1.Aν μου πεις τι tv ειχες πιο πριν θα καταλαβω για την επεξεργασια.
Σε τι mode ειναι η tv στις φωτο;και αν μπορεις βαλε μας και τις μετρησεις απο σκακιερα.Δεν ειναι μαυρο με 0.09 αυτο στις φωτο.Αλλο βλεπω στην 50αρα του φιλου μου.Γκρι ανοιχτο.Πρεπει να μειωσω στα τερματα τα ρυθμιστικα να παρω το δικο σου μαυρο.Με ansi contrast 800/1 εισαι καλυτερα απο va psa panel;Για να δω ολες τις διαβαθμισεις του γρι στην 50αρα που σου λεω το πανελ ειναι γκρι παιει ενα χρονο στο καταστημα
Αν μπορείς να μου πεις εσύ κάποιο τεστ να υποβάλω την PB5600 όσον αφορά το SD ίσως να ήταν καλύτερα... Θέλεις να σου βγάλω photo κάποιο pattern από το PAL DVD των Digital Video Essentials με σύνδεση component;
Στην παραπάνω photo, η TV είναι στο ISF Expert, εργοστασιακές ρυθμίσεις, συνδεμένη μέσω HDMI στα 1080p60 σε limited RGB (16-235).
Μετρήσεις από σκακιέρα εννοείς να σου δώσω ξεχωριστά τα τετράγωνα του ANSI contrast; Θα το κάνω την επόμενη φορά που θα συνδέσω το Spyder. Την τελευταία φορά τα μαύρα κυμαίνονταν γύρω στο 0,12 και τα άσπρα γύρω στο 95, αν θυμάμαι καλά.
Δεν ξέρω τις διαφορές της 60άρας μου με την 50άρα του φίλου σου, αλλά είχατε ρυθμίσει σωστά το black level για το σήμα που δίνατε; (Low/High/Auto?) Στο δικό μου HTPC προεπιλογή (Auto) είναι η λάθος ρύθμιση και, φυσικά, το μαύρο τότε είναι πολύ ανοιχτό όπως λες. Επίσης, το επίπεδο του μαύρου της δεν αλλάζει, όσο και να ρίξεις το brightness, το contrast ή το panel light. Αν το μαύρο άλλαζε για τιμή του Brightness κάτω από 50, τότε είχατε επιλέξει λάθος black level. Η μόνη περίπτωση που πέφτει από τα ρυθμιστικά το black level είναι αν διαλέξεις Maximum στο Energy Saving. Η άλλη περίπτωση να πέσει είναι να ανοίξεις το panel και να παίξεις με τα ποτενσιόμετρα αν έχεις παλμογράφο, ώστε να ρίξεις την τάση προφόρτισης.
Δεν θα συνέκρινα το ANSI contrast της με αυτό μιας VA. Κάθε pixel μιας plasma παράγει το δικό του φως και λόγω της μεγάλης γωνίας εκπομπής, αλλά και του τρίτου/προστατευτικού γυαλιού στην PB5600, οι εσωτερικές αντανακλάσεις και το blooming των λευκών τετραγώνων ανεβάζουν την τιμή των μαύρων τετραγώνων. Σε μια LCD, όπου το μπροστινό film μπλοκάρει το backlight, το χρωματοφωτόμετρο εφάπτεται σ'αυτό, η γωνία εκπομπής φωτός είναι πολύ μικρότερη και δεν υπάρχει blooming ή light leaks, η τιμή των μαύρων είναι πολύ κοντά σ'αυτή του sequential contrast. Στο μάτι βέβαια, δεν υπάρχει καμία διαφορά παρατηρώντας τη σκακιέρα, αφού το στατικό contrast ratio του αμφιβληστροειδή είναι περίπου 100:1 (6,5 f-stops). Επιπλέον, η συνηθισμένη ANSI σκακιέρα παρουσιάζει ένα Average Picture Level 50% που θέτει σε λειτουργία το Auto Brightness Limiter των plasma. Το APL των περισσότερων προγραμμάτων κυμαίνεται γύρω στο 20%, όπου το επίπεδο λευκού και το contrast μιας plasma είναι πολύ μεγαλύτερο. Με βάση τα παραπάνω, εγώ είμαι υπερευχαριστημένος με το contrast, το οποίο χωρίς bias light δεν παλεύεται γιατί κουράζει τα μάτια (φτάνει 2700:1). Σε σχέση με μια VA, ούτε καλύτερα είμαι ούτε χειρότερα. Δεν είναι η μεταπήδηση από 2500:1 σε 5000:1 που θα κάνει τη διαφορά, αλλά το χαμηλότερο μαύρο για ίσα επίπεδα λευκού σε σκοτεινό περιβάλλον. Σε συνθήκες ημέρας, I couldn't care less, αρκεί να μην υπάρχουν ισχυρές αντανακλάσεις στο γυαλί.