Δαμιανός Δημητριάδης
Supreme Member
Λοιπόν, καλά λένε πως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Παρακάτω ψάρεψα από το Wikimedia Commons μια γλυκιά, αν και κάπως τολμηρή γελοιογραφία - δεδομένου πως ο Μπρούκνερ ζούσε ακόμη - του 1890, του Ότο Μπαίχλερ, που απεικονίζει την ανάληψη του Μπρούκνερ εις τους Ουρανούς και την άφιξη του στον Παράδεισο, ή για την ακρίβεια, σ' αυτό που ο γελοιογράφος εκλάμβανε ως Παράδεισο της Γερμανικής Μουσικής.
Από αριστερά προς τα δεξιά, απεικονίζονται οι σκιές των Μπρούκνερ, Λιστ, Βάγκνερ, Σούμπερτ, Σούμαν, Καρλ Μαρία φον Βέμπερ, Μότσαρτ, Μπετόβεν, Γκλουκ, Χάυδν, Χαίντελ, Μπαχ.
Παρακαλώ προσέξτε τα εξής, ιδιαίτερα πληροφοριακά στοιχεία:
1ον. Την καλοσυνάτη υπόκλιση και τη γεμάτη ταπεινοφροσύνη και δισταγμό στάση του σώματος του Μπρούκνερ, το αγγελάκι τον τραβά για να συναντήσει τους μεγάλους συναδέλφους του, που τείνουν να τον προϋπαντήσουν!
2ον. Το αρτσούμπαλο ντύσιμο του, με το φαρδύ κοστούμι, που κρέμεται πάνω του σα ράσο. Και αυτό και το προηγούμενο είναι χαρακτηριστικά σημεία της δημόσιας εικόνας του.
3ον. Υπάρχουν δύο χτυπητές απουσίες από τη σκηνή. Ο ένας είχε πεθάνει κάποιες δεκαετίες νωρίτερα και μάλλον τον είχε φάει ήδη το σκοτάδι. :frown: Ο άλλος όμως, ήταν ακόμη ζωντανός και αποκλείεται να είχε διαφύγει της προσοχής του γελοιογράφου! Ποιος είναι;
Όποιος το βρει έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα για να καταλάβει το πολεμικό κλίμα που επικρατούσε στη μουσική ζωή της Βιέννης εκείνη την εποχή - αλλά και αρκετά χρόνια νωρίτερα. :viking:
Από αριστερά προς τα δεξιά, απεικονίζονται οι σκιές των Μπρούκνερ, Λιστ, Βάγκνερ, Σούμπερτ, Σούμαν, Καρλ Μαρία φον Βέμπερ, Μότσαρτ, Μπετόβεν, Γκλουκ, Χάυδν, Χαίντελ, Μπαχ.
Παρακαλώ προσέξτε τα εξής, ιδιαίτερα πληροφοριακά στοιχεία:
1ον. Την καλοσυνάτη υπόκλιση και τη γεμάτη ταπεινοφροσύνη και δισταγμό στάση του σώματος του Μπρούκνερ, το αγγελάκι τον τραβά για να συναντήσει τους μεγάλους συναδέλφους του, που τείνουν να τον προϋπαντήσουν!
2ον. Το αρτσούμπαλο ντύσιμο του, με το φαρδύ κοστούμι, που κρέμεται πάνω του σα ράσο. Και αυτό και το προηγούμενο είναι χαρακτηριστικά σημεία της δημόσιας εικόνας του.
3ον. Υπάρχουν δύο χτυπητές απουσίες από τη σκηνή. Ο ένας είχε πεθάνει κάποιες δεκαετίες νωρίτερα και μάλλον τον είχε φάει ήδη το σκοτάδι. :frown: Ο άλλος όμως, ήταν ακόμη ζωντανός και αποκλείεται να είχε διαφύγει της προσοχής του γελοιογράφου! Ποιος είναι;
Όποιος το βρει έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα για να καταλάβει το πολεμικό κλίμα που επικρατούσε στη μουσική ζωή της Βιέννης εκείνη την εποχή - αλλά και αρκετά χρόνια νωρίτερα. :viking: