Εγγύηση "Πλαίσιο"

drdimitri

Senior Member
28 November 2009
427
Θεσσαλονίκη
Θεωρητικά σου επιστρέφουν μετρητά, καθότι το Πλαίσιο ούτως ή άλλως τα χρήματα τα έχει πάρει όλα από την τράπεζα.

Πρακτικά βέβαια.....

Είσαι σίγουρος ότι τα λεφτά δεν τα παίρνει κάθε μήνα από την τράπεζα; Θέλω να πω, αν τα καταστήματα εισπράττουν όλο το ποσό, όταν κάνουν δόσεις, τότε γιατί δεν κάνουν όλοι δόσεις; Τι τους νοιάζει; Μια γνωστή μου, που έχει κατάστημα ρούχων, μου είχε εξηγήσει κάποτε ότι τα λεφτά τα εισπράττει και αυτή με δόσεις από την τράπεζα.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Απο οσο γνωριζω υπαρχουν 2 τροποι εισπραξης των χρηματων απο μια εταιρια. Ειτε εισπρατοντας ολο το ποσο και μετα ο πελατης εχει να κανει με την τραπεζα αναλογα με το ποσες δοσεις εχει ζητησει και η αλλη η εταιρια να πληρωνεται καθε μηνα τη δοση που αναλογει. Η πρωτη περιπτωση τεινει να εξαλειφθει γιατι η προμηθεια που ζηταει η τραπεζα ειναι εξωφρενικα υψηλη, αναγκαζοντας την καθε εταιρια να χανει απο το τελικο κερδος της.
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Ε, τότε είναι σίγουρα προβληματικό. Τι παραμόρφωση σου έβγαλε;

Αυτό το καλώδιο είναι? Με ethernet (?) over HDMI? Το πήρα πριν 15 μέρες.
Αν ναί, σ' εμένα δούλεψε χωρίς πρόβλημα (σύνδεσα PS3 με Denon AVR).
 

Attachments

  • 12092012001.jpg
    12092012001.jpg
    61.3 KB · Views: 141

svellinis

AVClub Addicted Member
1 January 2008
1,850
Νομος Αττικης
Το πλαισιο καλυπτει τον δισκο οταν αναφερονατι προβληματα απο το smart τουλαχιστον αυτο εγινε με εμενα στο καταστημα της Καλλιθεας
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"

Τρέξε το διαγνωστικό της WD. Και στο Πλαίσιο το ίδιο θα κάνουν.. Αν στον βγάλει βλαμμένο, γύρνα τον πίσω.

Έτρεξα λοιπον το διαγνωστικό της WD (χθές Κυριακή).
Με το που ανοίγει το πρόγραμμα, βγάζει το δίσκο με κόκκινο "Χ" κα "FAIL"
Το παράθυρο του προγράμματος, έχει 4 επιλογές:
1. Quick Test
2. Extended Test
3. Write zeros
4. View Test results

To '1' δεν εκτελείται. Σταματάει μετα από λίγο, με λάθος.
Το '2' ξεκίνησε με εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης 48 ώρες (το άφησα να δώ τί θα κάνει). Σήμερα (Δευτέρα πρωί) μετά από 24 ώρες που έτρεχε το πρόγραμμα της WD, ο εκτιμώμενος χρόνος ήταν 118 ώρες, οπότε πάτησα το Cancel. Έβγαλε ένα παράθυρο ότι βρέθηκαν errors και είχε την επιλογή "Try to repair". Έκανα κλικ πάνω σ' αυτή, μου είπε "repaired".

Αποσύνδεσα το δίσκο, τον ξανασύνδεσα και ξαναέτρεξα το πρόγραμμα της WD.
Έβγαλε ακριβώς τα ίδια, όπως παραπάνω (δηλ. κόκκινο "X" και "FAIL").

Τον πήρα μαζί με την απόδειξη αγοράς και τον πήγα στο Πλαίσιο Γλυφάδας, απ' όπου τον είχα αγοράσει.


Το πλαισιο καλυπτει τον δισκο οταν αναφερονατι προβληματα απο το smart τουλαχιστον αυτο εγινε με εμενα στο καταστημα της Καλλιθεας

Πριν λίγο (4 ώρες μετά που τον άφησα στο Πλαίσιο), έλαβα SMS να τον παραλάβω γιατί έχει "επισκευαστεί".

Σημ. ο δίσκος (2Tb) είναι σε WHS και κρατάει αρκετά data. Έχασα κάποια backups με τη προηγούμενη συμπεριφορά του, όχι όλα βέβαια. Τί σημαίνει "έχει επισκευαστεί" και τί εγγύηση θα έχω?

Κάποιο σχόλιο?
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Πάει να πει τον ανοίξανε, του κάνανε μικροχειρουργική επέμβαση που κράτησε 4 ώρες και ανάρρωσε πλήρως ! :award:


Θα σας πω αύριο, που θα τον πάρω και θα τον βάλω στη θέση του...
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"

Κατεβασε το hd sentinel και εαν σου δειξει health αλλο απο 100 % τραβα μια εκτυπωση και ξανπηγαινε στο πλαισιο για αλλαγη

Εχω κι εγώ περιέργεια το τι θα δίξει ο δίσκος με το διογνωστικό της WD μετά την "επισκευή". Θα σας ενημερώσω αύριο...
Καλό βράδυ.
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Εγγύηση "Πλαίσιο"

Τελικά:
Στο Πλαίσιο σήμερα βρήκα να με περιμένει ένας σφραγισμένος WD20EARX (το επόμενο μοντέλο αυτού που είχα).
Τους ρώτησα γιατί στο SMS μίλησαν περί "επισκευής". Απάντησαν ότι το μήνυμα αυτό είναι τυποποιημένο (το ίδιο στέλνουν σ' όλες τις περιπτώσεις).
Ο νέος δίσκος είναι ήδη στον WHS και λειτουργεί κανονικά.
Τέλος καλό, όλα καλά!

Να σημειώσω μόνο, ότι ο νέος δίσκος έχει 2 χρόνια εγγύηση, ενώ ο παλιός είχε 3. (Ο παλιός είναι αλλιώς που λένε...)
 
Last edited:

drcritical

New member
23 December 2011
77
Αγορασα κατι ηχεια απο πλαισιο και τελικα ειναι χαλασμενα.Δικαιουμε αντικατασταση χωρις ελενχο απο το sercive του πλαισιου?Χθες τα παρελαβα.Επισης μου ειπαν οτι τα μεταφορικα ειναι ολα δικα μου,με λιγα λογια αγοραζω καινουρια ηχεια διοτι βγαινουν κοντα στα 25 ευρω ολα μαζι.Τελικα πια ειναι η εγγυηση του πλαισιου?Τελικα γιατι δεν πουλανε μονο στις περιοχες που εχουν καταστηματα και οχι μεσο ιντερνετ εμεις τη φταιμε στις επαρχιες?Καλυτερα αν ειναι ετσι να αγοραζουμε απο τα μαγαζακια της γειτονιας εστω και πιο ακριβα.
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου.
Παρέλαβες κάτι που δε δουλεύει. Κατ' αρχήν το service του Πλαίσιο, για να τα αντικαταστήσει, πρέπει να το ελέγξει.
Επάνω στην απόδειξη του Πλαίσιο γράφει σίγουρα ότι, "Το προϊόν συνοδεύεται από Χ έτη εγγύησης Πλαίσιο".
Επειδή λόγω εκνευρισμού, τα έγραψες όλα συνοπτικά, θα ήθελα (θέλαμε), να μας πεις:
1. Σε χρέωσαν για την απόστολή στη Κω?
2. Μίλησες με το service και τί σου είπαν?
3. Ποιό μοντέλο ηχείων πήρες και σε τί τιμή?
Είναι πληροφορίες που θα σου ζητήσει και ο Συνήγορος του Πολίτη, άν αναγκαστείς τελικά να φτάσεις ως εκεί.
 

drcritical

New member
23 December 2011
77
Ενα Α εκνευρισμο τον ειχα ειναι η αληθεια και με συνχωρεις.Εχω 2 ετη εγγυηση.Πηρα τα logitech s 220 ta 2.1 28 ευρω μαζι με τα μεταφορικα 31.Τα παρελαβα χθες.Το ενα ηχειο εκανε παρασιτα και ειχε και χαμηλοτερη ενταση,οταν τους πηρα τηλ μου ειπαν οτι πρεπει να τα στειλω πισω στο service.Τα μεταφορικα ολα δικα μου.15 Ευρω να τους τα στειλω πισω και αλλα τοσα να μου τα στειλουν παλι οι ιδιοι πισω η τα ιδια η αλλα.Εχουμε και λεμε 31 ευρω που εδωσα χθες και αλλα 30 που θα δωσω για να τα στειλω ειναι στα 60 ευρω.Με 60 ευρω αγοραζα οχι 2.1 αλλα 5.1.Η δικαιολογια τους ειναι οτι στην Κω δεν υπαρχει καταστημα "πλαισιο" ωραια..Και εγω τη φταιω που μου εστειλαν χαλασμενα ηχεια και πρεπει να δωσω και αλλα τοσα να τους τα παω για service η αντικατασταση.
Αν δεν ειναι ικανοι να εξυπηρετησουν τον αγοραστη που δεν εχει στην περιοχη που ζει υποκαταστημα πλαισιο..πολυ απλα ας "κοψουν" τις παραγγελιες μεσο ιντερνετ.Απλα τα πραγματα.

Τελικα μετα απο αρκετα εντονη ομιλια δια τηλεφωνου που ειχα με καποιον απο το service πεταξε το μπαλακι σε εναν υπευθυνο ...δε πολυκαταλαβα που ακριβως...και ο οποιος του ειπε να στειλουν στο σπιτι μου courier απο εβδομαδα(ελπιζω να ερθει) και να στειλω το προιον με δικη τους χρεωσει.Και ρωταω εγω τωρα,αν δεν πιεζα λιγο τον τυπο στο τηλέφωνο θα πληρωνα 30 και 30 ευρω?1 προιον στην τιμη των 2?Γιατι?Εγω τι Φταιω?Η μαλλον φταιω...που τους διαλεξα για να αγορασω.Ειναι απαραδεκτοι.Δεν ξερω πως φερονται στις μεγαλες πολεις που ο χ-ψ τους το παει και τους το τριβει στη μουρη.face to face.
Και οπως ειπα και πιο πανω.Απλα τα πραγματα.Ας πουλανε μονο εκει που εχουν υποκαταστηματα και ας βγαλουν το ιντερνετικο.
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Ας πουλανε μονο εκει που εχουν υποκαταστηματα και ας βγαλουν το ιντερνετικο.

Έχεις απόλυτο δίκιο.
Γι αυτό σου έστειλα και τη διέυθυνση του Συνήγορου. Εμένα τουλάχιστον, μ' έχει βοηθήσει σε διάφορα θέματα. Είναι ο τζάμπα δικηγόρος σου. Αργεί, αλλά φέρνει αποτέλεσμα.
Ας περιμένουμε αυτό το courier που περιμένεις....
 

drcritical

New member
23 December 2011
77
Σε ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις και το ενδιαφερον. :2thumb22sup: Και εγω ελπιζω να πανε ολα καλα..και πανω απ ολα να μη κλεισουμε μηνα...Αν και καποιος μου "σφουριξε"πως μπορω να τα στειλω κατευθειαν στη logitech για αντικατασταση αλλα δε ξερω ποσο ισχυει.
 
Last edited: