Προκειμένου να έχω ένα αντίστοιχο αποτέλεσμα με αυτό της Nikon που είδα τότε θα κάνω κάποιες υποχωρησεις
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
φίλε μου η καθαρότητα είναι κάτι σχετικό.Γιατί αυτό μπορείς να μου το εξηγήσεις? Εννοείς λόγω mm? Γιατί καταλαβαίνω ότι για ανάλογα mm θα πρέπει να κοιτάξω προς τον 40-150 mm pro αλλά δεν έχω θέμα στα mm αλλά στην ποιότητα... Δλδ αυτή η καθαρότητα που έβλεπα Ίσως να μην το μεταφέρω σωστά λόγω της απειριας μου.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατί αυτό μπορείς να μου το εξηγήσεις? Εννοείς λόγω mm? Γιατί καταλαβαίνω ότι για ανάλογα mm θα πρέπει να κοιτάξω προς τον 40-150 mm pro αλλά δεν έχω θέμα στα mm αλλά στην ποιότητα... Δλδ αυτή η καθαρότητα που έβλεπα Ίσως να μην το μεταφέρω σωστά λόγω της απειριας μου.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατί αυτό μπορείς να μου το εξηγήσεις? Εννοείς λόγω mm? Γιατί καταλαβαίνω ότι για ανάλογα mm θα πρέπει να κοιτάξω προς τον 40-150 mm pro αλλά δεν έχω θέμα στα mm αλλά στην ποιότητα... Δλδ αυτή η καθαρότητα που έβλεπα Ίσως να μην το μεταφέρω σωστά λόγω της απειριας μου.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο φακός είναι οξύτατος από 2.8, δίνει κρύσταλλο αρχείο κέντρο άκρα, αρχείο κατακάθαρο αν με τον όρο αυτό κανεις εννοεί λεπτομέρεια, contrast κλπ. Το μποκέ του με άναρχο πίσω background δεν είναι όμως το δυνατό του στοιχείο (ήταν και ένας από τους λόγους που ποτέ δεν τον αγόρασα). Το μποκέ όμως δεν έχει σχέση με το μέγεθος του αισθητήρα αλλά με τον σχεδιασμό των οπτικών.
Ο διαχωρισμός θέματος backround προφανώς και έχει σχέση με το μέγεθος αισθητήρα και αν η έννοια του καθαροϋ έχει την ερμηνεία που έδωσε αρχικά ο Βλάσσης (που προσωπικά δεν με βρισκει σύμφωνο σαν όρος αλλά είναι πιθανόν αυτό να εννοούσε ο φϊλος μας), επιτυγχάνεται σαφώς πιο δυσκολα με m43 μηχανή και απαιτεί κατάλληλη τεχνική και εξοπλισμό συνήθως πιό ακριβό (πού όμως υπάρχει).
Βλάσση ίσως να σε μπέρδεψα, έγραψα 2 παραγράφους, η πρώτη σχολίασε το μποκέ σε συνέχεια του post του evanfotis και η δεύτερη αφορούσε το δικό σου σχόλιο όπου στην ουσία συμφώνησα σε όλα σχεδόν όσα είχες γράψει (με εξαϊρεση τον όρο καθαρό).
Όσο για microcontrast, 3d ή όπως κανεις θέλει να ονομάσει την ιδιαίτερη αίσθηση/χαρακτήρα που βλέπει κανεις σε κάποιους φακούς μπορεί να την βρει και στο m43 με το ανάλογο κόστος (όλη η σειρά των Voigtlander f0.95, στούς mzd 75/1.8, PL42.5/1.2 , όλη η σειρά mzd 17,25,45 f1.2, ο mΖD 300/4 ).
Βέβαια κατά τη γνώμη μου η σειρά που ξεχωριζε σε αυτόν τον τομέα ήταν η σειρά SHG στα 4/3, αν κατέβεις βόλτα Αθήνα θα χαρώ κάποια στιγμή να σου δανεισω τον ZD 150/2 και να μου πεις αν συμφωνείς με βάση την εμπειρία σου.
Ε όχι δεν θέλω να σε βάλω σε τέτοιο πειρασμό :flipout:ευχαριστώ πολύ Κώστα αλλά προτιμώ να μη το δω. Την προηγούμενη φορά που έπεσαν τέτοιοι φακοί στα χέρια μου ήμουν έτοιμος να δώσω 9.000 ευρώ , ευτυχώς κρατήθηκα.