- 25 October 2021
- 55
Είχα ξαναγραψει και παλιότερα για αποσυνδέσεις. Αφού τελικά ήρθε τεχνικός νοβα και διαπίστωσε πρόβλημα το έστειλε στον ΟΤΕ όπου έχω και γνωστό για να μου πει τι ακριβώς πρόβλημα υπάρχει στη γραμμή. Ήταν θέμα πορτας στο κουτί του ΟΤΕ. Αφού άλλαξε πόρτα από ότι είπε έβαλε καινούρια ήταν όλα κομπλέ για 21 μέρες ούτε μια αποσύνδεση είπα σώθηκα. Ξεκινάει τη προηγούμενη εβδομάδα τα ίδια 30 αποσυνδέσεις τη μέρα. Έρχεται πάλι ο τεχνικός της νοβα και μου εξηγεί αν κάποιος έχει κάνει αίτημα για ίντερνετ από ΟΤΕ στο δικό μου κουτί υπάρχει η πιθανότητα να άλλαξαν πόρτα και να έδωσαν τη δικιά μου μιας και δεν τους πολυνοιαζει αφου εγώ είμαι σε άλλη εταιρία. Παίζει κάτι τέτοιο? Το ερώτημα είναι το εξής. Τι να κάνω? Να πάω ΟΤΕ μήπως και σωθω ? Έχω απελπιστει