Συγνώμη από εκεί που είναι τραβηγμένη η φωτογραφία κάτσατε; Αν ναι , σας κάλυπτε το οπτικό πεδίο η εικόνα;
Εννοείται, συλλαβίζαμε υπότιτλους
Συγνώμη από εκεί που είναι τραβηγμένη η φωτογραφία κάτσατε; Αν ναι , σας κάλυπτε το οπτικό πεδίο η εικόνα;
Πλάκα πλάκα το ξέρεις ότι αναλογικά πρέπει να κάτσεις στο σπίτι στο 1 μέτρο.Εννοείται, συλλαβίζαμε υπότιτλους
Το κανω αμα λαχει, υπαρχει η υποδομηΠλάκα πλάκα το ξέρεις ότι αναλογικά πρέπει να κάτσεις στο σπίτι στο 1 μέτρο.
Για το πανί μιλάω. Όχι για TV.
Πιθανολογω οτι οι προβολεις παιζουν κλειδωμενοι στα 48fps απλα οπου ειναι 24fps το υλικο, διπλασιαζουν τα καρε με interpolation, εξου και η βιντειλα.
Η ταινια ειναι φυσικά ''γραμμενη'' στα 48 ''παντού'' (και απλά στις σκηνες που θελουν να φαινεται σαν 24 εχουν ''γραφτεί διπλά'' frames).
Επίσης το προσέξατε φανταζομαι ότι το κάδρο είναι πλέον 2.35:1 (όπως οι περισσότερες ταινίες) κι όχι 16:9 σαν το πρώτο. Μου έκανε εντύπωση πως ο ίδιος σκηνοθέτης στην ίδια ταινία αποφάσισε να αλλάξει το φορμάτ.
Βγαινει σε 3 εκδοσεις:Ώπ. Στο metro mall ήταν.
Η ταινια ειναι φυσικά ''γραμμενη'' στα 48 ''παντού'' (και απλά στις σκηνες που θελουν να φαινεται σαν 24 εχουν ''γραφτεί διπλά'' frames).
Και στην αναπαραγωγή (μαλλον, περισσότερο εκεί)Διαφορετικα θαταν μια τρελλα στο "γυρισμα".....
Εκει δεν μπορω να φανταστω πως θα γινοταν ομαλα.Και στην αναπαραγωγή (μαλλον, περισσότερο εκεί)
Χρησιμοποιούμε το HFR για να βελτιώσουμε το 3D εκεί όπου θέλουμε μια αυξημένη αίσθηση παρουσίας, όπως κάτω από το νερό ή σε ορισμένες από τις ιπτάμενες σκηνές. Για πλάνα με ανθρώπους που απλά στέκονται και μιλάνε, το υψηλό frame rate λειτουργεί εναντίον μας επειδή δημιουργεί ένα είδος υπερρεαλισμού σε σκηνές που είναι πιο καθημερινές, πιο φυσιολογικές. Και μερικές φορές χρειαζόμαστε αυτή την κινηματογραφική αίσθηση των 24fps.
Μπορούν οι κινηματογράφοι να υποστηρίξουν μεταβλητό ρυθμό καρέ, αλλάζοντας μπρος-πίσω μέσα στην ταινία μεταξύ 24fps και 48fps; Η απάντηση είναι όχι, απλά την τρέχουν στα 48fps. Σε οποιοδήποτε σημείο της σκηνής που θέλουμε στα 24fps, απλά διπλασιάζουμε τα καρέ. Και έτσι, στην πραγματικότητα δείχνουν το ίδιο καρέ δύο φορές, αλλά ο θεατής δεν το βλέπει έτσι. Και έτσι, απλά χρησιμοποιούμε ουσιαστικά ένα απλό hack για να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα υψηλού ρυθμού καρέ που ήδη υπάρχει".
Ε, αυτό δεν λέγαμε απο την αρχή;
Το Avatar 2 θα προβάλλεται εκτός από 3D και σε HFR (High Frame Rate) εκδόσεις των 48FPS παρόλο που δεν είναι ένα ιδιαίτερα διαδομένο φορμάτ. Ωστόσο ο οραματιστής σκηνοθέτης James Cameron βρήκε ένα κόλπο για να φέρει τα υψηλότερα καρέ ανά δευτερόλεπτο ακόμη και στους συμβατικούς προβολείς των κινηματογράφων για το Avatar: The Way of Water.
Κατά τη διάρκεια του Busan International Film Festival, ο Cameron έδωσε το παρών μέσω βιντεοκλήσης και αποκάλυψε το "απλό hack" που ενσωμάτωσε στην παραγωγή του ούτως ώστε να γυρίσει το Avatar 2 με τα καρέ που ήθελε. Παραδέχτηκε πως το γύρισμα σε HFR έχει τεχνικούς περιορισμούς:
Ε, αυτό δεν λέγαμε απο την αρχή;
Παρόλα αυτά (που λέει ότι τον «απλό διπλασιασμό« δεν τον αντιλαμβανεται ο θεατής), εσένα σε ενόχλησε, τελικά.