Αναλογικάριοι χαρείτε

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Αντίστοιχες εταιρίες (όπως και η LN φαντάζομαι) Το αρχικό υλικό το θεωρούν-κατατάσσουν ως πολύτιμο αγαθό και εμπορικό μυστικό.
Σίγουρα όχι για πέταμα, δηλαδή.
Πληροφορία = το πιο ακριβό αγαθό.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,964
Αθήνα
Νομίζω πολλοί θα τα ήθελαν στα χέρια τους ακόμα και σε αυτή την ακατέργαστη μορφή.
Και ένα σορό πιτσιρικάδες θα μπορούσαν να κάνουν τα δικά τους.
Και σίγουρα αρκετά μέλη μας.
Αλλά δε θα το πάρουμε ποτέ ;-)
Ξέρουν τι προστατεύουν οι εταιρίες και τι δίνουν στο κοινό – για το επιχειρηματικό τους καλό.

Κατά καιρούς κυκλοφορούν διάφορα. Μόνο που στη μορφή που κυκλοφορούν δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις πουθενά αλλού παρά μόνο για ιστορικούς σκοπούς ακρόασης αφού σε καταναλωτικό μέσο αναπαραγωγής κυκλοφορούν, πράγμα που το καθιστά ακατάλληλο για οποιαδήποτε επεξεργασία. Επιπλέον συνήθως αποτελούν μέρος κάποιας συλλεκτικής επανέκδοσης ενός δίσκου.

Έχεις ακούσει ποτέ ακατέργαστη ηχογράφηση; Είναι αλλού γι' αλλού και απευθύνεται μόνο σε fans του καλλιτέχνη. Πραγματικά δεν ακούγεται!

Δεν έχω ρωτήσει πάντως αν και σε τι αντίτιμο διατίθεται μια ξερή ηχογράφηση από μία δισκογραφική.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,964
Αθήνα
Re: Απάντηση: Αναλογικάριοι χαρείτε

Εκτός του οτι οι περισσότερες ηχογραφήσεις είναι πολυκάναλες με πολύ περισσότερα στάδια μέχρι το τελικό μάστερ.

Εδώ εννοώντας σε πολλά κανάλια και όχι surround. To διευκρινίζω απλώς.
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Κατά καιρούς κυκλοφορούν διάφορα. Μόνο που στη μορφή που κυκλοφορούν δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις πουθενά αλλού παρά μόνο για ιστορικούς σκοπούς ακρόασης αφού σε καταναλωτικό μέσο αναπαραγωγής κυκλοφορούν, πράγμα που το καθιστά ακατάλληλο για οποιαδήποτε επεξεργασία. Επιπλέον συνήθως αποτελούν μέρος κάποιας συλλεκτικής επανέκδοσης ενός δίσκου.

Έχεις ακούσει ποτέ ακατέργαστη ηχογράφηση; Είναι αλλού γι' αλλού και απευθύνεται μόνο σε fans του καλλιτέχνη. Πραγματικά δεν ακούγεται!

Δεν έχω ρωτήσει πάντως αν και σε τι αντίτιμο διατίθεται μια ξερή ηχογράφηση από μία δισκογραφική.

Μα δεν είπα να πάρω το υλικό όπως είναι να το βάλω να το ακούσω όπως έχει.
Είπα ότι δε θα τα πάρουμε ποτέ.
Όπως λες και εσύ έχουν αξία για τους fans, όπως ακριβώς κάθε κομμένη σκηνή από μια ταινία. Σιγά μη δώσουν παραπάνω υλικό στους Τρέκις ή στους οπαδούς του Star Wars. Φυσικά πάντα με το σταγονόμετρο όποτε αποφασίσουν και με πλήρη έλεγχο σε όλους τους συντελεστές της νέας παραγωγής.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση (όπως συνήθως) εμπορικοί είναι οι λόγοι που θα δοθεί σε όλα αυτά τα φορμα και σε διαφορετικές τιμές τα προϊόντα.
 

THEMILOC

AVClub Enthusiast
6 February 2008
1,179
ΕΛΛΑΔΑ
Αγαπητέ tmjuju, γιατί δεν σε καταλαβαίνω? Τι θάθελες να πάρεις και δεν σου το δίνουν?
Να μου πεις οτι αυτό ίσχυε με τις αναλογικές ηχογραφήσεις που η ποιότητα της μητρικής ταινίας δεν είχε καμμία σχέση με το τελικό βινύλιο και φυσικά δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να αποκτηθεί, να το καταλάβω. Αλλά με το ψηφιακό υλικό αυτό δεν ισχύει. Σου πουλάνε το αυθεντικό μάστερ-βλεπε LINN RECORDS-σε όποια μορφή θέλεις και πληρώνεις: 24/192/176.4/96/88.2/48 ή 16/44.1 ή 320 mp3. Δεν υπάρχουν πια συμβιβασμοί και μυστήρια.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,817
Έχεις ακούσει ποτέ ακατέργαστη ηχογράφηση; Είναι αλλού γι' αλλού και απευθύνεται μόνο σε fans του καλλιτέχνη. Πραγματικά δεν ακούγεται!

Eχω 2-3 απο την χρυση εποχη του βινυλιου και πραγματικα δεν ακουγονται.

+1
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,103
Αθήνα, Ηλιούπολη
Μιχάλη έχεις δίκιο σε όλα. Μόνο που όσοι ακούν βινύλιο έχουν από παλιά καθαρά αναλογικούς δίσκους ή πρόσφατα αποκτήσει αρκετά βινύλια από ψηφιακά remastering τα οποία τις περισσότερες φορές πιστεύουν οτι είναι καθαρά αναλογικά. Αυτό ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ, όχι όμως αυτό που κάνει ο 2L ο οποίος δεν αρνήθηκε την ψηφιακή καταγωγή των βινυλίων.
Και για να ευθυμήσουμε λίγο, καιροί που είναι, μην ξεχνάς την ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΣΗ του ψηφιακού υλικού όταν κοπεί σε βινύλιο όπως είχε πει κάποτε ένας σοφός πρόεδρος του χώρου.
Ή ο άλλος "σοφός" Μεταξάς, που ηχογραφεί σε ταινία για να παράγει DVD. Ωραία πράγματα δεν συμφωνείς?

Δεν πρόκειται να διαφωνήσουμε Θέμη,
Δεν μίλησα για απάτη, αλλά για μορφή παραπλάνησης και εξαπάτησης του καταναλωτή, δηλαδή για ένα βαθμό συμπεριφοράς κάπως ελαφρύτερο. Επίσης για εκμετάλλευση των συναισθημάτων και των αδυναμιών των καταναλωτών.

Όντως στη συγκεκριμένη περίπτωση η 2L δεν αρνείται την ψηφιακή καταγωγή του υπό έκδοση βινυλίου. Οι υποψήφιοι αγοραστές του βινυλίου πιστεύεις ότι στην πλειοψηφία τους γνωρίζουν επαρκώς τις διαφορές ανάμεσα στα format;

Εμένα μ' ενδιαφέρει να υπάρχει ενημέρωση. Από κει και πέρα "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα", που λέει και η παροιμία.

Τη συζήτηση του παλιού προέδρου "περί αναλογικοποίησης του ψηφιακού ήχου" κάπου τη θυμάμαι, αλλ' ας μην την βάλουμε κι' αυτή στο τραπέζι, διότι καήκαμε! :smile:

Όσο για τον άλλο πρόεδρο το "σοφό" συμπατριώτη μας Μεταξά, αποτελεί πολύ ωραίο παράδειγμα πως πρέπει να κινείται και να ενεργεί ένας σύγχρονος μηχανικός ήχου: Χωρίς προκαταλήψεις κινείται με άνεση και ευχέρεια σε όλους τους κόσμους, αναλογικό και ψηφιακό, χρησιμοποιεί όλα τα formats και παίρνει ότι τον βολεύει προκειμένου να πετύχει το στόχο του.

-Ένας πολύ προσγειωμένος και πρακτικός άνθρωπος! :cool:
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,103
Αθήνα, Ηλιούπολη
Τότε με την παραπάνω λογική δεν θα πρέπει κανείς [που έχει μόνο ψηφιακό μέσο] να ακούει ψηφιακά δισκάκια που προήλθαν από αναλογικές ταινίες ηχογράφησης. Λ.Σ.
Ούτε έγραψα, ούτε άφησα να εννοηθεί κάτι τέτοιο. Ούτε αποτελεί λογική συνέπεια του σκεπτικού μου.
Επί λέξει είχα γράψει στο post 7 τα εξής:

Θεωρώ εντελώς θεμιτή, αναγκαία και επιβαλλόμενη την ψηφιοποίηση των αναλογικών εγγραφών. (Για λόγους διατήρησης, αποκατάστασης, διάδοσης κλπ).

Το αντίθετο όμως (η "αναλογικοποίηση της ψηφιακής εγγραφής) είναι χωρίς νόημα, ανώφελη. Και καθαρά κερδοσκοπική κίνηση, όταν γίνεται.
Δηλαδή εντελώς αντίθετα.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,103
Αθήνα, Ηλιούπολη
***Τώρα πάλι, αν κάποιος δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής για λόγους αρχής, λ.χ. διότι είναι φανατικός φίλος του αναλογικού ήχου, αποκτώντας μία ψηφιακή ηχογράφηση καμουφλαρισμένη σε αναλογική, δεν παραβιάζει τις αρχές του;****

Όσο τις παραβιάζει και όποιος που ακούει ψηφιακά δισκάκια που προήλθαν από αναλογικές ηχογραφήσεις.
Γιατί μπαίνει **θέμα αρχής** για κάποιον που δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής;
Μήπως είναι άλλοι οι λόγοι και όχι *θέμα αρχής*; Λ.Σ.
Άς μου εξηγήσει κάποιος γιατί σήμερα, έτος 2012, κάποιος δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής;

Εμένα ο νούς μου πηγαίνει μόνο σε λόγους αρχής. Άλλους λόγους δεν μπορώ να φανταστώ. Πολύ ευχαρίστως να τους ακούσω...
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Άς μου εξηγήσει κάποιος γιατί σήμερα, έτος 2012, κάποιος δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής;

Εμένα ο νούς μου πηγαίνει μόνο σε λόγους αρχής. Άλλους λόγους δεν μπορώ να φανταστώ. Πολύ ευχαρίστως να τους ακούσω...
Τί θέμα αρχής!!! Απλά του αρέσει περισσότερο ή αποκλειστικά ο αναλογικός ήχος του βινυλίου, όπως ακριβώς κάποιος άλλος κάνει το εντελώς αντίθετο. Όπως αυτός κατανοεί, έτσι θα πρέπει να κατανοούν και οι άλλοι την διαφορετικότητά του.
Και αν θέλεις να μιλήσω προσωπικά, δεν βρίσκω καμία απολύτως ικανοποίηση στο άκουσμα μουσικής από ψηφιακά μέσα, όπως κάποιος άλλος πιθανόν να κάνει το αντίθετο. Επομένως προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο και παραμένω στο αναλογικό.
Εντελώς υποχρεωτικά ακούω ψηφιακά μόνο αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να ακούσω κάτι και αυτό για πολύ λίγο. Στις δε διακοπές ενα Sony discman με ακουστικά είναι Ο,ΤΙ πρέπει αλλά μέχρι εκεί. Παρεμπιπτώντως ακούγονται από το discman πολύ καλά τα ψηφιακά δισκάκια [μιλάω για κλασική μουσική]. Λ.Σ.
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Να προσθέσω ότι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ακούσω ακόμη μιά ηχογράφηση/εκτέλεση ενός κλασικού έργου. Πιστεύω ότι μέχρι στιγμής Ο,ΤΙ καλύτερο έχει ήδη γίνει και καταγραφεί. Ούτε η συγχρονοι καλλιτέχνες της Τζαζ με συγκινούν. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων δεν βρίσκω τίποτε το ενδιαφέρον παρά μόνο κάποιο αναμάσημα. Δεν βρίσκω επίσης τίποτε το ενδιαφέρον στην σύγχρονη Ποπ/Ροκ. Και δεν είμαι ο μόνος.
Λ.Σ.
 
Last edited:

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,103
Αθήνα, Ηλιούπολη
Άς μου εξηγήσει κάποιος γιατί σήμερα, έτος 2012, κάποιος δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής;

Εμένα ο νούς μου πηγαίνει μόνο σε λόγους αρχής. Άλλους λόγους δεν μπορώ να φανταστώ. Πολύ ευχαρίστως να τους ακούσω...

Τί θέμα αρχής!!! Απλά του αρέσει περισσότερο ή αποκλειστικά ο αναλογικός ήχος του βινυλίου, όπως ακριβώς κάποιος άλλος κάνει το εντελώς αντίθετο. Όπως αυτός κατανοεί, έτσι θα πρέπει να κατανοούν και οι άλλοι την διαφορετικότητά του.
Και αν θέλεις να μιλήσω προσωπικά, δεν βρίσκω καμία απολύτως ικανοποίηση στο άκουσμα μουσικής από ψηφιακά μέσα, όπως κάποιος άλλος πιθανόν να κάνει το αντίθετο. Επομένως προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο και παραμένω στο αναλογικό.
Εντελώς υποχρεωτικά ακούω ψηφιακά μόνο αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να ακούσω κάτι και αυτό για πολύ λίγο. Στις δε διακοπές ενα Sony discman με ακουστικά είναι Ο,ΤΙ πρέπει αλλά μέχρι εκεί. Παρεμπιπτώντως ακούγονται από το discman πολύ καλά τα ψηφιακά δισκάκια [μιλάω για κλασική μουσική]. Λ.Σ.
Μα καλά, όταν μιλάω για λόγους αρχής αυτό ακριβώς εννοώ, τι άλλο; Μιλάω για εκείνους που δηλώνουν, όπως και ο ίδιος γράφεις πιο πάνω, ότι αρέσκονται αποκλειστικά στον αναλογικό ήχο και ακούνε από ψηφιακά μόνο σε ανάγκη! Αρχή, πεποίθηση, αποκλειστική προτίμηση, όπως θες ονόμασε το.

Λύσε μου τώρα παρακαλώ μία απορία. Δηλώνεις ότι μουσική από ψηφιακά μέσα δεν σου προκαλεί -όπως γράφεις- καμία απολύτως ικανοποίηση.

Τώρα, αν έχουμε μία ψηφιακή ηχογράφηαη και εκδοθεί και σε βινύλιο, τι θα γίνει, θα γίνει πιο γλυκειά; Θα αλλάξει η αρχική ψηφιακή της φύση, που δεν σε ικανοποιεί και θα γίνει πιο ελκυστική με την εξωτερική μορφή του βινυλίου;

Προσπαθώ απλά να καταλάβω, αν θες εξηγείς.

Από κει και πέρα το είπα και πιο πανω: "Περί ορέξεως..."
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,103
Αθήνα, Ηλιούπολη
Να προσθέσω ότι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ακούσω ακόμη μιά ηχογράφηση/εκτέλεση ενός κλασικού έργου. Πιστεύω ότι μέχρι στιγμής Ο,ΤΙ καλύτερο έχει ήδη γίνει και καταγραφεί. Ούτε η συγχρονοι καλλιτέχνες της Τζαζ με συγκινούν. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων δεν βρίσκω τίποτε το ενδιαφέρον παρά μόνο κάποιο αναμάσημα. Δεν βρίσκω επίσης τίποτε το ενδιαφέρον στην σύγχρονη Ποπ/Ροκ. Και δεν είμαι ο μόνος.
Λ.Σ.
Εννοείς ότι έχει σταματήσει κάθε αξιόλογη μουσική παραγωγή, ότι δεν υπάρχουν πια άνθρωποι με ταλέντο και βρισκόμαστε σε πλήρη παρακμή;

Αυτό περιλαμβάνει όλα τα είδη της μουσικής; Και την παραδοσιακή, τη λάτιν, το φάντο, την αραβική, την ανατολική κλπ, κλπ, κλπ; Και τα soundtracks;
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
...

Λύσε μου τώρα παρακαλώ μία απορία. Δηλώνεις ότι μουσική από ψηφιακά μέσα δεν σου προκαλεί -όπως γράφεις- καμία απολύτως ικανοποίηση.

Τώρα, αν έχουμε μία ψηφιακή ηχογράφηαη και εκδοθεί και σε βινύλιο, τι θα γίνει, θα γίνει πιο γλυκειά; Θα αλλάξει η αρχική ψηφιακή της φύση, που δεν σε ικανοποιεί και θα γίνει πιο ελκυστική με την εξωτερική μορφή του βινυλίου;

Προσπαθώ απλά να καταλάβω, αν θες εξηγείς.

Από κει και πέρα το είπα και πιο πανω: "Περί ορέξεως..."
Για μένα είναι θέμα το πώς ακούγεται κάτι. Αν π.χ. το *ψηφιακό* βινύλιο ακουστεί ικανοποιητικά και δεν με ενοχλεί, αυτό θα είναι το κριτήριο, όπως ακριβώς και για κάθε δίσκο βινυλίου. Λ.Σ.
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Εννοείς ότι έχει σταματήσει κάθε αξιόλογη μουσική παραγωγή, ότι δεν υπάρχουν πια άνθρωποι με ταλέντο και βρισκόμαστε σε πλήρη παρακμή;

Αυτό περιλαμβάνει όλα τα είδη της μουσικής; Και την παραδοσιακή, τη λάτιν, το φάντο, την αραβική, την ανατολική κλπ, κλπ, κλπ; Και τα soundtracks;
Δεν είπα κάτι τέτοιο. Σήμερα υπάρχουν ελάχιστα αξιόλογο πράγματα και αυτό δεν είναι τυχαίο, συμβαδίζει εδώ και μερικές δεκαετίες με την πτώση των αξιών στην κοινωνία. Η παραγωγή πολισμού αντανακλά την κοινωνία και η κοινωνία μεταξύ άλλων και την παραγωγή πολιτισμού. Ζούμε στην εποχή της *φτήνιας* με ελάχιστα αξιόλογα πράγματα που περνούν απαρατήρητα ή δεν έχουν ελπίδα προβολής από τους κατέχοντες τα μέσα που έχουν άλλη αντίληψη ή μάλλον άλλα συμφέροντα. Μετρο δυστυχώς αποτελεί όχι η ποιότητα αλλά μια δισστεβλωμένη αντίληψη περί πιότητας που περνά η ιδεολογία της κουλτούρας της άρχουσας τάξης. Αυτό το τελευταίο συμβαίνει πάντα, αλλά δεν είναι πάντα στον ίδιο βαθμό. Εξαρτάται τί άλλο υπάρχει ή δεν υπάρχει παγκοσμίως [πχ αντίπαλο δέος]. Λ.Σ.
 

kotsidisjohn

AVClub Addicted Member
26 April 2008
2,030
Θεσ/νικη
Πραγματικα, μπορει να φανω υπερβολικος, αλλα τι να συγκρινουμε?
Τoυς Miles Davis, Coltrane, Monk, Rollins, Ellington, Armstrong, Holiday Κλπ κλπ με τι σημερινο?

Ενταξει υπαρχουν καλλιτεχνες που αξιζουν οπως Barber, Krall, κλπ να μη μακρηγορω, αλλα ειναι αλλου επιπεδου.

Παντως το τελευταιο ψηφιακο βινυλιο που πηρα της Reference , Eiji Oue - Stravinsky: The Firebird Suite/ The Song of the Nightingale ειναι εκπληκτικο, αναφορας θα ελεγα.

Eχει λιγο "διαφορετικο" ηχο απ οτι εχω συνηθησει ν ακουω κ να μ αρεσει , αλλα δεν παυει να ναι απολαυστικο.

Αντιθετως, το ενα κ μοναδικο της Adele-21 που πηρα χθες , ειναι απογοητευτικο.
 

THEMILOC

AVClub Enthusiast
6 February 2008
1,179
ΕΛΛΑΔΑ
Όσο για τον άλλο πρόεδρο το "σοφό" συμπατριώτη μας Μεταξά, αποτελεί πολύ ωραίο παράδειγμα πως πρέπει να κινείται και να ενεργεί ένας σύγχρονος μηχανικός ήχου: Χωρίς προκαταλήψεις κινείται με άνεση και ευχέρεια σε όλους τους κόσμους, αναλογικό και ψηφιακό, χρησιμοποιεί όλα τα formats και παίρνει ότι τον βολεύει προκειμένου να πετύχει το στόχο του.

-Ένας πολύ προσγειωμένος και πρακτικός άνθρωπος! :cool:

Μιχάλη δεν θα χαρακτήριζα προσγειωμένο, ούτε με άνεση και ευχέρεια κινούμενο, αλλά με μάλλον ύποπτη αναλογικοψηφιακή τακτική κινούμενο για εντυπωσιασμό και των δύο χώρων και τίποτε άλλο. Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί "βολεύει" να γράφεις αναλογικά για να βγάλεις αποκλειστικά ψηφιακό προιόν και θα το συζητήσουμε εκτενέστερα. Ο ίδιος πάντως ουδόλως είχε κάποια πειστική εξήγηση.