AUDIA FLIGHT TWO vs HEGEL H1 Mk4 vs UNISON UNICO S.E.

eliaselias_o

Senior Member
22 December 2006
386
Μετά από εννέα χρόνια αρμονικής συνύπαρξης με τον Magnum IA170 μου μπήκε το μικρόβιο της αναβάθμισης του ενισχυτή.
Θέλοντας περισσότερη ισχύ, στράφηκα στον Behringer 1500. Μηχάνημα τίμιο για τα λεφτά του αλλά άβολος από όλες τις απόψεις.
Θέλοντας να το παίξω Hi-End απόκτησα demo τον Cairn Bora. Μόλις τον έστρωσα και άρχισα να τον ζορίζω απεβίωσε. Τον έστειλα για επισκευή στον αντιπρόσωπο και αυτός μου είπε ότι ήταν μια ψυχρή κόλληση….
Μου το επέστρεψε πίσω και παρουσιάστηκαν άλλα προβλήματα (δεν δούλευε το volume χειροκίνητα). Τον επέστρεψα, έδωσα 580,00 επιπλέον και μου έστειλε το Cairn 4810. Μόλις τον οδήγησα κοντά στα όρια του κάηκε η μία έξοδος. Ανακάλυψα ότι ήταν επισκευασμένος και την Δευτέρα τον επιστρέφω πίσω.
Τα ηχεία μου είναι 90db / 4Ω / 200W. O ήχος τους είναι, για τα δικά μου γούστα, πολύ καλός.
Δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:
1) Τα Cairn είναι γενικά προβληματικές συσκευές (δεν λειτουργούν τα στάδια προστασίας, δεν μπορούν να αποδώσουν τα λεγόμενα τους από άποψη ισχύος) ή
2) Ο Αντιπρόσωπος μου έδωσε και τις δύο φορές ναι μεν Demo, ανοιγμένο όμως και επισκευασμένο. Άρα μήπως δεν ήταν demo, τα μηχανήματα, αλλά επιστρεφόμενα λόγω ελαττώματος;
Έως τώρα έχω δώσει πάνω από 1.500,00 ευρώ και δεν έχω μουσική.
Κοιτάζω τους εξής ενισχυτές και παρακαλώ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.
1) Audia Flight Two .
2) Hegel H1 Mk4
3) Unison Unico S.E.
Σε τι τιμές μπορώ να τους βρω; Έστω και σε demo, αρκεί να μην έχουν ανοικτεί – επισκευαστεί.
Στα διάφορα περιοδικά και στο internet, βλέπω ότι έχουν αποθέματα ισχύος και καλό ήχο. Από ποιότητα όμως κανείς δεν λέει τίποτα. Έχει κανείς εμπειρία για τους ενισχυτές που γράφω; Είτε αρνητική είτε θετική θέλω να την γνωρίζω. Έχουν αντοχή ή μόλις ανεβάσεις την ένταση χαλάνε;
Δυστυχώς για μένα είμαι από Κρήτη και μάλιστα από χωριό και έτσι δεν έχω την δυνατότητα να ακούσω στον χώρο μου ή στα διάφορα μαγαζιά πριν αγοράσω. Γουρούνι στο σακί ψάχνω και γι αυτό σας ενοχλώ.
Ευχαριστώ για την υπομονή και για την βοήθεια .
:argue:
 

audiophile62

AVClub Enthusiast
9 February 2007
1,292
Αθηνα-Γλυφαδα
Η καλυτερη επιλογη σου , στην κατηγορια που κοιτας , μαλλον ειναι ο Kandy LIII της Roksan. Αριστη κατασκευη στην ΑΓΓΛΙΑ , πληθωρα ευκολιων , αλομα και phono stage και εξοδο ακουστικων κλπ , ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ αντιπροσωπου στην Ελλαδα., ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ με τη δουλεια του , ουτε με την ιστορια του ( ο αρχαιοτερος αντιπροσωπος Ηi-Fi στην Ελλαδα , απο το 1968 !!! ) . Οσον αφορα στις επιδοσεις και στον ηχο του Kandy LIII δεν εχεις παρα να ριξεις μια ματια στον ειδικο διεθνη Τυπο. ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ βραβεια και διακρισεις!!! Συνοπτικα μπορεις να τα βρεις κι εδω :http://www.roksan.co.uk/kan_amplifier.html
 
Last edited:

eliaselias_o

Senior Member
22 December 2006
386
Η καλυτερη επιλογη σου , στην κατηγορια που κοιτας , μαλλον ειναι ο Kandy LIII της Roksan. Αριστη κατασκευη στην ΑΓΓΛΙΑ , πληθωρα ευκολιων , αλομα και phono stage και εξοδο ακουστικων κλπ , ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ αντιπροσωπου στην Ελλαδα., ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ με τη δουλεια του , ουτε με την ιστορια του ( ο αρχαιοτερος αντιπροσωπος Ηi-Fi στην Ελλαδα , απο το 1968 !!! ) . Οσον αφορα στις επιδοσεις και στον ηχο του Kandy LIII δεν εχεις παρα να ριξεις μια ματια στον ειδικο διεθνη Τυπο. ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ βραβεια και διακρισεις!!! Συνοπτικα μπορεις να τα βρεις κι εδω :http://www.roksan.co.uk/kan_amplifier.html

Να και μια καλή πρόταση και οικονομική. Νομίζω;-bye-
 

ONGAKU

AVClub Enthusiast
4 March 2007
768
ΑΤΤΙΚΗ
Η ταπεινή μου γνώμη (επειδή ακούς δυνατά απ' ότι κατάλαβα) είναι να μην πας σε τίποτε κάτω από 200 w / 8 ohm. Βέβαια δε μας λες ακριβώς τι ηχεία έχεις. Τα 200 watts που γράφεις δε λένε τίποτα. Γενικά ο κανόνας λέει ότι μεγάλα ηχεία με μεγάλα woofers δεν οδηγούνται εύκολα. Θέλεις ρεύματα για να τα οδηγήσεις. Χαιρετισμούς στην Κρήτη...
 

eliaselias_o

Senior Member
22 December 2006
386
Η ταπεινή μου γνώμη (επειδή ακούς δυνατά απ' ότι κατάλαβα) είναι να μην πας σε τίποτε κάτω από 200 w / 8 ohm. Βέβαια δε μας λες ακριβώς τι ηχεία έχεις. Τα 200 watts που γράφεις δε λένε τίποτα. Γενικά ο κανόνας λέει ότι μεγάλα ηχεία με μεγάλα woofers δεν οδηγούνται εύκολα. Θέλεις ρεύματα για να τα οδηγήσεις. Χαιρετισμούς στην Κρήτη...

Χαιρετώ σε.
Λοιπόν δεν είναι ότι ακούω δυνατά.
Στις συγκεκριμένες φάσεις τέστ έκανα.
Το 95% των ακρωάσεων μου γίνονται σε εντάσεις όχι παραπάνω από ένα (1) W.
Τα ηχεία μου ειναι τα chario syntar 200T. ωχρίς μεγάλα γολυφερ. Μονάχα τριών δρόμων αν αυτό ειναι μειονέκτημα.
-bye-
 

ONGAKU

AVClub Enthusiast
4 March 2007
768
ΑΤΤΙΚΗ
Νομίζω ότι ο AUDIA FLIGHT TWO και ο HEGEL H1 είναι άλλη κατηγορία από τα ηχεία σου.Θα συμφωνούσα για έναν καινούριο βατικό Εγγλέζο όπως ο rocksan.(Να έχεις και την εγγύηση βρε αδερφέ).
 

eliaselias_o

Senior Member
22 December 2006
386
Νομίζω ότι ο AUDIA FLIGHT TWO και ο HEGEL H1 είναι άλλη κατηγορία από τα ηχεία σου.Θα συμφωνούσα για έναν καινούριο βατικό Εγγλέζο όπως ο rocksan.(Να έχεις και την εγγύηση βρε αδερφέ).

Συμφωνώ.
Αλλά θα είναι καλύτερος από τον Magnum;
Ηχητικά ενοώ και όχι μόνο απο ισχύ.
Ότι και να αγοράσω θα το τεστάρω πρώτα αν έχει αντοχές.
Δεν το κάνω για τα πάρτυ που ΔΕΝ κάνω έτσι κι αλλιώς.
Το κάνω για να ξέρω ότι δεν θα τα παίξει κάποια στιγμή.
Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο δεν τεστάρεις και τα φρένα του;
Μην μου πειτε ότι τα τεστάρεις μόνο όταν πηγαίνεις με 20Km/H.
Δεν θα σας πιστέψω.
Και στο μέλον άν αναβαθμίσω τα ηχεία;
Φτου κι απ´την αρχή;
 
Σε αυτό το σημείο να προσθέσω και εγώ με τη σειρά μου την άποψή μου για την τριάδα των ενισχυτικών που αποφάσησες.
Σε ένα άλλο topic που άνοιξα είχα και εγώ απορίες για ηχεία, τα οποία θα οδηγούνταν από τον Audia ή τον Hegel.
Να σου και εγώ στο σημείο αυτό ότι o Audia έχει στην έξοδο IGBT, ενώ ο Hegel MOSFET που οι οπαδοί της λυχνίας δεν αρνούνται, ενώ τα IGBT είναι "κλινικά" δηλαδή αν έχει συνηθήσει σε λυχνία, ο ήχος τους δε θα σου αρέσει.
Αυτά βέβαια από τεχνικής πλευράς. Το αποτέλεσμα θα βγεί ΜΟΝΟ από τα αυτιά σου.
Διαφωνώ με την άποψη των δοκιμών με (1) μονο Watt. Αυτό γιατί τα μεταβατικά ενός ακούσματος με 1W τα αναπαράγουν σωστά όλοι. Κοίτα να ελέγξεις σχετικά δυνατά για να φανούν οι αδυναμίες ή τα προτερήματα.
Έλεγξε τα γρήγορα ανεβοκατεβάσματα (π.χ Concerto 3 του Rachmaninof ή DJ Tiesto Nayana) , και γενικότερα τα αγαπημένα σου κομάτια τα οποία τα ξέρεις πάρα πολύ καλά και θα καταλάβεις όλες τις ατέλειες.
Επίσης για τη ROKSAN διαφωνώ, γιατί δεν είναι προτέρημα όπως τονίζεται το οτι κατασκευάζεται στην Αγγλία.(? δηλαδή οι Αγγλοι έχουν καλύτερα κολυτήρια από άλλους κατασκευαστές?). Άλλωστε οι περισσότερες εταιρείες έχουν εργοστάσια στην Άπω Ανατολή για περιορισμό του κόστους για μας και κέρδος γιαυτούς!
Ποιος θα φανταζόταν ότι θα πωλείται ο Musical Fidelity A5 (250Wrms) {made in China} στην τιμή του Audia που αναφέρεις (διευκρίνηση : Τιμές από Ελληνικό περιοδικό).
 

ONGAKU

AVClub Enthusiast
4 March 2007
768
ΑΤΤΙΚΗ
Re: Απάντηση: AUDIA FLIGHT TWO vs HEGEL H1 Mk4 vs UNISON UNICO S.E.

Σε αυτό το σημείο να προσθέσω και εγώ με τη σειρά μου την άποψή μου για την τριάδα των ενισχυτικών που αποφάσησες.
Σε ένα άλλο topic που άνοιξα είχα και εγώ απορίες για ηχεία, τα οποία θα οδηγούνταν από τον Audia ή τον Hegel.
Να σου και εγώ στο σημείο αυτό ότι o Audia έχει στην έξοδο IGBT, ενώ ο Hegel MOSFET που οι οπαδοί της λυχνίας δεν αρνούνται, ενώ τα IGBT είναι "κλινικά" δηλαδή αν έχει συνηθήσει σε λυχνία, ο ήχος τους δε θα σου αρέσει.
Αυτά βέβαια από τεχνικής πλευράς. Το αποτέλεσμα θα βγεί ΜΟΝΟ από τα αυτιά σου.
Διαφωνώ με την άποψη των δοκιμών με (1) μονο Watt. Αυτό γιατί τα μεταβατικά ενός ακούσματος με 1W τα αναπαράγουν σωστά όλοι. Κοίτα να ελέγξεις σχετικά δυνατά για να φανούν οι αδυναμίες ή τα προτερήματα.
Έλεγξε τα γρήγορα ανεβοκατεβάσματα (π.χ Concerto 3 του Rachmaninof ή DJ Tiesto Nayana) , και γενικότερα τα αγαπημένα σου κομάτια τα οποία τα ξέρεις πάρα πολύ καλά και θα καταλάβεις όλες τις ατέλειες.
Επίσης για τη ROKSAN διαφωνώ, γιατί δεν είναι προτέρημα όπως τονίζεται το οτι κατασκευάζεται στην Αγγλία.(? δηλαδή οι Αγγλοι έχουν καλύτερα κολυτήρια από άλλους κατασκευαστές?). Άλλωστε οι περισσότερες εταιρείες έχουν εργοστάσια στην Άπω Ανατολή για περιορισμό του κόστους για μας και κέρδος γιαυτούς!
Ποιος θα φανταζόταν ότι θα πωλείται ο Musical Fidelity A5 (250Wrms) {made in China} στην τιμή του Audia που αναφέρεις (διευκρίνηση : Τιμές από Ελληνικό περιοδικό).
Δεν θεωρείς τον MF A5CR καλό ενισχυτή???...Για γράψε μου άν τον έχεις ακούσει μόνο του ή σε κόντρα με κάποιον άλλον...Με ενδιαφέρει...
 
Μα για να τονίσω το γεγονός ότι μου άρεσε πολύ όταν τον άκουσα έγραψα αυτό το παράδειγμα.
Που σημαίνει ότι για μένα ο Audia μόνο ντιζαϊνάτος μου φαίνετε.
Πολύ καλύτερος!
Και να φανταστήτε σε τι ηχεία τον άκουσα : Wharefedale 9.6 των 600Ε
¨επαθα πλάκα ! Και λέω στο φίλο ποιος σου πρότεινε αυτόν τον συνδιασμό?
Απάντηση σοκ : Ο πωλητής ενός μεγαλοκαταστήματος !!!!

Πολύ καλός ενισχυτής, πραγματικά ο MF a5.

Φτάνει τον PARASOUND Α21 αλλά δεν τον προσπερνάει
 

ONGAKU

AVClub Enthusiast
4 March 2007
768
ΑΤΤΙΚΗ
Μα για να τονίσω το γεγονός ότι μου άρεσε πολύ όταν τον άκουσα έγραψα αυτό το παράδειγμα.
Που σημαίνει ότι για μένα ο Audia μόνο ντιζαϊνάτος μου φαίνετε.
Πολύ καλύτερος!
Και να φανταστήτε σε τι ηχεία τον άκουσα : Wharefedale 9.6 των 600Ε
¨επαθα πλάκα ! Και λέω στο φίλο ποιος σου πρότεινε αυτόν τον συνδιασμό?
Απάντηση σοκ : Ο πωλητής ενός μεγαλοκαταστήματος !!!!

Πολύ καλός ενισχυτής, πραγματικά ο MF a5.

Φτάνει τον PARASOUND Α21 αλλά δεν τον προσπερνάει
Φίιλε Νέστωρ τον άκουσα κι εγώ, έπαθα πλάκα και ... τον αγόρασα...Είναι καταπληκτικό μηχάνημα.Παίζει φανταστικά.Είχα καταλήξει σε (3) υποψήφια μηχανάκια γύρω στα 2500...MF a5cr, Gamut d200 II(μεταχειρισμένο) και parasound a21.Ο parasound αποκλείστηκε αν και μου άρεσε λόγω τροφοδοτικού(Έχει έναν μετασχηματιστή).Ο Gamut λόγω αμφιβολιών(μεταχειρισμένος) και λιγότερων watts.Τελευταίον άκουσα τον MF A5 CR.Έχει (2) μετασχηματιστές (2) chock regulators και τρομερή ισχύ.Έδεσε καταπληκτικά με τα KEF 205 REFERENCE.Πιστεύω ότι είναι το πιο τίμιο μηχάνημα στα λεφτά του...Και πιστεύω ότι είναι καλύτερος από τον a21...(προσωπική γνώμη οκ...)
 

eliaselias_o

Senior Member
22 December 2006
386
Περιπέτειας συνέχεια.
Είχαμε μείνει στην φάση που εγώ είχα στείλει τον cairn 4810 για επισκευή στον αντιπρόσωπο και περίμενα εναγωνίως την επιστροφή. Ωστόσο ανταλλάξαμε απόψεις και γνώμες μέσω του site και σας ευχαριστώ όλους εσάς που ασχοληθήκατε μαζί μου. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Μετά από 15 μέρες και αφού είχαν έρθει τα ανταλλακτικά του ενισχυτή (2 mossfets) ΧΩΡΙΣ να επιβαρυνθώ τίποτα πέρα από τα ταχυδρομικά παρέλαβα τον ενισχυτή.
Τον συνδέω και αρχίζω να ακούω ΨΙΘΥΡΙΣΤΑ μουσική. Σε 30 λεπτά (μπορεί και λιγότερο) το δεξί κανάλι σίγησε. Ήταν Τρίτη μετά το Πάσχα (10-04-2007). Παίρνω τον ενισχυτή παραμάσχαλα και ανηφορίζω για Αθήνα. Τετάρτη πρωί ήμουν στο μαγαζί του αντιπροσώπου και του κάνω ποδαρικό. Μετά από τον σχετικό έντονο διάλογο στείλαμε τον ενισχυτή για επισκευή. Το μόνο πρόβλημα ήταν μια καμένη ασφάλεια. Και ρώτησα : γιατί να κάηκε η ασφάλεια; Και μου απάντησαν : έλα ντε!!!.
Μετά από τηλέφωνα στην αντιπροσωπεία των ηχείων με παρότρυναν να εξετάσω τα ηχεία μου, το crossover τους , τα καλώδια, τα βύσματα, το ρεύμα μου. Τα μηχανήματα που πουλάει ο εν λόγω αντιπρόσωπος της cairn ΔΕΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ μου είπαν. Το ότι έχω στοιχειώδεις γνώσεις ηλεκτρονικού (λόγω παλιότερων μου σπουδών) μάλλον δεν έχει σημασία ενώ σημασία έχει ότι είμαι από επαρχία. Χωριάτης.
Προς τιμήν του αντιπροσώπου μου άλλαξε τα καλώδια των ηχείων, μου έδωσε μπόρνες και interconnects δωρεάν για να αλλάξω τα δικά μου που προφανώς – αφού δεν ήταν μάρκας – προκαλούσαν τις βλάβες. Έβαλα την ουρά στα σκέλια μου και ενώ η πρόθεση μου ήταν να γυρίσω πίσω τον ενισχυτή, εγώ ζήτησα και συγνώμη, ευχαρίστησα τα παιδιά της αντιπροσωπείας και κατηφόρισα για Κρήτη.
Επέστρεψα στο σπίτι μου Τετάρτη Βράδυ. Την επόμενη μέρα μέτρησα τα ηχεία, το crossover, άλλαξα τα καλώδια, τα βύσματα, τις μπόρνες και όλα ήταν τέλεια. Το crossover (ο βασικός ύποπτος) ήταν σε άριστη κατάσταση. Με ψηφιακό πολύμετρο η αντίσταση των ηχείων είναι 3,6Ω. Αν και ο αντιπρόσωπος της Chario μας βεβαίωνε ότι δεν πέφτει ποτέ κάτω από 4Ω, δεν ήταν όμως και 0 (μηδέν) λόγω βλάβης του crossover, όπως όλοι εικαζόταν. Την Παρασκευή το μεσημέρι σε ΨΙΘΥΡΙΣΤΗ ένταση το δεξί κανάλι σίγησε………..
Τον άνοιξα βρήκα την καμένη ασφάλεια και την αντικατάστησα. Μόλις τον έβαλα στο ρεύμα ξανά-κάηκε. Κάηκαν τα mosfet πάλι. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν είναι αυτά που είχαν καεί και πρώτα ή τα άλλα.
Κατασκεύασα τελικό με τα modules από την hypex και τώρα έχω τελικό των 300 Ευρώ και προενισχυτή των 3.000,00 Ευρώ. Καλό;
Η αλήθεια είναι ότι τα hypex ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ. Μόνο αν τα ακούσετε θα καταλάβετε τι εννοώ.
Τώρα ηρέμησα. Ευχαριστώ τον Γιάννη Παπασπύρου που με παρότρυνε να στραφώ σε αυτά. Πραγματικά ξέμπλεξα με τον τελικό. ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ, ΧΡΟΙΕΣ. Όλα τα έχουν. Η εμφάνιση είναι καθαρά δικό μου θέμα.
Συμπέρασμα δικό μου:
Το συγκεκριμένο μηχάνημα (cairn 4810) ή ήταν Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ της cairn ή το μοντέλο αυτό δεν αντέχει ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ηχείο μικρότερη των 4Ω.
Στο manual γράφει ότι έχει προστασία από υπεροδήγηση, αλλά και προστασία από βραχυκύκλωμα. Καμιά από τις προστασίες αυτές δεν λειτούργησε ΠΟΤΕ. Το γράφει ξεκάθαρα στο manual ότι σε περίπτωση βραχυκυκλώματος λειτουργεί η προστασία μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα. Άρα και τα ηχεία να είχαν πρόβλημα (μηδενική αντίσταση λόγω crossover) ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ. Δυστυχώς δεν λειτούργησε. Και μάλιστα το ξανάλεω ΣΕ ΨΙΘΥΡΙΣΤΗ ΕΝΤΑΣΗ.
Τέλος πάντων, δεν είναι δυνατόν να μην έχω προβλήματα με κανένα άλλο μηχάνημα (εμπορίου και ιδοκατασκευές). Δεν είναι κακό και ο αντιπρόσωπος να παραδεχθεί ότι ΚΑΙ τα μηχανήματα που πουλάει ΜΠΟΡΕΙ και να έχουν κάποιο πρόβλημα. Ούτε ο πρώτος θα είναι ούτε ο τελευταίος . Δεν είναι ντροπή. Δεν φταίει ο αγοραστής πάντα. Ας είναι και από χωριό.
Κατά τα άλλα δεν έχω παράπονο από τον αντιπρόσωπο. Απλά δεν μπορώ πλέον να ξαναμπώ στη διαδικασία επισκευής και ταχυδρομικών και αναμονής. Έως τώρα έχω δώσει πάνω από 150,00 ευρώ στα ταχυδρομικά. Μην πάρουν ΕΛ.ΤΑ. άλλο ένα ενισχυτή. Τώρα θα καμαρώνω ότι έχω ένα πανάκριβο προενισχυτή που οδηγάει ένα φτηνό τελικό.
Ευχαριστώ για την υπομονή.
 

Δημήτρης Θ.

AVClub Fanatic
17 June 2006
12,625
Πάντως, θα σου πρότινα να ακούσεις τον Hegel. Mιλάμε για καταπληκτικά μηχανήματα (ΙΜΟ πάντα)
 
16 May 2007
22
ΑΘΗΝΑ
Kαλησπέρα σε όλα τα μέλη.
Το όνομά μου είναι Αντώνης Σαρλάμης, ιδιοκτήτης της Audioevolution.

Θα ήθελα να πάρω θέση έστω και με καθυστέρηση στο θέμα που δημιουργήθηκε μεταξύ της Audioevolution και του κυρίου Ηλία Στρατάκη.
Για πρώτη φορά προϊόν που αντιπροσωπεύται στην χώρα μας από εμάς δέχεται κακοπροαίρετα και δυσμενή σχόλια από πελάτη μας με σκοπό να πληγεί η αξιοπιστία και φήμη του προϊόντος και κατ’επέκταση της εταιρείας μας .
Πραγματικά στον κύριο Στρατάκη μας εκπλήσσει το γεγονός ότι όχι μόνο δεν αναγνώρισε ότι σκύψαμε με κατανόηση στο πρόβλημα που αντιμετώπισε αλλά προσπαθεί να μας κάνει να αισθανθούμε υπόλογοι έναντι αυτού.
O κύριος Στρατάκης βέβαια έχει επιλεκτική μνήμη, έτσι ώστε να μην θυμάται ότι παρέλαβε ένα ολοκαίνουριο σφραγισμένο ενισχυτή και νέο μοντέλο στην αγορά Cairn Βοra, που ουδέποτε είχε επισκευαστεί όπως ισχυρίζεται, του θυμίζω επίσης ότι η προσφορά που του κάναμε αφορούσε σε μηχάνημα έκθεσης ενώ εκείνος παρέλαβε εντελώς καινούριο.
Ο ενισχυτής αυτός πριν περάσουν τρεις-τέσσερις μέρες από την ημερομηνία αγοράς του επιστρέφεται από τον κάτοχό του στην Αθήνα για επισκευή, χωρίς να εξετάσουμε τον ενισχυτή, καλόπιστα δεχθήκαμε ότι πιθανόν να παρουσίαζε εργοστασιακό πρόβλημα που δεν προερχόταν από υπαιτιότητα χρήστη.
Επισκευάστηκε και επεστράφει στον κύριο Στρατάκη, αλλά όχι για πολύ, λίγες μέρες αργότερα τον ξαναστέλνει πίσω με νέο πρόβλημα.
Αφού και πάλι δεχθήκαμε ότι ίσως αυτό το προϊόν να έχει πρόβλημα, του προτάθηκε δύο φορές να του επιστρέφουν τα χρήματά του στο ακέραιο αναλαμβάνοντας προσωπικά και χωρίς δεύτερη σκέψη όλο το μερίδιο ευθύνης.
Παρ’ολα αυτά ο κύριος Στρατάκης με καλή πίστη επέλεξε να αντικαταστήσει τον Bora πληρώνοντας επιπλέον διαφορά μόνο 580 ευρώ, και συνολικά με 1.380 ευρώ αγόρασε ενισχυτή (Cairn 4810) αξίας 2.800 ευρώ.
Φυσικά χωρίς να αποκρύψουμε κάτι ενημερώσαμε τον κύριο Στρατάκη ότι το μηχάνημα ήταν demo και για’υτό του το προσφέραμε σε τιμή κάτω του κόστους.
Η Audioevolution ΔΕΝ κάνει αλλαγές σε προϊόντα που αντιπροσωπεύει η τράμπες σε πελάτες και ώς εκ τούτου αποκλείεται ένα μηχάνημα να είναι ξαναεπισκευασμένο προς πώληση χωρίς να λάβει γνώση ο κάθε ενδιαφερόμενος για το ιστορικό του.
Πράγματι ο 4810 έπαιζε απροβλημάτιστα για διάστημα μεγαλύτερο των 3 μηνών στο στούντιό μας, άλλωστε δεν είχαμε κανένα λόγο να εμπαίξουμε έναν πελάτη μας που δεν γνώριζε το προϊόν λόγω αποστάσεως και αρκούνταν στον λόγο μας, αλλά ούτε και να ρισκάρουμε την καλή μας φήμη πουλώντας του ένα προβληματικό προϊόν.
Οπως καλά αντιλαμβάνεστε, ο 4810 επιστρέφεται λίγες μόνο μέρες αργότερα με πρόβλημα, εν ολίγοις, ο κύριος Στρατάκης σε διάστημα λιγότερο του ενός μηνός έστειλε 4 φορές ( από δύο φορές τον καθένα ) τους ενισχυτές του για επισκευή, και εντάξει, συμφωνώ, ο σφραγισμένος Bora ίσως να είχε πρόβλημα εργοστασιακό, συμβαίνει καμιά φορά, αλλά ο εκθεσιακός 4810 τι πρόβλημα είχε?
Θέλω επίσης να τονίσω ότι κάθε φορά που παραλαμβάναμε για επισκευή τους ενισχυτές (πληρώνοντας ένα συνολικό κόστος μεταφορικών άνω των 100 ευρώ) διαπιστώναμε με έκπληξη ότι ο κύριος Στρατάκης παρά τις συχνές συστάσεις μας, εξακολουθούσε συστηματικά να τους ανοίγει με αποτέλεσμα να προκαλεί βλάβες όπως το σπάσιμο βίδας αλλά και του remote control, φυσικά για έξτρα χρέωση ούτε λόγος.
Τέλος, ύστερα από επικοινωνία που είχαμε παρουσιά του κυρίου Στρατάκη με την αντιπροσωπεία Studio 82 ώστε να εξακριβωθεί εάν οι συνεχόμενες βλάβες προέρχονταν από τα ηχεία του Chario Syntar 200T, αυτός μας διαβεβαίωσε ότι θα έστελνε τα crossover στην Αθήνα (για δωρεάν έλεγχο) κάτι που ουδέποτε έπραξε.
Αν τελικά κύριε Στρατάκη, διαπιστώσατε πως ύστερα απ’ολα υτά τύχατε συμπεριφοράς χωριάτη από εμάς, λυπούμαστε πάρα πολύ, αλλά όσα από τα μέλη του
Forum μας γνωρίζουν προσωπικά, μάλλον θα σας διαψεύσουν.
Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας, τα συμπεράσματα δικά σας...
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,782
Βόλος
Για να σκεφτώ...

1. Κάηκαν οι ασφάλειες του Cairn. Άρα η προστασία δούλεψε. Σωστά;
2. Άλλαξες την ασφάλεια και κάηκαν τα mosfet. Μήπως η ασφάλεια ήταν slow burn κι όχι fast;
3. Καίγεται πάντα το δεξί κανάλι; Αν συνδέσεις τα ηχεία ανάποδα θα καεί το αριστερό ή το δεξί;
4. Το ότι το κροσσόβερ μετράει εντάξει στο DC δεν σημαίνει πώς δεν έχει πρόβλημα το ηχείο. Ας πούμε μπορεί να έχει ξεκεντραριστεί το ένα γούφερ και να βρίσκει σε ένα δυνατό χτύπημα στέλνοντας ανάδραση πίσω στον ενισχυτή. Ή μπορεί το τουίτερ να έχει κάψει σπείρες και να έχει ρίξει πολύ την αντίσταση σε συγκεκριμένη περιοχή συχνοτήτων.

Δηλαδή, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι ο ενισχυτής είναι το πρόβλημα. Μπορεί κάλλιστα οι Cairn να μην τα πάνε καλά με χαμηλά φορτία. Μπορεί όμως να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στα Chario που να δυσκολεύει τους ενισχυτές. Ή μπορεί και τα δύο: ένα μικρό πρόβλημα στα Chario να κάνει τη ζωή δύσκολη ειδικά στο Cairn.

Όσον αφορά τον 4810 που τον έχω ακούσει, μου άρεσε σαν ενισχυτής. Απλά δεν ξέρω ποιος πραγματικά θα αξιοποιήσει τις πάμπολλες δυνατότητές του (είναι ιδανικός για να γεφυρώσει το stereo με το home cinema). Αν δεν τις χρειάζεσαι, ίσως καλύτερα να είχες μείνει στον Bora...
 
Last edited:

Gregm

Established Member
2 February 2007
120
4. Το ότι το κροσσόβερ μετράει εντάξει στο DC δεν σημαίνει πώς δεν έχει πρόβλημα το ηχείο
Το παράξενο είναι ότι τα Hypex παίζουν ΟΚ (ή μήπως τα'παιξαν στο μεταξύ -- πράγμα ό απευχόμεθα άπαντες)
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,782
Βόλος
Δεν είναι απαραίτητο να συναντήσουν πρόβλημα τα Hypex. Ας πούμε ότι σε κάποια συχνότητα τα Chario "δέιχνουν" φορτίο 1Ω. Ίσως ο Hypex να μπορεί ανταποκριθεί ενώ ο Cairn όχι. Δεν έχει σχέση η "αξία" του ενισχυτή. Θυμάμαι Symphonic Line RG9 να μπαίνει σε προστασία από ηχείο που ένας Quad 405 δεν προβληματίζονταν ηλεκτρικά (γιατί από άποψη ακουστικής απόδοσης άστα).
 

Costas Coyias

Banned
19 June 2006
1,964
Αυστρία
Ναι, αλλά, άλλο να μπαίνει σε προστασία και να επιζεί, και άλλο να καίγεται, και η προστασία του να μην έχει πάρει χαμπάρι τί έγινε.