Τα στοιχεία της Γερμανικής μουσικής βιομηχανίας δείχνουν για το πρώτο εξάμηνο του 2021 μια αύξηση των πωλήσεων κατά 12,4 % σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι πωλήσεις του εξαμήνου ανέρχονται στα 903,8 εκατομμύρια ευρώ.
Η αγορά περιλαμβάνει το digital και το φυσικό προϊόν.
Digital
Η αγορά digital περιλαμβάνει το streaming και το download a la carte.
Το digital κομμάτι καταλαμβάνει το 78,6 % της αγοράς με το 70,6% των ακροατών να προτιμά το audio streaming . Σε σχέση με πέρυσι το streaming παρουσιάζει άνοδο κατά 20% ενώ η αγορά download a la carte παρουσιάζει μείωση κατά 25%.
Φυσικό προϊόν
Τα φυσικά προϊόντα αποτελούν το υπόλοιπο 21,4% δηλαδή το 1/5 της αγοράς. Από αυτό το 14,5% αποτελούν τα cd που παρουσιάζουν πτωτική τάση. Τα βινύλια αποτελούν το 6%. Έφθασαν αυτό το ποσοστό παρουσιάζοντας μια εντυπωσιακή αύξηση του 50% στις πωλήσεις των.
Η ακύρωση ζωντανών παραστάσεων και η πανδημία σίγουρα επέδρασαν στα παραπάνω στοιχεία.
Μια από τις πλατφόρμες που στην δημιουργία της παράπαιε οικονομικά είναι και το Qobuz.
Το Qobuz επεκτάθηκε εφέτος στην αγορά της Αυστραλίας, Νέας Ζηλανδίας και της Βόρειας Ευρώπης (Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Φιλανδία) ενώ από το 2019 είναι στην USA. Διαθέτει 70 εκατομμύρια τίτλους για ακρόαση και αγορά μεταξύ των οποίων αρχεία υψηλής ανάλυσης. Ταυτόχρονα διαθέτει τα digital booklets, βιογραφίες , συνεντεύξεις και κριτικές από ομάδες εξειδικευμένων συντακτών.
Άλλες πλατφόρμες διαθέτουν έξυπνους αλγόριθμους που σου κάνουν προτάσεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου.