Αυτοκινητιστικά νέα

Εγώ πάλι βλέπω ότι το μέλλον θα είναι όπως στη... Νορβηγία. 😏

Seeking to remove the source of the problem altogether Norwegian ferry operator Havila Kystruten has banned EVs completely. The company, which operates the scenic Hurtigruten coastal route between Bergen and Kirkenes, told Norwegian TV service NRK that the consequences of fires would be far too severe and have since banned EVs from this route.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


Σε τέτοιες περιπτώσεις τείνω να εμπιστεύομαι την κρίση αυτών που μιλάνε με το πορτοφόλι τους: Τις ασφαλιστικές. :D

"A recent study from the International Association of Marine Insurers (IUMI) concluded that on ro-pax vessels passengers may want to charge their vehicles on board and this should be permitted subject to relevant risk assessments and control measures. According to the study, this is because built-in safety mechanisms are usually activated during charging. Despite this, operators such as DFDS and Brittany Ferries have recently banned the charging of EVs on board."

Όπως λέει και το άρθρο:

"“All the fires in our tests could be extinguished, so with the correct firefighting technologies on board, the correct training of the crew and well-coordinated collaboration with the onshore emergency services, electric cars should not pose a safety problem in ferry traffic,” he added."

Οπότε οι εμπλεκόμενοι πρέπει να ασχοληθούν με το πως να λύσουν το πρόβλημα, αντί να πετάνε απλά υστερίες κατά των EVs. Απ' ότι φαίνεται, λύσεις υπάρχουν.
 
17 June 2006
23,870
Αθήνα
Ποιός θα έχει correct firefighting technology; Τα ελληνικά σαβουροκάραβα ή το εξειδικευμένο πλήρωμα που σε πετάει στην θάλασσα με τσαμπουκά;
Οπότε , πονάει χέρι, κόψει χέρι για σιγουριά.

Edit: αν είχα ηλεκτρικό δεν θα αγχωνόμουν πάντως για το ελλάντα....εδώ τα στοιβάζουν το ένα πάνω στο άλλο , δεν χωράει να ανοίξει η πόρτα.....ποιά ηλεκτρικά. Οταν γίνει η στραβή βλέπουμε....
 
Last edited:

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Εγώ πάλι βλέπω ότι το μέλλον θα είναι όπως στη... Νορβηγία. 😏

Seeking to remove the source of the problem altogether Norwegian ferry operator Havila Kystruten has banned EVs completely. The company, which operates the scenic Hurtigruten coastal route between Bergen and Kirkenes, told Norwegian TV service NRK that the consequences of fires would be far too severe and have since banned EVs from this route.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

put your money where your mouth is, και παιξε short την τεσλα και οποια αλλη αμιγως ηλεκτρικη αυτοκινητοβιομηχανια βρεις :)
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,987
Αθήνα
Για την ώρα όπως έγραψα, τα πράγματα έτσι έχουν, τώρα και στην Ελλάδα. Στο μέλλον βλέπουμε.

Εξ' άλλου εγώ εξακολουθώ να πιστεύω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως και στο ότι θα μεγαλώσει η αυτονομία τους με ταυτόχρονη μείωση του χρόνου φόρτισης, κι ας μην είναι εφικτό με την παρούσα τεχνολογία. Κυρίως γιατί η τεχνολογία βρίσκει πάντα δρόμους. Κι ας ακούγεται ως wishful thinking.

Το Yoyo πάντως, αν είχε υποδομή swap στην Αθήνα, θα το χτύπαγα αύριο το πρωί, κι ας με έκραζε μέχρι να πεθάνω ο Βλαδίμηρος. :p Δεν έχει, θα περιμένω άλλη πρόταση.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Για την ώρα όπως έγραψα, τα πράγματα έτσι έχουν, τώρα και στην Ελλάδα. Στο μέλλον βλέπουμε.

Εξ' άλλου εγώ εξακολουθώ να πιστεύω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως και στο ότι θα μεγαλώσει η αυτονομία τους με ταυτόχρονη μείωση του χρόνου φόρτισης, κι ας μην είναι εφικτό με την παρούσα τεχνολογία. Κυρίως γιατί η τεχνολογία βρίσκει πάντα δρόμους. Κι ας ακούγεται ως wishful thinking.

Το Yoyo πάντως, αν είχε υποδομή swap στην Αθήνα, θα το χτύπαγα αύριο το πρωί, κι ας με έκραζε μέχρι να πεθάνω ο Βλαδίμηρος. :p Δεν έχει, θα περιμένω άλλη πρόταση.
θα σε γλένταγα μέχρι να πεθάνω εγώ.. όχι εσύ.. ( αφού είμαι αρκετά μεγαλύτερος σε ηλικία , το λογικό είναι να φύγω πριν από σένα ;) )

θα μπορούσαμε βέβαια να του αλλάξουμε το λογότυπο σε κάτι άλλο και να γλιτώσεις τον χαβαλέ.... :LOL:

όπως και να΄χει στο τέλος πιστεύω ότι οι 2 τεχνολογίες θα συνυπάρξουν.. οι θερμικοί θα είναι όπως τα πικάπ και οι δίσκοι σήμερα.
είναι εκατομμύρια οι άνθρωποι που ζουν σε πόλεις χωρίς γκαράζ και εκατομμύρια αυτοί που δεν θέλουν ηλεκτρικό και αγοράζουν θερμικά..

"αξιοσημείωτο" το ότι δεν έχει σκάσει μύτη ηλεκτρικό στην δουλειά από κάποιον συνάδερφο , ενώ είμαστε εκατοντάδες άτομα και συχνά πυκνά κάποιος αγοράζει καινούργιο αυτοκίνητο.
ούτε η εταιρία πήρε ηλεκτρικό/ηλεκτρικά για τους επόπτες που δουλεύουν έξω.. μάλιστα τα τελευταία ήταν 4κίνητα vitara με αυτό το "ήπιο Hybrid" σύστημα

ηλεκτρικά Λ/Φ θα έρθουν πάντως και όταν οδηγήσω κάποιο θα σας πω τις εντυπώσεις μου....
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,493
Στο θέμα των αυτοκινήτων μέσα στα πλοία, απορώ πως ακόμα και σήμερα έχουν τους οδηγούς στοιβαγμένους μέσα με αναμμένους κινητήρες να αναπνέουν όλο αυτό το καυσαέριο … και δεν υπάρχει θέμα…. Με τα ηλεκτρικά τουλάχιστον δε θα παθαίνεις ασφυξία.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,987
Αθήνα
Το θέμα αφορά στη δυσκολία κατάσβεσης της φωτιάς και τη διαρροή τοξικών αερίων που δεν είναι απαραίτητο να συμβεί εν ώρα λειτουργίας του αυτοκινήτου.
 

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
866
να και ένα πισωγύρισμα...

Δεν είναι πισωγύρισμα της ηλεκτροκίνησης τα λάθη που έκανε η Hertz.
Αν θες να ενημερωθείς για το θέμα, το βίντεο του CNBC είναι πολύ κατατοπιστικό
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Με γλωσσοφάγατε με τις στάσεις σας...
Πέρα από την καθιερωμένη στάση στον Ασπρόπυργο σε γνωστή αλυσίδα με ..ψωμιά , φαγητά , γλυκά και καφέδες στον δρόμο για την Κυλλήνη , το κοριτσάκι ήθελε πιπί του στο ύψος της Ακράτας...
Γιατί μπήκα μέσα και γω;;;
Δεν μπορώ να αντισταθώ στα τουλουμπάκια και στα κουρκουμπίνια....

IMG_20240112_170715.jpg

Οδήγα τώρα Σία να χτυπήσω μερικά.....
 
Το παρκάρει παρκαδόρος, αλλά όχι ο συγκεκριμένος παρκαδόρος. Σατανικό.

Πηγαίνει την τεμπελιά σε άλλο επίπεδο.

Καλομαθαίνεις και όταν τύχει να μην πιάνει το 5G δεν έχεις ιδέα πως να παρκάρεις μόνος σου.. καλή φάση..
 
Τελικά ακόμα δεν είμαστε εκεί που θα'πρεπε.

Tesla Disaster As Cars Won't Charge in Freezing Cold


Να πω βέβαια ότι η κατάσταση με το arctic blast στις ΗΠΑ αυτή τη βδομάδα ήταν αδιανόητη (για αμερικανικά δεδομένα), αλλά από την άλλη τέτοιες αδιανόητες συνθήκες ζούμε πλέον κάθε λίγο και λιγάκι.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Τελικά ακόμα δεν είμαστε εκεί που θα'πρεπε.

Tesla Disaster As Cars Won't Charge in Freezing Cold


Να πω βέβαια ότι η κατάσταση με το arctic blast στις ΗΠΑ αυτή τη βδομάδα ήταν αδιανόητη (για αμερικανικά δεδομένα), αλλά από την άλλη τέτοιες αδιανόητες συνθήκες ζούμε πλέον κάθε λίγο και λιγάκι.
απο περιεργεια (επειδη στην αθηνα δεν μας αφορουν τετοιες θερμοκρασιες) το εψαξα λιγο το θεμα. Αν υποθεσουμε οτι οι ταχυφορτιστες δουλευαν κανονικα (που και αυτο ελεγχεται) διοτι εχω δει βιντεο που λογω εξαιρετικα χαμηλης θερμοκρασιας δεν εκανε latch το βυσμα του ταχυφορτιστη πανω στο οχημα, τοτε τα υπολοιπα εως ενα βαθμο οφειλονται σε λαθος χειρισμους.

Αν αφησεις το αυτοκινητο παγωμενο (σε τετοιου τυπου θερμοκρασιες) και πας να φορτισεις κατευθειαν, τοτε χρειαζεται πρωτα χρονο για να θερμανει την μπαταρια και μετα ξεκιναει να φορτιζει. Η σωστη αντιμετωπιση σε τετοιες συνθηκες ειναι α. να μην το εχεις αφησει σε πολυ χαμηλο soc (διοτι οι πολυ χαμηλες θερμοκρασιες οδηγουν σε αυξηση της καταναλωσης) και καποια λεπτα (αναλογα με την εξωτερικη θεμροκρασια, μπορει να θελει 5-10-30') αναβεις τον κλιματισμο/θερμανση του αυτοκινητου. Αυτη η κινηση θερμαινει και την μπαταρια, ωστε να ειναι δυνατον να δεχτει φορτιο απο τον ταχυφορτιστη. Μετα πας με την ανεση σου και φορτιζεις.
Το ιδιο αποτελεσμα επιτυγχανεται (και αυτο χρησιμοποιειται παρα πολυ σε περιοχες που μονιμα εχουν χαμηλες θερμοκρασιες) με την επιλογη precondition απο το app, οπου εχεις ρυθμισει συγκεκριμενη ωρα που θα ξεκινησεις τη διαδρομη σου και οταν μπεις μεσα, το αυτοκινητο ειναι ζεστο και η μπαταρια ζεστη. Ιδανικα το εχεις αφησει κουμπωμενο το βραδυ στον ac φορτιστη του σπιτιου σου, ωστε το precondition να μην καταναλωσει την μπαταρια του αυτοκινητου.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,134
Νότια Μακεδονία
Αν θυμάμαι καλά σε τέτοιες συνθήκες η tesla συνιστά οδήγηση για 40 λεπτά ώστε να ζεσταθουν οι μπαταρίες . Αλλιώς αν πας να το βάλεις να φορτίζει κρύο μπορεί για 30 λεπτά να τραβάει ρεύμα απλά για να ζεστάνει τις μπαταρίες και μετά να ξεκινήσει η φόρτιση.
Το αν από το κρύο έχουν προβλημα οι φορτιστές, είναι άλλο θέμα.