komhst
Banned
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εντυπώσεις από τη συμβίωση με 2 usb-dacs
Χθες την παρέλαβα και έπαιζε από τις 6:00 το απόγευμα που την εγκατέστησα μέχρι τις 1:30 το βράδυ χωρίς σταματημό!
Και σήμερα παίζει ήδη από τις 9:00 μέχρι τώρα.... Τέλεια!
Διότι όπως θα διάβασες στο manual (και ελπίζω να το διάβασες πριν να κάνεις τις ακροάσεις)
τώρα με προσβάλλεις...
Οχι καθόλου, απλώς ο περισσότερος κόσμος τα ξέρει όλα και δεν κάνει καν τον κόπο να ανοίξει το manual
η Audiotrak λέει ότι πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να έχουμε όλα τα ψηφιακά software ρυθμιστικά ήχου των windows, των προγραμμάτων, του control panel ΜΟΝΙΜΑ στο maximum προκειμένου να εκμεταλλευόμαστε όλα τα bits της ανάλυσης του ήχου. Και έχει απόλυτο δίκιο σε αυτό.
ποτέ δεν είναι το πρόβλημά μου εκεί, διότι δεν το χρησιμοποιώ με άλλη ψηφιακή συσκευή ΜΕΤΑ από αυτό. Και από τα windows εννοείται ότι παίρνω max όπως και από το foobar.
Εννοείται ότι δεν παίρνεις τέτοια κάρτα για να χρησιμοποιήσεις άλλη ψηφιακή συσκευή μετά από αυτήν. Απλώς είπα ότι το ποτενσιόμετρο είναι απαραίτητο για να οδηγήσεις σοβαρά ενεργά ηχεία όπως αυτά που προανέφερα γιατί διαφορετικά δεν θα είχες από πού να ρυθμίσεις την στάθμη.
Ο έλεγχος της στάθμης του σήματος πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ σε αναλογικό επίπεδο με το πολύ καλό ποτενσιόμετρο Alps. Αν μειώσουμε μέσω windows το γαμ.... και ψόφησε, γιατί χάσαμε πολλά bits ανάλυσης.
το πρόβλημα του ποτ δεν είναι το αναλογικό ή ψηφιακό επίπεδο, αλλά γενικά το πρόβλημα μιάς fix έναντι μιας variable line out. Κοινώς η ισορροπία μεταξύ των δυο καναλιών αλλά και η γραμμικότητα του ποτ στις διάφορες στάθμες.
Όλες οι προσεγμένες συσκευές που προσφέρουν την variable κατά κανόνα προσφέρουν και fix.
Δεν θα διαφωνήσω σε αυτό αλλά σε διαβεβαιώ ότι το Sony CD player που έχω και διαθέτει fixed και variable (με ποτενσιόμετρο) outputs συνδέοντας και τις δύο σε διαφορετικές εισόδους του ενισχυτή όσο και αν προσπάθησα δεν μπόρεσα να ακούσω καμμία απολύτως διαφορά.
Στην περίπτωσή του όμως η variable ήταν αναγκαίο κακό καθώς το μηχανάκι είναι headphones oriented και συνεπώς απαραίτητο γιά όσους τα χρησιμοποιούν. Και όπως είπα σε ηχογραφήσεις που είναι συμπιεσμένες και σχεδόν κλιπαρισμένες, αν έχεις το ποτ στο τέρμα υπάρχει πιθανότητα να σε ενοχλεί περισσότερο. - κάτι που δεν μπορούσες να γλυτώσεις αν είχες fix.
Αμα είναι clippαρισμένες (όπως είναι η πλειοψηφία των νέων εγγραφών πλέον) εμένα με ενοχλεί αφάνταστα σε όποια ένταση και αν παίζει. Γιαυτό και διορθώνω πάντα (όσο μπορώ βέβαια) το clippάρισμα είτε με το SoundForge είτε με το CoolEdit Pro. Και φυσικά κατεβάζω το RMS level της άθλιας εγγραφής σε ανθρώπινα επίπεδα.
Αρα είναι πλεονέκτημα το ότι ρυθμίζεται η έξοδος με ποτενσιόμετρο. Να είσαι σίγουρος ότι ένα ποτενσιόμετρο αυτής της ποιότητας δεν θα κάνει καμμία ζημιά στον ήχο. (Μήν τρελλαθούμε κιόλας)
καλά τώρα...δεν είναι και black beauty....
Μάλλον δεν θα χώραγε εκεί μέσα ε;
Ενώ αντίθετα η software ψηφιακή μείωση της έντασης είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ.
Γιαυτό να θυμάσαι πάντα ΟΛΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΕΝΤΑΣΗΣ TΩΝ WINDOWS ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ.
yes dad...
γενικά θέλεις να τα λες ...κάπως..perator:
Οχι καθόλου! Απλώς αυτό που λές εσύ για αυτογκολ εγώ το θεωρώ ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά της!
τεσπα, όπως είπα και δίπλα, welcome to the club.
Χθες την παρέλαβα και έπαιζε από τις 6:00 το απόγευμα που την εγκατέστησα μέχρι τις 1:30 το βράδυ χωρίς σταματημό!
Και σήμερα παίζει ήδη από τις 9:00 μέχρι τώρα.... Τέλεια!