Αυτοκινητιστικά νέα

zerokill

New member
3 February 2024
21
Να σημειώσουμε εδώ οτι ναι το Run flat κοστίζει διπλά σαν ελαστικό γιατί δεν θα σε σκοτώσει αν πηγαίνεις με 100+ καθώς δεν διαλύεται αλλά το μεγάλο μειονέκτημα του είναι οτι αν φας πρόκα και χάσει αέρα δεν επισκευάζεται και πρέπει να το αντικαταστήσεις.


Sent from my iPhone 15 Pro using Tapatalk
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,759
Βόλος
Στο μεγάλο δεν θέλω καν βενζινάδικο έχω ηλεκτρική τρόμπα στο αμάξι! Μια φορά πάτησε καρφί η γυναίκα μου φεύγοντας για ταξίδι. Χάρη στα run flat οδήγησε μέχρι το βουλκανιζατέρ που ήταν ανοιχτό Κυριακή και το έφτιαξε.

Στο άλλο ετυχε πάλι με καρφί, αλλά ήμουν 500 μέτρα από το βουλκανιζατέρ. Οπότε κανένα πρόβλημα.

Το χειρότερο που είχα πάθει ήταν πριν 20 χρόνια που είχαν κολλήσει τα μπουλόνια και δεν μπορούσα για πάνω από μισή ώρα να τα ξεσφιξω να βάλω τη ρεζέρβα. Τελικά κάποιος με βοήθησε. Την έχουν αυτή τη συνήθεια με το αεροκλειδο να σφίγγουν όσο πάει κι όχι όσο πρέπει...
 
  • Like
Reactions: vlad66

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,759
Βόλος
Να σημειώσουμε εδώ οτι ναι το Run flat κοστίζει διπλά σαν ελαστικό γιατί δεν θα σε σκοτώσει αν πηγαίνεις με 100+ καθώς δεν διαλύεται αλλά το μεγάλο μειονέκτημα του είναι οτι αν φας πρόκα και χάσει αέρα δεν επισκευάζεται και πρέπει να το αντικαταστήσεις.


Sent from my iPhone 15 Pro using Tapatalk
Επισκευάζεται από καρφί. Τα πλαίνα που σηκώνουν το βάρος έχουν πρόβλημα αν πάθουν ζημιά.
 
  • Like
Reactions: FSword

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,100
Αγιοι Αναργυροι
Να σημειώσουμε εδώ οτι ναι το Run flat κοστίζει διπλά σαν ελαστικό γιατί δεν θα σε σκοτώσει αν πηγαίνεις με 100+ καθώς δεν διαλύεται αλλά το μεγάλο μειονέκτημα του είναι οτι αν φας πρόκα και χάσει αέρα δεν επισκευάζεται και πρέπει να το αντικαταστήσεις.


Sent from my iPhone 15 Pro using Tapatalk
αυτό δεν το ήξερα.
όχι ότι θα έβαζα ποτέ run flat (ή ότι άλλο μυστήριο), αλλά έτσι.. εγκυκλοπαιδικά....
 
τα wagons ειναι αμαξαρες, αλλα το κακο τους ειναι οτι ειναι και αυτα, οπως τα σενταν, πιο μακρια απο τα suv με αντιστοιχους χωρους. Αν ηθελα να κανω πολλα χιλιομετρα σε ανοιχτο δρομο ομως, θα ηταν σιγουρα καλυτερη επιλογη απο suv λογω καλυτερης οδηγικης συμπεριφορας και μειωμενης καταναλωσης.

Αχ ναι...

1713285915643.png
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,441
Πειραιας
Δεν το συνεχίζω για να μην έρθουμε σε κόντρα....
Το τι επιτρέπεται και το τι απαγορεύεται άσε με να το ξέρω καλύτερα από τον καθένα.
Μα δεν υπάρχει περίπτωση να έρθουμε σε κοντά ρε Vlad.
Απλά υπάρχουν ορισμένοι κανόνες ασφαλείας που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.
Και γω εγκληματω που έχω λάστιχα 5ετιας στο μηχανάκι , αλλά δεν θα προτρέψω κανένα μα το κάνει επειδή ΕΤΥΧΕ και δεν έχω φάει τα μούτρα μου ακόμα.
Στο χωριό
και ένα τελευταίο....
πες μου ειλικρινά.. στα τόσα χρόνια που είσαι αυτοκινητιστής , δεν σου έτυχε ποτέ να φτάσεις στον προορισμό σου και να δεις αιχμηρό αντικείμενο σε λάστιχο;;;
( να έχεις βγάλει δλδ όλο το ταξίδι ή μέρος του με αυτό , χωρίς να το ξέρεις;; )
γιατί εμένα ούτε μία, ούτε δύο... τσεκάρω πάντα την πίεση, αλλά ή δεν το είδα, ή το άρπαξα στον δρόμο...
Ναι φυσικά ,πριν 5 χρόνια και με ηλεκτρική τρόμπα το φούσκωμα και πήγα μέχρι το λαστιχαδικο
ΑΛΛΑ
Μου έχει τύχει με το αυτοκίνητο του πατέρα μου πριν καμμία τριανταπενταριά χρόνια.
Έσκασε πισινό λάστιχο στην επαρχιακή Ιωάννινα Καλπάκι χωρίς κανένα λόγο.
Και ναι, όντως πήγαινα γρήγορα όλη την διαδρομή.
Μετά από πολλά χρόνια μου δόθηκε η εξήγηση την οποία και την έγραψα.

Πώς το έμαθα????
Είμαστε αντιπρόσωποι στα αγγλικά ελαστικά avon επί μία δεκαετία και αυτό μας το είχαν εξηγήσει οι αγγλαρες, σε ατελείωτες ιδιωτικές συζητήσεις,όπως και πολλά άλλα , που είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα έχουμε στο μυαλό μας.
Όπως πχ ο μύθος του να ζεσταθούν τα ΕΜΠΟΡΙΚΑ ελαστικά.

Όπως σου έχω πει , έχω κολλητό φίλο λαστιχά και μου το επιβεβαίωσε κατηγορηματικά .
Τους σκάνε λάστιχα στην εθνική και δεν ξέρουν το λόγο,ενώ αυτός είναι τελικά ο λόγος.
Λάστιχο στην εθνική ΔΕΝ σκάει ,εκτός και αν είμαι ελλατωματικο ή έχει καρφί που δεν έχουμε πάρει είδηση.
Αυτααααα.
 
Last edited:

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,100
Αγιοι Αναργυροι
Στο μεγάλο δεν θέλω καν βενζινάδικο έχω ηλεκτρική τρόμπα στο αμάξι! Μια φορά πάτησε καρφί η γυναίκα μου φεύγοντας για ταξίδι. Χάρη στα run flat οδήγησε μέχρι το βουλκανιζατέρ που ήταν ανοιχτό Κυριακή και το έφτιαξε.

Στο άλλο ετυχε πάλι με καρφί, αλλά ήμουν 500 μέτρα από το βουλκανιζατέρ. Οπότε κανένα πρόβλημα.

Το χειρότερο που είχα πάθει ήταν πριν 20 χρόνια που είχαν κολλήσει τα μπουλόνια και δεν μπορούσα για πάνω από μισή ώρα να τα ξεσφιξω να βάλω τη ρεζέρβα. Τελικά κάποιος με βοήθησε. Την έχουν αυτή τη συνήθεια με το αεροκλειδο να σφίγγουν όσο πάει κι όχι όσο πρέπει...
με τον σταυρό δεν έχεις πρόβλημα.. χέρι - πόδι ταυτόχρονα και λύνουν τα πάντα!
με το "Γ" κλειδί που δίνουν οι κατασκευαστές , ναι μερικές φορές είναι δύσκολα τα πράγματα..
σε αλλαγή ελαστικών πιτσιρικάς υπάλληλος κλώτσησε σπείρωμα με το αερόκλειδο.
φυσικά επειδή πάντα είμαι από πάνω τους (αφού οι 9 στους 10 είναι μλκες) το πήρα χαμπάρι αμέσως και του είπα (ευγενικά) -πρόσεχε τα υπόλοιπα...
μετά μια βόλτα από το συνεργείο και επιτόπου αλλαγή το μπουζόνι.. ούτε λεφτά δεν μου πήρε.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,441
Πειραιας
Να σημειώσουμε εδώ οτι ναι το Run flat κοστίζει διπλά σαν ελαστικό γιατί δεν θα σε σκοτώσει αν πηγαίνεις με 100+ καθώς δεν διαλύεται αλλά το μεγάλο μειονέκτημα του είναι οτι αν φας πρόκα και χάσει αέρα δεν επισκευάζεται και πρέπει να το αντικαταστήσεις.


Sent from my iPhone 15 Pro using Tapatalk
Αυτό δεν το ήξερα για την αλλαγή!
Ήξερα ότι με run flat κοπαναει ασκημα το αυτοκίνητο ,λόγω σκληρών πλαϊνών.
Δηλαδή ο φίλος Ιn που το επισκεύασε, ήταν εκτός προδιαγραφών??
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,100
Αγιοι Αναργυροι
Μα δεν υπάρχει περίπτωση να έρθουμε σε κοντά ρε Vlad.
Απλά υπάρχουν ορισμένοι κανόνες ασφαλείας που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.
Και γω εγκληματω που έχω λάστιχα 5ετιας στο μηχανάκι , αλλά δεν θα προτρέψω κανένα μα το κάνει επειδή ΕΤΥΧΕ και δεν έχω φάει τα μούτρα μου ακόμα.
Στο χωριό


Ναι μου έχει τύχει με το αυτοκίνητο του πατέρα μου πριν καμμία τριανταριά χρόνια.
Έσκασε πισινό λάστιχο στην επαρχιακή Ιωάννινα Καλπάκι χωρίς κανένα λόγο.
Και ναι, όντως πήγαινα γρήγορα όλη την διαδρομή.
Μετά από πολλά χρόνια μου δόθηκε η εξήγηση την οποία και την έγραψα.
μία φορά σου έτυχε και σου έσκασε το λάστιχο...
εμένα πολλάκις και δεν μου έσκασε ποτέ!.....
μα πόση τύχη βουνό έχω πια;;;

γι'αυτό σου έγραψα νωρίτερα να μην το συνεχίσουμε....
ας μείνουμε στο σωστό: Μην κάνετε ποτέ ταξίδι με καρφί στο λάστιχο.
Αν το αρπάξετε στον δρόμο και το πάρετε χαμπάρι, δεν ξέρω.. κάντε ότι καταλαβαίνετε
Πώς το έμαθα????
Είμαστε αντιπρόσωποι στα αγγλικά ελαστικά avon επί μία δεκαετία και αυτό μας το είχαν εξηγήσει οι αγγλαρες, σε ατελείωτες ιδιωτικές συζητήσεις,όπως και πολλά άλλα , που είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα έχουμε στο μυαλό μας.
Όπως πχ ο μύθος του να ζεσταθούν τα ΕΜΠΟΡΙΚΑ ελαστικά.

Όπως σου έχω πει , έχω κολλητό φίλο λαστιχά και μου το επιβεβαίωσε κατηγορηματικά .
Τους σκάνε λάστιχα στην εθνική και δεν ξέρουν το λόγο,ενώ αυτός είναι τελικά ο λόγος.
Λάστιχο στην εθνική ΔΕΝ σκάει ,εκτός και αν είμαι ελλατωματικο ή έχει καρφί που δεν έχουμε πάρει είδηση.
Αυτααααα.
μα φυσικά θα σκάσει το λάστιχο όταν η πίεση θα πέσει πολύ!
οι εγγλέζοι πρέπει να στο πουν ή ο λαστιχάς;;;
εσύ δλδ ΔΕΝ θα καταλάβεις ότι κάτι ΔΕΝ πάει καλά στο αυτοκίνητο όταν η πίεση σε ένα ελαστικό πέσει κάτω από το 1/3 ;;;
Ήμαρτον ρε Μιχάλη....!!
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,739
Αθήνα
Βρε δεν πάει να το πει και Επαμεινώνδα, πρώτα αυτή θα έφευγε και μετά αυτό (αν μου το χάριζαν βέβαια). :cool:

Εκεί που είσαι και με απόλυτα χρηστικά κριτήρια επιλέγουν κάτι οικονομικότερο.


Κρίμα που οι δασμοί εδώ δεν επιτρέπουν την απόκτησή του εκτός αν είσαι τρελός. Σε κανονικές χώρες όμως δεν έχει αντίπαλο.
 

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,240
Αυτό δεν είναι σίγουρο. Παρκαρα μία φορά ξημερώματα κοντά στο Νοσοκομείο μου και από το πλάι του πεζοδρομίου εξείχαν κάτι καρφιά από τότε που το τσιμεντωσανε. Με 0 χιλιόμετρα το πλαϊνό του ελαστικού τρύπησε, μάλιστα άκουγα τον αέρα να φεύγει μια πού ήταν καλοκαίρι και είχα ανοιχτό παράθυρο.
Αν είχα ρεζέρβα θα το είχα αλλάξει σε 5 λεπτά αλλά το αυτοκίνητο που έχω με leasing είχε μόνο αφρό ο οποίος ήταν άχρηστος σε τέτοια ζημιά.
Περίμενα συνεπώς την οδική βοήθεια να έρθει.... κάμποση ώρα.
Δεν κατάλαβα πού διαφοροποιείσαι σε σχέση μ' αυτό που είπα εγώ. Ναι, η αλλαγή ρεζέρβας είναι πιο γρήγορη σε σχέση με την οδική βοήθεια (δε νομίζω να το αμφισβητεί κάποιος αυτό εκτός αν δεν ξέρεις ν' αλλάζεις λάστιχο). Από την άλλη όμως δεδομένης της συχνότητας που χρειάζεται αλλαγή ελαστικού απλά λέω ότι προτιμώ να περιμένω λίγο παραπάνω μια στο τόσο κι αυτό αν παρά να έχω μόνιμα ένα μεγάλο όγκο κατηλειμμένο στο πορτ παγκάζ. Προσωπική άποψη φυσικά κτλ. μην επαναλαμβάνουμε τα αυτονόητα.
 
Εκεί που είσαι και με απόλυτα χρηστικά κριτήρια επιλέγουν κάτι οικονομικότερο.


Κρίμα που οι δασμοί εδώ δεν επιτρέπουν την απόκτησή του εκτός αν είσαι τρελός. Σε κανονικές χώρες όμως δεν έχει αντίπαλο.
Έχω να λέω πως το έχω κάνει test drive το μακρινό 2005,,
 

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,240
Να σημειώσουμε εδώ οτι ναι το Run flat κοστίζει διπλά σαν ελαστικό γιατί δεν θα σε σκοτώσει αν πηγαίνεις με 100+ καθώς δεν διαλύεται αλλά το μεγάλο μειονέκτημα του είναι οτι αν φας πρόκα και χάσει αέρα δεν επισκευάζεται και πρέπει να το αντικαταστήσεις.


Sent from my iPhone 15 Pro using Tapatalk
Τα παραλές. Ναι είναι πιο ακριβό, όχι όμως και διπλάσια τιμή.

Π.χ. μ' ένα πρόχειρο ψάξιμο:
Bridgestone Turanza: 89 ευρώ
Αντίστοιχη διάσταση Bridgestone Turanza Runflat: 114 ευρώ

Διαφορά: λιγότερο από 30% (τώρα αν σε πιο μεγάλες διαστάσεις μεγαλώνει κι η διαφορά δεν το γνωρίζω).

Επίσης όπως ανέφερε κι ο In() επισκευάζονται από καρφί.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,759
Βόλος
Εκεί που είσαι και με απόλυτα χρηστικά κριτήρια επιλέγουν κάτι οικονομικότερο.


Κρίμα που οι δασμοί εδώ δεν επιτρέπουν την απόκτησή του εκτός αν είσαι τρελός. Σε κανονικές χώρες όμως δεν έχει αντίπαλο.
Κι εγώ είχα βρει ένα μεταχειρισμένο προ 12ετίας. Μέχρι και οθόνες για να βλέπουν βίντεο οι πίσω είχε. Αλλά τα 2,5 λίτρα σήμαιναν πολλά κερατιάτικα στην εφορία.
Για τον ίδιο λόγο ξέγραψα ένα Nissan Murano, με εξευτελιστική τιμή (ποιος αγόρασε τελικά τα 3,5 lt V6 με CVT;).