Δεν ξέρω αν είναι θέμα software. Πάντως και μετά το reset που έγινε στο service, το τηλέφωνο πάλι δεν φόρτιζε. Και όπως είπα, αυτό είναι το ένα μέρος του προβλήματος.
Το σοβαρότερο για μένα ήταν το ότι αφού κουτσά στραβά το φόρτιζα (με την συσκευή σβηστή πάντα) μόλις το ενεργοποιούσα, το τηλέφωνο υπερθερμαινόταν, και έτρωγε την μπαταρία με ρυθμό πολυβόλου.
Πιο πιθανό μου φαίνεται να έπεσα σε κάποιο προβληματικό batch παραγωγής.
Λοιπόν.... Νεώτερα, μία εβδομάδα μετά...
Είχαμε μείνει στο αίτημα αντικατάστασης της συσκευής προς την Samsung την προηγούμενη Παρασκευή 23/2/24.
Την Τρίτη 27/2/24 με κάλεσε από την Samsung μία κυρία δίνοντάς μου τα στοιχεία της και συστηνόμενη ως προϊσταμένη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, και η οποία μου ανακοίνωσε πως το αίτημά μου για αντικατάσταση της συσκευής απορρίπτεται για τον λόγο πως έχει παρέλθει το διάστημα DOA των 7 ημερών.
Στην συζήτηση που ακολούθησε και ρωτώντας αυτονόητα πράγματα, δηλαδή που οφείλεται η βλάβη, αν η Samsung γνωρίζει για το θέμα που έχει προκύψει παγκοσμίως (με ελαττωματικές προφανώς συσκευές) για ποιο λόγο δεν αλλάζουν μία συσκευή 21 ημερών λιανικής τιμής 1.500 € η βλάβη της οποίας δεν προήλθε από κακή χρήση αλλά αφορά εγγενές πρόβλημα κ.λ.π. άκουσα διάφορα πρωτοφανή και άσχετα (πράγματα που θα έλεγε κάποιος εντελώς αδαής και όχι προισταμένη τμήματος της Samsung) με αποτέλεσμα να βγω εκτός εαυτού.
Στο επακόλουθο αίτημά μου να μου απαντήσουν γραπτώς στον λόγο απόρριψης της αίτησής μου, αρνήθηκε, λέγοντάς μου πως η υποστήριξη είναι τηλεφωνική, και δεν υποχρεούται να απαντήσει γραπτώς.
Εν συνεχεία λοιπόν έπραξα τα δέοντα.... Την σύνταξη μίας τετρασέλιδης επιστολής, με την ιδιότητά μου, το επάγγελμά μου, την όλη ιστορία με την συσκευή, την παράθεση των αναφορών από το διαδίκτυο για την συγκεκριμένη βλάβη, την έντονη δυσαρέσκειά μου για την συμπεριφορά της κυρίας προϊσταμένης, την ζημία που υφίσταμαι όντας 7 ημέρες χωρίς το κινητό, και επαναλαμβάνοντας συγχρόνως την απαίτησή μου για αντικατάσταση της συσκευής, και κοινοποιώντας την επιστολή στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο CEO Samsung (προφανώς κάποιο επίπεδο πιο πάνω) και στην Samsung Europe. Και εν τέλει ζητώντας σε περίπτωση νέας απόρριψης του αιτήματος να μου απαντήσουν εγγράφως ώστε να προασπήσω τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής.
Παράλληλα έγινε και επικοινωνία με το Plaisio (ως εταιρικοί πελάτες) για τις αντίστοιχες από μέρους τους ενέργειες για αντικατάσταση της συσκευής.
Και χθες το μεσημέρι, επικοινώνησε μαζί μου από την Samsung έτερος προϊστάμενος, με ευγενικό ύφος και απολογούμενος για την συμπεριφορά της συναδέλφου του, αναφέροντάς μου πως έγινε εκ νέου αίτηση αντικατάστασης της συσκευής με συνημμένη την επιστολή μου η οποία έχει ληφθεί σοβαρά υπόψην, και με δεδομένη την θετική έκβασή της.
Παράλληλα επικοινώνησαν μαζί μου και από το Plaisio, και οι οποίοι προς τιμή τους μου είπαν πως ακόμη και αν δεν εγκρίνει η Samsung την αντικατάσταση, θα αναλάβει την αντικατάσταση της συσκευής το Plaisio.
Εν τέλει, σήμερα το μεσημέρι ενημερώθηκα να πάω την παλιά συσκευή σε ένα κατάστημα Plaisio και να παραλάβω μία νέα. H Samsung έχει πιστώσει από το πρωί στο Plaisio την αξία της συσκευής.