άρθρο 81 (Μηχανισμοί, εξαρτήματα και συσκευές οχημάτων) § 7 ΚΟΚ (όπως τροποποιήθηκε με το Ν 3542/2007)
"Τα διαφανή μέρη των αυτοκινήτων, οχημάτων και των ρυμουλκούμενων, τα οποία αποτελούν τμήμα του αμαξώματος αυτών, περιλαμβανομένου και του ανεμοθώρακα, καθώς και οποιουδήποτε εσωτερικού χωρίσματος, επιβάλλεται να είναι κατασκευασμένα κατά τρόπο ώστε, αφ' ενός μεν, σε περίπτωση θραύσης τους, ο κίνδυνος τραυματισμού προσώπων να μειώνεται στο ελάχιστο, αφ' ετέρου δε να είναι ορατός τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβαίνοντες αυτού. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Δημόσιας Τάξης καθορίζονται οι προδιαγραφές των μεμβρανών που επιτρέπεται να επικολλώνται στα παράθυρα πίσω από τη θέση του οδηγού - συνοδηγού, όταν το αυτοκίνητο διαθέτει δεξιό καθρέπτη, καθώς και οι περιπτώσεις εκείνες που για ιατρικούς λόγους επιτρέπεται η επικόλληση μεμβρανών σε όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου.
Ειδικότερα, τα διαφανή μέρη του ανεμοθώρακα πρέπει να είναι κατασκευασμένα από τέτοια ύλη, ώστε:
α) η διαφάνεια του ανεμοθώρακα να μην ελαττώνεται με την πάροδο του χρόνου
β) να μην παραμορφώνουν τις εικόνες των αντικειμένων που φαίνονται δια μέσου του ανεμοθώρακα
γ) σε περίπτωση θραύσης τους, ο οδηγός να έχει ικανή καθαρή θέα της οδού."
Η κοινή υπουργική απόφαση για τις προδιαγραφές των μεμβρανών δεν γνωρίζω να έχει ακόμη εκδοθεί. Από το κείμενο το άρθρου προκύπτει ότι επιτρέπεται για τα παράθυρα πίσω από τη θέση οδηγού (αλλά και συνοδηγού όταν το αυτοκίνητο διαθέτει δεξί καθρέπτη όπως όλα δλδ τα σύγχρονα). Δλδ τα παράθυρα των πίσω επιβατών καθώς και το πίσω τζάμι. Και από τη στιγμή που δεν έχει εκδοθεί τέτοια Υ.Α. που να αποκλείει συγκεκριμένους τύπους μεμβρανών, ό,τι δεν απαγορεύεται επιτρέπεται.
Επίσης δυνατόν να μπαίνουν παντού εάν επιβάλλεται από κάποια πάθηση.