Blackmagic Pyxis 6k FF

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,235
Εκεί ψηλά.....
lenses-md.jpg




Blackmagic PYXIS 6K is an advanced digital film camera with an incredibly versatile design that lets you build the perfect camera rig for your production.

This new model features a 6048 x 4032 full frame HDR sensor with built in optical low pass filter, dual native ISO, dual CFexpress media slots, all in a customizable body with flexible mounting options and side plates.

Blackmagic PYXIS 6K is available in three different models with fixed L-Mount, PL or locking EF lens mounts.





Camera Features​

Effective Sensor Size​

36mm x 24mm (Full Frame)

Lens Mount​

Active L-Mount.

Lens Control​

Iris and focus on supported lenses.

Dynamic Range​

13 Stops.

Dual Native ISO​

400 and 3200

Shooting Resolutions​

6048 x 4032 (Open Gate 3:2) up to 36 fps
4832 x 4032 (Anamorphic 6:5) up to 36 fps
6048 x 3200 (6K DCI 17:9) up to 48 fps
6048 x 2520 (6K 2.4:1) up to 60 fps
4096 x 3072 (Super 35 4:3) up to 50 fps
4096 x 2160 (4K DCI 17:9) up to 60 fps
2112 x 1184 (Super 16 16:9) up to 100 fps
1920 x 1080 (1080 HD 16:9) up to 120 fps

Frame Rates​

Maximum sensor frame rate dependent on resolution and codec selected. Project frame rates of 23.98, 24, 25, 29.97, 30, 50, 59.94 and 60 fps supported.
Off-speed frame rates up to 60 fps in 6K 2.4:1 and 4K DCI 17:9, 100 fps in Super 16 16:9 and 120 fps in 1080HD.

Focus​

Auto focus available using compatible lenses.

Iris Control​

Iris wheel and touchscreen slider for manual iris adjustment on electronically controllable lenses, iris button for instant auto iris settings on compatible lenses.

Screen Dimensions​

4” 1920 x 1080.

Screen Brightness​

1500 nits

Screen Type​

LCD capacitive touchscreen.

Metadata Support​

Automatically populated lens data from electronic L-Mount lenses. Automatic recording of camera settings, motion sensor data plus slate data such as project, scene number, take and special notes. A 3D LUT can also be embedded in metadata of Blackmagic RAW files.

Controls​

Touchscreen menus on 4 inch screen. 1 x Power Switch, 1 x Record Button, 1 x Stills Button, 1 x Scroll Wheel with push, 1 x ISO Button, 1 x White Balance, 1 x Shutter Button, 3 x software configurable Fn buttons, 1 x Focus Button, 1 x IRIS Button, 1 x High Frame Rate (HFR) Button, 1 x Zoom Button, 1 x Menu Button, 1 x Playback Button, 1 x Next Clip Button, 1 x Previous Clip Button, 1 x Lock Switch.

Timecode Clock​

Highly accurate timecode clock. Less than 1 frame drift every 8 hours.

Connections​

Total Video Inputs​

None

Total Video Outputs​

1 x 12G-SDI up to 2160p60
1 x Viewfinder USB-C with power,
data, video and locking connector.

Analog Audio Inputs​

1 x mini XLR analog audio in, switchable between
mic with phantom power support and line level
(up to +14dBu).
1 x 3.5mm Stereo Input.

Analog Audio Outputs​

1 x 3.5mm headphone jack.

Reference Inputs​

Tri-Sync/Black Burst and Timecode.

Computer Interface​

USB Type-C for external drive recording,
PTP camera control and software updates.

Ethernet​

1 x 1Gb/s RJ‑45 connector supporting10/100/1000 BASE-T.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: evanfotis

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,475
Όνομα είναι αυτό;
Επιτέλους όμως έβγαλαν μια box camera / komodo style!
Αλλά με ίδιο αισθητήρα της "απλής" cinema (κακή απόδοση για full frame) και χωρίς ενσωματωμένα ND;
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,235
Εκεί ψηλά.....
Στην cinema 6k η αιτιολογια ηταν οτι δεν ειχαν χωρο (Αντιθετα στην 6kpro ειχαν λογω ογκοδεστερης μοντουρας EF )

Για να μην το εκαναν σε αυτη ειναι καθαρα θεμα κοστους......και δεν ξερω και τι reliability ειχε ο μηχανισμος εκεινος με τον καιρο....
 
22 June 2006
34,781
NEO HRAKLEIO
το internal ND και το global shutter ειναι μεγαλα θεματα σε αυτες τιις καμερες... αν θελει ν αναταγωνιστει τις RED και τις επερχομενες mirroless, πρεπει να τα βαλουν καποια στιγμη στις μικρομεσαιες μηχανες τους.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,235
Εκεί ψηλά.....
Oυτε η komodo εχει builded Nds.

To μονο πλεονεκτημα που εχει εναντι της Pyxis ειναι το Global shutter. Με μικροτερο αισθητηρα ομως . Και διπλο κοστος (και αρχεια R3D βεβαια οχι BRAW)
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,235
Εκεί ψηλά.....
Αρνητικα για εμενα :

* Iδιος αισθητηρας 6k FF με την προηγουμενη cinema 6k και οτι αυτο συνεπαγεται ....
* 13 stops DR παλι
* Ελλειψη internal NDs
* Electronic shutter - Not Global shutter
* Κακη επιλογη Μπαταριων (Sony BP-U oταν ολος ο κοσμος εχει sony NP-F) Βαλε τουλαχιστον εναν ανταπτορα σε Vmount που ειναι το συνηθες
* Δεν ξερω αν το σταθερο οθονακι στο πλαι βολευει σε κατι αλλο εκτος του focus puller....ή του βοηθου καμερας.
* Δεν ειμαι βεβαιος οτι η επιλογη εξοδου για το evf (usbc) θα γινει πολυ αγαπητη......επρεπε να βαλουν και ενα HDMI out
* Ξανα με μια εισοδο mini xlr αντι για δυο που ειχε η cinema 6k


Θετικα για εμενα :

* OLPF
* 3:2 Full frame open gate δινει πολλες επιλογες στο framing με την λιγοτερη δυνατη απωλεια ποιοτητας εικονας. Ιδανικη και για καθετες ληψεις που εχουν αρχισει να πληθαινουν.
* Εξαιρετικη ιδεα να βγει σε πολλαπλες μοντουρες που ομως ακομα δεν ξερω αν αλλαζουν μαλλον οχι κανεις την επιλογη σου και μενεις εκει και μετα ανταπτορες.

Ομως ενω για την μοντουρα PL εχεις locking μηχανισμο, κανουν την εκπληξη και δινουν το ιδιο στην μοντουρα EF αλλα οχι στην L.

Τραγικο γιατι χωρις μοντουρα με κλειδωμα οι φακοι εχουν τζογους οταν κανεις εξωτερικο focus.....οποτε δυσκολα θα πας σε μοντουρα L . Ετσι κι αλλιως ενας απο τους λογους που απετυχε η προηγουμενη FF και επισπευσε την μετασκευη της ουσιαστικα στην Pyxis ηταν και το περιορισμενο κοινο των L που εχει αλλο προσανατολισμο .

* Φαινεται ανθεκτικη κατασκευη που θα μας απαλλαξει απο το αγχος των πλαστικων εως τωρα σωματων. Ωραιες και οι τρυπες γυρω γυρω ειμαι βεβαιος οτι οι εταιρειες cage θα κανουν παρτυ.
 
  • Like
Reactions: evanfotis

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,235
Εκεί ψηλά.....
Δευτερες σκεψεις.

Τελικα ισως να μην ηταν η komodo ο στοχος της ΒΜ αλλα η FX6.

Με αυτην μαλλον συγκρινεται πιο αμεσα μιας και οι δυο ειναι FF, παρομοιου μεγεθους καμερες με τις ιδιες !!$##@ μπαταριες......

Η Sony παιρνει φακους Emount ( φανταζομαι οτι αν δεν ειχε λαβει μερος στην L alliance θα ειχε ηδη βγαλει και μοντουρα Σονυ.....) ενω η ΒΜ παιρνει ειτε φακους PL ειτε φακους ΕF είτε φακους L .

Η Sony εχει ηλεκτρονικο νομιζω variable ND φιλτρο να δουμε αν και τι θα εχει η Pyxis μαλλον τιποτα.
Η Sony εχει ονομαστικα 15+ DR η BM 13+.
H Sony εχει κανονικο AF tracking με οτι αυτο συνεπαγεται η ΒΜ θα δουμε .......

Η μεγαλη τους διαφορα ειναι οτι η ΒΜ παραδιδει Braw ενω η Sony τα γνωστα αρχεια με τα slogs της .

Θα δειξει στην πραξη νομιζω αυτο θαναι το συγκριτικο που θα περιμενουν ολοι Pyxis vs Komodo vs FX6
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,475
Από τη στιγμή που είναι ο ίδιος αισθητήρας να την pocket cinema ff μη περιμένεις διαφορές. Απλά rehousing έκαναν, έδωσαν box camera εργονομία, αφαιρώντας τα αλλά που ανέφερες.
Οποίος θέλει pdaf πάει Sony canon red. μόνο το Braw αρχείο και η τιμή είναι υπέρ της Pyxis. Και οποίος δε ψήνεται με boxcam καλύτερα η απλή cinema.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,235
Εκεί ψηλά.....
η απλη εχει δυο κακα .

Μοντουρα L (πραγματικα πρεπει ναταν η χειροτερη αποφαση ποτε που πηραν......ποια L τωρα στον κοσμο του βιντεο ? )

Το σχημα της δεν βοηθα στην χρηση gimball/ steadycam

Να ξεπεταξει την L αφου εχει κανει συμφωνιες με την L alliance δεν μπορουσε αρα τι εκανε ? rehouse της καμερας σε φορμα με αλλες μοντουρες πιο επαγγελματικες (PL) και πιο εμπορικες και χρησιμες (EF)
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,235
Εκεί ψηλά.....
Δεν προκειται να μπει κανεις στον κοπο να παει σε φακους L (αν δεν εχει καποιον λογο πχ να εχει καμια leica η panasonic) . Kανεις.....μονο και μονο που δεν ειναι locked η μοντουρα αυτοματα απαγορευει ουσιαστικα χρηση εξωτερικου μοτερ εστιασης.

Δεν ειναι τυχαιο οτι η smallrig που βγαζει μοντελα cage (τουλαχιστον ως σχεδια και πολυ συντομα ως παραγωγη) σχεδον αμεσα με την κυκλοφορια καθε καμερας δεν εβγαλε ΠΟΤΕ cage για την cinema 6κ.

H tilta μονον εβγαλε μετα απο μηνες.....

Οτι εχουν κανει λαθος το ξερουν που διαλεξαν να βγαλουν την καμερα αυτη με τετοια μοντουρα. Τουλαχιστον το διορθωσαν.