Diabolus in musica

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,983
γειά σου Γιώργο.-bye- Τη Fischer τη γνωρίζω ως ερμηνεύτρια του *Beethoven -από τις μεγαλύτερες κατά την ταπεινή μου γνώμη. Στο Mozart πολύ θα ήθελα να την ακούσω αλλά με αποτρέπουν οι υψηλές τιμές των στερεοφωνικών εκδόσεων των δίσκων της. Μάλλον θα χτυπήσω κάποια μονοφωνική έκδοση σύντομα.

276 ευρώ για ένα lp ;;;;

στο mdt όλο το πακέτο του Σημίτη στοιχίζει περί τα 65 ευρώ παραδομένο στην πόρτα σας ...
 
Απάντηση: Re: Diabolus in musica

Η ένταση όμως είναι πολύ μεγαλύτερη πιστεύω στο Νο.24, το οποίο να σημειωθεί, είναι από τις λίγες συνθέσεις για τις οποίες ο Mozart είχε 2ες σκέψεις, ήλθε και επανήλθε και "δυσκολεύτηκε" να το ολοκληρώσει (για Mozart πάντα) και πάλι όταν το ολοκλήρωσε είχε αμφιβολίες. Εντελώς "σκοτεινό" κονσέρτο και το πιο "ρομαντικό" από τα έργα του (24ο).

Έχω γράψει πως και τα δύο, το 20 και το 24, είναι τα αγαπημένα μου. Μάλιστα για το δεύτερο έχω ανοίξει και νήμα εδώ μέσα.Το 24 είναι το πιο 'ρομαντικό' σε ύφος, με την μεγαλύτερη ορχήστρα, αλλά είναι διαφορετικό στην προσέγγιση και στη φύση του δραματικού χαρακτήρα του. Το 20 είναι πιο ορμητικό, πιο 'πύρκαυλο', το 24 πιο σκοτεινό, πιο μελαγχολικό και απαισιόδοξο κατά τη γνώμη μου.
 
Last edited:

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,843
Μεσευρώπη
Αυτή τη στιγμή ακούω την ερμηνεία της Annie Fischer που σύστησε πιό πάνω ο geovar (σε πάμφθηνο αλλά εξαιρετικό γερμανικό βινύλιο). Δύσκολα μπορώ να φανταστώ πιό φλογερή ερμηνεία από της Ουγγαρέζας. Αν η Clara Haskil προσφέρει έναν Mozart κλασσικής αξιοπρέπειας και δε χάνει ποτέ το μέτρο, η Fischer τον τραβάει στη ρομαντική εποχή (την οποία άλλωστε προανήγγειλε)και μας τον δίνει γεμάτο πάθη και έντονα αισθήματα. Απλά καθηλωτική.

(Αγόρασα και την ηχογράφηση του Eugene Istomin. Σύντομα θα ποστάρω εντυπώσεις και από εκεί).