Χρήσιμα βίντεο, έξυπνες ιδέες, βελτιώσεις εργαλείων

kospap

Supreme Member
31 July 2009
8,203
καλημερα σε ολους....ιδεα προς αξιολογηση...

ο τυπος για να μειωσει την πιθανοτητα βλαβης στον κινητηρα απο το πολυ νερο, χρησιμοποιει ψεκαστικο (σκετου) χρωματος. Ισχυριζεται οτι ριχνει μικροτερη ποσοστητα σε μεγαλυτερη πιεση
Σιγουρα εχουμε μελη που ασχολουνται φανατικα με το αυτοκινητο τους, οποτε τι νομιζετε?

 

enduras1

Moderator
Staff member
Κοίταξε να δεις.

Πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν καλύμματα στην κεφαλή που βρίσκονται πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλωδια, έχουν στεγανές ασφαλειοθηκες και τον εγκέφαλο εντός της καμπίνας του αυτοκινήτου.

Έτσι το ελευθέρας ροής νερό δεν θα πειράξει κάτι στον χώρο του μοτέρ.

Ο τρόπος που καθαρίζω εγώ είναι ψεκάζοντας το καθαριστικό όπως ο τύπος και έπειτα σκουπίζοντας με ένα πανί και απαναλαμβανοντας.
Σε όλα τα περιμετρικά όπως ράμφη καθρέπτη κλπ καθαριστικό και ξέπλυμα με νερό τρεχούμενο.

Αυτό που έχω βρει και δουλεύει απίστευτα καθώς τα περισσότερα εξαρτήματα είναι πλαστικά και λάστιχα είναι ο αφρός καθαρισμού ελαστικών και συγκεκριμένα της Armor All.

Φυσικά αυτά σε οχήματα τα οποία καθαρίζονται μια φορά το εξάμηνο με αυτόν τον τρόπο.

Μην περιμένει κανείς που έχει 10 χρόνια το αμάξι και δεν έχει ασχοληθεί να κάνει δουλειά....
 
  • Like
Reactions: KOSSTV

nickd

New member
1 February 2016
2
Κοίταξε να δεις.

Πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν καλύμματα στην κεφαλή που βρίσκονται πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλωδια, έχουν στεγανές ασφαλειοθηκες και τον εγκέφαλο εντός της καμπίνας του αυτοκινήτου.

Έτσι το ελευθέρας ροής νερό δεν θα πειράξει κάτι στον χώρο του μοτέρ.

Ο τρόπος που καθαρίζω εγώ είναι ψεκάζοντας το καθαριστικό όπως ο τύπος και έπειτα σκουπίζοντας με ένα πανί και απαναλαμβανοντας.
Σε όλα τα περιμετρικά όπως ράμφη καθρέπτη κλπ καθαριστικό και ξέπλυμα με νερό τρεχούμενο.

Αυτό που έχω βρει και δουλεύει απίστευτα καθώς τα περισσότερα εξαρτήματα είναι πλαστικά και λάστιχα είναι ο αφρός καθαρισμού ελαστικών και συγκεκριμένα της Armor All.

Φυσικά αυτά σε οχήματα τα οποία καθαρίζονται μια φορά το εξάμηνο με αυτόν τον τρόπο.

Μην περιμένει κανείς που έχει 10 χρόνια το αμάξι και δεν έχει ασχοληθεί να κάνει δουλειά....
 

kospap

Supreme Member
31 July 2009
8,203
Κοίταξε να δεις.

Πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν καλύμματα στην κεφαλή που βρίσκονται πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλωδια, έχουν στεγανές ασφαλειοθηκες και τον εγκέφαλο εντός της καμπίνας του αυτοκινήτου.

Έτσι το ελευθέρας ροής νερό δεν θα πειράξει κάτι στον χώρο του μοτέρ.

Ο τρόπος που καθαρίζω εγώ είναι ψεκάζοντας το καθαριστικό όπως ο τύπος και έπειτα σκουπίζοντας με ένα πανί και απαναλαμβανοντας.
Σε όλα τα περιμετρικά όπως ράμφη καθρέπτη κλπ καθαριστικό και ξέπλυμα με νερό τρεχούμενο.

Αυτό που έχω βρει και δουλεύει απίστευτα καθώς τα περισσότερα εξαρτήματα είναι πλαστικά και λάστιχα είναι ο αφρός καθαρισμού ελαστικών και συγκεκριμένα της Armor All.

Φυσικά αυτά σε οχήματα τα οποία καθαρίζονται μια φορά το εξάμηνο με αυτόν τον τρόπο.

Μην περιμένει κανείς που έχει 10 χρόνια το αμάξι και δεν έχει ασχοληθεί να κάνει δουλειά....
ο τυπος εχει μεγαλη αντιρρηση για το κολπο με το Armor All. εχει και σχετικο βιντεο που αναφερει οτι ολη η μακα που δυαλυεται παει σε μερη οπως το δυναμο και οι υποδοχες των μπουζι, αι κανει ζημια.
 

enduras1

Moderator
Staff member
ο τυπος εχει μεγαλη αντιρρηση για το κολπο με το Armor All. εχει και σχετικο βιντεο που αναφερει οτι ολη η μακα που δυαλυεται παει σε μερη οπως το δυναμο και οι υποδοχες των μπουζι, αι κανει ζημια.
Στις υποδοχές των μπουζί πως πάει εφόσον είναι κάτω από κάλυμμα?
15 χρόνια τώρα έτσι καθαρίζω το Leon μου χωρίς κανένα μα κανένα πρόβλημα.
FB_IMG_1685191019451.jpg
 

papakitou

AVClub Addicted Member
9 April 2012
1,871
Πειραιάς
Αν μπει σωστά το νήμα, σύμφωνα με τις οδηγίες δηλαδή, τεντωμένο και στη ποσότητα που χρειάζεται αναλόγως τη διάμετρο του σπειρωματος, δεν χρειάζεται αυτό..
Έχει κάποιες ιδιότητες το νήμα, που μοιάζουν λίγο με αυτές του καναβιου.

Αυτό που δείχνει το κάνανε παλιά όταν βάζανε καναβι, και έβαζαν και λίγο τεφλον ταινία από πάνω για να μην φεύγει από τη θέση του το καναβι όσο εσφιγγε
 
  • Like
Reactions: nikfor

nickmanak

AVClub Enthusiast
10 January 2013
869
Β. Ελλαδα
Χτες προσπαθησα να αφαιρεσω τους δακτυλιους απο ενα ρουλεμαν, τα καταφερα αλλα δεν βγήκαν άθικτοι γιατι χρειάστηκε να ντρεμελιάσω καποια σημεία. Σημερα βρηκα αυτο το βιντεο που δειχνει εντελως πιο γρήγορη και ευκολη μέθοδο.


 
  • Like
Reactions: enduras1

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,624
Γιατί να μην υπάρχει; Το δικό μου (όπως τόσα ακόμη) κυκλοφορεί ακόμη στη Γερμανία. 15ετία κλείνει κι αυτό σε 3 μήνες (και 10 από τότε που το πούλησα φαααακ).
 

panoss1

Supreme Member
8 July 2012
5,169
Κηφισιά
Γιατί να μην υπάρχει; Το δικό μου (όπως τόσα ακόμη) κυκλοφορεί ακόμη στη Γερμανία. 15ετία κλείνει κι αυτό σε 3 μήνες (και 10 από τότε που το πούλησα φαααακ).
Αστεία το λέω.

Και το δικό μου παλιό είναι,αλλά είναι Toyota .;)
 

enduras1

Moderator
Staff member
Πανο τοτε πίσω την δεκαετία του 1970 οι Ιάπωνες έκαναν ένα τεράστιο λάθος.
Έφτιαξαν αυτοκίνητα για μια ζωή.
Μετά το διορθωσαν...
Όσο για το Leon και εκεί ήμουν τυχερός καθώς η Seat θελωντας να εδραιωθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου έφτιαξε ένα υπέροχο και ποιοτικό αυτοκίνητο.
Ο χρόνος θα δείξει.