοσο μεγαλη ,στα χαρτια ,εταιρεια να φανει τοσο μικρη για την περισταση αυτη.
Δεν καταλαβαινω τι περιμεναν να γινει στην κοινη συσναντηση με τον papadimi και το καταστημα αγορας.
Μακαρι ολο αυτο να γυρισει επανω τους και ο papadimi να μην εχει προβληματα απο εδω και μπρος.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Όχι και treatment βρε παιδιά η αγωγή... lawsuit είναι. Εκτός εάν μέτρησε το googletranslate την ιατρική ιδιότητα του συντάκτη και προέκρινε τη μετάφραση για τη θεραπευτική αγωγή.

Φίλε papadimi το συνηθέστερο στην ελληνική δικαστηριακή πρακτική είναι να παραιτούμαστε από το δικόγραφο (μόνο) μιας αγωγής, όχι από το δικαίωμα στο οποιο βασίζεται η αγωγή (όχι ότι δεν γίνεται ασφαλώς και το δεύτερο, απαιτείται βέβαια ειδική πληρεξουσιότητα κλπ, απλά συνηθίζεται περισσότερο στις περιπτώσεις που υπάρχει κάποιος ουσιαστικός συμβιβασμός και όχι μια άτακτη αναδίπλωση). Φυσικά μπορεί να επανέλθει ο ενάγων, αλλά με ένα νέο δικόγραφο, θα πρέπει να ανοίξει νέα δίκη γιατί η ανοιγείσα με το προηγούμενο δικόγραφο έχει καταργηθεί. Πρακτικά στην περίπτωσή σου και εν όψει της ανακοίνωσης που έβγαλε η εταιρεία, ότι κατανοεί πως δεν υπήρξε σκοπός δυσφήμησης κλπ, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί, καθώς στην περίπτωση αυτή θα ερχόταν σε αντίφαση με προηγούμενες παραδοχές και ομολογίες της.

Μπράβο σου πάντως.
 
Last edited:

Skywriter

New member
27 January 2011
2
California
Καλησπέρα σας από Αμερική,

Έχουμε μάθει τα άσχημα νέα αρκετές μέρες τώρα και στέλνουμε τις ευχές μας στον Κο. Παπαδημητρίου για γρήγορα ξεμπερδέματα.

Η είδηση της αγωγής προς πελάτη μας προκάλεσε γέλιο στην αρχή γιατί νομίζαμε ότι είναι αστείο. Λίγο αργότερα που καταλάβαμε την πρωτοτυπία δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας αφού ούτε εδώ δεν συμβαίνουν αυτά. Αρκετοί ομογενείς θυμήθηκαν καταστάσεις thriller με το service που υπάρχει στην Ελλάδα και επιβεβαίωσαν τα όσα κατέγραψε ο Κος. Παπαδημητριάδης.

μηπως τελικα πρεπει να μποικατουρουμε ολα τα apple προιοντα
Αυτό είναι μια πολύ καλή ιδέα για να διεκδικείτε τα στοιχειώδη. Τις περισσότερες φορές η κοροϊδία είναι τοπική. Εμείς στο παρελθόν είχαμε προβλήματα με Ιαπωνικά φωτογραφικά προϊόντα που δεν είχαν επίσημη αντιπροσωπεία στις ΗΠΑ και το service τους ήταν sub-standard. Κάναμε μια ομαδική παύση, όλοι μαζί οι πελάτες, μέχρι που διορθώθηκε από τον τοπικό εκπρόσωπο.

Τις καλύτερες ευχές μας για ξεμπερδέματα και βελτίωση των υπηρεσιών σας!
 
18 June 2006
7,544
καλωσήρθες στην παρέα μας αγαπητέ φίλε μας!!!

δύο ερωτησούλες:

από ποιά περιοχή της Αμερικής μας γράφεις???....

το γεγονός, μέσα από ποιό κανάλι ενημέρωσης το πληροφορήθηκες???

είναι λυπηρό να γινόμαστε γνωστοί για τέτοια αρνητικά θέματα...

και πάλι καλωσήρθες στο avclub!!
 

Skywriter

New member
27 January 2011
2
California
Καλημέρα Νάσο και υπόλοιποι κύριοι

Από California σας γράφω, τα νέα εδώ έφτασαν αρχικά μέσω συγγενών και φίλων που πληροφορήθηκαν από τα ελληνικά blogs και fora και κάποιες στιγμές αργότερα επιβεβαιώθηκαν απ το Twitter, CNET, και TUAW. Εμείς τα διαδίδουμε μεταξύ ομογενών και σε άλλες πόλεις και πολιτείες.

Εκτός του λυπηρού είναι μια άριστη στιγμή για βελτίωση των υπηρεσιών σας. Οι πελάτες έχουν πάντα τον τελευταίο λόγο ως αγοραστική δύναμη, μην το ξεχνάτε αυτό. Κρατήστε μας ενήμερους με τα σχετικά και σας ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.