ΑΓΟΡΑ 50'-55' ....Plasma ή LED...?

DOOM_NX

Senior Member
17 January 2010
488
Καρδίτσα
Η δική μου ένσταση ήταν ότι σε πραγματικό περιεχόμενο η διαφορά στην κίνηση είναι αμελητέα λόγω του motion blur που βρίσκεται στην πηγή.

Για το εγκυκλοπαιδικό του θέματος, όποιος έχει την 60H6200 ας περάσει μια βόλτα από το testufo με τον Google Chrome να μας πει πόσο κοντά μπορεί να φέρει τις άκρες τις θολούρας πριν αρχίσουν να αναμιγνύονται...
 

velatis panos

AVClub Enthusiast
25 January 2011
1,279
Καλυτερη κινηματογραφικη αισθηση δηλαδη θα παρω απο τηλτοραση με χειροτερο μαυρο.Και η σειρα 6 σαμμυ και η 8 σειρα σονυ ειναι καλυτερες για θεαση ταινιων.Αφηνω εκτος και την επεξεργασια που υστερει η lg
 
8 June 2007
996
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Καλα Πανο.....δεν το λες και μαυρο αυτο.....ουτε κινηματογραφικη αισθηση (Samsung 60' UE H6240)

attachment.php


και...

Samsung UE-55H6470.... (μια τηλεωραση που πηγα να παραγγηλω ,αλλα δεν υπηρχε στο καταστημα που πηγα ,λογω που δεν ηταν Ελληνικης Αντ/ιας)

attachment.php



(Samsung UE-55H6470) σκηνη απο το dark knight

attachment.php


Εντονο bleeding και δεξιά και αριστερά, και γενικώς ένα γκριζο πέπλο στην οθονη.....



και η φωτο του DOOM απο την LG....

2015_01_23_995.jpg
 
Last edited:

DOOM_NX

Senior Member
17 January 2010
488
Καρδίτσα
Καλυτερη κινηματογραφικη αισθηση δηλαδη θα παρω απο τηλτοραση με χειροτερο μαυρο.Και η σειρα 6 σαμμυ και η 8 σειρα σονυ ειναι καλυτερες για θεαση ταινιων.Αφηνω εκτος και την επεξεργασια που υστερει η lg
H κινηματογραφική αίσθηση για σένα ορίζεται μόνο από το επίπεδο του μαύρου; Πότε ήταν η τελευταία φορά που πήγες σινεμά; Με 55 cd/m² επίπεδο λευκού που είναι το στάνταρ και 500:1 contrast για μια καθαρή κόπια φιλμ, το μαύρο σου γίνεται 0.11 cd/m², χωρίς να λάβουμε υπόψην τον περιβάλλοντα φωτισμό. Και αν μιλήσουμε για θερινό σινεμά, τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Παρ'όλα αυτά, όταν αναφέρθηκα στην κινηματογραφική αίσθηση, μιλούσα για την κίνηση και το motion interpolation που την καταστρέφει τελείως.

Για να μην παρεξηγηθώ, εννοείται πως όσο μικρότερο είναι το black level, τόσο καλύτερα για θέαση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Για θέαση κατά τη διάρκεια της ημέρας το black level δεν παίζει ρόλο. Από την άλλη, σε αντίθεση με τους προτζέκτορες, δεν θα έπρεπε κανείς να βλέπει τηλεόραση σε πλήρη συσκότιση. Η προτεινόμενη πρακτική για κρίσιμη θέαση είτε σε στούντιο είτε σε σπίτι είναι η χρήση κρυφού ουδέτερου φωτισμού πίσω από την οθόνη (bias light). Μεταξύ των άλλων πλεονεκτημάτων, το bias light βοηθάει και τα επίπεδα του μαύρου. Εδώ τα εξηγεί ωραία. Όποιος έχει ασχοληθεί με δίσκους καλιμπραρίσματος, ίσως να έχει παρατηρήσει τα αντίστοιχα patterns για τη ρύθμιση της έντασης και του χρώματος του φωτισμού.

Refformaxambient.jpg

Screenshot από Digital Video Essentials

Πραγματικά δε βλέπω το λόγο για τον οποίο η PB5600 υστερεί στην προβολή ταινιών. Τη δική μου checklist την πληροί άνετα:

  • ‘υψηλό κοντράστ (μέτρησα 2700:1 sequential, 800:1 inter-frame)
  • ‘4:4 cadence σε 24Hz είσοδο
  • κίνηση με χαμηλό motion blur (μέτρησα 21~30 ms για 24Hz είσοδο, χωρίς motion interpolation φυσικά)
  • wide gamut παλέτα (τρίγωνο που υπερκαλύπτει τα Rec.709 primaries)
  • ˜‘πλήρη ρυθμιστικά εικόνας με calibration 20 σημείων κλίμακας του γκρι και Colour Management System
  • HDMI για σύνδεση με το HTPC μου
  • ˜‘υποστήριξη 4:4:4 chroma για χρήση των εξαιρετικών αλγορίθμων chroma upsampling του madvr
  • ˜μεγάλη εικόνα για immersion
  • αναλλοίωτη εικόνα για όλες τις γωνίες θέασης -> περισσότεροι θεατές στο σαλόνι απολαμβάνουν το ίδιο αποτέλεσμα

Η μόνη παραξενιά είναι το ABL που δεν υπάρχει στο σινεμά που και πάλι συνηθίζεται, ειδικά αν περιορίζεις το panel light. Α και δεν έχει 3D. Αλλά για 600 ευρώ τα κάνω γαργάρα και βλέπω τα 2D Blu-ray μου χωρίς να κοιτάζω πίσω.

Και, τέλος, θα ήθελες να αναλύσεις λίγο τι εννοείς ότι υστερεί στην επεξεργασία;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ξέρω πως δεν έχει και πολύ νόημα συγκρίνεις φωτογραφίες από διαφορετικές μηχανές, αλλά έτυχε να έχω τραβήξει κι εγώ την ίδια σκηνή απ'το Dark Knight... Την παραθέτω δίπλα-δίπλα, χωρίς καμία επεξεργασία, με την εικόνα που είδα από πάνω.

2015_02_21_1193.png


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και μια μεγάλη: http://s14.postimg.org/4y7ld9uxt/2015_02_21_1194.png
 
Last edited:

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
Μην συγκρίνετε φωτογραφίες που είναι τραβηγμένες με διαφορετικές ρυθμίσεις στη μηχανή. Ο διαφορετικός χρόνος έκθεσης οδηγεί σε τελείως λάθος συμπεράσματα ως προς το μαύρο.
 

velatis panos

AVClub Enthusiast
25 January 2011
1,279
1 Με τον ορο επεξεργασια ηθελα να αναφερθω σε ευκρινεια και λεπτομερια στην εικονα σε χαμηλης αναλυσης sd σηματα και σε ανοιτοχρωμα πλανα γιατι σε σκουρα δεν θα διακρινεις και πολλα με 0.09 μαυρο και κατω του μετριου αποδοση της κλιμακας του γκρι στα χαμηλα ire
2 Τον κινηματογραφο γιατι τον αναφερεις συνεχεια δεν καμαρωνω για την ποιοτητα της εικονας
3 Οπως ειπε και Βασιλης ο χρονος εκθεσης παιζει μεγαλο ρολο το μαυρο θα γινει γκρι ανοιχτο στην lg με ανεβασμενο χρονο εκθεσης
 

DOOM_NX

Senior Member
17 January 2010
488
Καρδίτσα
1 Με τον ορο επεξεργασια ηθελα να αναφερθω σε ευκρινεια και λεπτομερια στην εικονα σε χαμηλης αναλυσης sd σηματα και σε ανοιτοχρωμα πλανα γιατι σε σκουρα δεν θα διακρινεις και πολλα με 0.09 μαυρο και κατω του μετριου αποδοση της κλιμακας του γκρι στα χαμηλα ire
2 Τον κινηματογραφο γιατι τον αναφερεις συνεχεια δεν καμαρωνω για την ποιοτητα της εικονας
3 Οπως ειπε και Βασιλης ο χρονος εκθεσης παιζει μεγαλο ρολο το μαυρο θα γινει γκρι ανοιχτο στην lg με ανεβασμενο χρονο εκθεσης

1) Όλα αυτά περί ευκρίνειας τα βγάζεις από το μυαλό σου ή έχεις διαβάσει κάποιο συγκριτικό τεστ και τα λες; Και τι σχέση έχει το επίπεδο του μαύρου με την ικανότητα μιας οθόνης να δείξει τις χαμηλές διαβαθμίσεις του γκρι; Οι διαβαθμίσεις μεταξύ μαύρου (0 IRE) και λευκού (100 IRE) εξαρτώνται αποκλειστικά από το contrast της οθόνης, το gamma και τα bit του πάνελ. Βλέπεις κανένα black crush στην παρακάτω φωτο; Το brightness είναι στο 50 (προεπιλογή) και το gamma 2.2.

2015_02_26_1268.jpg

f/2.8 - 1/5 sec. - ISO 420

2. Τον κινηματογράφο τον ανέφερα γιατί μιλούσαμε για ταινίες και για κινηματογραφική αίσθηση, όχι για βιντεΐλα.

3. Συμφωνώ ότι οι φωτος δεν είναι κριτήριο για να δεις αν η οθόνη έχει βαθύ μαύρο. Και έχω ξαναγράψει για το χρόνο έκθεσης και το dynamic range των αισθητήρων στο thread από όπου πάρθηκαν οι φωτογραφίες που έδειξε ο Αντώνης. Σε κάθε περίπτωση το μαύρο έχει μετρηθεί γύρω στο 0.09 και είναι αυτό που είναι. Από τις φωτογραφίες μπορείς όμως να δεις αν η εικόνα υποφέρει από clouding ή backlight bleed ;)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ΥΓ: Shutter speed 1/8 sec. στην παραπάνω φωτο, δε μ'αφήνει να κάνω άλλα edits :)
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΑΓΟΡΑ 50'-55' ....Plasma ή LED...?

Καλημερα Yperion και χρονια πολλα...!!!

Εγραψα παντα με γνώμονα αυτο που ειδαν τα ματια μου σε αξια τηλεωρασης εως τα 1000 ευρω +- και οχι με νουμερα (που δεν τα κατεχω και καλα)...

Αλλα και απο συνφουριτες που εχουν ανεβαση και φωτο η διαφορα ειναι ξεκαθαρη στο μαυρο.....

Samsung 60' UE H6240 1.199
attachment.php


και

LG 60' PB5600 599

720p
2015_01_23_995.jpg

Η φώτο της 6240 είναι δική μου. και προς διευκρίνιση ήταν η πρώτη φωτο που έβγαλα γενικά τηλεόραση με κινητό, και οι ρυθμίσεις που είχα δεν ήταν οι καλύτερες. έχω αλλάξει πολλά απο τότε, και πραγματικά η τηλεόραση δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχεση η πραγματικότιτα με αυτό που βλέπετε απο την οθόνη lord of the rings που τράβηξα 10 λεπτά αφου την τοποθέτησα στον τοίχο. Ειδα το sin CITY kai έπαθα πλάκα με την αντίθεση την καθαρότητα και το βάθος του μαύρου... νόμισα ότι είχα OLED!
Θα προσπαθήσω να τραβήξω φωτογραφίες με την DSLR μου και με όσο το δυνατόν πιο κοντά στο μάτι μου , συνθήκες, για να σας μεταφέρω μια πιο πραγματική αίσθηση

ΥΓ α , και η 6240 δεν έχει 1199, αλλά 999 ;)
 

velatis panos

AVClub Enthusiast
25 January 2011
1,279
1.Aν μου πεις τι tv ειχες πιο πριν θα καταλαβω για την επεξεργασια.
Σε τι mode ειναι η tv στις φωτο;και αν μπορεις βαλε μας και τις μετρησεις απο σκακιερα.Δεν ειναι μαυρο με 0.09 αυτο στις φωτο.Αλλο βλεπω στην 50αρα του φιλου μου.Γκρι ανοιχτο.Πρεπει να μειωσω στα τερματα τα ρυθμιστικα να παρω το δικο σου μαυρο.Με ansi contrast 800/1 εισαι καλυτερα απο va psa panel;Για να δω ολες τις διαβαθμισεις του γρι στην 50αρα που σου λεω το πανελ ειναι γκρι παιει ενα χρονο στο καταστημα
 

@topos

New member
23 September 2008
46
Η LG PB5600 σε σχεση με την Panasonic TX-P50U10E πως την βλεπετε?Θα ειναι χειροτερη πιστευετε?

Ενδιαφερομαι για αγορα 50-55inch και προφανως η συγκεκριμενη φαινετε ευκαιρια...
Τηλεοπτικο δεν εχω απαιτησεις,κυριως για fhd ταινιες και κανενα παιχνιδακι απο λαπτοπ.

Υ.Γ Μπορω να κρατησω και την Panasonic εαν θεωρειτε πως θα ειναι καλυτερη που η μεχρι τωρα συμβιωση (~6μηνο) δεν μπορω να πω πως με εχει ξετρελανει αλλα ουτε και απογοητευσει(ισως μονο στο θεμα αντανκλασεων).

Υ.Γ Το Ιδανικο μεγεθος θα ηταν 55' λογω χωρου(το επιπλακι της tv ειναι 120) αλλα μου ερχετε δυσκολο να δικαιολογησω το επιπλεων κοστος για τις 5 παραπανω ιντσες.Τελος αποσταση θεασης ~3μετρα.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Η LG PB5600 σε σχεση με την Panasonic TX-P50U10E πως την βλεπετε?Θα ειναι χειροτερη πιστευετε?

Και οι δύο έχουν rising blacks οπότε το μαύρο γίνεται γκρι (~0.09 cd/m2) μετά από κάποιο διάστημα , η Panasonic όμως έχει παρεμβολή καρέ (IFC το ονομάζει η Panasonic) οπότε έχει καλύτερη κίνηση. Δηλαδή δεν σε συμφέρει να την αλλάξεις.

Πλέον κυκλοφορούν 55άρες από τα 600 ευρώ οπότε μάζεψε λεφτά να πάρεις κάτι καλύτερο.
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,841
Η φωτο απο την 55h6470 ειναι δικη μου.Στη σκηνη του dark knight δεν ειδα κανενα πεπλο.Το bleeding δεν το εχω δει ξανα απο τοτε και το μονο χουσουρι ειναι λιγο clouding στην κατω δεξια γωνια.
 

@topos

New member
23 September 2008
46
Οκ,υπεθετα οτι θα ηταν καπως καλυτερη η pb5600 μιας και η panasonic κλεινει 6ετια ως μοντελο αλλα αφου εισαι σιγουρος για το αντιθετο ας την προσπερασω..

Μπορω να περιμενω μεχρι τελος Μαρτιου οποτε δεν επειγει τρομερα η αγορα.

Οταν λες για 55αρες με 600 ευρω?
Μονο την Thomson 55FZ4633 βρισκω... Αξιζει τον κοπο?
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Δεν την έχω δει ποτέ για να σου πω ούτε έχω κάποιο τεστ υπόψη , ανέφερα το κάτω όριο που πλέον είναι πολύ χαμηλό (550-600) , και σε πιο γνωστές και αξιόπιστες μάρκες να πάμε πρόσφατα το Media Markt είχε την Panasonic 55AS640 στα 699 , δεν είναι ανάγκη να πας σε Thomson ή TurboX δηλαδή αλλά να περιμένεις κάποια καλή προσφορά.
 

DOOM_NX

Senior Member
17 January 2010
488
Καρδίτσα
1.Aν μου πεις τι tv ειχες πιο πριν θα καταλαβω για την επεξεργασια.
Σε τι mode ειναι η tv στις φωτο;και αν μπορεις βαλε μας και τις μετρησεις απο σκακιερα.Δεν ειναι μαυρο με 0.09 αυτο στις φωτο.Αλλο βλεπω στην 50αρα του φιλου μου.Γκρι ανοιχτο.Πρεπει να μειωσω στα τερματα τα ρυθμιστικα να παρω το δικο σου μαυρο.Με ansi contrast 800/1 εισαι καλυτερα απο va psa panel;Για να δω ολες τις διαβαθμισεις του γρι στην 50αρα που σου λεω το πανελ ειναι γκρι παιει ενα χρονο στο καταστημα

Αν μπορείς να μου πεις εσύ κάποιο τεστ να υποβάλω την PB5600 όσον αφορά το SD ίσως να ήταν καλύτερα... Θέλεις να σου βγάλω photo κάποιο pattern από το PAL DVD των Digital Video Essentials με σύνδεση component;

Στην παραπάνω photo, η TV είναι στο ISF Expert, εργοστασιακές ρυθμίσεις, συνδεμένη μέσω HDMI στα 1080p60 σε limited RGB (16-235).

Μετρήσεις από σκακιέρα εννοείς να σου δώσω ξεχωριστά τα τετράγωνα του ANSI contrast; Θα το κάνω την επόμενη φορά που θα συνδέσω το Spyder. Την τελευταία φορά τα μαύρα κυμαίνονταν γύρω στο 0,12 και τα άσπρα γύρω στο 95, αν θυμάμαι καλά.

Δεν ξέρω τις διαφορές της 60άρας μου με την 50άρα του φίλου σου, αλλά είχατε ρυθμίσει σωστά το black level για το σήμα που δίνατε; (Low/High/Auto?) Στο δικό μου HTPC προεπιλογή (Auto) είναι η λάθος ρύθμιση και, φυσικά, το μαύρο τότε είναι πολύ ανοιχτό όπως λες. Επίσης, το επίπεδο του μαύρου της δεν αλλάζει, όσο και να ρίξεις το brightness, το contrast ή το panel light. Αν το μαύρο άλλαζε για τιμή του Brightness κάτω από 50, τότε είχατε επιλέξει λάθος black level. Η μόνη περίπτωση που πέφτει από τα ρυθμιστικά το black level είναι αν διαλέξεις Maximum στο Energy Saving. Η άλλη περίπτωση να πέσει είναι να ανοίξεις το panel και να παίξεις με τα ποτενσιόμετρα αν έχεις παλμογράφο, ώστε να ρίξεις την τάση προφόρτισης.

Δεν θα συνέκρινα το ANSI contrast της με αυτό μιας VA. Κάθε pixel μιας plasma παράγει το δικό του φως και λόγω της μεγάλης γωνίας εκπομπής, αλλά και του τρίτου/προστατευτικού γυαλιού στην PB5600, οι εσωτερικές αντανακλάσεις και το blooming των λευκών τετραγώνων ανεβάζουν την τιμή των μαύρων τετραγώνων. Σε μια LCD, όπου το μπροστινό film μπλοκάρει το backlight, το χρωματοφωτόμετρο εφάπτεται σ'αυτό, η γωνία εκπομπής φωτός είναι πολύ μικρότερη και δεν υπάρχει blooming ή light leaks, η τιμή των μαύρων είναι πολύ κοντά σ'αυτή του sequential contrast. Στο μάτι βέβαια, δεν υπάρχει καμία διαφορά παρατηρώντας τη σκακιέρα, αφού το στατικό contrast ratio του αμφιβληστροειδή είναι περίπου 100:1 (6,5 f-stops). Επιπλέον, η συνηθισμένη ANSI σκακιέρα παρουσιάζει ένα Average Picture Level 50% που θέτει σε λειτουργία το Auto Brightness Limiter των plasma. Το APL των περισσότερων προγραμμάτων κυμαίνεται γύρω στο 20%, όπου το επίπεδο λευκού και το contrast μιας plasma είναι πολύ μεγαλύτερο. Με βάση τα παραπάνω, εγώ είμαι υπερευχαριστημένος με το contrast, το οποίο χωρίς bias light δεν παλεύεται γιατί κουράζει τα μάτια (φτάνει 2700:1). Σε σχέση με μια VA, ούτε καλύτερα είμαι ούτε χειρότερα. Δεν είναι η μεταπήδηση από 2500:1 σε 5000:1 που θα κάνει τη διαφορά, αλλά το χαμηλότερο μαύρο για ίσα επίπεδα λευκού σε σκοτεινό περιβάλλον. Σε συνθήκες ημέρας, I couldn't care less, αρκεί να μην υπάρχουν ισχυρές αντανακλάσεις στο γυαλί.