Νομίζω πολλοί θα τα ήθελαν στα χέρια τους ακόμα και σε αυτή την ακατέργαστη μορφή.
Και ένα σορό πιτσιρικάδες θα μπορούσαν να κάνουν τα δικά τους.
Και σίγουρα αρκετά μέλη μας.
Αλλά δε θα το πάρουμε ποτέ ;-)
Ξέρουν τι προστατεύουν οι εταιρίες και τι δίνουν στο κοινό – για το επιχειρηματικό τους καλό.
Εκτός του οτι οι περισσότερες ηχογραφήσεις είναι πολυκάναλες με πολύ περισσότερα στάδια μέχρι το τελικό μάστερ.
Κατά καιρούς κυκλοφορούν διάφορα. Μόνο που στη μορφή που κυκλοφορούν δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις πουθενά αλλού παρά μόνο για ιστορικούς σκοπούς ακρόασης αφού σε καταναλωτικό μέσο αναπαραγωγής κυκλοφορούν, πράγμα που το καθιστά ακατάλληλο για οποιαδήποτε επεξεργασία. Επιπλέον συνήθως αποτελούν μέρος κάποιας συλλεκτικής επανέκδοσης ενός δίσκου.
Έχεις ακούσει ποτέ ακατέργαστη ηχογράφηση; Είναι αλλού γι' αλλού και απευθύνεται μόνο σε fans του καλλιτέχνη. Πραγματικά δεν ακούγεται!
Δεν έχω ρωτήσει πάντως αν και σε τι αντίτιμο διατίθεται μια ξερή ηχογράφηση από μία δισκογραφική.
Έχεις ακούσει ποτέ ακατέργαστη ηχογράφηση; Είναι αλλού γι' αλλού και απευθύνεται μόνο σε fans του καλλιτέχνη. Πραγματικά δεν ακούγεται!
Μιχάλη έχεις δίκιο σε όλα. Μόνο που όσοι ακούν βινύλιο έχουν από παλιά καθαρά αναλογικούς δίσκους ή πρόσφατα αποκτήσει αρκετά βινύλια από ψηφιακά remastering τα οποία τις περισσότερες φορές πιστεύουν οτι είναι καθαρά αναλογικά. Αυτό ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ, όχι όμως αυτό που κάνει ο 2L ο οποίος δεν αρνήθηκε την ψηφιακή καταγωγή των βινυλίων.
Και για να ευθυμήσουμε λίγο, καιροί που είναι, μην ξεχνάς την ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΣΗ του ψηφιακού υλικού όταν κοπεί σε βινύλιο όπως είχε πει κάποτε ένας σοφός πρόεδρος του χώρου.
Ή ο άλλος "σοφός" Μεταξάς, που ηχογραφεί σε ταινία για να παράγει DVD. Ωραία πράγματα δεν συμφωνείς?
Ούτε έγραψα, ούτε άφησα να εννοηθεί κάτι τέτοιο. Ούτε αποτελεί λογική συνέπεια του σκεπτικού μου.Τότε με την παραπάνω λογική δεν θα πρέπει κανείς [που έχει μόνο ψηφιακό μέσο] να ακούει ψηφιακά δισκάκια που προήλθαν από αναλογικές ταινίες ηχογράφησης. Λ.Σ.
Δηλαδή εντελώς αντίθετα.Θεωρώ εντελώς θεμιτή, αναγκαία και επιβαλλόμενη την ψηφιοποίηση των αναλογικών εγγραφών. (Για λόγους διατήρησης, αποκατάστασης, διάδοσης κλπ).
Το αντίθετο όμως (η "αναλογικοποίηση της ψηφιακής εγγραφής) είναι χωρίς νόημα, ανώφελη. Και καθαρά κερδοσκοπική κίνηση, όταν γίνεται.
Άς μου εξηγήσει κάποιος γιατί σήμερα, έτος 2012, κάποιος δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής;***Τώρα πάλι, αν κάποιος δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής για λόγους αρχής, λ.χ. διότι είναι φανατικός φίλος του αναλογικού ήχου, αποκτώντας μία ψηφιακή ηχογράφηση καμουφλαρισμένη σε αναλογική, δεν παραβιάζει τις αρχές του;****
Όσο τις παραβιάζει και όποιος που ακούει ψηφιακά δισκάκια που προήλθαν από αναλογικές ηχογραφήσεις.
Γιατί μπαίνει **θέμα αρχής** για κάποιον που δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής;
Μήπως είναι άλλοι οι λόγοι και όχι *θέμα αρχής*; Λ.Σ.
Τί θέμα αρχής!!! Απλά του αρέσει περισσότερο ή αποκλειστικά ο αναλογικός ήχος του βινυλίου, όπως ακριβώς κάποιος άλλος κάνει το εντελώς αντίθετο. Όπως αυτός κατανοεί, έτσι θα πρέπει να κατανοούν και οι άλλοι την διαφορετικότητά του.Άς μου εξηγήσει κάποιος γιατί σήμερα, έτος 2012, κάποιος δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής;
Εμένα ο νούς μου πηγαίνει μόνο σε λόγους αρχής. Άλλους λόγους δεν μπορώ να φανταστώ. Πολύ ευχαρίστως να τους ακούσω...
Άς μου εξηγήσει κάποιος γιατί σήμερα, έτος 2012, κάποιος δεν επιθυμεί να αποκτήσει ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής;
Εμένα ο νούς μου πηγαίνει μόνο σε λόγους αρχής. Άλλους λόγους δεν μπορώ να φανταστώ. Πολύ ευχαρίστως να τους ακούσω...
Μα καλά, όταν μιλάω για λόγους αρχής αυτό ακριβώς εννοώ, τι άλλο; Μιλάω για εκείνους που δηλώνουν, όπως και ο ίδιος γράφεις πιο πάνω, ότι αρέσκονται αποκλειστικά στον αναλογικό ήχο και ακούνε από ψηφιακά μόνο σε ανάγκη! Αρχή, πεποίθηση, αποκλειστική προτίμηση, όπως θες ονόμασε το.Τί θέμα αρχής!!! Απλά του αρέσει περισσότερο ή αποκλειστικά ο αναλογικός ήχος του βινυλίου, όπως ακριβώς κάποιος άλλος κάνει το εντελώς αντίθετο. Όπως αυτός κατανοεί, έτσι θα πρέπει να κατανοούν και οι άλλοι την διαφορετικότητά του.
Και αν θέλεις να μιλήσω προσωπικά, δεν βρίσκω καμία απολύτως ικανοποίηση στο άκουσμα μουσικής από ψηφιακά μέσα, όπως κάποιος άλλος πιθανόν να κάνει το αντίθετο. Επομένως προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο και παραμένω στο αναλογικό.
Εντελώς υποχρεωτικά ακούω ψηφιακά μόνο αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να ακούσω κάτι και αυτό για πολύ λίγο. Στις δε διακοπές ενα Sony discman με ακουστικά είναι Ο,ΤΙ πρέπει αλλά μέχρι εκεί. Παρεμπιπτώντως ακούγονται από το discman πολύ καλά τα ψηφιακά δισκάκια [μιλάω για κλασική μουσική]. Λ.Σ.
Εννοείς ότι έχει σταματήσει κάθε αξιόλογη μουσική παραγωγή, ότι δεν υπάρχουν πια άνθρωποι με ταλέντο και βρισκόμαστε σε πλήρη παρακμή;Να προσθέσω ότι προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ακούσω ακόμη μιά ηχογράφηση/εκτέλεση ενός κλασικού έργου. Πιστεύω ότι μέχρι στιγμής Ο,ΤΙ καλύτερο έχει ήδη γίνει και καταγραφεί. Ούτε η συγχρονοι καλλιτέχνες της Τζαζ με συγκινούν. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων δεν βρίσκω τίποτε το ενδιαφέρον παρά μόνο κάποιο αναμάσημα. Δεν βρίσκω επίσης τίποτε το ενδιαφέρον στην σύγχρονη Ποπ/Ροκ. Και δεν είμαι ο μόνος.
Λ.Σ.
Για μένα είναι θέμα το πώς ακούγεται κάτι. Αν π.χ. το *ψηφιακό* βινύλιο ακουστεί ικανοποιητικά και δεν με ενοχλεί, αυτό θα είναι το κριτήριο, όπως ακριβώς και για κάθε δίσκο βινυλίου. Λ.Σ....
Λύσε μου τώρα παρακαλώ μία απορία. Δηλώνεις ότι μουσική από ψηφιακά μέσα δεν σου προκαλεί -όπως γράφεις- καμία απολύτως ικανοποίηση.
Τώρα, αν έχουμε μία ψηφιακή ηχογράφηαη και εκδοθεί και σε βινύλιο, τι θα γίνει, θα γίνει πιο γλυκειά; Θα αλλάξει η αρχική ψηφιακή της φύση, που δεν σε ικανοποιεί και θα γίνει πιο ελκυστική με την εξωτερική μορφή του βινυλίου;
Προσπαθώ απλά να καταλάβω, αν θες εξηγείς.
Από κει και πέρα το είπα και πιο πανω: "Περί ορέξεως..."
Δεν είπα κάτι τέτοιο. Σήμερα υπάρχουν ελάχιστα αξιόλογο πράγματα και αυτό δεν είναι τυχαίο, συμβαδίζει εδώ και μερικές δεκαετίες με την πτώση των αξιών στην κοινωνία. Η παραγωγή πολισμού αντανακλά την κοινωνία και η κοινωνία μεταξύ άλλων και την παραγωγή πολιτισμού. Ζούμε στην εποχή της *φτήνιας* με ελάχιστα αξιόλογα πράγματα που περνούν απαρατήρητα ή δεν έχουν ελπίδα προβολής από τους κατέχοντες τα μέσα που έχουν άλλη αντίληψη ή μάλλον άλλα συμφέροντα. Μετρο δυστυχώς αποτελεί όχι η ποιότητα αλλά μια δισστεβλωμένη αντίληψη περί πιότητας που περνά η ιδεολογία της κουλτούρας της άρχουσας τάξης. Αυτό το τελευταίο συμβαίνει πάντα, αλλά δεν είναι πάντα στον ίδιο βαθμό. Εξαρτάται τί άλλο υπάρχει ή δεν υπάρχει παγκοσμίως [πχ αντίπαλο δέος]. Λ.Σ.Εννοείς ότι έχει σταματήσει κάθε αξιόλογη μουσική παραγωγή, ότι δεν υπάρχουν πια άνθρωποι με ταλέντο και βρισκόμαστε σε πλήρη παρακμή;
Αυτό περιλαμβάνει όλα τα είδη της μουσικής; Και την παραδοσιακή, τη λάτιν, το φάντο, την αραβική, την ανατολική κλπ, κλπ, κλπ; Και τα soundtracks;
Όσο για τον άλλο πρόεδρο το "σοφό" συμπατριώτη μας Μεταξά, αποτελεί πολύ ωραίο παράδειγμα πως πρέπει να κινείται και να ενεργεί ένας σύγχρονος μηχανικός ήχου: Χωρίς προκαταλήψεις κινείται με άνεση και ευχέρεια σε όλους τους κόσμους, αναλογικό και ψηφιακό, χρησιμοποιεί όλα τα formats και παίρνει ότι τον βολεύει προκειμένου να πετύχει το στόχο του.
-Ένας πολύ προσγειωμένος και πρακτικός άνθρωπος!