Re: Αλλάζοντας λυχνίες,αλλάζει κι ο ήχος;
κοροιδευομαστε μου φαινεται.αν θιχτω δεν θα μιλησω δλδ???
Αγαπητέ φίλε, δεν σας έθιξε νομίζω κανείς και ειδικά εγώ. Πιθάνα δεν καταλάβατε τι έθεσα.
Το κείμενο του εν λόγω μηχανικού θα μπορούσε και να με βρεί σύμφωνο αν δεν ανέφερε αυτό για το οποίο και έκανα το σχόλιο.
Δεν έκανα όυτε καν κριτική στο κέιμενο και τις διατυπώσεις του. Στην ερώτηση - παρατήρηση σας που ήταν :
δλδ αν αρεσε ο τροπος που τα λεει η αυτα που λεει, στον dipie η σε οποιονδηποτε αλλον, ειναι βλακας?νομιζω χρειαζεται λιγο προσοχη στους χαρακτηρισμους.
έκανα μια αντερώτηση η οποία ήταν:
Και αν όντως λέει βλακείες ;
Και μάλιστα
το αίτιο για την αντερώτηση αυτή το τεκμηρίωσα παραθέτωντας το εξής:
Εδώ κάτι δε πάει καλά δε νομίζεις ;
Quote:
Now add in the variation in operating point (bias) and it is easy to see why different maker's tubes sound different-even to the point of not functioning in some overly sensitive circuits. An extreme case of this is the 12AX7 in the Moscode Minuette. George Kay and I found that while the Tugsram 12AX7 worked well in the front end of his unit, the smooth plate Telefunken did not. The latter tube caused the gain to fall 10-20 dB and the distortion to increase 10-100 times. Any user discovering this in his home would certainly hear startling differences between the Tungsram and Telefunken 12AX7. But the main thing he would be hearing is the difference between a functioning preamp and a malfunctioning one, though it still played.
Αν και είμαι περισσότερο από βέβαιος ότι η δήλωση αυτή, δηλαδή ότι σε συγκεκριμένο μηχάνημα έγινε αλλάγη μιας 12AX7 με άλλης μάρκας 12 ΑΧ7 και μόνο εξ αυτού
το κέρδος έπεσε 20 dB !!! και
η παραμόρφωση αυξήθηκε στο 100πλάσιο, !!! είναι απόλυτα λανθασμένη, εντούτοις
εξέφρασα την άποψη και
μόνο ότι κάτι δε πάει καλά με αυτή τη διατύπωση,
χωρίς καν να κάνω κάποια άλλη κριτική.
Στην ουσία τώρα και επί του θέματος, διότι βλέπω ότι δεν έγινε κατανοητή μέχρι τώρα η παρατήρηση μου. Όπως είπα το κείμενο θα μπορούσε να με βρεί σύμφωνο
αν δεν αυτοαναιρούσε όσα θέλει να τεκμηριώσει.
Δηλαδή ότι ναι μεν μας λέει ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος ώστε λυχνίες
του ιδιου τύπου (θεωρώ ότι κατανοούμε τι εστί ίδιος "τύπος λυχνίας") απο διαφορετικούς κατασκευαστές να ηχήσουν διαφορετικά παρα μόνο ίσως σε διαφορετικά μεταξύ τους κυκλωματα, εντούτοις μας αναφέρει το ότι του έχει συμβεί μεταξύ δύο λυχνιών 12ΑΧ7 διαφορετικών κατασκευαστών πάνω σε ένα ίδιο κύκλωμα όχι μόνο να υπάρχει διαφορά αλλά αυτή να φτανει σε σημείο τέτοιο που με την μια λυχνία 12ΑΧ7 το μηχανημα να παίζει τέλεια και με την άλλη να είναι ουσιαστικά χαλασμένο.
Και για ποιό λόγω παρακαλώ ; Διότι όπως μας λέει:
I found that while the Tugsram 12AX7 worked well in the front end of his unit, the smooth plate Telefunken did not.
The smooth plate of Telefunken did not worked well...
Μάλιστα... δηλαδή πάει περίπατο ότι θέλει να πει το υπόλοιπο κείμενο.
Εκτός αν θέλει να μας πεί ότι όλα είναι φλου και θέμα τύχης του τελικά τι θα κάτσει σε σχέση με τις ανοχές, (ανοχές που έχει φυσικά το κάθε ειδους εξάρτημα) οπότε τότε θα του πω ότι μάλλον ένας μηχανικός με 25 χρόνια εμπειρίας θα έπρεπε να ξέρει καλύτερα να τεκμηριώνει κάποια πράγματα και να επιλέγει εξαρτήματα και ειδικά ενεργά ακόμα πιο ειδικά λυχνίες και τρανζιστορ.
Θα επαναλάβω το post άλλου φίλου που είπε προηγουμένως
Aν οντως εγινε αυτο που περιγραφει , τοτε η δευτερη 12ΑΧ7 ηταν χαλασμενη η ηταν μια ισως 12AU7 που ειχαν σβηστει τα λογοτυπα και δεν το προσεξαν....
Αποκλειεται να συμβει αυτο
Ξαναρωτάω λοιπόν, είμαστε σίγουροι ότι δεν λέει τουλάχιστον και μια βλακεία;
Ερωτώ και μόνο, δεν γνωρίζω τη απάντηση.
Ας ανεβάσει κάποιος αν μπορεί τα specs των δυο αυτών 12AX7 των 2 αυτών κατασκευαστών μήπως και δούμε κάτι παραπάνω και τι είναι αυτό το
smooth plate της Telefunken , τι άλλο να πω;
Φιλικά μεν, εξαντλητικά δε...