Να ρωτήσω αν υπάρχει:
Aριθμός έξω από την κατοικία σας;
Kουδούνι με το όνομά σας;
Το κουδούνι λειτουργεί;
Απαντάτε σε κλήσεις στο κινητό σας από αριθμούς που δεν είναι στις επαφές σας;
Tα ρωτάω γιατί δούλεψα για 15 ημέρες μοιράζοντας δέματα στην Γενική Ταχυδρομική στα Γλυκά Νερά (περιοχές διανομής,Παλλήνη,Παιανία,Κορωπί,Ανθούσα,Γέρακας,Πόρτο Ράφτη,Λούτσα) και έβγαλα το χτικιό με όλα τα παραπάνω.
Σπίτια/Πολυκατοικίες χωρίς αριθμό (το 50%).
Κουδούνια χωρίς όνομα (το 60 για να μην πω 70%)
"Α, τα κουδούνια μας είναι χαλασμένα" (το 40%)
"Δεν πρόλαβα το κινητό/Δεν απαντάω σε άγνωστους αριθμούς" (το 30%).
Αποτέλεσμα:Ήμουν στην Γενική Ταχυδρομική στις 07:30 το πρωί,ξεκινούσα να παραδίδω στις 09:30 και για να παραδώσω 60 δέματα,στην καλύτερη περίπτωση γύριζα πίσω στα Γλυκά Νερά στις 07:30 το απόγευμα.
Εξαιρείται η Λούτσα όπου σαν πρωταθλήτρια μπαχαλοποίησης και ανυπαρξίας οδών και αριθμών,το μέγιστο που μπορείς να παραδώσεις είναι 40 δέματα σε 10 ώρες.
Υ.Γ.1
Το ότι στο παρελθόν/παρόν/μέλλον κάποιος ταλαίπωρος διανομέας σας/μου παρέδωσε δέμα,δεν σημαίνει ότι δεν έχει βγάλει το χτικιό για να σας/με βρει.
Υ.Γ.2
Να ξέρετε ότι πιο πολύ ώρα παίρνει στον διανομέα να συμπληρώσει το χαρτάκι με την ειδοποίηση,παρά να παραδώσει το δέμα.
Τουλάχιστον στα ειδοποιητήρια της Γενικής Ταχυδρομικής που απαιτείται να αναγράψεις την ημερομηνία και ώρα επίσκεψης,το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη,τα στοιχεία του αποστολέα,το Tracking Number,το τηλέφωνο της Γενικής Ταχυδρομικής και τέλος να φωτογραφήσεις το ειδοποιητήριο.
Υ.Γ.3
Τάκη Σωτηρόπουλε,η δική σου κατοικία αποτελεί εξαίρεση.