Κοιτα, εχω το Air 2 και πραγματικα το μονο που μου λειπει ειναι το low light που λογικα θα βελτιωσει ο αισθητηρας της 1 ιντσας.Σε πρωτη αναγνωση για να μην βιαζεσαι βλεπω χειροτερο hovering απο το μεγαλο του αδελφακι και δυο στοπ χειροτερο σε DR.
Σωπα ρε συ. Βασικα το ιδιο drone με τον μεγαλο αισθητηρα ειναι.Kαλα σε συγκριση με το Air 2 ειναι σαν να συγκρινουμε F16 με F35.
Oh-oh, σοβαροτατος λογος να μην το αγορασουμε ακομα. Δεν εχει παρει το νεο EASA Class certification 1 ( οποτε μετα το transition period πεταει μονο σαν να ηταν Class 3 δλδ 150 μετρα μακρια απο κτηρια!)
Εδω και οι συγκρισεις:
DJI Air 2S vs Mavic Air 2 vs DJI Mavic 2 Pro
How does the DJI Air 2S drone compare to the Mavic Air 2 and Mavic 2 Pro? Find out in this in-depth comparison, looking at key specs, the cameras and other features.www.heliguy.com
Για κάντο λίγο λιανά αυτό γιατί ήμουν με το δάχτυλο στη σκανδάλη μόλις σε διάβασα!
Thanks!Με την νέα Ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση, οι κατασκευαστές drones πρέπει να δηλώσουν τα νέα τους μοντέλα με τις νέες C κλάσεις ανάλογα με το βάρος. Το Air 2s λόγω βάρους θα έπρεπε να ήταν C1 που σημαίνει ότι μπορεί να πετάει 50 μέτρα από ανθρώπους/κτήρια. Επειδή όμως δεν το δήλωσε με την νέα κατηγοριοποίηση η Dji, μετά το πέρας του 2022 θα θεωρείται αυτόματα κλάση C3 που αφορά κανονικά βαρύτερα drones και έχει περισσότερους περιορισμούς (πτήση 150 μέτρα και άνω από κτήρια/ανθρώπους).
Η μπάλα παίρνει όλα τα παλιά/non classified drones όχι μόνο το συγκεκριμένο.
Και δεν γίνεται να γίνει το classification εκ των υστέρων ώστε να πιάνει μοντέλα που ήδη κυκλοφορούν.
Άρα υπομονή μέχρι να κυκλοφορήσει πιστοποιημένη έκδοση.
Thanks!
Ακατανόητο το γιατί το έκανε αυτό η DJI, μάλλον πιάστηκε στον ύπνο;
Υπάρχουν έντονες φήμες οτι θα μπορείς να στείλεις στην dji το παλιο drone σου και να το παίρνεις πίσω με classification, προφανώς θα αλλάζουν και το ταμπελάκι. Με το αζημίωτο βέβαια! Ίσως να ισχύει με συγκεκριμένα μοντέλα που ηδη πληρούν τις προϋποθέσεις η όσα κυκλοφόρησαν μετα τις νεες οδηγίες, who knows.Με την νέα Ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση, οι κατασκευαστές drones πρέπει να δηλώσουν τα νέα τους μοντέλα με τις νέες C κλάσεις ανάλογα με το βάρος. Το Air 2s λόγω βάρους θα έπρεπε να ήταν C1 που σημαίνει ότι μπορεί να πετάει 50 μέτρα από ανθρώπους/κτήρια. Επειδή όμως δεν το δήλωσε με την νέα κατηγοριοποίηση η Dji, μετά το πέρας του 2022 θα θεωρείται αυτόματα κλάση C3 που αφορά κανονικά βαρύτερα drones και έχει περισσότερους περιορισμούς (πτήση 150 μέτρα και άνω από κτήρια/ανθρώπους).
Η μπάλα παίρνει όλα τα παλιά/non classified drones όχι μόνο το συγκεκριμένο.
Και δεν γίνεται να γίνει το classification εκ των υστέρων ώστε να πιάνει μοντέλα που ήδη κυκλοφορούν.
Άρα υπομονή μέχρι να κυκλοφορήσει πιστοποιημένη έκδοση.
Ελα ρε συ, μακαρι!Υπάρχουν έντονες φήμες οτι θα μπορείς να στείλεις στην dji το παλιο drone σου και να το παίρνεις πίσω με classification, προφανώς θα αλλάζουν και το ταμπελάκι. Με το αζημίωτο βέβαια! Ίσως να ισχύει με συγκεκριμένα μοντέλα που ηδη πληρούν τις προϋποθέσεις η όσα κυκλοφόρησαν μετα τις νεες οδηγίες, who knows.