β) Η πιθανοτητα να σου σκασει μπαταρια λιθιου ειναι περιπου οση να σε χτυπησει κεραυνος ή να σου πεσει στο κεφαλι πιανο απο μετακομιση (σαν τον George Clooney στη γνωστη διαφημιση).
και να σημειωσω οτι με τον ταχυφορτιστη που το συνοδευει οντως φορτιζει σε μια ωρα, το δοκιμασα...
Επειδη ασχολουμαι με τον μοντελισμο και τις li-po τις ξερω πολυ καλα...
Η πιθανοτητα να σκασει δεν ειναι καθολου μικρη.
Μην πας μακρια... κατι sony και apple που ειχαν παρει φωτια απο τις μπαταριες ηταν...
Οι li-po (αλλά και οι li-ion) φορτιζουν με 1C.
Δηλαδη σε μια ωρα εχουν φορτισει.
Το 1 ωρα λοιπον για αυτες ειναι το νορμαλ. Δεν ειναι ταχεια φορτιση.
Αλλωστε δεν αντεχουν σε ταχεια φορτιση. Ή θα χαλασουν ή θα σκασουν.
Οι καλυτερες li-po φορτιζουν με 2C αλλά και παλι οι κατασκευαστες δεν το συνιστουν.
Οι li-ion δεν ειναι τοσο επικινδυνες παντως.
ΥΓ. το κυκλωμα προστασιας υπερφορτισης μπορει να βρισκεται ειτε στον φορτιση, ειτε στο εργαλειο, ειτε στις μπαταριες επανω (συνηθως μονο σε μικρης χωρητικοτητας μπαταριες).
Ειναι μονο να μην παει κατι στραβα...
α) Στο δραπανοκατσαβιδο δεν υπαρχει περιπτωση να την αδειασεις τελειως. Γιατι αρκετα πριν αδειασει τελειως, θα ρεταρει δε θα μπορεις να κανεις δουλεια,και θα αναγκαστεις να τη φορτισεις.
Μονο που αυτες οι μπαταριες δινουν ρευμα μεχρι να αδειασουν. Με το που δεις εσυ οτι επεσε η αποδοση στην ουσια η ταση της μπαταριας εχει πεσει κατω απο 3.1V σε τετοιο ενεργοβορο εργαλειο.
Κατω απο 3.1V (ανα στοιχειο) σε μια τετοια μπαταρια ειναι στα ορια καταστροφης.
Μονο μια λυση υπαρχει. Το εργαλειο να εχει ηχητικη προειδοποιηση οταν η ταση ανα στοιχειο πεσει κατω απο 3.3V υπο φορτιο.
Αν δεν εχει τοτε τις ταλαιπωρεις τις μπαταριες.