Σε κάποια φάση που με έπιασαν τα νεύρα μου, κάλεσα την Apple και ζήτησα replacement ελέω Apple Care. Έφαγα πανηγυρική πόρτα, αφού ο τύπος πρακτικά (χωρίς ποτέ φτάσει να πει τις λέξεις, γιατί εντάξει, ηχογραφείται
) μου είπε ότι πρέπει να το πετάξω από τον 3ο για να σπάσει, γιατί αν δεν υπάρχει διαπιστωμένο hardware damage δε γίνεται replacement, και εφόσον το battery health είναι πάνω από 80%, δεν θεωρείται hardware damage.
Βέβαια, μου είπε και ότι, με κάποια remote diagnostics που έκανε, η μπαταρία μου φαίνεται να συμπεριφέρεται σαν να είναι κοντά στο 80%, αλλά δε μπορεί να κάνει τίποτα όσο η επίσημη ένδειξη είναι 92.. Μου πρότεινε να κάνω setup as new, και μάλιστα να το κάνω μέσω υπολογιστή, γιατί αν το κάνω στο iPhone με erase all απλά σβήνει τα data μου αλλά όχι το λειτουργικό. Μια χαριτωμένη λεπτομέρεια είναι ότι στο 30λεπτο τηλεφώνημα για να γίνει όλη η παραπάνω κουβέντα, η μπαταρία έπεσε κατά 35%.
Να πω ότι όντως μετά το setup as new με τον παραπάνω τρόπο, βελτιώθηκε η κατάσταση, παραμένει όμως απαράδεκτη για τρέχον μοντέλο τέτοιας κατηγορίας τιμής (οριακά βγάζει τη μέρα, εκτός κι αν κάνω έστω και ένα μεγαλούτσικο τηλεφώνημα οπότε και είμαι στα κόκκινα το απόγευμα).