Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, διαγράψτε το αν έχει συζητηθεί...
Σε επικοινωνία με την εταιρεία μετά από αποτυχία εκτέλεσης της συναλλαγής πληρωμής του λογαριασμού μέσω της πιστωτικής μου, είπα απολογούμενος στον τηλεφωνητή..."ελπίζω ότι αυτό δεν μου στερεί το προνόμιο του 12+δωρεάν ο 13ος"..."μα δεν το δικαιούστε πλέον κύριε, ισχύεί μόνον για ένα χρόνο με πληρωμή με πιστωτική, μόνο με προπληρωμή των επόμενων 12 μηνών πλέον ισχύει"...
Έχει κανείς να πει τίποτε για σεβασμό στον καταναλωτή;
Σε επικοινωνία με την εταιρεία μετά από αποτυχία εκτέλεσης της συναλλαγής πληρωμής του λογαριασμού μέσω της πιστωτικής μου, είπα απολογούμενος στον τηλεφωνητή..."ελπίζω ότι αυτό δεν μου στερεί το προνόμιο του 12+δωρεάν ο 13ος"..."μα δεν το δικαιούστε πλέον κύριε, ισχύεί μόνον για ένα χρόνο με πληρωμή με πιστωτική, μόνο με προπληρωμή των επόμενων 12 μηνών πλέον ισχύει"...
Έχει κανείς να πει τίποτε για σεβασμό στον καταναλωτή;