Διαγραφή του λογαριασμού μου από το Facebook.

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,150
ΑΘΗΝΑ
Άλλο πάλι και τούτο.Ξυπνάω σήμερα το πρωί και βλέπω στο κινητό μια ειδοποίηση από το Facebook ότι ο "Κινέζικο όνομα¨ έκανε αποδεκτό το αίτημα φιλίας σας.Προσπαθώ να θυμηθώ μπας και 1 στο εκατομμύριο είχα στείλει αίτημα φιλίας σε Κινέζο και πατάω πάνω στην ειδοποίηση.
Αμέσως,ανοίγει ένα παράθυρο του Facebook ότι ο λογαριασμός μου έχει διαγραφεί γιατί το post μου αντιβαίνει τους κανόνες λειτουργίας της Κοινότητας για την παιδική εκμετάλλευση και αν διαφωνω να πατήσω ¨παρακάτω¨.
Πατώντας το ¨παρακάτω¨,μου βγάζει νέο μήνυμα:
Sokratis, you disagreed with the decision
ON OCTOBER 10, 2022
Check back here for the result.
Your account is not visible to people on Facebook, and you can't use it.

What happens next
We’ll take another look at your account. We have fewer people available to review information due to the coronavirus (COVID-19) pandemic. This means we may be unable to review your account.

If we find your account does follow our Community Standards, you’ll be able to use Facebook again.

If we find your account doesn’t follow our Community Standards, it will be permanently disabled and you won’t be able to disagree again.
.
Το ίδιο μήνυμα λαμβάνω πλέον κάθε φορά που προσπαθώ να μπω στο Facebook.
Έχει τύχει σε κανέναν κάτι τέτοιο;
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,569
Μεταμορφωση
Άλλο πάλι και τούτο.Ξυπνάω σήμερα το πρωί και βλέπω στο κινητό μια ειδοποίηση από το Facebook ότι ο "Κινέζικο όνομα¨ έκανε αποδεκτό το αίτημα φιλίας σας.Προσπαθώ να θυμηθώ μπας και 1 στο εκατομμύριο είχα στείλει αίτημα φιλίας σε Κινέζο και πατάω πάνω στην ειδοποίηση.
Αμέσως,ανοίγει ένα παράθυρο του Facebook ότι ο λογαριασμός μου έχει διαγραφεί γιατί το post μου αντιβαίνει τους κανόνες λειτουργίας της Κοινότητας για την παιδική εκμετάλλευση και αν διαφωνω να πατήσω ¨παρακάτω¨.
Πατώντας το ¨παρακάτω¨,μου βγάζει νέο μήνυμα:
Sokratis, you disagreed with the decision
ON OCTOBER 10, 2022
Check back here for the result.
Your account is not visible to people on Facebook, and you can't use it.

What happens next
We’ll take another look at your account. We have fewer people available to review information due to the coronavirus (COVID-19) pandemic. This means we may be unable to review your account.

If we find your account does follow our Community Standards, you’ll be able to use Facebook again.

If we find your account doesn’t follow our Community Standards, it will be permanently disabled and you won’t be able to disagree again.
.
Το ίδιο μήνυμα λαμβάνω πλέον κάθε φορά που προσπαθώ να μπω στο Facebook.
Έχει τύχει σε κανέναν κάτι τέτοιο;

Δεν θα βγαλεις ακρη ευκολα.
Μαλλον ετοιμάσου για νεο λογαριασμό.
 
Ωραία κι εύκολα τα λέτε εσείς, αλλά εγώ προσωπικά δε θα ήμουν καθόλου ήσυχος αν κάποιος άλλος είχε τον έλεγχο του λογαριασμού μου (ή ακόμη κι αν απλά δεν τον είχα εγώ).

Στη θέση σου θα έστελνα email εξηγώντας τι και πως και ζητώντας περαιτέρω οδηγίες.
 
  • Like
Reactions: Macmod

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,123
Το κάνει μόνο στο κινητό ή και σε υπολογιστή; Η απάντηση δε μου φαίνεται πολύ σοβαρή για εταιρία Δισ...

Θα σε συμβούλευα να κατέβαζες στον υπολογιστή έναν εντελώς νέο browser που δεν έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ και να κάνεις έτσι login. Να ελαχιστοποιήσεις τις όποιες πιθανότητες υπάρχουν για τίποτα cookies ή malware. Ιδανικά να πας σε κάποια καφετέρια με ξένο υπολογιστή. Πχ να πάρεις της γυναίκας σου ή ενός κολλητού και να δοκιμάσεις.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,150
ΑΘΗΝΑ
Το κάνει μόνο στο κινητό ή και σε υπολογιστή; Η απάντηση δε μου φαίνεται πολύ σοβαρή για εταιρία Δισ...

Θα σε συμβούλευα να κατέβαζες στον υπολογιστή έναν εντελώς νέο browser που δεν έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ και να κάνεις έτσι login. Να ελαχιστοποιήσεις τις όποιες πιθανότητες υπάρχουν για τίποτα cookies ή malware. Ιδανικά να πας σε κάποια καφετέρια με ξένο υπολογιστή. Πχ να πάρεις της γυναίκας σου ή ενός κολλητού και να δοκιμάσεις.
Το κάνει και από κινητό και από laptop.Θα δοκιμάσω και από browser.όταν πάτησα το κουμπί της ένστασης,αρχικά μου ζήτησε να γράψω το κινητό μου για να μου στείλει κωδικό να προσωρήσω.Πράγματι,ήρθε μήνυμα στο κινητό,έβαλα τον κωδικό και στην συνέχεια μου ζήτησε να στείλω ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης για να πιστοποιήσουν ότι είμαι εγώ.Έστειλα το δίπλωμα οδήγησης και έλαβα στο συνδεδεμένο με το facebook email,μήνυμα επιβεβαίωσης.Έκτοτε όταν προσπαθώ να κάνω login,λαμβάνω το παραπάνω μήνυμα.
Επίσης,έστειλα μήνυμα στο Twiter του Facebook.
EDIT.
Κατέβασα και έναν Vivaldi browser,αλλά τζίφος και από εκεί.
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,123
Ωχ αν ζήτησε και έγγραφο ταυτοποίησης τότε όντως είναι σοβαρά τα πράγματα. Αν ο "κινέζος" κατάφερε να σου υποκλέψει τα στοιχεία σύνδεσης τότε ίσως έχεις βρεθεί μπλεγμένος χωρίς να φταις.

Εγώ την είχα ψιλοπατήσει με το Spotify όταν άρχισε να προσθέτει λίστες R'n'B και latin που δεν ακούω. Ευτυχώς έστειλα τις αποδείξεις γα το premium και μπόρεσα να επαναφέρω τον λογαριασμό μου.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,150
ΑΘΗΝΑ
Δυστυχώς τα νέα είναι πολύ άσχημα.
Πριν από λίγο έλαβα στο mail μου μία ειδοποίηση από το Facebook ότι κάρτα μου χρεώθηκε με 70 ευρώ για διαφήμιση διάρκειας 1 ημέρας.
Πράγματι,μπήκα στο ebanking της τράπεζας και είχα χρεωθεί με 70 ευρώ.
Στο email,υπήρχε box που πατώντας το,θα έβλεπα λεπτομέρειες της χρέωσης.Πατώντας αυτή την επιλογή,με πήγαινε στο Facebook με το μήνυμα ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει.
Εννοείται ότι ακύρωσα την κάρτα,μετέφερα ότι χρήματα είχερ ο λογαριασμός,αλλά ποιός ξέρει τι άλλο έχουν χακάρει.
 

Attachments

  • FRAUD FACEBOOK.jpg
    FRAUD FACEBOOK.jpg
    61.7 KB · Views: 44

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,150
ΑΘΗΝΑ
Υπήρχε συνδεδεμένη μία κάρτα πριν 2 χρόνια για διαφήμιση της εταιρείας μου (στοχευμένη προωθητική ενέργεια).Έκτοτε ο λογαριασμός που ήταν αυτή η κάρτα συνδεδεμένη δεν είχε ποτέ χρήματα.Το απόλυτο μηδέν.
Εντελώς συμπτωματικά, κάποιος πελάτης μου έβαλε πριν 2 ημέρες 100 ευρώ και φάνηκαν σήμερα...
Υ.Γ.
Δεν βοηθάνε τα σχόλιά σου.
 
Ναι ρε παιδιά, δεν είναι το θέμα μας το αν μας αρέσει το FB ή όχι, αλλά πως θα βγάλει άκρη κανείς όταν κάτσει τέτοια στραβή. Όπου FB βάλτε ό,τι άλλο θέλετε, παντού μπορεί να κάτσει η στραβή.

Έχεις καταφέρει να πάρεις απάντηση από το Facebook customer support?


Πάντως, επειδή έχουν δει διάφορα περίεργα τα μάτια μου -το πιο κωμικό που μου έχει συμβεί είναι όταν μια μέρα πριν 2 χρόνια ανακάλυψα μια ολόκληρη οικογένεια Μεξικανών (υποθέτω από το ονόματα) να έχει εκατασταθεί στο Disney+ account μου και να μου έχουν προεπιλεγμένη γλώσσα τα ισπανικά-, πλέον σε οποιαδήποτε υπηρεσία το υποστηρίζει έχω ενεργοποιήσει 2FA (2-factor authentication). Αν και απλοϊκό στη σύλληψη, είναι αρκετά αποτελεσματικό, ειδικά όταν χρειάζεται SMS. Εννοείται δε πως όπου υποστηρίζεται, PayPal, Apple Pay ή κάτι σχετικό, και κάρτα μόνο σε εξαιρετική ανάγκη (δυστυχώς καθόλου σπάνιο).
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,150
ΑΘΗΝΑ
Tο να ζητήσεις βοήθεια από το Facebook είναι σχεδόν αδύνατο.Ψάχνω εδώ και 2 ώρες ότι υπάρχει στο νετ αλλά και μέσα από τον λογαριασμό της συζύγου και το μόνο που βρίσκω είναι FAQ's.
Bρήκα από ένα site κάποιο email και έστειλα και εκεί μήνυμα αλλά δεν περιμένω πολλά πράγματα.Αύριο θα πάω στην τράπεζα να κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,150
ΑΘΗΝΑ
Δες κι εδώ.

Κάπου γράφει προς το τέλος ότι "The Help Center is accessible even if you're logged out. If you need help logging into your account, you can get help here. "
Mε αντίστοιχες οδηγίες από άλλο site μπήκα στο Help Center,υπέβαλλα αναφορά και σε 2 λεπτά μου ήρθε μήνυμα ότι το αίτημά μου απαντήθηκε και θα διαγραφεί.Η "απάντηση" έγραφε να μπω στο Help Center με τις κατηγορίες των FAQ's.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,668
Αυτή η αντιμετώπιση των πελατών (γιατι περι αυτού πρόκειται) από τέτοια μεγαθηρια, είναι εξοργιστικη.

Θυμαμαι παλιότερα την ιστορία μιας πελάτισσας του Amazon που ένα πρωί της διέγραψαν το account και έχασε ενα σκασμό ebooks που είχε χωρίς ποτε να της εξηγήσουν το γιατί.

Και ειδικά αυτό, που δεν μπορείς να απευθυνθεις σε ανθρωπο αλλά σε στέλνουν στα faq και σου απαντάνε bots είναι ακόμα πιο εκνευριστικο.

Anyway, τα λεφτά τουλάχιστον δεν θα τα χάσεις.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,150
ΑΘΗΝΑ
Σήμερα το πρωί έλαβα μήνυμα ότι μετά από την εξέταση των "στοιχείων",ο λογαρισμός μου επανήλθε.Έχοντας πλέον πρόσβαση,έκανα ένσταση για την χρέωση των 70 ευρώ.Μετά από 2 ώρες,πήγε μήνυμα στον λογαριασμό FB της συζύγου από τον οποίο είχα υποβάλλει όλα εκείνα τα στοιχεία για την χρέωση,το οποίο έγραφε ότι σε 2-5 εργάσιμες θα επιστραφούν τα 70 ευρώ.
 

dfoust

AVClub Enthusiast
2 April 2009
785
ΧΙΟΣ
Ενεργοποίησε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων για να μην μπορεί να μπει κανείς χωρίς εξουσιοδότηση.
 
  • Like
Reactions: Maestro

kostis22

AVClub Enthusiast
23 August 2007
751
Σημαντικότατο μετά απο όλα αυτά να αλλάξεις όλα τα password ειδικα του mail σου!