Για Rega/Or.Liv δεν ρωτώ,γιατί τον θεωρώ αρκετά υποδεέστερο απ τους δύο προαναφερθέντες.
Εχω πειραματιστει πολυ με ολους σχδον τους rega.Οι μικροι 250/300 ειναι οντως εξαιρετικοι για την κατηγορια τους και οχι μονον.....τα γνωστα.Παρ'ολη την "δημοσιοτητα" του 250 τον οποιον οι πλειστοι προτειναν ως μια επιλογη που με καποιες μετατροπες ηταν "καλυτερος" απο τον 300,εν τουτοις η αποψη μου ειναι οτι ο 300 ειναι πολυ καλυτερος βραχιονας απο τον 250 ακομη και με τις μετατροπες του.Δεν εμεινε κατι που δεν το δοκιμασα με τους 250.Οχι μονον απο ανακαλωδιωσεις αλλα αντιβαρα,αμμοβολες στο tube ,γειωσεις, μεχρι και καινουργια stainless steel abec 5/7 bearings με η χωρις internal damping τοσο για την οριζοντα οσο και καθετη κινηση τους.Υπαρχει ενα θεμα στην στηριξη των bearings στον 250 που χρειαζεται πολυ δουλεια μεχρι να φτασει τα επιπεδα του 300. Οι μεγαλες αλλαγες/βελτιωσεις ηλθαν πρωτα με τον 301 και τωρα με τον 303 και 330 με την επανασχεδιαση του arm tube και μερικων αλλων σημειων.Με τους δυο τελευταιους ο ηχος απεκτησε μια νεα διαυγεια και διαφανεια που φαινεται αμεσα με την χρηση κεφαλων πολυ ψηλης ποιοτητας.Κεφαλες οπως dyna xv-1 , zyx d4 , benz ref smr ακουγονται πολυ καλυτερα παρα στον 300 η τον μοντιφαρισμενο 250.Το αντιβαρο της OL ειναι καλο και σχεδον ιδιο με το pete riggle ccm που χρησιμοποιω πολλες φορες.Υπαρχουν και μερικα τρικς που γινονται στα stock rega tungsten που μεταμορφωνονται με απλο τροπο σε super counterweights (περισοτερα γι αυτο σε αλλη ευκαιρια).Οι 303/330 ειναι για μενα σημερα οτι ηταν οι 250/300 πριν μερικες δεκαετιες και ειναι καλο αυτο διοτι ειναι ακομη και σημερα εξαιρετες αγορες που επιτρεπουν την χρηση ακριβων κεφαλων προσφεροντας την δυνατοτητα ανακατανομης του badget βραχιονα/κεφαλης δινοντας την ευκαιρια επιλοφης ακριβης κεφαλης στους 303/330.Ειναι πολυ σημαντικο επισης οι rega να αποκτησουν ξεχωριστο καλωδιο γειωσης,ειναι ισως το πρωτο πραγμα που πρεπει καποιος να κανει οταν αγορασει εναν.
Ο HR-100 και ΙΤΤΟΚ απο την αλλη ανκαι διαφορετικοι μεταξυ τους, ηταν απο την αρχη πολυ μπροστα απο την εποχη τους.Ειχα την τιμη να γνωρισω τον Michael Knowles της Alphason την εποχη που ημουν αντιπροσωπος της Alphason και εμαθα πολλα απο αυτον τον εξαιρετο κατασκευαστη τοσο για θεματα βραχιονα οσο και για το Sonata πικαπ που εβγαζαν τοτε.Πραγματα που μεχρι σημερα παραμενουν απλα σωστα οσον αφορα την σχεδιαση ενος βραχιονα κατι που εξ'αλλου ακουγεται και μεχρι σημερα.Σημερα θα ελεγα οτι ενας 303/330 με λιγη δουλεια μπορει να φτασει σε πολυ ψηλα επιπεδα επιδοσεων εχοντας στοιχεια
στον ηχο τους πραγματικα καλου βραχιονα και οχι απλως ενος μοντιφαρισμενου βραχιονα χαμηλου κοστους.Μπορει να μην ειναι τα super arms, αλλα θα προτιμουσα ας πουμε μια airy ultimate στον 330 παρα κατι υποδεεστερο σε εναν sme v.
But as they say,its just my opinion :smile: