Φωτογραφία μακράς έκθεσης (long exposure)

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,940
Alexandria, Greece
"waves dying in calmness"
Κάτι διαφορετικό με minimal χαρακτήρα που νομίζω αποδίδει σημαντικά τη μεταμορφωτική δύναμη της μακράς έκθεσης. Πρόκειται για ένα εντελώς αδιάφορο "θέμα" που αν ήταν μέρος μιας απλής στιγμιαίας λήψης με τα κύματα να έχουν τη γνωστή μορφή τους, ίσως να προκαλούσε και το γέλιο...

 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,165
Εκεί ψηλά.....
Σουπερ .

Το ερωτημα περι καδρου ειναι με ποιες γραμμες χαραζεις γεωμετρια ? Με τον ογκο του κτηριου ή με τον ενιαιο ογκο (που στο ασπρομαυρο γινεται πιο αισθητο) του κτηριου μαζι με την ανακλαση ?

Νομιζω οτι αν ειχες τα περιθωρια θα διαλεγα το δευτερο.
 

anochampions

Supreme Member
6 December 2009
3,650
Ευχαριστώ!
Βλέποντας τα αποτελέσματα θα έλεγα πως κι εγώ θα προτιμούσα τον ενιαίο όγκο.
Απλώς είχα βγάλει παλαιότερα μια τέτοια (στην πρώτη μου επίσκεψη) και τώρα σκέφτηκα να δοκιμάσω διαφορετικό κάδρο.
Βασικά όμως το πρόβλημα μου ήταν πως και στις δυο μου επισκέψεις στην περιοχή είχα αρκετή πίεση χρόνου.
 

Anon

AVClub Addicted Member
14 October 2013
1,940
Alexandria, Greece
"Venice v. XIV"
Μία λήψη της γέφυρας Sette Martiri. Μία σχετικά απαιτητική σύνθεση γιατί έπρεπε να περιλαμβάνει πολλά στοιχεία ταυτόχρονα. Σκόπιμα επέλεξα τη χρήση του αρνητικού χώρου για τον ουρανό, έτσι ώστε ο παρατηρητής να μην "ξοδεύει" χρόνο στο background. Επίσης, η χρήση του αρνητικού χώρου εκατέρωθεν της γέφυρας (νερό-ουρανός), προσδίδει σε αυτή έναν πιο αυστηρό/πρωταγωνιστικό ρόλο μέσα στο κάδρο. Αρκετή σκέψη έπεσε στο πως θα παρουσίαζα τα άκρα της γέφυρας και επέλεξα ένα στοιχείο έντασης αριστερά (ενδεικτικό της ξαφνικής "εισόδου" του θέματος/γέφυρας στο κάδρο) σε συνδυασμό με ένα "ανακουφιστικό" τελείωμα της γέφυρας σε μικρό κενό πριν το μάτι φτάσει στη δεξιά πλευρά του κάδρου. Επίσης, ο συνδυασμός των μεγάλων σκαλοπατιών χαμηλά που καταλήγουν σε τεθλασμένη γραμμή, είναι ένα στοιχείο "ρυθμικής" κατευθυντήριας γραμμής που οδηγεί στο θέμα. Το μόνο ενοχλητικό, το να παραμείνει ο ήλιος πίσω από τα σύννεφα για διάστημα αρκετό ώστε να ολοκληρωθεί η λήψη (και έγιναν πάνω από 6 λήψεις για να γίνιε αυτό που ήθελα...)