Δεν μου πολυαρεσε η μετατροπη σε ΑΜ, ειδικα στο δεντρο... αν εβαλες βινιετα, στα φυλλωματα εχω την εντυπωση οτι δεν χρειαζοταν, ομοιως και κατω δεξια, οπου το χωμα σκοτεινιαζει απο μονο του... επισης, φαινεται ωραιο τοπιο, το χρωμα δεν του πηγαινε?
Ευχαριστώ Ηλία που στάθηκες. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πολλά απο επεξεργασία και κάνω μάλλον "άστοχες επιλογές". Να και η έγχρωμη version της φωτογραφίας, είχε έντονη συννεφιά εκείνη την ημέρα.
Σιγουρα γινονται και πολυ καλυτερες απο καποιον που θα ασχοληθει περισσοτερο... με εντυπωσιασε το jpg, ποσο περιθωριο επεξεργασιας μου εδωσε...
Παντως davinci, ηταν πολυ υποφωτισμενη η ληψη σου... της εδωσα 1,5 στοπ στο ACR και επερνε και αλλο... φανταζομαι αν ηταν στο Raw θα ηθελε πανω απο 2 στοπ για να ερθει καπως καλα...
Οπως εγραψα και πιο πανω, μου εκανε εντυπωση ποση πληροφορια ειχε το jpeg. Ειδα οτι ειναι απο πενταξ, που ειναι γνωστες για τον αριστο αισθητηρα τους και κυριως την δυναμικη περιοχη τους, δεν ξερω αν οφειλεται σε αυτη, πραγματικα εντυπωσιαστηκα...
Την επεξεργαστηκα στο ACR και στο φωτοσοπ και χρησιμοποιησα το φιλτρο graduated απο το Nik software στον ουρανο... το χρωμα στον ουρανο βεβαια, ηρθε απο χαμηλωμα της φωτεινοτητας με curves και το όποιο κοντραστ ηρθε απο το φιλτρο του ΝΙΚ σοφτγουερ... δηλαδη υπηρχε ηδη η πληροφορια εκει...
Εκανα λιγο dodge and burn στο εκκλησακι (σκοτεινιασα τα σκοτεινα και φωτισα τα μεσαια), εδωσα λιγο φως στο δεντρο με βουρτσα στο ACR και σκοτεινιασα επισης στο ACR με βουρτσα τη θαλασσα... η ολη δουλεια ομως εγινε βιαστικα, γιατι ενω ειχα ηδη τελειωσει την πρωτη επεξεργασια, κρασαρε το φωτοσοπ και την εκανα ξανα απο την αρχη με οχι τοση προσοχη οσο την πρωτη φορα....
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.