Καταρχήν εμένα αυτό το ιφάκη να μην μου το πουλάς.
Δεύτερον με την ίδια ταχύτητα που αμφισβητείς κάποιον πρέπει να κάθεσαι και να τεκμηριώνεις.
Τρίτον κανένας δεν έκανε πρότυπο αναφοράς ποιότητας το mp3 ούτε το YouTube μονός σου βγάζεις συμπεράσματα. Μιας και το ανέφερες όμως θα περιμένεις και απάντηση. Καμία συμπίεση απωλεστική και των 2 παραδειγμάτων δεν επηρεάζει την δυναμική περιοχή.
Τέταρτον παρουσίασες παραδείγματα μεγάλου δυναμικού εύρους που τα βρήκες έτοιμα στο διαδίκτυο δεν τα έχεις ακούσει πότε δεν έχεις προσωπική άποψη αλλά ήταν μια καλή για σένα απάντηση υπό τις περιστάσεις για αντίλογο. Θα σταθώ όμως στην ουσία. Από τα παραδείγματα που παρουσίασες βγάζεις συμπεράσματα μεγάλης δυναμικής περιοχής από ένα μεμονωμένο κομμάτι στο άλμπουμ. Δεν είδες τον μέσο όρο όλων των κομματιών στα άλμπουμ δεν πρόσεξες ούτε και την ελάχιστη δυναμική περιοχή σε track του ιδίου άλμπουμ.
Παραθέτω ένα παράδειγμα σε αυτό το Album που από ότι φαίνεται έχει και την μεγαλύτερη δυναμική περιοχή σε μεμονωμένο κομμάτι με μέγιστη DR 34 δεν πρόσεξες όμως το μέσο όρο όλου του άλμπουμ που είναι 15DR και το μικρότερο σε δυναμική περιοχή κομμάτι που είναι 4DR.
Αν νομίζεις ότι όλα αυτά τα παραδείγματα που έβαλες η οποίοι είναι και δίσκοι αναφοράς ποιότητας σε κάποιες περιπτώσεις αντιπροσωπεύουν το < Δυναμική αντίθεση σε CD υπάρχει και αρκετή...> που έγραψες πιο πάνω τότε μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι περί τίνος πρόκειται.
Πιο πάνω παρέθεσα ένα Album με μέσο όρο δυναμικής περιοχής το 12 στην δεκαετία του 80 που δεν υπήρχε η συμπίεση που υπάρχει σήμερα και ήρθες και μου παρουσίασες όλες της εξαιρέσεις που οι πλείστες είναι και αυτές παλιές ηχογραφήσεις τις οποίες βρήκες έτοιμες στο διαδίκτυο για να μου αποδείξεις τι? Ότι σε μεμονωμένα κομμάτια στα Album υπάρχουν 34DR και 24 δυναμικής περιοχής?
Ευχαριστούμε αλλά άδικα κουράστηκες δεν έπεισες κανέναν.
Για την μέτρησή και τον υπολογισμό των db σε ακουστικά που πρότεινες ντεσιμπελόμετρο άστο καλύτερα, ακόμα γελούν και οι κότες.