Δικαιώματα Καταναλωτών Σε Περίπτωση Αγοράς Ελαττωματικών Προϊόντων.

Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Αν η εγγύηση του προϊόντος δεν είναι on-site, έχεις την επιλογή να μεταφέρεις εσύ το προϊόν στις εγκαταστάσεις του με δικά σου έξοδα, ή να σε επισκεφθεί τεχνικός στον χώρο σου με χρέωση (της επίσκεψης - όχι των ανταλλακτικών ή της εργασίας).
 

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,618
Μπακοτσιάνος...
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει στην περίπτωση που το service ζηταει ένα χρηματικο ποσό για την επίσκεψη τεχνικού για να διαπιστώσει βλάβη που έχει συμβεί ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, αυτό είναι νόμιμο ή όχι;

Εξαρτάται.

Αν αποδειχθεί ότι δεν ήταν θέμα εγγύησης, μπορεί να σου ζητήσει εργατικά.

Επίσης υπάρχουν εταιρείες όπου έχουν κάποια χρόνια εγγύηση σε ανταλλακτικά, αλλά από τον 2ο χρόνο χρεώνουν την εργασία.

Τέλος (στην ερώτηση σου) εκτός και αν δεν το αναφέρουν ρητά (πχ Monitors υπολογιστών) όλες οι εταιρείες παρέχουν εγγύηση in store. Για εγγύηση on site, υπάρχει περίπτωση να σου ζητήσει εργασία τεχνικού κάποια ελάχιστη χρέωση. Κάποιες εταιρείες δεν το κάνουν αυτό (πχ Dell).
 

Spyros_V_S

Senior Member
30 June 2008
444
Νέα Σμύρνη
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Άρα αν καταλαβαίνω καλά, αν η εγγύηση δεν είναι on site θα πρέπει να πληρώσω την επίσκεψη αλλά οχι εργατικά/ανταλλακτικά που τυχόν χρειαστούν για την επισκευή;
 

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,618
Μπακοτσιάνος...
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Άρα αν καταλαβαίνω καλά, αν η εγγύηση δεν είναι on site θα πρέπει να πληρώσω την επίσκεψη αλλά οχι εργατικά/ανταλλακτικά που τυχόν χρειαστούν για την επισκευή;


Ίσως τα εργατικά.

Ανταλλακτικά με τίποτα μη το δεχθείς.
 
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Άρα αν καταλαβαίνω καλά, αν η εγγύηση δεν είναι on site θα πρέπει να πληρώσω την επίσκεψη αλλά οχι εργατικά/ανταλλακτικά που τυχόν χρειαστούν για την επισκευή;

Ότι αναφέρουν οι όροι της εγγύησης του προϊόντος.

Συνήθως καλύπτονται ανταλλακτικά & εργασία τουλάχιστον για το πρώτο έτος.
 

Spyros_V_S

Senior Member
30 June 2008
444
Νέα Σμύρνη
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Ευχαριστώ πολύ για τις γρήγορες απαντήσεις σας - θεωρώ οτι με καλύψατε:SFGSFGSF: γιατι αύριο μάλλον θα παίξει "ντέρμπυ" με τον τεχνικό για το ψυγείο (στο οποίο δε δουλεύει η συντήρηση 1,5 χρόνο μετα την αγορά)!! Το τελευταίο που θέλω να ρωτήσω είναι αν κι εδώ ισχύει η 2ετης εγγύηση όπως αυτή αναφέρεται στον 3043/21-8-2002;
 
Last edited:

Chris85

AVClub Addicted Member
26 February 2009
2,609
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Διάβασε ξανά το ποστ #6.

Γ αυτο εγραψα υποτιθεται..

Μεχρι και το 1520 θα σου πει να περιμενεις, δε μπορεις να κανεις τπτ..

Για μενα το Γιου τερμα παντως παιδες..
 

Chris85

AVClub Addicted Member
26 February 2009
2,609
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Ευχαριστώ πολύ για τις γρήγορες απαντήσεις σας - θεωρώ οτι με καλύψατε:SFGSFGSF: γιατι αύριο μάλλον θα παίξει "ντέρμπυ" με τον τεχνικό για το ψυγείο (στο οποίο δε δουλεύει η συντήρηση 1,5 χρόνο μετα την αγορά)!! Το τελευταίο που θέλω να ρωτήσω είναι αν κι εδώ ισχύει η 2ετης εγγύηση όπως αυτή αναφέρεται στον 3043/21-8-2002;

Φυσικα και ισχυει...και νομιζω οτι ουτε τα εργατικα πρεπει να δεχθεις...παρε ενα τηλ στο 1520 για να εισαι καλυμμενος...Και αν θελεις να μου κανεις κ μια χαρη, ρωτα σ παρακαλω αν εισαι αναγκασμενος να δεχτεις επισκευη ή αν εχεις το δικαιωμα να απαιτησεις αντικατασταση..
 

Spyros_V_S

Senior Member
30 June 2008
444
Νέα Σμύρνη
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Φυσικα και ισχυει...και νομιζω οτι ουτε τα εργατικα πρεπει να δεχθεις...παρε ενα τηλ στο 1520 για να εισαι καλυμμενος...Και αν θελεις να μου κανεις κ μια χαρη, ρωτα σ παρακαλω αν εισαι αναγκασμενος να δεχτεις επισκευη ή αν εχεις το δικαιωμα να απαιτησεις αντικατασταση..
Μόλις πήρα το 1520 και μου είπαν οτι θα πρέπει να πληρώσω μονο την επίσκεψη και τίποτα άλλο-όσο για την αντικατάσταση, εφόσον επισκευαστεί η βλάβη δε μπορώ να το ζητήσω.
 

Chris85

AVClub Addicted Member
26 February 2009
2,609
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

οποτε ρωτα τον αν χρωστας κατι...και μολις σου πει το ποσο, πες του ''για εργατικα''? Και αν η απαντηση ειναι ναι, τοτε απλα δεν πληρωνεις.

εκτος βεβαια αν το 40ευρω δεν ειναι μεγαλη υποθεση για καποιον
 

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,618
Μπακοτσιάνος...
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

οποτε ρωτα τον αν χρωστας κατι...και μολις σου πει το ποσο, πες του ''για εργατικα''? Και αν η απαντηση ειναι ναι, τοτε απλα δεν πληρωνεις.

εκτος βεβαια αν το 40ευρω δεν ειναι μεγαλη υποθεση για καποιον


Δεν είναι λύση αυτή.

Δε φταίει σε τίποτα ο υπάλληλος ο οποίος μετά πρέπει να αποδόσει το ποσό στην εταιρεία του.
 

Chris85

AVClub Addicted Member
26 February 2009
2,609
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Καλα μην ορκιζεσαι κιολας πως τα αποδιδει στην εταιρια κ οχι στην τσεπη του..

Για μενα παντως προεχει ο πελατης.

Σε διαφορετικη περιπτωση που η εταιρια σου προτεινει να ερθει τεχνικος σπιτι σου αλλα να χρεωθεις γ αυτο, τοτε θεωρητικα μπορεις να ζητησεις να ερθουν να παρουν το ψυγειο..νομιζω ειναι στις υποχρεωσεις τους.
 

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,618
Μπακοτσιάνος...
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Καλα μην ορκιζεσαι κιολας πως τα αποδιδει στην εταιρια κ οχι στην τσεπη του..

Καλά δεν είναι ακριβώς έτσι.

Όταν ξεκινάει το πρωί για τις επισκέψεις έχει μαζί του τα μπλοκάκια του με τις αποδείξεις ή τα τιμολόγια. Υπάρχει και λίστα ραντεβού.

Δε κάνει του κεφαλιού του.




Όντως ξεφύγαμε offtopic............:ernaehrung004::ernaehrung004:
 

Chris85

AVClub Addicted Member
26 February 2009
2,609
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Eνα μικρο update σε οτι αφορα την περιπτωση μου.

Η τηλεοραση ειναι για 11η μερα στο σερβις (19 μερες προλαβα ολες κ ολες να τη χαρω).

Σημερα παιρνει τηλ ο υπευθυνος του σερβις και λεει οτι το ανταλλακτικο που παρηγγειλε τελικα δεν ειναι το σωστο (!) και η τηλεοραση θα κανει αλλες τοσες μερες να ερθει (γιατι πρεπει να ξαναπαραγγειλει αλλο ανταλλακτικο).

Δηλαδη 19 μερες την ειχα σπιτι-22 μερες θα εχει συμπληρωσει στο σερβις, οταν (και αν) με το καλο την παρω πισω. 22 μερες χωρις τηλεοραση (βολευομαι με το λαπτοπ).

Προσωπικα? Ποτε ξανα you.gr/sony

ουτε για..συνδετηρες.
 

supertp

New member
12 November 2008
10
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Μακαρι να γινει κατι, γιατι εδω στο ελλαδισταν, το εχουν παραξηλωσει!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλησπέρα.

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.

Έχω αγοράσει ένα κινητό το οποίο στους 6 μήνες μου έβγαλε ζημιά (βραχυκύκλωμα στην camera).

Η αντιπροσωπεία που επισκεύασε τη βλάβη.

Τώρα, 1 χρόνο μετά την αγορά, μάλλον έχω τα ίδια προβλήματα (βλέπω πάλι την μπαταρία να τελειώνει σε χρόνο dt -έχω 2 μπαταρίες, το ίδιο και στις δύο-).

Δικαιούμαι να ζητήσω αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων;

Το κινητό είναι HTC. Την επισκευή μου την έκαναν στην αντιπροσωπεία. Ο πωλητής μου έδινε εγγύηση αντιπροσωπείας. Πρέπει να απευθυνθώ στον πωλητή ή στην αντιπροσωπεία (Ace Hellas)?
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,165
Εκεί ψηλά.....
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Επιστροφη χρηματων πλεον δεν νομιζω.

Στην αντιπροσωπεια να απευθυνθεις και να γνωριζετε οτι εφοσον η συσκευη επιδιορθωθηκε η αντικατασταθηκε μεσα στην εγγυηση , η εγγυηση αρχιζει και μετρα απο την αρχη.

Δηλαδη πχ αν στο 6μηνο ειχαμε προβλημα και μας αντικατεστησαν η επιδιορθωσαν την συσκευη μας η εγγυηση σε ενα χρονο απο την αγορα δεν ειναι για ενα ακομα χρονο (αν υποθεσουμε οτι ειχε δυο χρονια εγγυηση) αλλα για εναμιση χρονο.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,844
Είμαι παντού
Απάντηση: Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Καλησπέρα.

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.

Έχω αγοράσει ένα κινητό το οποίο στους 6 μήνες μου έβγαλε ζημιά (βραχυκύκλωμα στην camera).

Η αντιπροσωπεία που επισκεύασε τη βλάβη.

Τώρα, 1 χρόνο μετά την αγορά, μάλλον έχω τα ίδια προβλήματα (βλέπω πάλι την μπαταρία να τελειώνει σε χρόνο dt -έχω 2 μπαταρίες, το ίδιο και στις δύο-).

Δικαιούμαι να ζητήσω αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων;







Το κινητό είναι HTC. Την επισκευή μου την έκαναν στην αντιπροσωπεία. Ο πωλητής μου έδινε εγγύηση αντιπροσωπείας. Πρέπει να απευθυνθώ στον πωλητή ή στην αντιπροσωπεία (Ace Hellas)?


το βαζεις σε θηκη?
αν ναι,μηπως εχει μαγνητη?
αν παλι ναι,τοτε δοκιμασε να το εχεις εκτος θηκης,ειχα το ιδιο προβλημα με την μπαταρια του κινητου μου.
 

David

Established Member
19 September 2007
197
Θεσσαλονίκη
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Καποτε είχα ένα κινητο νοκια το οποιο εντος εγγυησης αρχισε να εχει προβληματα με το ακουστικο εσωτερικα. Το πηγα στην βοντα απο οπου το ειχα προμηθευτει και αυτοι το πηγαν στο σεβις της νοκια. Μετά απο 10 μερες με πηραν τηλεφωνο απο την νοκια οτι οντως ειχε προβλημα το ακουστικο και οτι θα κοστισει 30 ευρω! Μα τους λέω οτι ειναι στην εγγυηση, ναι μου ειπαν αλλα το κινητο εχει πέσει και για αυτο χάλασε...ότι και να τους ειπα, με τιποτα δεν δεχονταν οτι φταινε αυτοι...ή πληρώνεις ή μένει ως έχει δλδ...ότι και να γίνει τελικά στο γυρνάν ότι φταις εσύ για να μην πληρώσουν αυτοί! τελικά τα πλήρωσα, δεν είχα χρονο-διαθεση για περαιτέρω, δεν ξέρω κιόλας, τι θα μπορούσα να κάνω σε αναλογη περίπτωση στο μέλλον?

Και μια δεύτερη ερώτηση, τί ισχύει για επιστροφή προϊόντος ΜΗ ελαττωματικού λόγω μη ικανοποίησης του καταναλωτή απο το προιον?
 

axd528

Established Member
3 December 2008
100
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Παιδιά εάν διαβάσετε το 1ο (πρώτο) πόστ, θα λύσετε αρκετές απορίες για το τι δικαιούμαστε ως καταναλωτές.
Από εκεί και μετά είναι θέμα χαρακτήρα, διάθεσης, όρεξης, συμπεριφοράς καταστήματος, χρονικής στιγμής που θα σου κάτσει η στραβή, κλπ.
Στο τέλος σίγουρα θα δικαιωθείς.
Το πότε είναι θέμα κι αυτό, όπως γράφει και άλλο μέλος.
Είναι σημαντικό να δείξεις ευγενικά, αλλά επίμονα, ότι ξέρεις 2 πράγματα, συμμαζεύονται
 
Last edited:

tolisspi

Supreme Member
3 May 2009
3,754
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Re: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Ειχα ενα κινητο LG οπου συνεχεια κολλουσε-παγωνε η οθονη. Το κινητο ηταν χιλιοκτυπημενο απολες τις πλευρες. Μου αλλαξαν πλακετα, οθονη, προσοψη χωρις αντιτιμο. Το κινητο ηταν μεσα στην εγγυηση.