- 22 December 2006
- 386
Εγώ από την μεριά μου (που στο κάτω - κάτω έδωσα και τα χρήματα μου) το έχω ξεπεράσει. Έχω τον 4810 για προ και τα hypex (που κατά μυστήριο λόγο παίζουν ακόμα – 30 μέρες και βάλε) για τελικό.Kαλησπέρα σε όλα τα μέλη.
Το όνομά μου είναι Αντώνης Σαρλάμης, ιδιοκτήτης της Audioevolution.
Θα ήθελα να πάρω θέση έστω και με καθυστέρηση στο θέμα που δημιουργήθηκε μεταξύ της Audioevolution και του κυρίου Ηλία Στρατάκη.
Για πρώτη φορά προϊόν που αντιπροσωπεύται στην χώρα μας από εμάς δέχεται κακοπροαίρετα και δυσμενή σχόλια από πελάτη μας με σκοπό να πληγεί η αξιοπιστία και φήμη του προϊόντος και κατ’επέκταση της εταιρείας μας .
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω με την σειρά μου ότι ουδέποτε έβαλα εναντίων του κ. Σαρλάμη και ουδέποτε τον χαρακτήρισα απατεώνα ή κάτι άλλο άσχημο. Αυτά είναι γραφτά και μπορεί ο κάθε ένας να ανατρέξει στο forum και να τα διαβάσει. Εγώ αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με συσκευές όχι με πρόσωπα και για αυτές έψαχνα λύσεις. Εξ άλλου στις αναζητήσεις μου ήταν και είναι συσκευές που ο κ. Σαρλάμης αντιπροσωπεύει.
Πραγματικά στον κύριο Στρατάκη μας εκπλήσσει το γεγονός ότι όχι μόνο δεν αναγνώρισε ότι σκύψαμε με κατανόηση στο πρόβλημα που αντιμετώπισε αλλά προσπαθεί να μας κάνει να αισθανθούμε υπόλογοι έναντι αυτού.
Στο μήνυμα της 11ης Μαΐου αναφέρω τις ενέργειες του κ. Σαρλάμη και μάλιστα αναγνωρίζω ότι είχα παθητική στάση σε όλες τις συστάσεις αυτού και συναδέλφων του (ίσως φταίνε τα ηχεία μου τα crossover μου, τα καλώδια μου, τα βύσματα μου, το ρεύμα μου, το interconnects μου). O κύριος Στρατάκης βέβαια έχει επιλεκτική μνήμη, έτσι ώστε να μην θυμάται ότι παρέλαβε ένα ολοκαίνουριο σφραγισμένο ενισχυτή και νέο μοντέλο στην αγορά Cairn Βοra, που ουδέποτε είχε επισκευαστεί όπως ισχυρίζεται, του θυμίζω επίσης ότι η προσφορά που του κάναμε αφορούσε σε μηχάνημα έκθεσης ενώ εκείνος παρέλαβε εντελώς καινούριο.
Ο ενισχυτής αυτός πριν περάσουν τρεις-τέσσερις μέρες από την ημερομηνία αγοράς του επιστρέφεται από τον κάτοχό του στην Αθήνα για επισκευή, χωρίς να εξετάσουμε τον ενισχυτή, καλόπιστα δεχθήκαμε ότι πιθανόν να παρουσίαζε εργοστασιακό πρόβλημα που δεν προερχόταν από υπαιτιότητα χρήστη.
Επισκευάστηκε και επεστράφει στον κύριο Στρατάκη, αλλά όχι για πολύ, λίγες μέρες αργότερα τον ξαναστέλνει πίσω με νέο πρόβλημα.
Αφού και πάλι δεχθήκαμε ότι ίσως αυτό το προϊόν να έχει πρόβλημα, του προτάθηκε δύο φορές να του επιστρέφουν τα χρήματά του στο ακέραιο αναλαμβάνοντας προσωπικά και χωρίς δεύτερη σκέψη όλο το μερίδιο ευθύνης.
Παρ’ολα αυτά ο κύριος Στρατάκης με καλή πίστη επέλεξε να αντικαταστήσει τον Bora πληρώνοντας επιπλέον διαφορά μόνο 580 ευρώ, και συνολικά με 1.380 ευρώ αγόρασε ενισχυτή (Cairn 4810) αξίας 2.800 ευρώ.
Φυσικά χωρίς να αποκρύψουμε κάτι ενημερώσαμε τον κύριο Στρατάκη ότι το μηχάνημα ήταν demo και για’υτό του το προσφέραμε σε τιμή κάτω του κόστους.
Η Audioevolution ΔΕΝ κάνει αλλαγές σε προϊόντα που αντιπροσωπεύει η τράμπες σε πελάτες και ώς εκ τούτου αποκλείεται ένα μηχάνημα να είναι ξαναεπισκευασμένο προς πώληση χωρίς να λάβει γνώση ο κάθε ενδιαφερόμενος για το ιστορικό του.
Πράγματι ο 4810 έπαιζε απροβλημάτιστα για διάστημα μεγαλύτερο των 3 μηνών στο στούντιό μας, άλλωστε δεν είχαμε κανένα λόγο να εμπαίξουμε έναν πελάτη μας που δεν γνώριζε το προϊόν λόγω αποστάσεως και αρκούνταν στον λόγο μας, αλλά ούτε και να ρισκάρουμε την καλή μας φήμη πουλώντας του ένα προβληματικό προϊόν.
Οπως καλά αντιλαμβάνεστε, ο 4810 επιστρέφεται λίγες μόνο μέρες αργότερα με πρόβλημα, εν ολίγοις, ο κύριος Στρατάκης σε διάστημα λιγότερο του ενός μηνός έστειλε 4 φορές ( από δύο φορές τον καθένα ) τους ενισχυτές του για επισκευή, και εντάξει, συμφωνώ, ο σφραγισμένος Bora ίσως να είχε πρόβλημα εργοστασιακό, συμβαίνει καμιά φορά, αλλά ο εκθεσιακός 4810 τι πρόβλημα είχε?
Θέλω επίσης να τονίσω ότι κάθε φορά που παραλαμβάναμε για επισκευή τους ενισχυτές (πληρώνοντας ένα συνολικό κόστος μεταφορικών άνω των 100 ευρώ) διαπιστώναμε με έκπληξη ότι ο κύριος Στρατάκης παρά τις συχνές συστάσεις μας, εξακολουθούσε συστηματικά να τους ανοίγει με αποτέλεσμα να προκαλεί βλάβες όπως το σπάσιμο βίδας αλλά και του remote control, φυσικά για έξτρα χρέωση ούτε λόγος.
Τέλος, ύστερα από επικοινωνία που είχαμε παρουσιά του κυρίου Στρατάκη με την αντιπροσωπεία Studio 82 ώστε να εξακριβωθεί εάν οι συνεχόμενες βλάβες προέρχονταν από τα ηχεία του Chario Syntar 200T, αυτός μας διαβεβαίωσε ότι θα έστελνε τα crossover στην Αθήνα (για δωρεάν έλεγχο) κάτι που ουδέποτε έπραξε.
Τα ταξίδια των ενισχυτών και οι βλάβες αυτών ήταν:
1) Παραγγελία και παραλαβή του Bora ταχυδρομικά με χρέωση δική μου.
2) Βλάβη και επιστροφή ταχυδρομικά του Bora με χρέωση αντιπροσώπου.
3) Παραλαβή δωρεάν επισκευασμένου Bora ταχυδρομικά με χρέωση δική μου. Ήταν μια ψυχρή κόλληση, όπως μου είπε ο κ. Σαρλάμης – φταίνε τα ηχεία;
4) Βλάβη (δεν δούλευε το volume χειροκίνητα – πάλι φταίνε τα Ηχεία μου; ) και επιστροφή ταχυδρομικά του Bora με χρέωση αντιπροσώπου.
Και στις δύο περιπτώσεις πριν στείλω πίσω την συσκευή την άνοιξα και έκανα ένα οπτικό έλεγχο.
5) Αντικατάσταση και παραλαβή του 4810 ταχυδρομικά με χρέωση δική.
6) Βλάβη και επιστροφή του 4810 ταχυδρομικά με χρέωση αντιπροσώπου. Ναι τον άνοιξα και τον κοίταξα οπτικά.
Ο κ. Σαρλάμης μου είπε ότι έσπασα το τηλεχειριστήριο. Όχι δεν το έσπασα και θα παρακαλούσα να είναι λιγότερο απόλυτος απέναντι μου. Κάλλιστα μπορούσε να σπάσει στην μεταφορά. Πάντως εγώ το έστειλα ακέραιο. Δυστυχώς δεν έχω μάρτυρες και θα αρκεστείτε στον λόγο μου.
7) Παραλαβή επισκευασμένου 4810 ταχυδρομικά με χρέωση δική μου.
Είχαν καεί τα mosfet της μιας εξόδου. Ναι το παραδέχθηκα μπορεί να φταίνε και τα ηχεία μου. Αλλά ξαναρωτώ και βραχυκυκλωμένα να ήταν δεν έπρεπε να λειτουργήσει η προστασία του; Εκεί που άκουγα μουσική, δυνατά δεν λέω, γιατί δεν βγήκε off όπως λέει το manual αλλά κάηκε η μια έξοδος και η άλλη συνέχισε να παίζει;
8) Μετά από 30’ λεπτά σε ψιθυριστή ένταση βλάβη πάλι. Τον ανοίγω για οπτικό έλεγχο και καθώς τον έκλεινα μια βίδα βίδωσε στραβά και χάλασε. Τον συσκευάζω ξανά και τον συνοδεύω για Αθήνα με χρέωση δική μου – αφού ταξιδέψαμε μαζί. Συνάντηση με τον κ. Σαρλάμη. Αν και οι προθέσεις μου ήταν η επιστροφή μηχανήματος πείσθηκα ότι έφταιγαν τα ηχεία μου και τον πήρα πίσω μιας και είχε καεί μια ασφάλεια μόνο. Μιας και τον είχα ανοίξει δεν ήθελα να τους φέρω σε δύσκολή θέση και γύρισα πίσω.
9) Επισκευή και ξανά πίσω (εγώ και ο 4810 - χρέωση δική μου).
Ναι υποσχέθηκα ότι θα στείλω τα crossover για έλεγχο. Δεν το έπραξα μιας και τα ξεσύνδεσα από τα ηχεία μου, τα κοίταξα καλά και δεν είχαν «σάλτσα» όπως μου έλεγαν, και τα πήγα σε ηλεκτρονικό στα Χανιά και με βεβαίωσε ότι είναι μια χαρά. Δηλαδή εμείς δεν έχουμε ηλεκτρονικούς να μετρήσουν ένα crossover; Μετράμε τα μεγάφωνα ένα – ένα και όλα είχαν αντίσταση 3,6 – 4 Ω. Μα για σταθείτε βρε παιδιά τι άλλο πρέπει να κάνω για να αγοράσω ένα ενισχυτή;
10) Σε 2 μέρες πάλι βλάβη.......... Να συνεχίσω το πάρε δώσε;
Δεν αντέχω άλλο. Άσε που στα ΕΛ.ΤΑ. με πήρανε και στο ψιλό...
Το αστείο είναι τα εισιτήρια, για εμένα με το καράβι, είναι φτηνότερα από την αποστολή με τα ΕΛ.ΤΑ. (DOOR TO DOOR) του ενισχυτή.
Συνολικό (για μένα) κόστος αποστολών άνω των 200,00 ευρώ (σε cd's πόσο μας κάνει; Χώρια η ταλαιπωρία ...Αν τελικά κύριε Στρατάκη, διαπιστώσατε πως ύστερα απ’ολα υτά τύχατε συμπεριφοράς χωριάτη από εμάς, λυπούμαστε πάρα πολύ, αλλά όσα από τα μέλη του
Forum μας γνωρίζουν προσωπικά, μάλλον θα σας διαψεύσουν.
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας, τα συμπεράσματα δικά σας...
Θα συνιστούσα να ενημερώστε τον κατασκευαστή να κοιτάξει τις προστασίες του 4810 για να γίνει ένα καλό προϊόν ακόμα καλύτερο. Αυτά.