Από που να το αγοράσω??

tazbour

New member
13 June 2008
58
Καλημερα σε ολους και χρονια πολλα.

Εχω καταληξει στην αγορα ενος λαπτοπ,το οποιο προκειται να αγορασω τη Δευτερα.
Το λαπτοπ αυτο ειναι Sony Vaio και για οσους δεν γνωριζουν,η Sony δεν εχει service στην Ελλαδα.

Το θεμα μου ειναι το εξης:

Το Public το εχει 50 ευρω φθηνοτερα απο το Πλαισιο.
Να το τσιμπησω απο το Public που βρισκεται στο κεντρο ή απο το Πλαισιο που βρισκεται σχετικα κοντα στο σπιτι μου;

Καλες γιορτες!
 
Εν γένει το Πλαίσιο έχει πολύ καλή υποστήριξη σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, για το Public δεν έχω καμία εμπειρία.


Πάντως στη θέση σου ΔΕΝ θα αγόραζα προϊόν που δεν έχει service στην Ελλάδα. Μπορεί να συμβεί οτιδήποτε, και είναι κρίμα για οποιοδήποτε μικροπροβληματάκι που εδώ θα λυνόταν σε 2-3 εργάσιμες εσύ να περιμένεις 2-3 βδομάδες και αν...
 

Chris85

AVClub Addicted Member
26 February 2009
2,609
Aπο ποτε δεν εχει σερβις η σονυ στην Ελλαδα ρε παιδια?? Τη δικη μου τηλεοραση τοτε που την πηγαν?? :p
 

mstr

Supreme Member
23 July 2009
4,370
Δεν εχει η sony service στην Ελλαδα???:confused:

Περιεργο μου φαινεται και εμενα.
 

dionisis

AVClub Enthusiast
23 February 2007
740
Θεσσαλονίκη
έχω την εντύπωση ότι εξαρτάται από το είδος της συσκευής (τηλεόραση, ps,) το αν θα επισκευαστεί στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Επίσης μου έχουν πει γνωστοί ότι η sony δουλεύει πολύ με τα refurbished. Αν κατάλαβα καλά μπορεί να μου χαλάσει η συσκευή και αντί να μου δώσουν την ίδια, επισκευασμένη, θα μου δώσουν μία επισκευασμένη που είναι άμεσα διαθέσιμη και προφανώς κάποιος άλλος αργότερα θα πάρει τη δική μου επισκευασμένη. Αυτό υποθέτω γίνεται όταν το προϊόν είναι εκτός εγγύησης. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Όσον αφορά το public η plaisio νομίζω ότι πρέπει να επιλέξεις το κατάστημα με το προσωπικό του οποίου έχεις καλύτερη σχέση δεδομένου ότι κανονικά και τα δύο θα στείλουν το προϊόν στη sony για επισκευή. Αν όμως προκύψει θέμα με άμεση αντικατάσταση, νομίζω ότι το πιο προσιτό (σε προσωπικό επίπεδο) θα συμπεριφερθεί καλύτερα.
 

mstr

Supreme Member
23 July 2009
4,370
Δεν το ηξερα,ευχαριστω.

Οσο για το απο που να το παρεις θα σου πω δυο πραματα.

1)Οπου λαλουν πολλοι κοκκοροι αργει να ξημερωσει

2)Οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος



Με λιγα λογια,για να μη μιλαω αινιγματικα,απεφυγε μεγαλες γνωστες αλυσιδες και προτιμησε κατα τη γνωμη μου καποια μικροτερα εξειδικευμενα μαγαζια,ωστε αν κατι χρειαστεις να μπορει καποιος να σου προσφερει μια χειρα βοηθειας.
 
Last edited:

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Κι εγώ αγόρασα το Τoshiba Satellite επειδή είχε καλό σέρβις από την Ιντεαλ ......... αλλά από το 2005 έχει κλατάρει 6 φορές κι ακόμα μου λένε ότι δεν έχει τίποτα! (Υπ' όψιν καί η αντιπροσωπεία της Τoshiba στην Αγγλία μού είπε το ακριβώς ίδιο) ........... οπότε πάρε αυτό που σου αρέσει από εκεί που σου αρέσει!
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Κι εγώ αγόρασα το Τoshiba Satellite επειδή είχε καλό σέρβις από την Ιντεαλ ......... αλλά από το 2005 έχει κλατάρει 6 φορές κι ακόμα μου λένε ότι δεν έχει τίποτα! (Υπ' όψιν καί η αντιπροσωπεία της Τoshiba στην Αγγλία μού είπε το ακριβώς ίδιο) ........... οπότε πάρε αυτό που σου αρέσει από εκεί που σου αρέσει!

και το δικό μου toshiba satellite προβληματικό είναι. Δεν λειτουργεί το thinkpad, τα πληκτρα δεξιά αριστερά, ζεσταίνεται, κλπ.
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
και το δικό μου toshiba satellite προβληματικό είναι. Δεν λειτουργεί το thinkpad, τα πληκτρα δεξιά αριστερά, ζεσταίνεται, κλπ.

Αστα Βλάση ............ καί να σκεφτείς ότι όταν το πήγα την 1η φορα στην Ιντεάλ ήταν 3 μηνών, καί οι αξιότιμοι κύριοι το κράτησαν 15 ημέρες καί στο μου είπαν ότι ίσως ήταν κάποιος ιός ο φταίχτης!!!!! Τη 2η φορά μου είπαν ότι ήταν μιά χαρά καί το ίδιο την 3η στην Αγγλία!
 

Usual suspect

Established Member
31 December 2008
152
και το δικό μου toshiba satellite προβληματικό είναι. Δεν λειτουργεί το thinkpad, τα πληκτρα δεξιά αριστερά, ζεσταίνεται, κλπ.

Βάλτε κι εμένα στην παρέα με τα προβληματικά Toshiba Satellite...

Αγοράστηκε το 2005 και λίγο μετά το χρόνο η οθόνη άρχισε να γίνεται στα καλά του καθουμένου λευκή. Το πήγα στην Ιντεάλ για να το παραλάβω μετά από 1 εβδομάδα χωρίς τις μισές βίδες και με μισοσπασμένο πλαίσιο οθόνης. Αφού άκουσαν όλα τα Ευαγγέλια, το κράτησαν άλλη μια εβδομάδα για να αλλάξουν μεν το πλαίσιο, όχι όμως και για να αντικαταστήσουν τις υπόλοιπες βίδες. Το τραγικό: Μόλις έλειξε η εγγύηση χάλασε το DVDR ενώ η οθόνη άρχισε σιγά σιγά τα παλιά της κόλπα. Αγόρασα ενα ίδιο DVDR από e-bay για να διαπιστώσω ότι τελικά δεν ήταν θέμα drive αλλά καμένου controler μητρικής. Δούλεψε με εξωτερικό drive για λίγο έως ότου η οθόνη αποφάσισε να δείχνει για πάντα αβυσσαλέο... λευκό. Τότε δεν άντεξα και τον έκανα χαλκομανία σε εναν τοίχο, έπειτα πέταξα τα κομμάτια του σε κάδο ανακύκλώσης συσκευών έξω από ενα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Ορκίστηκα να μη ξαναγοράσω Toshiba Sattelite και τον αντικατέστησα με εναν HP ο οποίος εδώ και 3 χρόνια λειτουργεί Α Ψ Ο Γ Α.

Αν και πρόσφατα αγόρασα τον Vaio AW41ZF/B από τον οποίο είμαι πολύ ικανοποιημένος, θα συνιστούσα είτε κάποιον HP οι οποίοι έχουν πολύ καλή υποστήριξη στη χώρα μας είτε κάποιο Macbook.