Φακοί Cine PL - EF - E - RF -Z -L mount

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....

Ενα απο τα πιο σπανια και δυσκολα εστιακα μηκη ειναι το 65mm . Σπανιο σε μικρες σειρες φακων(6-7) και δυσευρετο σε πιο μικρες κλασικες σειρες (5-6 ) φακων συνηθως επρεπε να πας σε σειρα 9 φακων για να εχεις μεσα και 65 χιλιοστα.

Να δουμε αν η Sigma θα βγαλει αυτα τα μικρα φακουδακια για mirrorless και σε cine εκδοση.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
Screenshot-2021-09-01-at-1.19.22-PM-740x579.jpg
Screenshot-2021-09-01-at-1.19.14-PM-740x416.jpg








Screen-Shot-2021-09-01-at-18.29.03-740x651.jpg
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
Screenshot-2021-09-23-at-9.34.15-AM-740x416.jpg






KEY FEATURES​

  • Completely new optical design to enable Full Frame Coverage
  • Superb image quality from T2,9 (in FF/VV) open aperture
  • Well controlled optical performances at each focal length and focus distance by having a good balance between contrast and resolution
  • Appealing cinematic look
  • Perfect homogeneity of color, contrast, and resolution
  • Low distortion
  • No ramping, minimal breathing
  • Close focus of 2ft / 0.6m
  • Internal focus, internal zoom, constant lens volume
  • Completely newly designed mechanics vs. Optimo 15-40 & 28-76
  • Compact (235mm) and very lightweight (2.6kg / 6lbs)
  • Precise and rugged traveling of the zoom and focus groups using Angenieux classic rod mechanical guiding system
  • Precise and ergonomic focus ring with scale rotation of 310°, user-optimized marking design
  • User changeable focus marking rings (focusing scales available in feet or metric)
  • Adapted to extreme shooting environments (passive thermalization from -20°C to +45°C)
  • Available in PL mount.
  • Front protective glass (as an accessory)
  • Can be used with ARRI FF4 & FF5 Follow-Focus, please use ARRI FF Gear 0.8 Module, 43 Tooth, 45mm K2.0020752
  • IRO ready
  • Cooke Metadata: External connector for metadata transfer to an external drive or a display unit
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
Και κατι πιο....οικονομικο απο τα 40000€ που ζητα η Angenieux


Tokina 25-75mm T2.9 | Cine​





Αριστο σετακι με τον 11-20 f2,8 και πιθανον με τον 50-135
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
csm_ELSIE_25_mm_horizontal_right_ee5e990d83.png





Νεα σειρα full frame φακων απο την Leitz για LPL μοντουρα μονον. Τιμη περιπου 20000€ / ανα φακο.




Πολυ ενδιαφερον και το πως ονομαστηκαν ετσι


The lenses are named after the daughter of Ernst Leitz II, Elsie Kühn-Leitz. Elsie risked her life during WWII helping Jewish employees of her father’s company and their families escape Germany. She also secretly provided food and aid to forced laborers installed by the Nazis at the Leitz factory before being caught and imprisoned by the Gestapo. After the war, she was active with other charitable groups in Africa and Europe.

In honor of her work helping others, Ernst Leitz Wetzlar will be donating a portion of the proceeds from this line of lenses to the non-profit charity Ingenieure ohne Grenzen
 

simonde

New member
2 November 2021
1
Έχω το κιτ φακών DZOFilm Pictor 20-55mm και 50-125mm (με βάση EF). Μπόρεσα να ρυθμίσω την παραεστιακή ρύθμιση και στους δύο φακούς και είναι ακριβείς.

Δίνω συχνά διαλέξεις σε συναντήσεις με το Zoom. Έχω ρυθμίσει την κάμερά μου σε στατική απόσταση 8'. από ένα σκηνικό 54" που κάθομαι μπροστά του. Όταν χρησιμοποιώ το φακό 20-55mm ρυθμισμένο στα 55mm, το σκηνικό χωράει τέλεια στη λήψη με λίγες ίντσες να περισσεύουν σε κάθε πλευρά. Ωστόσο, όταν χρησιμοποιώ το φακό 50-125mm, πρέπει να ρυθμίσω την εστιακή απόσταση στα 60mm για να χωρέσει το σκηνικό των 54". Είναι αυτό φυσιολογικό; Η απόκλιση έχει να κάνει με τα παρεμβύσματα;
 
Last edited by a moderator:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
Καλησπέρα και καλώς ήρθες.

Τι κάμερα έχεις ? Είναι πάντως απολύτως φυσιολογικό να μην συμπίπτει το μέγεθος του κάδρου ακόμα και με ίδιο εστιακό μήκος ανάμεσα σε δύο φακούς ακόμα και ίδιου κατασκευαστή.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
DSC_8015-740x493.jpg















DSC_7984-740x416.jpg
DSC_8371_01-740x493.jpg




Μεγαλος φακος αν τον συγκρινουμε διπλα στον angenieux optimo 30-70mm
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....

κερδιζουν σιγα σιγα την θεση τους στην αγορα.

Προσωπικα δεν τους συμπαθω αλλα περι ορεξεως....
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
Screenshot-2021-11-11-at-11.30.45-AM-740x416.jpg




Νεο ζευγος Full Frame ζουμ φακων αλλα και νεο σετ Panchro μετα απο πολλα χρονια βγαζει η Cooke



Screenshot-2021-11-11-at-11.27.16-AM-740x906.png
Screenshot-2021-11-11-at-11.26.27-AM-740x658.png




  • 30-95mm T2.9 $53,900 USD
  • 85-215mm T2.9 $54,900 USD
For the NEW Full Frame Panchros:

  • 18mm $14,600
  • 21mm $14,300
  • 25mm $14,000
  • 27mm $14,000
  • 32mm $14,000
  • 40mm $14,000
  • 50mm $14,000
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
3-1-740x740.jpg



Νεο φρουτο. Συνθετικοι κυριως φακοι απο την DZO για μειωση βαρους


 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
3-640x360.jpg





Και τα χαρακτηριστικα τους


Lens Mount:PL/EF/RF/E/L
Min Focal Distance:30cm
Filter Thread:ø82
Image Circle:45mm
Structure:14 Elements in 9 Groups
Focal Length:24mm
Aperture Range:T2.1-T22
Iris Blades:11
Gear Mod:M0.8
Focus Rotation:330 Degree
Weight:1111-1185g (depending on lens mount)



Και το roadmap των επομενων φακων τους


Screen-Shot-2021-09-01-at-18.29.03-740x651-1-640x563.jpg
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,516
Εκεί ψηλά.....
DSC_8942-740x493.jpg
DSC_8957-740x493.jpg





Νεα κινεζικη εταιρεια στο πεδιο των κινηματογραφικων φακων μετα την αρκετα πετυχημενη DZO με κυριο χαρακτηριστικο τον μεγαλο κυκλο καλυψης (46mm) συγκριτικα με τον ανταγωνισμο.