Αποσυνδέσεις

ardbegui

Senior Member
18 February 2019
403
Σε 50άρα VDSL πρόβλημα οι συνεχείς αποσυνδέσεις (4-5 τη μέρα).
Άλλαξα 2 ρούτερ πέραν του παρόχου, το τελευταίο είναι και σχετικά ακριβό. Πάλι τα ίδια.
CRC βγάζει μηδέν αλλά τα άλλα υπάρχουν.

Υπάρχει κάποιος τεχνικός για μετρήσεις (κατανεμητή για λάθη - στο σπίτι τα βλέπω απ' το ρούτερ), πιθανά bridge taps και φυσικά την ουσία δηλαδή να τα φτιάξει (αν το πρόβλημα προέρχεται από εμένα και όχι από τον πάροχο).
Στον κατανεμητή δεν μπορώ να πάρω παραμάσχαλα το ρούτερ και το λάπτοπ να κάτσω μισή μία ώρα να μετρήσω δυστυχώς.
50+ πιάνω αλλά το θέμα είναι η σταθερότητα. Πληροφοριακά και όταν ρίχνω την ταχύτητα παρακάτω, πάλι έχω αποσυνδέσεις, δεν αλλάζουν πολλά.
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,320
Νέο Ηράκλειο
Στο log γραφει κάτι ?
Το κάνει σε συγκεκριμενες ώρες ή οταν κατεβάζεις στο full ή ... ? (καποιο πατερν γενικα)
 

ardbegui

Senior Member
18 February 2019
403
το κάνει σε άσχετες φάσεις ακόμα και χωρίς να είναι συνδεδεμένος κανένας.
Ρούτερ άλλαξα 2-3, τώρα έχω ένα fritz, πάροχος νοβα, pstn
 

agpol07

Senior Member
28 January 2013
362
Ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα εγώ, χωρίς να είναι απαραίτητα το ίδιο και σε σένα, απλά το αναφέρω μπας και, είναι ότι και σε μένα κάνει τυχαίες αποσυνδέσεις ξαφνικές χωρίς λάθη.
Το πρόβλημα οφείλεται στη καμπίνα του ΟΤΕ και έχουν όλοι (όσοι έχουν vdsl ουσιαστικά) πρόβλημα στη πολυκατοικία ανεξάρτητα από το πάροχο του καθενός. Στην ουσία είναι προβληματική η κάρτα απ ότι έχω καταλάβει και κάνει τυχαία ρισταρτ.
Όλο το φτιάχνουν, αλλά μετά από 2-3 μήνες ξανά εμφανίζεται το πρόβλημα.
Βασικά ρώτα κάνα γείτονα για αρχή μπας και, και μετά μίλα με τον πάροχό σου..
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,320
Νέο Ηράκλειο
Επίσης αν υπάρχει δυνατότητα αποσυνδεσε για μια μερα ολα τα τηλεφωνα και ασε μονο το δικτυο.

Μήπως και σου την κανει καποιο spliter ή φίλτρο.
 

ardbegui

Senior Member
18 February 2019
403
Τα έχω απομονώσει όλα, μόνο με το ίντερνετ πάνω, κάνει τα ίδια. Οι τεχνικοί λένε ο καθένας τα δικά του, χωρίς όμως ποτέ να δηλώνουν βλάβη δική τους. Κάποιο λάκκο έχει η φάβα + το γεγονός πως δεν συμφωνούν μεταξύ τους, παρά μόνο στο ότι φταίει κάτι από μένα.
Να παίρνουν τα 20άρικα για διαγνώσεις του αέρα στην ουσία και χωρίς να φτιάχνουν τίποτα, καταλαβαίνει ο καθένας πως ονομάζεται αυτό.
Και δεν τους πιστεύεις κιόλας στην τελική.
 

ardbegui

Senior Member
18 February 2019
403
Ποιο καλώδιο εννοείς; Αυτό που έρχεται στην πρώτη πρίζα απ' τον κατανεμητή; Την κάθετη δλδ;
 

Georbap

Senior Member
3 September 2012
330
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα αφού έχω το ίδιο πρόβλημα αποσυνδέσεων, θα σας μεταφέρω την εμπειρία μου στο πατρικό μου σπίτι μήπως κάποιος που είχε ανάλογο πρόβλημα στο παρελθόν μπορεί να βοηθήσει.
Στην οικία λοιπόν υπήρχε σύνδεση vdsl50 με πάροχο ΟΤΕ χωρίς να υπάρχει ποτέ κάποιο ουσιαστικό θέμα και την ταχύτητα να κλειδώνει σταθερά πάνω από 40 και αυτό για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.
Έγινε λοιπόν προσφορά από τον ΟΤΕ για αναβάθμιση της γραμμής σε 100αρα και από τότε άρχισε το αλαλούμ.
Αρχικά η ταχύτητα από την αναβάθμιση της γραμμής και μετά έπεσε max στα 20mbps και αυτό όταν υπήρχε σύνδεση στο internet, αφού πρέπει να έκανε πάνω από 30 αποσυνδέσεις την ημέρα. Σε ένα γρήγορο τσεκ είδα ότι τα crc errors άρχιζαν να ξεφεύγουν και αφού επικοινώνησα και με τον πάροχο καταλήξαμε στο γεγονός πως η αλλαγή στην καλωδίωση της οικιακής γραμμής ήταν μονόδρομος. Ήρθε λοιπόν ηλεκτρολόγος που έφερε καινούργιο καλώδιο στο διαμέρισμα απευθείας από τον κατανεμητή των γραμμών της πολυκατοικίας (δεν ξέρω αν το περιγράφω σωστά) και το ρούτερ συνδέθηκε εκ νέου στην νέα καλωδίωση. Το πρόβλημα παρόλα αυτά παρέμεινε, απλά οι αποσυνδεσεις ξεκινούσαν για ένα διάστημα , μετά σταματούσαν και άντε πάλι από την αρχή.
Ήρθε λοιπόν ξανά τεχνικός του ΟΤΕ ο οποίος αν κατάλαβα καλά, είπε πως άλλαξε κάποιο κομμάτι της εξωτερικής καλωδίωσης που φάνηκε να έχει υγρασία και ότι πλέον δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Μάλιστα αφού του εξήγησα όλες τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, μου είπε πως δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουμε και λογικά πλέον δεν θα υπάρχει θέμα.
Το αποτέλεσμα είναι ότι αφού αποχώρησε ο τεχνικός και μετά από λίγη ώρα, άρχισε το ρούτερ να αποσυνδέεται και μάλιστα ανα σχεδόν 20 λεπτά.
Επειδή τα νεύρα μου πλέον δεν μου επιτρέπουν να σκεφτώ κάτι άλλο, όποιος μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία του από ίσως κάποιο ανάλογο ζήτημα , θα του ήμουν ευγνώμων.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,871
Athens
Να ζητήσεις να έρθει τεχνικός και να κάνει μέτρηση στην γραμμή σου πρίν και μετά τον κατανεμητή για να δούμε αν το θέμα σου είναι στον κατανεμητή ή την εσωτερική πρός το διαμέρισμα σου καλωδίωση.
 
  • Like
Reactions: johnkout7

johnkout7

Established Member
12 November 2021
108
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα αφού έχω το ίδιο πρόβλημα αποσυνδέσεων, θα σας μεταφέρω την εμπειρία μου στο πατρικό μου σπίτι μήπως κάποιος που είχε ανάλογο πρόβλημα στο παρελθόν μπορεί να βοηθήσει.
Στην οικία λοιπόν υπήρχε σύνδεση vdsl50 με πάροχο ΟΤΕ χωρίς να υπάρχει ποτέ κάποιο ουσιαστικό θέμα και την ταχύτητα να κλειδώνει σταθερά πάνω από 40 και αυτό για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.
Έγινε λοιπόν προσφορά από τον ΟΤΕ για αναβάθμιση της γραμμής σε 100αρα και από τότε άρχισε το αλαλούμ.
Αρχικά η ταχύτητα από την αναβάθμιση της γραμμής και μετά έπεσε max στα 20mbps και αυτό όταν υπήρχε σύνδεση στο internet, αφού πρέπει να έκανε πάνω από 30 αποσυνδέσεις την ημέρα. Σε ένα γρήγορο τσεκ είδα ότι τα crc errors άρχιζαν να ξεφεύγουν και αφού επικοινώνησα και με τον πάροχο καταλήξαμε στο γεγονός πως η αλλαγή στην καλωδίωση της οικιακής γραμμής ήταν μονόδρομος. Ήρθε λοιπόν ηλεκτρολόγος που έφερε καινούργιο καλώδιο στο διαμέρισμα απευθείας από τον κατανεμητή των γραμμών της πολυκατοικίας (δεν ξέρω αν το περιγράφω σωστά) και το ρούτερ συνδέθηκε εκ νέου στην νέα καλωδίωση. Το πρόβλημα παρόλα αυτά παρέμεινε, απλά οι αποσυνδεσεις ξεκινούσαν για ένα διάστημα , μετά σταματούσαν και άντε πάλι από την αρχή.
Ήρθε λοιπόν ξανά τεχνικός του ΟΤΕ ο οποίος αν κατάλαβα καλά, είπε πως άλλαξε κάποιο κομμάτι της εξωτερικής καλωδίωσης που φάνηκε να έχει υγρασία και ότι πλέον δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Μάλιστα αφού του εξήγησα όλες τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, μου είπε πως δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουμε και λογικά πλέον δεν θα υπάρχει θέμα.
Το αποτέλεσμα είναι ότι αφού αποχώρησε ο τεχνικός και μετά από λίγη ώρα, άρχισε το ρούτερ να αποσυνδέεται και μάλιστα ανα σχεδόν 20 λεπτά.
Επειδή τα νεύρα μου πλέον δεν μου επιτρέπουν να σκεφτώ κάτι άλλο, όποιος μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία του από ίσως κάποιο ανάλογο ζήτημα , θα του ήμουν ευγνώμων.
<<Αρχικά η ταχύτητα από την αναβάθμιση της γραμμής και μετά έπεσε max στα 20mbps>> Λες εδω,εγω ρωταω ξερεις να μπεις στο ρουτερ σου;;Μεσα απο τη σελιδα του ρουτερ η γραμμη κλειδωνει πλεον στα 20 η στα 100;;Επισης οπως πολυ σωστα λεει ο @billpeppas πρεπει να ξαναερθει ο τεχνικος και να σου πει ΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ (σορι για τα κεφαλαια απλα ειναι σημαντικο).Πρεπει να δεις στο τελευταιο ακρο ευθυνης ΟΤΕ στο μποξακι δηλαδη της πολυκατοικιας τι σου δινει ο ΟΤΕ.Επισης εαν συνεχισει πρεπει ο τεχνικος να βγαλει πορισμα ανεφικτοτητας της γραμμης και να γυρισεις χωρις καμια χρεωση στο 50αρι.Θεωρω απο την εμπειρια μου το πιο πιθανο σεναριο χωρις φυσικα να ειμαι τεχνικος πεδιου της περιοχης σου οποτε μπορει να κανω και λαθος.Σε καθε περιπτωση ξαναδηλωνεις αμεσα βλαβη και οταν ερθει ο τεχνικος να εισαι κατω μαζι του να σου δειξει το εργαλειο που μετραει τι δειχνει κατω στην εισοδο της πολυκατοικιας.
 
  • Like
Reactions: mikemtb

Georbap

Senior Member
3 September 2012
330
> Λες εδω,εγω ρωταω ξερεις να μπεις στο ρουτερ σου;;Μεσα απο τη σελιδα του ρουτερ η γραμμη κλειδωνει πλεον στα 20 η στα 100;;Επισης οπως πολυ σωστα λεει ο @billpeppas πρεπει να ξαναερθει ο τεχνικος και να σου πει ΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ (σορι για τα κεφαλαια απλα ειναι σημαντικο).Πρεπει να δεις στο τελευταιο ακρο ευθυνης ΟΤΕ στο μποξακι δηλαδη της πολυκατοικιας τι σου δινει ο ΟΤΕ.Επισης εαν συνεχισει πρεπει ο τεχνικος να βγαλει πορισμα ανεφικτοτητας της γραμμης και να γυρισεις χωρις καμια χρεωση στο 50αρι.Θεωρω απο την εμπειρια μου το πιο πιθανο σεναριο χωρις φυσικα να ειμαι τεχνικος πεδιου της περιοχης σου οποτε μπορει να κανω και λαθος.Σε καθε περιπτωση ξαναδηλωνεις αμεσα βλαβη και οταν ερθει ο τεχνικος να εισαι κατω μαζι του να σου δειξει το εργαλειο που μετραει τι δειχνει κατω στην εισοδο της πολυκατοικιας.
Ναι μπαίνω κανονικά στο ρούτερ και κλειδώνει στα 98mbps download και 10mbps upload , ενώ το ίδιο μετράει και ο τεχνικός.
Παρόλα αυτά τα CRC errors που αφορούν τα lost packets στην μεταφορά των δεδομένων από το router είναι πάρα πολλά και σίγουρα είναι ένας λόγος που δικαιολογεί την αστάθεια του internet.
Το θέμα είναι ότι τα FEC errors ππυ αφορούν την διόρθωση των σφαλμάτων είναι μηδενικά , οπότε υποθέτω πως είναι ενεργοποιημένο το fastpath στη γραμμή αν και νόμιζα πως πρέπει να ζητηθεί από τον πάροχο για να ενεργοποιηθεί. Επόμενη κίνηση λοιπόν και αν όντως είναι ενεργοποιημένο το fastpath , θα ζητήσω να γυρίσει το profile σε interl και βλέπουμε.
Εφόσον λοιπόν η καλωδίωση έχει αλλαχθεί από μεριάς μου και ο τεχνικός δεν βλέπει πρόβλημα από την πλευρά του παρόχου , νομίζω πως πρέπει όντως να υποβαθμιστεί η γραμμή σε 50αρα που τουλάχιστον δούλευε απροβλημάτιστα για αρκετό καιρό στο παρελθόν.
 
  • Like
Reactions: johnkout7

johnkout7

Established Member
12 November 2021
108
Ναι μπαίνω κανονικά στο ρούτερ και κλειδώνει στα 98mbps download και 10mbps upload , ενώ το ίδιο μετράει και ο τεχνικός.
Παρόλα αυτά τα CRC errors που αφορούν τα lost packets στην μεταφορά των δεδομένων από το router είναι πάρα πολλά και σίγουρα είναι ένας λόγος που δικαιολογεί την αστάθεια του internet.
Το θέμα είναι ότι τα FEC errors ππυ αφορούν την διόρθωση των σφαλμάτων είναι μηδενικά , οπότε υποθέτω πως είναι ενεργοποιημένο το fastpath στη γραμμή αν και νόμιζα πως πρέπει να ζητηθεί από τον πάροχο για να ενεργοποιηθεί. Επόμενη κίνηση λοιπόν και αν όντως είναι ενεργοποιημένο το fastpath , θα ζητήσω να γυρίσει το profile σε interl και βλέπουμε.
Εφόσον λοιπόν η καλωδίωση έχει αλλαχθεί από μεριάς μου και ο τεχνικός δεν βλέπει πρόβλημα από την πλευρά του παρόχου , νομίζω πως πρέπει όντως να υποβαθμιστεί η γραμμή σε 50αρα που τουλάχιστον δούλευε απροβλημάτιστα για αρκετό καιρό στο παρελθόν.
Καλημερα.Καποιες τελευταιες ερωτησεις - το ρουτερ ειναι το μονο πραγμα και απυεθειας στην τηλεφωνικη παροχη;;(πριζα).Εαν δεν το εχεις ετσι βαλε το ρουτερ ΜΟΝΟ του σε ολο το σπιτι ουτε φιλτρα ουτε αλλα τηλεφωνα να δουμε αν οι αποσυνδεσεις σταματουν.Τελευταιο - μπορει να σου φανει αστειο αλλα το εχω δει - το ρουτερ παιρνει ρευμα απο πολυμπριζο;;Εαν ναι βαλτο στην πρωτη υποδοχη του πολυμπριζου και βγαλε εαν γινεται ολα τα αλλα απο επανω.Αυτα που σου ειπα μπορει να μην ειναι οι πιο πιθανες αιτιες αλλα σε σπανιες περιπτωσεις μπορει να ευθυνονται.
 

Georbap

Senior Member
3 September 2012
330
Καλημερα.Καποιες τελευταιες ερωτησεις - το ρουτερ ειναι το μονο πραγμα και απυεθειας στην τηλεφωνικη παροχη;;(πριζα).Εαν δεν το εχεις ετσι βαλε το ρουτερ ΜΟΝΟ του σε ολο το σπιτι ουτε φιλτρα ουτε αλλα τηλεφωνα να δουμε αν οι αποσυνδεσεις σταματουν.Τελευταιο - μπορει να σου φανει αστειο αλλα το εχω δει - το ρουτερ παιρνει ρευμα απο πολυμπριζο;;Εαν ναι βαλτο στην πρωτη υποδοχη του πολυμπριζου και βγαλε εαν γινεται ολα τα αλλα απο επανω.Αυτα που σου ειπα μπορει να μην ειναι οι πιο πιθανες αιτιες αλλα σε σπανιες περιπτωσεις μπορει να ευθυνονται.
Μήπως υπάρχει κάποιο wireless extender ?
Δυστυχώς το ρούτερ είναι σε πολύμπριζο γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα να μπει μόνο του , αν και θα το προτιμούσα. Παρόλα αυτά είναι απευθείας συνδεδεμένο στην τηλεφωνική παροχή και έχω μια ασύρματη συσκευή τηλεφώνου η οποία συνδέεται στο ρούτερ (voip) χωρίς φίλτρα ή κάτι άλλο να παρεμβάλλεται.
Επίσης χρησιμοποιώ και powerline της devolo αλλά προφανώς δοκίμασα και χωρίς αυτό χωρίς όμως να υπάρξει διαφορά.
Προς το παρών έκανα μια επαναφορά των εργοστασιακών του ρούτερ και χθες για πρώτη φορά δεν αποσυγχρόνισε το ρούτερ για ένα 24ωρο.
Ίδωμεν.
 

johnkout7

Established Member
12 November 2021
108
Δυστυχώς το ρούτερ είναι σε πολύμπριζο γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα να μπει μόνο του , αν και θα το προτιμούσα. Παρόλα αυτά είναι απευθείας συνδεδεμένο στην τηλεφωνική παροχή και έχω μια ασύρματη συσκευή τηλεφώνου η οποία συνδέεται στο ρούτερ (voip) χωρίς φίλτρα ή κάτι άλλο να παρεμβάλλεται.
Επίσης χρησιμοποιώ και powerline της devolo αλλά προφανώς δοκίμασα και χωρίς αυτό χωρίς όμως να υπάρξει διαφορά.
Προς το παρών έκανα μια επαναφορά των εργοστασιακών του ρούτερ και χθες για πρώτη φορά δεν αποσυγχρόνισε το ρούτερ για ένα 24ωρο.
Ίδωμεν.
Ρουτερακι σου εδωσαν καινουριο με την αναβαθμιση γραμμης;;Ειναι πιθανο να ειναι απο το ρουτερ.Θετικο που δεν αποσυγχρονισε.Μακαρι να συνεχισει ετσι.