Ανταλλακτικά αυτοκινήτου - Ιμιτασιόν ή όχι ?

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Re: Απάντηση: Re: Ανταλλακτικά αυτοκινήτου - Ιμιτασιόν ή όχι ?

Πρέπει να ξεκουμπωθεί ο προφυλακτήρας, οπότε θα χρειαστεί να πάω σε φαναρτζή αναγκαστικά - (δείχνει στο youtube - αλλά εγώ θα κάνω σίγουρα ζημιά... :)
Τι εννοείς ηλεκτρικό ? Το δικό μου έχει μια ροδέλα στον χώρο του οδηγού που την γυρνάω και ανεβοκατεβαίνει η δέσμη φωτός. Εχει σχέση με αυτό ?

ακριβως αυτο.
το δικο σου εχει μοτερακι για να ανεβοκατεβαινει η δεσμη. τα πολυ φθηνα οχι.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ανταλλακτικά αυτοκινήτου - Ιμιτασιόν ή όχι ?

ακριβως αυτο.
το δικο σου εχει μοτερακι για να ανεβοκατεβαινει η δεσμη. τα πολυ φθηνα οχι.

Οταν πριν καμια 15+ χρονια αλλαξα τα γνησια φαναρια ενος ford focus με κινεζοφαναρα που ειχαν xenon projectors (για να μην τυφλωνω με τα xenon που προσθεσα) αυτα δεν ειχαν μοτερακι και δεν το γνωριζα.

Ομως το μοτερακι απο τα γνησια φαναρια μπορουσε να αφαιρεθει και υστερα να κουμπωσει στην υποδοχη για μοτερ που ειχαν τα κινεζικα.
Πραγμα και που εκανα. Ας το εχουν υποψιν οσοι αλλαζουν φαναρια. (δεν ξερω βεβαια αν απο ολα τα φαναρια αφαιρειται το μοτερακι κι αν υπαρχει υποδοχη σε ολα οσα δεν εχουν μοτερ.)
 

greekBruin

Senior Member
6 November 2011
557
Ρε παιδιά, έχω ένα Avensis 1ος του 2004. Το αυτοκίνητο αν και 15ετίας έχει λίγα χιλιόμετρα γιατί κυρίως χρησιμοποιώ το "αθάνατο εργαλείο" corolla του'94 που πάει παντού, δεν το λυπάμαι, δεν φοβάμαι αν θα το βρώ γρατζουνισμένο κλπ...
Στο Avensiς τώρα, πρόσεξα οτι τον τελευταίο καιρό η φωτεινή δέσμη του αριστερού μπροστινού φαναριού - στην πλευρά του οδηγού δηλαδή - (μαμίσιο), μειώθηκε σταδιακά τόσο πολύ, έτσι ωστε την τελευταία φορά που το χρησιμοποίησα βράδυ, τρόμαξα να γυρίσω σπίτι. Αν δεν άναβα τα μεγάλα φώτα, δεν... Τα φανάρια τα είχα καθαρίσει μόνος μου απο το κιτρίνισμα και το θάμπωμα με την γνωστή διαδικασία και είναι καθαρά απ'έξω (δηλαδή δεν φταίει κιτρίνισμα ή θάμπωμα).
Πήγα στην Toyota και μου είπαν για 300 Ε το κάθε φανάρι. Επίσης μου είπαν οτι αν δεν θέλω καινούργιο/α καλύτερα να βρώ μεταχειρισμένο original παρά ιμιτασιόν.
Το πρόβλημα με τα φανάρια του Avensis αυτού του τύπου είναι ευρέως γνωστό στο internet και όπως λένε και διάβασα διορθώθηκε με τις παρτίδες που έβγαλε η Toyota μετά το 2006.
Εψαξα όσο μπορούσα και δεν βρήκα μεταχειρισμένο όπως το θέλω κι επίσης εξ'αποστάσεως δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό που θα πάρω δεν θα είναι σε άθλια κατάσταση ή στην κατάσταση αυτού που θέλω να αλλάξω ή δεν θα είναι έτσι σε 6 μήνες... Επίσης τα μεταχειρισμένα που είδα στο ιντερνετ, είναι περίπου στην τιμή των καινούργιων ιμιτασιόν. Τα ιμιτασιόν όπως είδα και στην διαφημιζόμενη εταιρεία στο avclub, παίζουν απο 80-120 Ε ευρώ ανάλογα με την μάρκα του κατασκευαστή (ΤΥC,κλπ).

Είμαι γνώστης των θετικών κι αρνητικών των ιμιτασιόν ανταλλακτικών, αλλά η διαφορά χρημάτων είναι 1/3... Και είναι άλλο να δώσεις 200 Ε για 2 καινούργια φανάρια που θα βγάλουν κάποιο - ελπίζω καλό - χρονικό διάστημα κι άλλο 600 Ε που θα πονέσει... Απο την άλλη έχω διαβάσει για ιμιτασιόν που φωτίζουν άλλα αντ'άλλων, δεν έχουν καλή εφαρμογή - και κοινώς, σαν το μαμίσιο, ουδέν...

Εσείς τι εμπειρίες έχετε πάνω στο θέμα φαναριών, έχετε να δώσετε κάποια συμβουλή ? Εχει κάποιος κάποια εμπειρία με συγκεκριμένη μάρκα ιμιτασιόν κλπ ? Κάθε βοήθεια είναι καλοδεχούμενη. Προς το παρόν προσανατολίζομαι να φάω την πετριά και να πάω για τα 2 καινούργια με 600 Ε (πιστεύω και το δεξί φανάρι πρέπει να είναι στα τελευταία του και να το κρατήσω αν τύχει κάποια αβαρία κλπ ή να το πουλήσω), ελπίζοντας οτι σαν καινούργιες παρτίδες δεν θα έχει αυτό το πρόβλημα...


Εγώ θα σου πρότεινα να βάλεις τα οριτζιναλ. Ειδικά επειδή λες ότι είναι γνωστό πρόβλημα το οποίο έχει ήδη διορθώσει η Τογιότα.

Το Avensis είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, που μπορείς να το κρατήσεις για άλλα 15 χρόνια. Δηλαδή αν το προσέξεις, είναι σχεδόν αθάνατο. Αν όντως σκοπεύεις να το κρατήσεις για χρόνια, τότε καλό είναι τα βασικά πράγματα να τα κρατήσεις ορίτζιναλ. Τα ιμιτασιον φανάρια μπορούν να σου προκαλέσουν και γενικότερα προβλήματα ηλεκτρικά. Και αν δεις την διαφορά (120+120=240 με 300+300=600) καλύτερα να δώσεις 360 ευρώ παραπάνω και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για τα επόμενα 15 χρόνια. Υποθέτω βέβαια ότι πρόθεσή σου είναι να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια ακόμη. Τα ιμιτασιόν, ακόμη και στην καλύτερη περίπτωση, θα χαλάσουν πιο γρήγορα από τα οριτζιναλ, οπότε σε βάθος χρόνου δεν κερδίζεις τίποτα.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Συγνώμη αλλά διαφωνώ. τα ιμιτασιόν κι αυτά Ιαπωνίας θα είναι και το φανάρι δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο. Η διαφορά στα χρήματα είναι ολόκληρο το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου για μια χρονιά. Ή 65% λιγότερο. και δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα χαλάσουν πιο γρήγορα. Στα ευρωπαικά αυτοκίνητα τα ιμιτασιόν είναι ουσιαστικά τα ίδια ανταλλακτικά από τα ίδια εργοστάσια απλώς δεν έχουν τη στάμπα της εταιρίας και φαντάζομαι ότι το ίδιο γίνεται και με τα ανταλλακτικά των ιαπωνικών αυτοκινήτων. Ο φίλος μας δεν πρόκειται να πάρει imitation από το aliexpress https://www.aliexpress.com/item/329...38-49a5-9bd0-719f269c7278&transAbTest=ae803_4 αλλά ένα κανονικό ανταλλακτικό αυτοκινήτου. Κατά τη γνώμη ας πάρει και καλύτερες λάμπες.
 

greekBruin

Senior Member
6 November 2011
557
Συγνώμη αλλά διαφωνώ. τα ιμιτασιόν κι αυτά Ιαπωνίας θα είναι και το φανάρι δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο. Η διαφορά στα χρήματα είναι ολόκληρο το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου για μια χρονιά. Ή 65% λιγότερο. και δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα χαλάσουν πιο γρήγορα. Στα ευρωπαικά αυτοκίνητα τα ιμιτασιόν είναι ουσιαστικά τα ίδια ανταλλακτικά από τα ίδια εργοστάσια απλώς δεν έχουν τη στάμπα της εταιρίας και φαντάζομαι ότι το ίδιο γίνεται και με τα ανταλλακτικά των ιαπωνικών αυτοκινήτων. Ο φίλος μας δεν πρόκειται να πάρει imitation από το aliexpress https://www.aliexpress.com/item/329...38-49a5-9bd0-719f269c7278&transAbTest=ae803_4 αλλά ένα κανονικό ανταλλακτικό αυτοκινήτου. Κατά τη γνώμη ας πάρει και καλύτερες λάμπες.

Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος από που προέρχονται τα ιμιτασιον φανάρια, οι ετικέτες μπορούν και αυτές να είναι μαϊμουδίσιες. Και τα φανάρια μπορούν να προκαλέσουν πολλά προβλήματα στο αυτοκίνητο, ειδικά μάλιστα στα νεώτερα αυτοκίνητα που έχουν όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά. Για παράδειγμα, μπορεί να τραβάνε περισσότερα αμπερ από αυτά για τα οποία είναι σχεδιασμένο το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνουν μέχρι και να λιώσουν τα καλώδια ρεύματος, ή να προκαλέσουν βραχυκυκλώματα σε άλλα ηλεκτρονικά στοιχεία του αυτοκινήτου.

Ο συγκεκριμένος συμφορουμίτης αναφέρει ότι χρησιμοποιεί Κορόλα του 1994, οπότε υποθέτω ότι είναι από αυτούς που κρατάνε τα αυτοκίνητά τους για μια ζωή (και πολύ καλά κάνει!). Στην περίπτωση αυτή εγώ θα του πρότεινα να χρησιμοποιεί ορίτζιναλ τογιότα σε οτιδήποτε έχει σχέση με ηλεκτρικό ρεύμα, κι ας κοστίζει παραπάνω. Είναι πολύ εύκολο να κάψεις κάτι με τις μαϊμουδιές που κυκλοφορούν, δεν αξίζει το ρίσκο. Ιδιαίτερα αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο για περισσότερα από 3-4 χρόνια. Τα πλαστικά που ντύνουν τα καλώδια με τα χρόνια σκληραίνουν, σταδιακά χάνουν τις μονωτικές ιδιότητές τους, και μπορούν να λιώσουν τελείως ή και να προκαλέσουν μέχρι και φωτιά, αν δεν είναι καλής ποιότητας. Πολλά από αυτά τα θέματα εμφανίζονται μετά από πολλά χρόνια, που τα πλαστικά χάνουν την ελαστικότητά τους. Αν κάποιος σκοπεύει να κρατήσει το αυτοκίνητο για λίγα χρόνια μόνον, τότε αλλάζει το θέμα (γιατί το μεγαλύτερο ρίσκο το έχει ο επόμενος ιδιοκτήτης).
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος από που προέρχονται τα ιμιτασιον φανάρια, οι ετικέτες μπορούν και αυτές να είναι μαϊμουδίσιες. Και τα φανάρια μπορούν να προκαλέσουν πολλά προβλήματα στο αυτοκίνητο, ειδικά μάλιστα στα νεώτερα αυτοκίνητα που έχουν όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά. Για παράδειγμα, μπορεί να τραβάνε περισσότερα αμπερ από αυτά για τα οποία είναι σχεδιασμένο το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνουν μέχρι και να λιώσουν τα καλώδια ρεύματος, ή να προκαλέσουν βραχυκυκλώματα σε άλλα ηλεκτρονικά στοιχεία του αυτοκινήτου.

Ο συγκεκριμένος συμφορουμίτης αναφέρει ότι χρησιμοποιεί Κορόλα του 1994, οπότε υποθέτω ότι είναι από αυτούς που κρατάνε τα αυτοκίνητά τους για μια ζωή (και πολύ καλά κάνει!). Στην περίπτωση αυτή εγώ θα του πρότεινα να χρησιμοποιεί ορίτζιναλ τογιότα σε οτιδήποτε έχει σχέση με ηλεκτρικό ρεύμα, κι ας κοστίζει παραπάνω. Είναι πολύ εύκολο να κάψεις κάτι με τις μαϊμουδιές που κυκλοφορούν, δεν αξίζει το ρίσκο. Ιδιαίτερα αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις το αυτοκίνητο για περισσότερα από 3-4 χρόνια. Τα πλαστικά που ντύνουν τα καλώδια με τα χρόνια σκληραίνουν, σταδιακά χάνουν τις μονωτικές ιδιότητές τους, και μπορούν να λιώσουν τελείως ή και να προκαλέσουν μέχρι και φωτιά, αν δεν είναι καλής ποιότητας. Πολλά από αυτά τα θέματα εμφανίζονται μετά από πολλά χρόνια, που τα πλαστικά χάνουν την ελαστικότητά τους. Αν κάποιος σκοπεύει να κρατήσει το αυτοκίνητο για λίγα χρόνια μόνον, τότε αλλάζει το θέμα (γιατί το μεγαλύτερο ρίσκο το έχει ο επόμενος ιδιοκτήτης).

μάλλον μιλούμε για άλλου είδους ανταλλακτικά. Εγώ γνωρίζω ότι στην ελληνική αγορά κυκλοφορούν ανταλλακτικά από τις ίδιες εταιρείες που χρησιμοποιούν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες και με τους ίδιους κωδικούς. Απλώς είναι σε άλλο κουτί. Π.χ. τα φανάρια της HELLA θεωρούνται μαιμούδες και θα πάθει κάτι το αυτοκίνητο; μα έτσι κι αλλιώς HELLA φοράει το δικό μου αυτοκίνητο. Είναι δυνατόν να θεωρείται το ίδιο φανάρι με ρυθμιστικό μοτέρ μαιμού κι ενδεχομένως να προκαλέσει βλάβη στο μέλλον; Δείτε ... https://www.antallaktikaonline.gr/hella/930052 . Για να μην πω ότι σε φθηνότερες εκδόσεις η ίδια η FORD χρησιμοποιεί τα ίδια φανάρια από την TYC.

Γιατί να μη συμβαίνει το ίδιο και στην TOYOTA; Και βλέπω ότι το φανάρι της TYC έχει 106-120 ευρώ με ηλεκτρικό μοτέρ. Χωρίς στοιχίζει 40-45 ευρώ λιγότερο.

Και λέω έστω ότι αγοράζεις το original στο κουτί της TRC. Και χτυπάς το νούμερο και σου βγαίνει κατασκευαστής ένας από τους alkar, abakus, κλπ. Εκεί τί θα πείς; ότι είναι άλλες προδιαγραφές; Η ΤΟΥΟΤΑ ΕUROPE δεν παράγει δικά της ανταλλακτικά στην Ευρώπη. Χρησιμοποιεί και αυτή τις ίδιες βιομηχανίες, όπως κάνουν όλοι οι κατασκευαστές στη δική μας. ήπειρο.
 

mmanous13

New member
23 December 2008
93
αθηνα
Ακριβώς πριν 3 χρόνια, τράκαρα το opel corsa που είχα, μοντέλο 2002. Άλλαξα και τους 2 μπροστινούς προβολείς με ιμιτασιόν και πήρα 2 καλές λάμπες philips. Δεν θυμάμαι τι μάρκα ήταν, ούτε το κόστος τους. Απλά ο φαναρτζής που είχα πάει το αμάξι, μου είχε πεί ότι στα ιμιτασιόν υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε ποιότητα και σε τιμή. Έβαλα ότι πιο καλό μου πρότεινε αυτός και πραγματικά είχα πολύ καλύτερα φώτα από πριν.
 

greekBruin

Senior Member
6 November 2011
557
Δείτε το κι αλλιώς: Η Τογιότα φτιάχνει εκατομμύρια αυτοκίνητα, και παρόλα αυτά έβαλε στα Avensis (που δεν είναι και φτηνά αυτοκίνητα), φανάρια που είχαν πρόβλημα και χαλούσαν μετά από λίγα χρόνια. Η λογική τι μας λέει, τα ιμιτασιόν θα έχουν μεγαλύτερη ή μικρότερη πιθανότητα να χαλάσουν από ότι τα επίσημα της Τογιότα;

Σε όλα τα εργοστάσια το μεγάλο πρόβλημα είναι ο έλεγχος ποιότητας. Ακόμη και αν η ίδια εταιρία, στο ίδιο εργοστάσιο, φτιάχνει τα φανάρια και για την Τογιότα και για την αγορά ιμιτασιόν, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν και τον ίδιο έλεγχο ποιότητας ή τα ίδια ακριβώς υλικά. Η πιθανότητα να βγει μάπα το καρπούζι είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερη στα ιμιτασιόν από ότι σε αυτά που αγοράζει η Τογιότα, διότι και οι επιπτώσεις στο εργοστάσιο είναι πολύ μεγαλύτερες. Το θέμα είναι ότι λάθος φανάρια ή λάθος λάμπες, μπορούν να υπερθερμάνουν άλλα μέρη του αυτοκινήτου και να προκαλέσουν γενικότερα ηλεκτρικά προβλήματα. Απλά δεν αξίζει το ρίσκο. (Φυσικά τα πάντα είναι θέμα πιθανοτήτων, και το επίσημο μπορεί να τύχει ελαττωματικό.)

Τα φανάρια δεν τα αλλάζει κανείς συχνά. Οπότε έχει νόημα να ξοδέψει κανείς κάτι παραπάνω, και να σκεφτεί το συνολικό κόστος διά των ετών που θα τα κρατήσει, οπότε το κόστος/έτος είναι μικρό και η διαφορά με τα ιμιτασιόν ακόμη πιο μικρή.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Δείτε το κι αλλιώς: Η Τογιότα φτιάχνει εκατομμύρια αυτοκίνητα, και παρόλα αυτά έβαλε στα Avensis (που δεν είναι και φτηνά αυτοκίνητα), φανάρια που είχαν πρόβλημα και χαλούσαν μετά από λίγα χρόνια. Η λογική τι μας λέει, τα ιμιτασιόν θα έχουν μεγαλύτερη ή μικρότερη πιθανότητα να χαλάσουν από ότι τα επίσημα της Τογιότα;

Σε όλα τα εργοστάσια το μεγάλο πρόβλημα είναι ο έλεγχος ποιότητας. Ακόμη και αν η ίδια εταιρία, στο ίδιο εργοστάσιο, φτιάχνει τα φανάρια και για την Τογιότα και για την αγορά ιμιτασιόν, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν και τον ίδιο έλεγχο ποιότητας ή τα ίδια ακριβώς υλικά. Η πιθανότητα να βγει μάπα το καρπούζι είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερη στα ιμιτασιόν από ότι σε αυτά που αγοράζει η Τογιότα, διότι και οι επιπτώσεις στο εργοστάσιο είναι πολύ μεγαλύτερες. Το θέμα είναι ότι λάθος φανάρια ή λάθος λάμπες, μπορούν να υπεθερμάνουν άλλα μέρη του αυτοκινήτου και να προκαλέσουν γενικότερα ηλεκτρικά προβλήματα. Απλά δεν αξίζει το ρίσκο. (Φυσικά τα πάντα είναι θέμα πιθανοτήτων, και το επίσημο μπορεί να τύχει ελαττωματικό.)

Τα φανάρια δεν τα αλλάζει κανείς συχνά. Οπότε έχει νόημα να ξοδέψει κανείς κάτι παραπάνω, και να σκεφτεί το συνολικό κόστος διά των ετών που θα τα κρατήσει οπότε το κόστος/έτος είναι μικρό και η διαφορά με τα ιμιτασιόν ακόμη πιο μικρή.

φαίνεται ότι εσύ ξέρεις καλύτερα ... τί να πω.

Εγώ πάντως δεν μιλώ για ανταλλακτικά σαν αυτά που αναφέρεις εσύ, αναφέρομαι στα ίδια ακριβώς στοιχεία που στέλνει η δορυφορική εταιρία στην αυτοκινητοβιομηχανία και τα βγάζει και με τη δική της μαρκα στην αγορά. Να βγω πάντως και να πω στην αγορά ότι η Hella ή η οποιαδήποτε αντίστοιχη εταιρία αντιμετωπίζεται από καταναλωτές ως ιμιτασιόν και ότι φανάρια της μπορεί να προκαλέσουν υπερθερμάνσεις και ηλεκτρικά προβλήματα μάλλον θα με πάρουν με τις πέτρες. Διότι είναι η εταιρία, ή και κάποιες άλλες που παράγουν ακριβώς αυτά τα φανάρια, δεν τα παράγει η ΤΟΥΟΤΑ, ούτε μπορει η όποια εταιρία να κυκλοφορεί με τον ίδιο κωδικό ελαττωματικές σειρές.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Δεν υπάρχει κανόνας για την ποιότητα του imitation.
Αυτό που αναφέρεις Βλάση ναι μεν συμβαίνει σε κάποιες μάρκες αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι κανόνας και ούτε πρέπει να θεωρούμε ότι επειδή συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις συμβαίνει σε ολους.
Πχ υπάρχει ελληνική αντιπροσωπεια που παίρνει σε συγκεκριμένα μοντέλα imitation ανταλλακτικά αλλάζει την συσκευασία με αυτή του γνήσιου ανταλλακτικού και την πουλά έτσι.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το κάνουν όλοι.
Άλλο παράδειγμα.
Πρόσφατα άλλαξα δίσκο πλατό ρουλεμάν βάζοντάς imitation όχι γιατί ήταν σημαντικά φθηνότερο ( 15 ήταν η διαφορά) αλλά γιατί ήταν πιο κοντά η αποθήκη των ανταλλακτικών.
Το imitation ήταν made in Germany με πολυ καλη φήμη σε ότι αφορά την ποιότητα.
Και όμως το ρουλεμάν σε 4000 χιλιόμετρα άρχισε να σφυρίζει.
Τελικώς τα βγάλαμε και αυτή την φορά βάλαμε τα γνήσια κορεάτικα που μαλιστα έκαναν τον συμπλέκτη ακόμα πιο μαλακό σε σχέση με το ποιοτικό imitation.
 

greekBruin

Senior Member
6 November 2011
557
φαίνεται ότι εσύ ξέρεις καλύτερα ... τί να πω.

Εγώ πάντως δεν μιλώ για ανταλλακτικά σαν αυτά που αναφέρεις εσύ, αναφέρομαι στα ίδια ακριβώς στοιχεία που στέλνει η δορυφορική εταιρία στην αυτοκινητοβιομηχανία και τα βγάζει και με τη δική της μαρκα στην αγορά. Να βγω πάντως και να πω στην αγορά ότι η Hella ή η οποιαδήποτε αντίστοιχη εταιρία αντιμετωπίζεται από καταναλωτές ως ιμιτασιόν και ότι φανάρια της μπορεί να προκαλέσουν υπερθερμάνσεις και ηλεκτρικά προβλήματα μάλλον θα με πάρουν με τις πέτρες. Διότι είναι η εταιρία, ή και κάποιες άλλες που παράγουν ακριβώς αυτά τα φανάρια, δεν τα παράγει η ΤΟΥΟΤΑ, ούτε μπορει η όποια εταιρία να κυκλοφορεί με τον ίδιο κωδικό ελαττωματικές σειρές.

Μα αφού ελαττωματικά ήταν τα φανάρια της ίδιας της Τογιότα, τα αυθεντικά, τα οποία ... καιγόταν και έλιωναν! Ναι καιγόταν! Τα αυθεντικά! Ψάξτο στο google.

https://www.irishtimes.com/life-and-style/motors/trouble-with-toyota-s-headlamps-1.1240603

(Ενδιαφέρον πάντως ότι και στην Ιρλανδία το κόστος είναι παραπλήσιο!)


@BIOS, αν γνωρίζεις αγγλικά, διάβασε το παραπάνω άρθρο, μάλλον περιγράφει ακριβώς το πρόβλημα που έχεις κι εσύ! Μήπως μπορείς να καταφέρεις καμιά έκπτωση στην αντιπροσωπία της Τογιότα; Το σφάλμα είναι δικό τους πάντως, είχαν προβληματικές παρτίδες... δεν φταις εσύ.
 
χωρίς να είμαι κατά των ημιτασιόν ανταλλακτικών, εφόσον θέλεις ορίτζιναλ ψάξε λίγο καλύτερα εναλλακτικές πηγές γνήσιων ανταλλακτικών.
Βάση μηχανής: ford focus ήθελε το συνεργείο 150+περαστικά, είχα πελάτη εισαγωγέα γνήσιων ανταλλακτικών ford και την πήρα 45.
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,856
Θεσσαλονίκη
Παντως οι 4 ιμιτασιον γρυλοι των ηλεκτρικων παραθυρων αντεξαν πολλα χρονια,
σε αντιθεση με τους τεσερεις μανισιους που παρεδωσαν το πνευμα μεσα στην πρωτη πανταετια.
Και το ιμιτασιον βεντιλατερ τα πηγε αψογα.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Απάντηση: Re: Ανταλλακτικά αυτοκινήτου - Ιμιτασιόν ή όχι ?

...
@BIOS, αν γνωρίζεις αγγλικά, διάβασε το παραπάνω άρθρο, μάλλον περιγράφει ακριβώς το πρόβλημα που έχεις κι εσύ! Μήπως μπορείς να καταφέρεις καμιά έκπτωση στην αντιπροσωπία της Τογιότα; Το σφάλμα είναι δικό τους πάντως, είχαν προβληματικές παρτίδες... δεν φταις εσύ.

Eχω διαβάσει πολλά ανάλογα - όχι το συγκεκριμένο - και σε ελληνικά και σε ξένα σάιτς. Δυστυχώς το κόστος 2 φαναριών ακόμα και για την Τoyota - για να αλλάξει τα φανάρια σε όσα Avensis κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν 2004, 2005 και 2006, φαίνεται ήταν πολύ μεγάλο γι'αυτό κι ενώ φωνάζουν τον κόσμο κάθε φορά που ανακαλύπτουν κάτι, στα συνεργεία για δωρεάν τακτοποίηση, στα φανάρια δεν κουνήθηκε φύλλο.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
χωρίς να είμαι κατά των ημιτασιόν ανταλλακτικών, εφόσον θέλεις ορίτζιναλ ψάξε λίγο καλύτερα εναλλακτικές πηγές γνήσιων ανταλλακτικών.
Βάση μηχανής: ford focus ήθελε το συνεργείο 150+περαστικά, είχα πελάτη εισαγωγέα γνήσιων ανταλλακτικών ford και την πήρα 45.

Προσπαθώ αλλά δεν βρίσκω κάτι... Τουλάχιστον αν ήξερα ποιά εταιρία κατασκευάζει φανάρια για το Avensis, θα κοίταζα προς τα εκεί... ΠΧ, ήξερα οτι τα αμορισερ της Corolla ήταν τα Καγιάμπα τα κόκκινα (αλλά επάνω έγραφαν Toyota και είχαν διπλό κόστος). Οταν τα άλλαξα κάποτε, έβαλα τα Kαγιάμπα και όλα ΟΚ. Θεωρητικά πάντα, η Kαγιάμπα ή η Μπιλστάιν βγάζουν "ιμιτασιόν" αμορτισέρ για όλες τις εταιρίες - και φυσικά δεν μπορεί να πει κανεις τα Μπιλστάιν μαιμουδιές...
Αυτό που διάβασα σε πολλά σχετικά σάιτς, είναι οτι βάση κανονισμών, κάποια ιμιτασιόν απαγορεύεται να είναι ίδιο με το γνήσιο και πρέπει να έχει κάποιες ατέλειες. Μου φαίνεται πολύ παράξενο, αλλά λένε οτι δεν πρέπει να έχει την "ποιότητα" του γνήσιου γι'αυτό και είτε θα έχει κάποια ατέλεια στην εφαρμογή, είτε στην ποιότητα του πλαστικού, κλπ... Δεν ξέρω αν αληθεύει αυτό. Πάντως τα φανάρια δεν είναι όπως τα αμορτισέρ - πρέπει να είναι πανομοιότυπα με τα γνήσια, ενώ τα αμορτισέρ μπορούν να έχουν διαφορές αρκεί ο κατασκευαστής να τα περιλαμβάνει στον πίνακα συμβατότητάς του (όπως πχ τα ελαστικά και τις διαστάσεις τους)...
 
δεν εννοώ αυτό.
Μιλάω για γνήσια ανταλλακτικά.
Όσο και να σας φαίνεται περίεργο τα γνήσια ανταλλακτικά που δίνουν οι αντιπροσωπείες σε πολλές περιπτώσεις δεν τα φέρνουν οι ίδιοι αλλά άλλοι έμποροι-εισαγωγείς.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
δεν εννοώ αυτό.
Μιλάω για γνήσια ανταλλακτικά.
Όσο και να σας φαίνεται περίεργο τα γνήσια ανταλλακτικά που δίνουν οι αντιπροσωπείες σε πολλές περιπτώσεις δεν τα φέρνουν οι ίδιοι αλλά άλλοι έμποροι-εισαγωγείς.

Νομίζω γνήσια ανταλλακτικά Toyota - με την βούλα δηλαδή - εδώ και πολλά χρόνια, μόνο απο αντιπροσωπία βρίσκεις και δεν υπάρχουν παραεισαγωγές... Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι... Η Τοyota είχε πολύ κλειστό και αυστηρό σύστημα... Είχε μια τεράστια αποθήκη στην Ολλανδία (ή στο Βέλγιο) και τα πάντα έρχονταν απο εκεί. - Θα το ψάξω όμως...
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
δεν εννοώ αυτό.
Μιλάω για γνήσια ανταλλακτικά.
Όσο και να σας φαίνεται περίεργο τα γνήσια ανταλλακτικά που δίνουν οι αντιπροσωπείες σε πολλές περιπτώσεις δεν τα φέρνουν οι ίδιοι αλλά άλλοι έμποροι-εισαγωγείς.

Tώρα που κοίταξα είδα οτι κάποιος φέρνει γνήσια (ή έτσι λέει τουλάχιστον)... 250Ε το ένα... Ο αντιπρόσωπος μου είπε 300 (330 αλλά έχει μια έκπτωση) και η τοποθέτηση πάει έξτρα - αλλά εκεί θα υπάρχει και κάποια εγγύηση...
Σφαγείο... :)
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
toyota φίλε...τόσα χρόνια μόνο λάδια και φίλτρα άλλαζες...ε, πλήρωσε και κάτι!

χαχαχαχα

-bye-

Καλά, στην corolla, απο το 94 που την πήρα - πριν 25 χρόνια - καινούργια, μόνο μια αντλία νερού άλλαξα πριν μερικά χρόνια 50 Ε... :) Σκιά δεν το έχει δει ποτέ, δεν σπάει δεν χαλάει, δεν τρίζει... Βενζίνη πάντα του έβαζα όπου έβρισκα φτηνότερα και ρετάρισμα κινητήρα μιά φορά μόνο άκουσα φευγαλέα για ένα δίλεπτο και έκτοτε ποτέ ξανά...:) 350.000 χιλιόμετρα...:)