Αυτοκινητιστικά νέα

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,871
Παλλήνη
Ναι αλλά ήταν καλύτερα υλοποιημένο,απλά έτυχε...να χαλάσει στα 2 χρόνια.
Ανδρέα,ρώτα εμένα να σου πω τι έχω τραβήξει 4 χρόνια τώρα -με 2 από αυτά σχεδόν να κάθεται λόγω covid-με το Vito χάρη στις "υλοποιήσεις στον υψηλότερο δυνατό βαθμό,συναρμογές,ποιότητα κατασκευής και εξαιρετικά υλικά" της Mercedes.
Mου κάνει επίσης πολύ μεγάλη εντύπωση αυτή η ανάπτυξη επιχειρημάτων για την Mercedes/BMW/Audi από έναν κάτοχο Samsung.
Θα την περίμενα μόνο από κάτοχο iPhone.
Σωκράτη, εντύπωση μου κάνει που κολλάς ταμπελάκια στους ανθρώπους βάσει της μάρκας τηλέφωνου που έχουν.
Από εκεί και πέρα, ο καθένας μπορεί να καταθέσει την προσωπική του εμπειρία. Η δίκη μου ως οδηγός γερμανικών οχημάτων τα τελευταία 15 χρόνια είναι αντίστοιχη με αυτή του Ανδρέα και του Τάσου.
 
Χωρίς να το δω το βίντεο , νομίζω χρειάζεται απλή λογική. Εδώ αυτοκινητοβιομηχανίες δεκαετιών και τους κάθονται ακόμα ατέλειες, προβλήματα, αστοχίες κλπ Και θα βγει μια κινεζοτηλεφωνο εταιρεία να βγάλει το φοβερό αμάξι; Τι πιθανότητες υπάρχουν να γίνει αυτό ;
Δυστυχώς επειδή τα ηλεκτρικά δεν έχουν μηχανικά μέρη, νομίζουν όλοι ότι θα πάρουν 4 πηνια και 4 ρόδες και μια μπαταρία και 2 οθόνες και θα φτιάξουν αμάξι.

Το μεγάλο πρόβλημα με το Xiaomi είναι ότι πολλά από τα προβλήματα που έχουν προκύψει προέρχονται από συνειδητές επιλογές της κατά την σχεδίαση.

Μιλάμε για ένα πολύ κακό αυτοκίνητο, το οποίο είναι κακό by design.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,451
Πειραιας
Καλά αυτό με τα φρένα στην πίστα σε το αφήσουμε στην άκρη.
Πολύ θα ήθελα να βάλουν οποιοδήποτε premium βαρύ μοντέλο δρόμου σε πίστα με τα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΆ τακάκια,να δούμε πόσο μάγκες είναι .
Άσε που σε τρεις γύρους τα λάστιχα έχουν γίνει σαπούνια και γλυστρανε σαν να είσαι σε πάγο και σε 2-3 ακόμα γίναν φυτίλια.
Βέβαια με τέτοιες επιδόσεις αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έπρεπε να έχουν αγωνιστικά φρένα , αλλά....

Αλήθεια dimdim ,το έχεις ζορισει ποτέ το Tesla σε κανά κατηφορι,να δεις τι ψάρια πιάνουν τα φρένα του??
 
Καλά αυτό με τα φρένα στην πίστα σε το αφήσουμε στην άκρη.
Πολύ θα ήθελα να βάλουν οποιοδήποτε premium βαρύ μοντέλο δρόμου σε πίστα με τα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΆ τακάκια,να δούμε πόσο μάγκες είναι .
Άσε που σε τρεις γύρους τα λάστιχα έχουν γίνει σαπούνια και γλυστρανε σαν να είσαι σε πάγο και σε 2-3 ακόμα γίναν φυτίλια.
Βέβαια με τέτοιες επιδόσεις αυτα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έπρεπε να έχουν αγωνιστικά φρένα , αλλά....

Αλήθεια dimdim ,το έχεις ζορισει ποτέ το Tesla σε κανά κατηφορι,να δεις τι ψάρια πιάνουν τα φρένα του??

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Xiaomi) το μαρκετάρουν ως performance μοντέλο, πιο γρήγορο από Porsche κτλ, οπότε τι πιο φυσικό από το να το βγάλεις στην πίστα να δεις τι κάνει;
Ο φίλος στο video που το οδηγούσε είπε ότι είναι λογικό τέτοια αυτοκίνητα να μένουν από φρένα (και όχι μόνο) μετά από περίπου 3 γύρους.
Το συγκεκριμένο δεν κατάφερε να ολοκληρώσει ούτε τον δεύτερο.

Το δικό μου δεν έχει χρειαστεί ακόμα να το ζορίσω. Θα δείξει.
 
  • Like
Reactions: mdvq
Μιχάλη μπορεί να βοηθάει και η ανάκτηση ενέργειας σε τέτοιο σενάριο.

Σε νορμάλ συνθήκες οδήγησης κάνει το 99% της δουλειάς, αλλά σε συνθήκες πίστας δεν βοηθάει πολύ. Οι απαιτήσεις είναι εντελώς άλλες.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Άσε που τους είδαμε και τους Αμερικανούς κατασκευαστές, που το τέρας των 3 τόνων και του 0-100 σε <3 δευτερόλεπτα πηγαίνει με... κολλημένο γκάζι.

Οι αμερικάνοι κατασκευαστές δεν φημίζονταν πάντως ποτέ για τα καταπληκτικά αυτοκίνητα που φτιάχνουν 😁

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Xiaomi) το μαρκετάρουν ως performance μοντέλο, πιο γρήγορο από Porsche κτλ, οπότε τι πιο φυσικό από το να το βγάλεις στην πίστα να δεις τι κάνει;
Ο φίλος στο video που το οδηγούσε είπε ότι είναι λογικό τέτοια αυτοκίνητα να μένουν από φρένα (και όχι μόνο) μετά από περίπου 3 γύρους.
Το συγκεκριμένο δεν κατάφερε να ολοκληρώσει ούτε τον δεύτερο.

Το δικό μου δεν έχει χρειαστεί ακόμα να το ζορίσω. Θα δείξει.

Καλά, προφανώς δεν είναι porsche ούτε και θα γίνει ανεξαρτήτως το πως θέλουν να το πλασάρουν.
Στη porsche αν θέλεις να κάνεις τέτοια χρήση, πληρώνεις γύρω στα 10k εξτρα και βάζεις τα carbon ceramics.

Τώρα τελευταία είναι trend αυτό. Όλοι μπορούν να φτιάξουν αμάξι που κάνει 0-100 σε 3 sec ως φαίνεται. Αυτό δεν σημαίνει πως έφτιαξαν porsche.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,451
Πειραιας
Performance και όχι track race .
Τεράστια διαφορά.
Αν δεις πόσο κάνει μια gt3 δρόμου (λέμε τώρα δρόμου!) και μια για πίστα , θα σου φύγει το κλαπετο😃

Αυτά τα ηλεκτρικά επειδή έχουν χαμηλή (σχετικά) τελική , δεν χρειάζεται να κάνουν υπερωρίες τα φρένα και μάλλον το έχουν πιάσει λάθος, το όλο θέμα.
Αλλά ρε φουστη μου τι σου κοστίζει παραπάνω ,να βάλεις ένα σετ τακάκια της προκοπής και να είσαι και μάγκας στην υστεροφημία σου??
 
  • Like
Reactions: vlad66

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,118
Αγιοι Αναργυροι
Οι αμερικάνοι κατασκευαστές δεν φημίζονταν πάντως ποτέ για τα καταπληκτικά αυτοκίνητα που φτιάχνουν

Οι αμερικάνοι κατασκευαστές έφτιαχναν καταπληκτικά αυτοκίνητα το '60 & '70 , αλλά και αργότερα ..
Πολλά από τα συστήματά τους τα πήραν οι ευρωπαίοι έτοιμα και τα εξέλιξαν περαιτέρω και γι'αυτό "λέμε" ότι είναι καλύτερα.
Κάτι ανάλογο με το NTSC και τα PAL / SECAM..
Οι αμερικάνοι "πλήρωσαν" το τίμημα της πρωτιάς..
Από κοντά οι ιταλοί.
Όταν αυτοί οι 2 έφτιαχναν ΕΡΓΑΛΕΙΑ , οι άλλοι ακόμα έφτιαχναν κάρα.
Μέσα και οι γερμανοί.
Για τους ιάπωνες, ούτε λόγος....
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα


Xiaomi SU7 Brake Failure Leads to First National Crash, Widespread Data Falsification Revealed
China Observer
δεν πιστευω κανενα νεο που βγαινει απο την κινα, ειτε ειναι θετικο ειτε αρνητικο. Να ερθει το οχημα σε δυτικη χωρα, να το δοκιμασουν και να δουμε. Απο αυτα που διαβασα στο αρθρο παντως, το πιο ανησυχητικο ειναι η ταχυτητα φορτισης. Τον αυτοματο πιλοτο δεν τον πιστευω οτι και να λενε, τα φρενα σε συνθηκες πιστας δεν φτανουν σε κανενα ηλεκτρικο αυτοκινητο (και στα tesla ειναι το πρωτο πραγμα που αναβαθμιζουν για οποιον θελει να τα παει σε πιστα), οποτε δεν ειναι παραξενο οτι και εδω βγηκαν off πολυ γρηγορα.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Οι αμερικάνοι κατασκευαστές έφτιαχναν καταπληκτικά αυτοκίνητα το '60 & '70 , αλλά και αργότερα ..
Πολλά από τα συστήματά τους τα πήραν οι ευρωπαίοι έτοιμα και τα εξέλιξαν περαιτέρω και γι'αυτό "λέμε" ότι είναι καλύτερα.
Κάτι ανάλογο με το NTSC και τα PAL / SECAM..
Οι αμερικάνοι "πλήρωσαν" το τίμημα της πρωτιάς..
Από κοντά οι ιταλοί.
Όταν αυτοί οι 2 έφτιαχναν ΕΡΓΑΛΕΙΑ , οι άλλοι ακόμα έφτιαχναν κάρα.
Μέσα και οι γερμανοί.
Για τους ιάπωνες, ούτε λόγος....

Δεν ξέρω τι έκαναν το 70, αλλά το 2020 να βγάζεις ακριβά SUV σε λογική body on frame λες και παίρνεις φορτηγάκι, είναι απλά ντροπή.
Χωρίς να έχω ζήσει με αμερικάνικο αυτοκίνητο, έχω μπεί σε dodge, mustang και στις ΗΠΑ έχω οδηγήσει ένα town car της lincoln και ένα ford fusion. Το ford είναι τυπικό ford, το lincoln ήταν μεν σαν να κάθεσαι στον καναπέ σου, κατά τα άλλα ήταν τραγικό, έστριβε σαν βάρκα, το κιβώτιο ήταν μάλλον το χειρότερο που έχω οδηγήσει και η ποιότητα του εσωτερικού κακή. Ο δε κινητήρας, V8 και ήταν σαν να οδηγείς ένα 2.0T.
 
17 June 2006
9,815
Ρε παιδιά και η Volvo κινέζικη είναι. Έχει να πει κάποιος κάτι για την ποιότητά της;
Πέρασαν οι εποχές που το κινέζικο ήταν by definition το ίδιο με το φθηνιάρικο.
Προφανώς υπάρχουν από Κίνα μεριά πολύ καλά, μέτρια αλλά και σκουπίδια και η βασική διαφορά με τις υπόλοιπες χώρες είναι ότι παράγουν τα πάντα σε όλη την κλίμακα της ποιότητας από ηλεκτρονικές συσκευές μέχρι αυτοκίνητα.
 
17 June 2006
9,815
Δεν ξέρω τι έκαναν το 70, αλλά το 2020 να βγάζεις ακριβά SUV σε λογική body on frame λες και παίρνεις φορτηγάκι, είναι απλά ντροπή.
Χωρίς να έχω ζήσει με αμερικάνικο αυτοκίνητο, έχω μπεί σε dodge, mustang και στις ΗΠΑ έχω οδηγήσει ένα town car της lincoln και ένα ford fusion. Το ford είναι τυπικό ford, το lincoln ήταν μεν σαν να κάθεσαι στον καναπέ σου, κατά τα άλλα ήταν τραγικό, έστριβε σαν βάρκα, το κιβώτιο ήταν μάλλον το χειρότερο που έχω οδηγήσει και η ποιότητα του εσωτερικού κακή. Ο δε κινητήρας, V8 και ήταν σαν να οδηγείς ένα 2.0T.
Αμερική είχα νοικιάσει το 2017 ένα chrysler 300c και έκανα περίπου 10.000 κμ σε κάπου 15 μέρες. Δεν έχω οδηγήσει πιο άνετο αυτοκίνητο που δεν με προβλημάτισε σε τίποτα στο ταξίδι. Ούτε βάρκα ήταν, ούτε τα καθίσματα ήταν καναπέ και όποτε το πίεσα για πλάκα σε κάτι επαρχειακούς δρόμους στη μέση του πουθενά μια χαρά ήταν (δεν λέω ότι ήταν για πίστα μην παρεξηγηθώ). Αν θέλουν φτιάχνουν.
Και το focus αποφασίστηκε στις ΗΠΑ να γίνει παγκόσμιο αυτοκίνητο και τα κατάφεραν πάρα πολύ καλά. Αλλάζει κάτι επειδή το σχεδίασαν στο Ευρωπαϊκό τμήμα της εταιρίας και όχι στο Αμερικάνικο όταν μιλάμε για πολυεθνικές;
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,451
Πειραιας
Από περιέργεια..
Ξέρει κανείς την σχετική αντιστοιχία των αμερικανικών αυτοκινήτων με τα ευρωπαϊκά??
Πχ το μόνο που ξέρω (?) είναι ότι τα Cadillac είναι τα αντίστοιχα Mercedes.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,118
Αγιοι Αναργυροι
Δεν ξέρω τι έκαναν το 70, αλλά το 2020 να βγάζεις ακριβά SUV σε λογική body on frame λες και παίρνεις φορτηγάκι, είναι απλά ντροπή.
Δεν είναι καθόλου ντροπή.
Τα ακριβά SUV είναι και βαριά..σωστά;;
Έχεις δει φορτηγάκι με αυτοφερώμενο αμάξωμα;;
Μιλάω για σοβαρά φορτηγάκια, πόσο μάλλον για φορτηγά...
Η πολύ σωστή λογική τους βασίζεται στην αντοχή σε διάρκεια χρόνου, αλλά και στην αντοχή στην χρήση.
Η άνεση και οι επιδόσεις έρχονται σε 2η μοίρα, όπως και το "κράτημα" κλπ...
Αυτά τα αυτοκίνητα θα έχουν την ίδια γεωμετρία μετά από 30-40 χρόνια, όταν τα ανάλογα αυτοφερώμενα θα έχουν σκεβρώσει από όλες τις πάντες.
Παρμπρίζ θα πας να αλλάξεις και από την μια μεριά το κενό θα βγάζει μάτι, από την άλλη θα "βρίσκει".

Μην πας μακριά... τις προάλλες μου έσπασε εσωτερικό χοντρό τζάμι στο Λ/Φ , όταν απλά πέρασα απαλά και με χαμηλή ταχύτητα από σαμαράκι με κολλητή λακκούβα..
"Στρεσαρίστηκε" τόσο πολύ το αυτοφερώμενο αμάξωμα του iveco που "ξέσπασε" εκεί.
Καμία εντύπωση δεν έκανε στους τεχνικούς όταν τους το πήγα.
Το βλέπουν συχνά πυκνά.
Αδιανόητο για τα παλιά ikarus , steyr και κάτι άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα..
Τα μεν αυτοφερώμενα, τα δε με πλαίσιο.
Χωρίς να έχω ζήσει με αμερικάνικο αυτοκίνητο, έχω μπεί σε dodge, mustang και στις ΗΠΑ έχω οδηγήσει ένα town car της lincoln και ένα ford fusion. Το ford είναι τυπικό ford, το lincoln ήταν μεν σαν να κάθεσαι στον καναπέ σου, κατά τα άλλα ήταν τραγικό, έστριβε σαν βάρκα, το κιβώτιο ήταν μάλλον το χειρότερο που έχω οδηγήσει και η ποιότητα του εσωτερικού κακή. Ο δε κινητήρας, V8 και ήταν σαν να οδηγείς ένα 2.0T.
Καμία αντίρρηση, έχει απ'όλα ο μπαξές.
Όμως για βάλε την αντοχή ενός 2,0Τ με αυτή ενός V8...
Άνοιξε τους μετά από 300-400.000χιλ να δούμε τι θα δεις μέσα...
Ή μάλλον κάνε μια δυναμομέτρηση στον καθένα μετά από αυτά τα χιλιόμετρα...
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Η πολύ σωστή λογική τους βασίζεται στην αντοχή σε διάρκεια χρόνου, αλλά και στην αντοχή στην χρήση.
Η άνεση και οι επιδόσεις έρχονται σε 2η μοίρα, όπως και το "κράτημα" κλπ...
Αυτά τα αυτοκίνητα θα έχουν την ίδια γεωμετρία μετά από 30-40 χρόνια, όταν τα ανάλογα αυτοφερώμενα θα έχουν σκεβρώσει από όλες τις πάντες.

Θα δώσεις 100 χιλιάδες για ακριβό SUV και η άνεση, οι επιδόσεις και το κράτημα είναι σε 2η μοίρα και είναι σε 1η το να το κρατήσεις 40 χρόνια;
Στο σημερινό tahoe ή το escalade σε 40 χρόνια ούτε η πόρτα δεν θα ανοίγει.

Αμερική είχα νοικιάσει το 2017 ένα chrysler 300c και έκανα περίπου 10.000 κμ σε κάπου 15 μέρες. Δεν έχω οδηγήσει πιο άνετο αυτοκίνητο που δεν με προβλημάτισε σε τίποτα στο ταξίδι. Ούτε βάρκα ήταν, ούτε τα καθίσματα ήταν καναπέ και όποτε το πίεσα για πλάκα σε κάτι επαρχειακούς δρόμους στη μέση του πουθενά μια χαρά ήταν (δεν λέω ότι ήταν για πίστα μην παρεξηγηθώ). Αν θέλουν φτιάχνουν.
Και το focus αποφασίστηκε στις ΗΠΑ να γίνει παγκόσμιο αυτοκίνητο και τα κατάφεραν πάρα πολύ καλά. Αλλάζει κάτι επειδή το σχεδίασαν στο Ευρωπαϊκό τμήμα της εταιρίας και όχι στο Αμερικάνικο όταν μιλάμε για πολυεθνικές;

Γιώργο, το είχα δεί σε έκθεση επειδή είχε κάνει ντόρο το συγκεκριμένο. Σου έκανε καλή εντύπωση το εσωτερικό του για παράδειγμα; Εμένα μου φάνηκε πολύ κακό, είχε αποκλειστικά σκληρά πλαστικά, το δε ταμπλό μου φάνηκε φασόν, ανοίγουμε 2 τρύπες και βάζουμε ότι βάζουμε σε όλα μας τα αμάξια.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,118
Αγιοι Αναργυροι
Θα δώσεις 100 χιλιάδες για ακριβό SUV και η άνεση, οι επιδόσεις και το κράτημα είναι σε 2η μοίρα και είναι σε 1η το να το κρατήσεις 40 χρόνια;
Χάσμα γενεών λέγεται αυτό..
Θα δώσω όσα μπορώ με γνώμονα την γερή κατασκευή.
Μετά όλα τα άλλα...
Γιατί;; Διότι θα είναι το τελευταίο μου αυτοκίνητο...
Δεν υπάρχει χρόνος ζωής για να αλλάξω μοντέλα, συν (λόγω ηλικίας πάλι) το ότι δεν έχω όρεξη πια.....
Αυτό ΑΝ πάρω άλλο αυτοκίνητο και δεν μείνω τελικά με το baleno και το focus της Σίας.. που είναι και το πιθανότερο σενάριο.
Στο σημερινό tahoe ή το escalade σε 40 χρόνια ούτε η πόρτα δεν θα ανοίγει.
Γιατί το λες αυτό;;
Εγώ πιστεύω το αντίθετο.
Φυσικά εσύ θα το μάθεις/θα το δεις, εγώ όχι...:p
 
  • Like
Reactions: karajim80

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,113

Μπορώ να πω ότι ερωτεύτηκα. ΟΚ δε νομίζω ότι λόγω αεροδυναμικής θα πάει μακρυά αλλά τα χαρακτηριστικά του είναι και "μαμώ". 4 κινητήρες και έχει δυνατότητα "στατικής" περιστροφής όπως τα τεθωρακισμένα.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,118
Αγιοι Αναργυροι
Πολύ μακάβριος έγινες ρε Βλαντ 😛
ρε συ Τάκη, δεν λέω ότι θα ψοφολογήσω σύντομα.. δεν έχω σκοπό δλδ :LOL:
αλλά για πόσα χρόνια θα μπορώ να οδηγώ σωστά ακόμα;;
κάπου στα 70 το πολύ θα τα παρατήσω εντελώς και είτε ταξί, είτε θα με πηγαίνουν αν πρέπει να πάω κάπου με το αυτοκίνητο.
γιατί γεράκος και επικίνδυνος για τους άλλους με το αυτοκίνητο, δεν έχω σκοπό να γίνω...
ε.. με το μηχανάκι αν μπορώ, τέρμα δεξιά , από τα στενά και σε μικρές διαδρομές, δεν το αποκλείω.. λίγο σούπερ μάρκετ, κανα ανταλλακτικό από τα ηλεκτρονικά, καναν λογαριασμό, όλα εδώ γύρω κοντά μου είναι... :p
ακόμα και οι γιατροί ... (αν και σε αυτούς έχω γερό "μέσο" και ας μένουν σχετικά μακριά...) :LOL: