Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"
Τρέξε το διαγνωστικό της WD. Και στο Πλαίσιο το ίδιο θα κάνουν.. Αν στον βγάλει βλαμμένο, γύρνα τον πίσω.
Έτρεξα λοιπον το διαγνωστικό της WD (χθές Κυριακή).
Με το που ανοίγει το πρόγραμμα, βγάζει το δίσκο με κόκκινο "Χ" κα "FAIL"
Το παράθυρο του προγράμματος, έχει 4 επιλογές:
1. Quick Test
2. Extended Test
3. Write zeros
4. View Test results
To '1' δεν εκτελείται. Σταματάει μετα από λίγο, με λάθος.
Το '2' ξεκίνησε με εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης 48 ώρες (το άφησα να δώ τί θα κάνει). Σήμερα (Δευτέρα πρωί) μετά από 24 ώρες που έτρεχε το πρόγραμμα της WD, ο εκτιμώμενος χρόνος ήταν 118 ώρες, οπότε πάτησα το Cancel. Έβγαλε ένα παράθυρο ότι βρέθηκαν errors και είχε την επιλογή "Try to repair". Έκανα κλικ πάνω σ' αυτή, μου είπε "repaired".
Αποσύνδεσα το δίσκο, τον ξανασύνδεσα και ξαναέτρεξα το πρόγραμμα της WD.
Έβγαλε ακριβώς τα ίδια, όπως παραπάνω (δηλ. κόκκινο "X" και "FAIL").
Τον πήρα μαζί με την απόδειξη αγοράς και τον πήγα στο Πλαίσιο Γλυφάδας, απ' όπου τον είχα αγοράσει.
Το πλαισιο καλυπτει τον δισκο οταν αναφερονατι προβληματα απο το smart τουλαχιστον αυτο εγινε με εμενα στο καταστημα της Καλλιθεας
Πριν λίγο (4 ώρες μετά που τον άφησα στο Πλαίσιο), έλαβα SMS να τον παραλάβω γιατί έχει "επισκευαστεί".
Σημ. ο δίσκος (2Tb) είναι σε WHS και κρατάει αρκετά data. Έχασα κάποια backups με τη προηγούμενη συμπεριφορά του, όχι όλα βέβαια. Τί σημαίνει "έχει επισκευαστεί" και τί εγγύηση θα έχω?
Κάποιο σχόλιο?