Entry level ολοκληρωμένος

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,484
Πειραιάς
Έκτωρ Κατσίκης said:
Βλέπω οτι με τον Μπέρυ έγινε φλέϊμ το τόπικ (Αχ τί ωραία η Ελληνική γλώσσα...)

Άντε να σας προβοκάρω λίγο ακόμη:

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ!!!!

Το μαγαζί είναι στο Αμβούργο, εισάγει απο Κίνα και στέλνει και στην Ελλάδα. Απο εκεί πήρα το καινούριο CD player μου, σφραγισμένο, στην πόρτα μου με courier με 70 Εβρά μεταφορικά (για 13 κιλα με τη συσκευασία)

Τώρα, αν σας ξενίζει το Κινέζικον του πράγματος σας πληροφορώ οτι όλα τα μηχανήματα που συζητάμε (και μάλλον όσα πρόκειται να συζητήσουμε στο μέλλον) απο την ίδια χώρα προέρχονται.

Κοίταξα λίγο το site παραπάνω κ έχει ενδιαφέροντα πράγματα.
Η πληρωμή πως γίνεται ? Μέσω paypal ?
 

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Re: Απάντηση: Entry level ολοκληρωμένος

Κακαλιός Στέργιος Δε μπορώ να συγκρίνω κανέναν ολοκληρωμένο της κατηγορίας αυτής με τον μικρό μπέρι. Η διαφορά είναι τραγική. [/QUOTE said:
Χωρις ιχνος προκαταληψης ή ειρωνειας θα ηθελα να μαθω πως το στηριζεις αυτο. Εχεις ακουσει τους NAD, ROTEL, HARMAN & BEHRINGER σε γνωριμο setup; Εκτος απο τη δυναμη, σε τι αλλο υπερτερει;
 

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
οποιος εχει τη δυνατοτητα ας κανη ενα απλο πειραμα.
ας παρη ενα ηχειο που να θεωρηται μεσαιο φορτιο και ας αλλαξη μερικους ενισχυτες με μεγαλες διαφορες μεταξυ τους.

θα μεινη εκπληκτος με αυτα που θα ανακαλυψη.

ακομα δεν μπορω να πιστεψω ποσο καλυτερα επαιξαν τα ηχεια μου με δυο μπερυ 1500 απο οτι με εναν.

και για να σας προλαβω δεν ειναι τα πολλα watt που κανουν τη διαφορα στην ποιοτητα (ακομα και ο ενας τα φτανη στο οριο απο πλευρας εντασεων) αλλα η δυνατοτητα παροχης ρευματος που βελτιωνη τον ηχο μονο που κοστιζη πολυ σε χρημα.

οι μπερυδες την προσφερουν φτηνα οποιος θελη ας το εκμεταλευτη.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Entry level ολοκληρωμένος

Kostas P. said:
Χωρις ιχνος προκαταληψης ή ειρωνειας θα ηθελα να μαθω πως το στηριζεις αυτο. Εχεις ακουσει τους NAD, ROTEL, HARMAN & BEHRINGER σε γνωριμο setup; Εκτος απο τη δυναμη, σε τι αλλο υπερτερει;

Αγαπητέ Κώστα, με NAD ROTEL και Harman Kardon ολοκληρωμένους...γεννήθηκα! :grandpa:

Βασικά πέρασα πολλά χρόνια με τέτοιου είδους μηχανάκια.
Αν μου έλεγες να ξεχωρίσω κάποιο κομμάτι από αυτά θα σου έλεγα το σετάκι ROTEL RB-RC1000, το οποίο και κληρονόμησα από τον αδερφό μου και με συντρόφευε για πολλά πλούσια μουσικά χρόνια, και ένας HK ο οποίος δε θυμάμαι το μοντέλο του, αλλά έπαιζε φανταστικά με κάτι Musical fidelity ηχεία βάσης!

Για μένα υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων οι οποίοι αγοράζουν τους ολοκληρωμένους αυτούς ενισχυτές:
Αυτοί που θέλουν να πάρουν κάτι για να παίζει και αυτοί που θέλουν με τα χρήματα που θα δώσουν να πάρουν τον καλύτερο ήχο.

Από τη μια πλευρά οι ολοκληρωμένοι είναι καλόηχοι, με τα τηλεχειριστήριά τους, με τις ωραίες προσόψεις τους, προσφέρουν φυσικά πλήθος εισόδων και λοιπών ευκολιών.
Από την άλλη έχουμε έναν τελικό "μπρατσωμένο", όμορφο, χωρίς όμως τις ευκολίες και τα καλούδια που έχουν οι ολοκληρωμένοι.

Επειδή όσο ζεις μαθαίνεις (κυρίως για μένα το λέω αυτό) μερικά πράγματα χρειάζονται...αναθεώρηση. :grandpa:
Από το παλιότερο φόρουμ θυμάστε σίγουρα τη στάση μου σχετικά με το θέμα των "χροιών". Ότι προτιμώ σωστές χροιές, παρά μεγάλες εντάσεις και...μπούγιο!
Έχω μαλώσει με τον Τζωρτζάκη άπειρες φορές για το θέμα.

Η αποκορύφωση της διαπίστωσης της άγνοιάς μου ήρθε όταν ήρθε στο σπίτι μου ένας μπέρι (ή μάλλον 3 καλύτερα) και...έμειναν, αντικαθιστώντας έναν εξαιρετικό Coda model 11, ενισχυτή ο οποίος τιμάτω (!!) περι τα δυο εκατομμύρια οκτακόσιες χιλιάδες δραχμές!
Και όπως διαπίστωσαν οι παρευρισκόμενοι, μόνο οι χροιές και η μουσικότητα δεν μας έλλειψαν!
Αυτή τη στιγμή δε μηδενίζω τον χαϊεντάδικο ενισχυτή (τον οποίο έχω ακόμη και είναι προς πώληση) αλλά θέλω να πω ότι καλό είναι να μην αφήνουμε τα πράγματα στη...θεωρία!

Επί του προκειμένου, για την κατηγορία ενισχυτών που συζητάμε και για την κατηγορία των ηχείων που θα κληθούν να οδηγήσουν, είμαι κάθετος στο ότι ο μικρός μπέρι είναι απλά...one step further ηχητικά. Και πιο συγκεκριμένα, σε επίπεδα ανάλυσης, ελέγχου και λεπτομέρειας του χαμηλού, ενέργειας στη μεσαία περιοχή και φυσικά...εντάσεων η σύγκριση του τελικούλη των 200ευρώ είναι για μένα αστεία.

Για μένα, οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να πάρει έναν ενισχυτή μέχρι 500-600 ευρώ θα πρέπει οπωσδήποτε να δει τη λύση ενος μικρού επαγγελματικού τελικού. Με την εξασφάλιση της σωστής οδήγησης και με 2-3 βασικά κόλπα τοποθέτησης ηχείων στο χώρο μπορούμε να φτιάξουμε πολύ-πολύ καλό ήχο, με αστείο ποσό.
Αν οπωσδήποτε θέλουμε να έχουμε πολλές εισόδους, θα προτιμούσα έναν ολοκληρωμένο μικρής ισχύος με έξοδο προενίσχυσης και έναν μικρό επαγγελματικό τελικό, παρά έναν μεγάλης ισχύος ολοκληρωμένο.

Και ο λόγος που επιμένω για τα μπέρια είναι κυρίως ότι πρόκειται για μηχανήματα τα οποία αξίζουν ηχητικά μέχρι την τελευταία δεκάρα!
Και νομίζω ότι στις δύσκολες μέρες που περνάμε το κόστος σε τέτοιου είδους αγορές παίζει σοβαρό ρόλο.

Για τους ανθρώπους οι οποίοι είναι "έχοντες" δεν παίζει και πολύ ρόλο ένας επαγγελματικός ενισχυτής. Δε πρόκειται να τον ακούσουν ποτέ, δεν έχει νόημα για αυτούς. Είναι άλλα τα στοιχεία (μαζί με τον ήχο πάντα) τα οποία ψάχνουν να βρουν σε μια συσκευή.

Εν πάσει περιπτώσει, εκτιμώ όσους έχουν μια ξεκάθαρη άποψη επάνω στο θέμα έχοντας ακούσει επαγγελματικά μηχανήματα στο hifi σύστημά τους και είπαν ότι δεν τους αρέσει για συγκεκριμένους λόγους.
Μου τη δίνει όμως όταν κάποιος θάβει ένα μηχάνημα μόνο και μόνο από το ταμπελάκι...

Καλημέρα!

ΥΓ: Αν αυτό τον καιρό θέλει κάποιος να ακούσει έναν Α500, ισχύει η...προσφορά μου που έκανα παραπάνω.
 

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Στεργιο,

Επειδη προερχομαι απο τον επαγγελματικο χωρο, πρεπει να σου πω οτι οσα διαβαζω τον τελευταιο καιρο για τους Behringer μου φαινονται λιγο αστεια. Δεν προτρεχω γιατι δεν τους εχω ακουσει, αλλα η συγκεκριμενη εταιρεια στον επαγγελματικο χωρο δεν εχει καλη φημη. Ειναι μονο για ανθρωπους που δεν μπορουν παραπανω (οικονομικα). Επειδη ομως ολα ειναι πιθανα, δε λεω κουβεντα μεχρι να ακουσω.

Απ' οτι καταλαβα δεν εχεις κανει Α-Β ακροασεις με τα συγκεκριμενα μοντελα που μιλαμε, αναφερεσαι στην καθε εταιρεια παιρνοντας τον ηχο της σαν δεδομενο, οτι δηλαδη δεν αλλαζει με τα χρονια. Ισως να ειναι σωστο, ισως οχι. Στον τομεα της ισχυς, δεν μπορω να πω οτι ειδα τεραστιες διαφορες οταν πηγα απο stereo τελικο 100W σε monoblock 250W. Μπορω να καταλαβω οτι η μουσικη αναπαραγωγη γινεται πιο αβιαστα, αλλα οι διαφορες στις χροιες δεν νομιζω οτι οφειλωνται στην ισχυ αλλα στην ποιοτητα των monoblock και στην συνεργεια με τα ηχεια. Οσο και καλη προθεση να εχει ο κατασκευαστης, ποσο καλα μπορει να αποδοσει (διπλα σε ακριβοτερους) ενας τελικος των 250 ευρω;

Τελος, ενας τελικος χρειαζεται προενισχυτη στις περισσοτερες περιπτωσεις. Εγω ειμαι στο ενα ακρο, με 2 πικαπ, CD, Tape, Tuner αλλα πιστευω οτι οι περισσοτεροι ανθρωποι εχουν πανω απο μια πηγη. Σε αυτη την περιπτωση χανουμε την συνεργεια των ολοκληρωμενων και ψαχνουμε στην αμφιβολη κατηγορια των budget προ. Το τηλεκοντρολ το αφηνω στην ακρη αφου ειναι προσωπικη υποθεση, εγω αναφερω οτι απλα δεν μπορω χωρις αυτο... σε οποιαδηποτε κατηγορια τιμης! Τι προ προτεινεις; Ηδη ο παθητικος μου (Creek OBH-22) με μονο τρεις εισοδους, ειναι ακριβοτερος απο τον Α500 με street τιμη κοντα στα 350 ευρω. Αρα στην περιπτωση που χρειαζομαστε προ, το οικονομικο επιχειρημα χανει την αξια του γιατι ειμαστε στις ιδιες τιμες με τους budget ολοκληρωμενους.
 
Απάντηση: Re: Entry level ολοκληρωμένος

Kostas P. said:
Στεργιο,

Επειδη προερχομαι απο τον επαγγελματικο χωρο, πρεπει να σου πω οτι οσα διαβαζω τον τελευταιο καιρο για τους Behringer μου φαινονται λιγο αστεια. Δεν προτρεχω γιατι δεν τους εχω ακουσει, αλλα η συγκεκριμενη εταιρεια στον επαγγελματικο χωρο δεν εχει καλη φημη. Ειναι μονο για ανθρωπους που δεν μπορουν παραπανω (οικονομικα). Επειδη ομως ολα ειναι πιθανα, δε λεω κουβεντα μεχρι να ακουσω.

Απ' οτι καταλαβα δεν εχεις κανει Α-Β ακροασεις με τα συγκεκριμενα μοντελα που μιλαμε, αναφερεσαι στην καθε εταιρεια παιρνοντας τον ηχο της σαν δεδομενο, οτι δηλαδη δεν αλλαζει με τα χρονια. Ισως να ειναι σωστο, ισως οχι. Στον τομεα της ισχυς, δεν μπορω να πω οτι ειδα τεραστιες διαφορες οταν πηγα απο stereo τελικο 100W σε monoblock 250W. Μπορω να καταλαβω οτι η μουσικη αναπαραγωγη γινεται πιο αβιαστα, αλλα οι διαφορες στις χροιες δεν νομιζω οτι οφειλωνται στην ισχυ αλλα στην ποιοτητα των monoblock και στην συνεργεια με τα ηχεια. Οσο και καλη προθεση να εχει ο κατασκευαστης, ποσο καλα μπορει να αποδοσει (διπλα σε ακριβοτερους) ενας τελικος των 250 ευρω;

Τελος, ενας τελικος χρειαζεται προενισχυτη στις περισσοτερες περιπτωσεις. Εγω ειμαι στο ενα ακρο, με 2 πικαπ, CD, Tape, Tuner αλλα πιστευω οτι οι περισσοτεροι ανθρωποι εχουν πανω απο μια πηγη. Σε αυτη την περιπτωση χανουμε την συνεργεια των ολοκληρωμενων και ψαχνουμε στην αμφιβολη κατηγορια των budget προ. Το τηλεκοντρολ το αφηνω στην ακρη αφου ειναι προσωπικη υποθεση, εγω αναφερω οτι απλα δεν μπορω χωρις αυτο... σε οποιαδηποτε κατηγορια τιμης! Τι προ προτεινεις; Ηδη ο παθητικος μου (Creek OBH-22) με μονο τρεις εισοδους, ειναι ακριβοτερος απο τον Α500 με street τιμη κοντα στα 350 ευρω. Αρα στην περιπτωση που χρειαζομαστε προ, το οικονομικο επιχειρημα χανει την αξια του γιατι ειμαστε στις ιδιες τιμες με τους budget ολοκληρωμενους.

Σχετικά με τα Α-Β τεστς που αναφέρεις, όχι, δεν τα έχω κάνει.
Χωρίς όμως να περιαυτολογήσω, μπορώ να πω ότι έχω κάποια εμπειρία που μου δίνει τη δυνατότητα να καταλάβω "τι παίζει".
Πχ είχα τον NAD 318 ή 316 (δε θυμάμαι, του Κρυωνά είναι) στο σπίτι και τον δοκίμασα με τα magnepan. Σε σχέση με τον Coda που έπαιζα τότε φαινόταν αναιμικός, άδειος, ψόφιος, είτε τον έπαιξα με την μεταβλητή του Quad CDP99 είτε με τον λαμπάτο προ του κου Γερούκη. O Coda 2x100, o ΝΑD 2x200και βάλε.
Όταν ήρθε ένας και μόνο ταπεινός behringer EP1500 στο σπίτι και τον δοκίμασα κατάλαβα αμέσως τη διαφορά, χωρίς περιθώρια για αμφισβήτηση από μέρους μου. Όχι μόνο σε οδήγηση, αλλά στο σύνολο του φάσματος αλλά σε κάθε συχνοτική περιοχή ξεχωριστά.
Μη μου ζητάτε λοιπόν να συγκρίνω τον Α500 με κάποιον ολοκληρωμένο της NAD, ακόμη και τον 370 που έχω ακούσει πολύ καλά.

Και επαναλαμβάνω, αν έχουμε πολλές πηγές παίρνουμε έναν ολοκληρωμένο με μικρή ισχύ αλλά pre out και κοτσάρουμε έναν μπέρι. Το αποτέλεσμα στα ίδια χρήματα (και ίσως λιγότερα) θα είναι σίγουρα καλύτερο.

Δε λέω ότι τα μπέρια είναι τα καλύτερα μηχανήματα στον κόσμο. Εϊναι όμως σίγουρα τα πιο value που γνωρίζω (με ίσως δεύτερα αυτά τα κινέζικα που ανακάλυψε ο Έκτορας)
 

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Κι αλλες ερωτησεις

Κακαλιός Στέργιος said:
Και επαναλαμβάνω, αν έχουμε πολλές πηγές παίρνουμε έναν ολοκληρωμένο με μικρή ισχύ αλλά pre out και κοτσάρουμε έναν μπέρι. Το αποτέλεσμα στα ίδια χρήματα (και ίσως λιγότερα) θα είναι σίγουρα καλύτερο.
Τι σε κανει να πιστευεις οτι το προενισχυτικο κομματι ενος ολοκληρωμενου + Α500 θα παιξει "καλυτερα" απο εναν προ + Α500;

Γιατι ολοκληρωμενο με μικρη ισχυ; Οταν λες μικρυ ισχυ τι εννοεις; Τα 70 Watt του Harman HK 970 για παραδειγμα ειναι λιγα μπροστα στα 260 Watt του EP1500 άλλα πιο πολλα σε σχεση με τον Rega Brio 3 που δινει 49W/8Ω.
 
Απάντηση: Κι αλλες ερωτησεις

Kostas P. said:
Τι σε κανει να πιστευεις οτι το προενισχυτικο κομματι ενος ολοκληρωμενου + Α500 θα παιξει "καλυτερα" απο εναν προ + Α500;

Γιατι ολοκληρωμενο με μικρη ισχυ; Οταν λες μικρυ ισχυ τι εννοεις; Τα 70 Watt του Harman HK 970 για παραδειγμα ειναι λιγα μπροστα στα 260 Watt του EP1500 άλλα πιο πολλα σε σχεση με τον Rega Brio 3 που δινει 49W/8Ω.

Συνήθως ένας ολοκληρωμένος μικρής ισχύος με pre out είναι πιο φτηνός από έναν stand alone pro, για αυτό το λόγο το λέω. Δεν είπα ότι θα παίξει καλύτερα. Θα παίξει καλύτερα από τον ολοκληρωμένο σκέτο.

Όταν μιλάω για μικρή ισχύ το κάνω γιατί δε βρίσκω λογικό να πάρω ολοκληρωμένο με μεγάλη ισχύ (=ακριβότερο από τον μικρό) και μετά να του βάλω εξωτερικό τελικό. Δώρον-άδωρον!
Εκτός και εν έχω στο νου καμιά παλαβή διενίσχυση.

Καλό απόγευμα.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να συνεχίζεται η αντιπαράθεση μεταξύ
α) αυτών που έχουν δοκιμάσει behringer (ή άλλα έστω προσιτά επαγγελματικά μηχανήματα) ΚΑΙ τα άλλα hifi προσιτά ή μη μηχανήματα και
β) αυτών που δεν έχουν δοκιμάσει behringer αλλά ΜΟΝΟ τις άλλες συκευές.

Είναι σαν να λένε
α) κάπου διάβασα γιά αυτούς τους επαγγελματικούς, αλλά είναι τόσο φτηνοί που σίγουρα δεν είναι καλοί
ή ακόμα χειρότερα
β) κάπου διάβασα για αυτόν τον πανάκριβο ενισχυτή. Πρέπει να είναι σίγουρα καλός.
 
Last edited:

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Απο την δικη μου πλευρα ειναι μονο κουβεντα και οχι αντιπαραθεση. Δεν εχω κανενα "κολλημα" με τα επαγγελματικα ή τα home μηχανηματα. Αλλωστε, εχω ενεργα ηχεια, ο εφιαλτης των High Endαδων...:flipout:

Εχω δουλεψει δυο διαφορετικες Behringer κονσολες σε live, δεν μπορω να πω οτι ηταν κατι το ιδιαιτερο. Αντιθετα, τo DI box της εταιρειας ειναι εξαιρετικο για live. Αυτες ειναι οι εμπειριες μου απο την Behringer.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,356
Κώστα δεν μιλάμε γιά το τι κάνουν οι behringer κονσόλες σε live που μπορεί να είναι και μάπα (και μεταξύ μας δεν μου πολυγεμίζουν το μάτι στα χαρτιά) αλλά στην συγκεκριμένη γιά ενισχυτές και μάλιστα γιά ένα ή δυό μοντέλα (Α500 και Ε1500 κανέναν άλλον) και ακόμα περισσότερο γιά την επιλογή χρήσης τους σε οικιακό σύστημα.
Μπορεί οι συγκεκριμένοι να μην αποδίδουν τόσο καλά σε live...

Πάντως η δική μου εμπειρία από τους 1500, το ψηφιακό eq, το dac, τον προσέσορα κιθάρας (που διαθέτω), αλλά και το ενεργό κρος και τον προ Τ53 είναι κάτι παραπάνω από θετική.


btw γιά ποιό di box μιλάς?
γιά το di100?
 

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Δημήτρη,

Εγω απλα ανεφερα τις εμπειριες μου απο την εταιρεια, καθως και την φημη που εχει στον επαγγελματικο χωρο. Οπως ειπα, αν τα αυτια μου δεν ακουσουν, δεν εκφερω γνωμη.

Το DI box μαλλον ηταν το DI100, μοιαζει εμφανισιακα. Ηταν πριν τρια χρονια και δεν θυμαμαι ακριβως.
http://www.behringer.com/DI100/index.cfm?lang=ENG