Δηλάδη η GH5S είχε καλύτερη εικόνα 1250 & 3200 iso?
Ήρθε το cage, ήρθε η κάμερα, ήρθε ο φακός, μπήκαν όλα στη θέση τους....
Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές μέχρι στιγμής, η εικόνα είναι φοβερή, έχω εκστασιαστεί με την επεξεργασία του BRAW και τις δυνατότητες αλλαγής ISO, WB κτλ.
Το μόνο που δεν έχω στο επίπεδο που είχε η GH5S είναι η πιο καθαρή εικόνα σε υψηλά ISO.ΩΠοιος φακος ειναι αυτος
Ωραιο RIG!!!!! καλοριζικο! Ποιος φακος ειναι αυτος? Σκεφτομαι και εγω για εναν irix 45mm ή εναν samyang XP 35mm θα δουμε. H καμερα οταν γραφεις braw ειναι ουσιαστικα σαν να εχει 2 ρυθμισεις ISO. Low gain , high gain. Οσο περισσοτερο φως εχεις πανω στον αισθητηρα τοσο καθαροτερος θα εισαι.Το θεμα ειναι σε καθε πλανο να εκμεταλλευσαι την δυναμικη περιοχη προς οφελος σου. Πχ αν εχεις ενα high contrast πλανο και πας να μην καψεις τα highlights σε iso 100 τα shadows θα ειναι κατραμι αλλα στο ποστ θα δεις οτι ειναι πεντακαθαρα οταν τα σηκωσεις.Ήρθε το cage, ήρθε η κάμερα, ήρθε ο φακός, μπήκαν όλα στη θέση τους....
Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές μέχρι στιγμής, η εικόνα είναι φοβερή, έχω εκστασιαστεί με την επεξεργασία του BRAW και τις δυνατότητες αλλαγής ISO, WB κτλ.
Το μόνο που δεν έχω στο επίπεδο που είχε η GH5S είναι η πιο καθαρή εικόνα σε υψηλά ISO.
βγάζει ολόκληρη σειρά φακών η Meike για MFT mount και είναι εξαιρετικοί για τα χρήματα που κοστίζουν.
Έχουν ενδιαφέρον οι meike και λόγω κόστους. Έχεις κάπου ανεβάσει footage από αυτόν το φακό να πάρω μια ιδέα; Αυτός είναι περίπου σαν 50αρης full frame equivalent έτσι?Ευχαριστώ για τις συμβουλές, έχω καταλάβει την λογική λήψης και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα που βλέπω στις δοκιμές μου.
Ο φακός είναι ο Meike 25mm T2.2 Cine, βγάζει ολόκληρη σειρά φακών η Meike για MFT mount και είναι εξαιρετικοί για τα χρήματα που κοστίζουν.
Αυτός ο φακός έχει δηλαδή image circle FF. Βγάζει και με άλλο mount για να βάλεις speedbooster ενδιάμεσα;Ναι, x2 υπολογιζεις το εστιακο μηκος συγκριτικα με το FF.
Οχι βεβαια. Μην μπλεπεις τον κυκλο καλυψης με την αντιστοιχηση στο εστιακο μηκος.Αυτός ο φακός έχει δηλαδή image circle FF. Βγάζει και με άλλο mount για να βάλεις speedbooster ενδιάμεσα;
Ναι ναι σωστά. Το πολύ μέχρι apc να φτάνει.Οχι βεβαια. Μην μπλεπεις τον κυκλο καλυψης με την αντιστοιχηση στο εστιακο μηκος.
Ο κυκλος καλυψης του ειναι για Μ43 (αντε ναναι μεχρι s35 αν εχει σχεδιαστει ετσι αλλα απο την στιγμη που μπαινει σε μοντουρα Μ43 τελειωνει εκει το διλλημα)
Αν ενδιαφερεσαι για αλλη μοντουρα για χρηση με speedbooster κοιτας αλλη μοντουρα. Αλλα αυτο συνηθως το κανουμε ειτε γιατι εχουμε κι αλλη πλατφορμα καμερας και δεν θελουμε να εχουμε διπλους τριπλους φακους ειτε γιατι εχουμε το μυαλο μας στο μελλον (πχ στην BMPCC6K pro που εχει EF μοντουρα)
Θα δεις πάρα πολλά reviews και δείγματα καλύτερα από τα δικά μου στο Youtube συγκεκριμένα με χρήση της bmpcc 4k.Έχουν ενδιαφέρον οι meike και λόγω κόστους. Έχεις κάπου ανεβάσει footage από αυτόν το φακό να πάρω μια ιδέα; Αυτός είναι περίπου σαν 50αρης full frame equivalent έτσι?
Ο 18-35 φακουδαρα αλλα δεν ειναι ultra wide. Ειμαι καλυμενος σε τελε με εναν 70-300 που εχω. Στο ultrawide κομματι δεν εχω τιποτα. Στο κομματι 24-84 εχω αλλα μπορει να παω σε κατι καλυτερο. Πολυ versatile φαινεται να ειναι πχ ο canon 24-105 4L που ειναι και σταθεροποιημενος και τον βρισκεις χωμα.Αν θες ef-s φακους ο καλυτερος προφανως ειναι ο Sigma 18-35mm και προς τα κατω οι Tokina 11-16 και 11-20 (ελαφρως πιο χρησιμος και αμυδρα καλυτερος)
Εχω τον πρωτο αλλα αν αγοραζα τωρα καποιον θα αγοραζα τον δευτερο.
Με το βλεμμα στο μελλον μπας ο νεος tamron 11-20 f2,8 βγει και για EF εκτος απο Ε.