Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

euromaster

Established Member
18 January 2014
293
Αθηνα
Κωστη τα κουτια αποθηκευσης εχουν μεσα αποσπωμενα κουτακια για βιδες, ή ειναι φιξ τα χωρισματα τους?
 

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
782
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Καλέ μου φίλε (συγχώρεσέ με που δε θυμάμαι το όνομά σου), χωρίς καμία διάθεση "ξερολισμού" (κανείς δεν είναι παντογνώστης, αλίμονο, κι ας είμαι του "χώρου"), οι πίνακες που παρέθεσες είναι σωστοί και φυσικά ισχύει ότι αναφέρουν.
Όντως η τοποθέτησή μου περί 25ΝΜ ονομαστικής ροπής σύσφιξης που επιδέχεται μια βίδα Μ8 (συνήθως η κεφαλή της σε εξάγωνο είναι 13 χιλ.), αναφερόταν στη συνήθη "ποιότητα" κοχλία-περικοχλίου 8.8. Σαφώς και υπάρχουν και οι 2 επόμενες κλάσεις, η 10.9 και η 12.9. Την 10.9 εγώ την έχω συναντήσει/δουλέψει σε κάποιες βίδες από μηχανάκια και σε αρκετές που χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα. Προφανώς έχει αρκετές εφαρμογές στην πράξη, αλλά σχετικά λίγες που είναι πιθανό να καταπιεστεί ένας τυπικός ερασιτέχνης (εκτός αν καταπιάνεται αρκετά με οχήματα/μηχανές, αλλά προφανώς σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα περιμένει πότε θα βγάλει το αντίστοιχο σετάκι το Lidl, αλλά θα έχει προμηθευτεί ένα σχετικά "σοβαρό" σετ, επιπέδου πχ Force Tools και άνω).
Την 12.9 εγώ ως ερασιτέχνης δεν την έχω συναντήσει/δουλέψει ούτε την έχω χρειαστεί (αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι δεν υπάρχουν χρήσεις της σε συγκεκριμένους τομείς, ενδεικτικά σε συνδέσεις τμημάτων κινητήρων).
Η ποιότητα 8.8 με άλλα λόγια είναι η (ας την πούμε) στάνταρ που χρησιμοποιείται από ερασιτέχνες σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, και είναι αυτή που βρίσκουμε πανεύκολα και στο συνοικιακό χρωματοπωλείο.
Οπότε θεώρησα αυτή την περίπτωση ως τυπική για να κρίνω τα χαρακτηριστικά του σετ που συζητούσαμε, κι όχι τις 10.9 ή 12.9 που όντως μπορούν να ανέβουν με ασφάλεια πιο ψηλά σε ροπές σύσφιξης.
Από κει και πέρα, ενδεικτικά θα προσθέσω 2 πράγματα. Πρώτον, μία φορά που χρειάστηκα (προ 3ετίας) ντίζα Μ10 σε ποιότητα 10.9 δεν την είχε ετοιμοπαράδοτη ούτε ο Δαμίγος κι έπρεπε να την παραγγείλει (γεγονός που μου έκανε αρκετή εντύπωση, καθώς η εν λόγω εταιρεία είναι από τις μεγαλύτερες του είδους στην Ελλάδα) και δεύτερον, εξεπλάγην όταν κάποια στιγμή χρειάστηκε να σφίξω ανάλογες βίδες με δυναμόκλειδο, και συνειδητοποίησα πόσο σφίξιμο σημαίνουν σαν αίσθηση στο χέρι και με την καστάνια/μανέλα τα (μετρημένα με το όργανο) 10, 15, 20, 25 κλπ ΝΜ (αρκετά περισσότερα από όσο φανταζόμουν μέχρι τότε).

Καλησπέρα Λάζαρε,
θα συμφωνήσω μεν για την αίσθηση σφιξίματος στα 20 και 30Ν αλλά με εντελώς αντίθετη άποψη. Την πρώτη φορά που έλυσα την μπροστά ανάρτηση του CBR1000RR και είδα στο service manual ότι πρέπει να σφίξω στις πλάκες με 22 και 34Ν, ήμουν σίγουρος ότι στο 1ο φρενάρισμα τα πιρούνια θα έφταναν στο κράνος. Τόσο λίγο μου φάνηκε. Φυσικά δεν έγινε κάτι τέτοιο, ούτε καν στα φρένα της Κ1 στις Σέρρες. Λογικό θα μου πείς, ο κατασκευαστής έχει πάντα δίκιο. Μεγάλη κουβέντα ανοιξα και εκτός θέματος.

Επί του προκειμένου τώρα, υπερέβαλα για να δώσω έμφαση, αλλά είχε το αντίθετο απότέλεσμα. Έχεις απόλυτο δίκιο, τα 30nm δεν είναι λίγα, ειδικά αν μιλάμε για εργασίες σπιτιού, το πιθανότερο να είναι πολλά, έως πάρα πολλά. Επίσης έχεις απόλυτο δίκιο, ότι οι βίδες 8.8 είναι οι πλέον κοινές και η "χρυσή τομή" για τις περισσότερες εργασίες. Δεν νομίζω ότι θα χρησιμοποιούσε κάποιος κάτι διαφορετικο, ακόμα σε ιστό κεραίας.

Όταν χρειαστεις πάλι ειδικές βίδες και δεν βρίσκεις, κάνε και εδώ μια προσπάθεια https://www.vidomet.gr/ Από όσο θυμάμαι, δεν πουλάνε λιανική αλλά μπορούν να "βοηθήσουν".



Πάντα φιλικά και με διάθεση για διάλογο.
Στέλιος
 
  • Like
Reactions: lazarefa

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,932
Αθηνα
Κωστη τα κουτια αποθηκευσης εχουν μεσα αποσπωμενα κουτακια για βιδες, ή ειναι φιξ τα χωρισματα τους?
Όχι δεν έχουν αποσπώμενα κουτάκια αλλά χωρίσματα( τα γνωστα πλαστικα που συρταρωνουν σε διαφορες θυρες) που μπορείς να τα βάλεις σε διάφορες θέσεις ανάλογα το αντικείμενο που θα βάλεις..
20240201_194410.jpg
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,932
Αθηνα
για αυτο ειπα για 3/8... για μια αγορα ολα σε ενα.
τωρα το ζητημα ειναι σε ποια περιπτωση μπορει ενας ερασιτεχνης να χρειαστει 1/2. δηλαδη τις δυναμεις που θα χρειαστει να ασκησει με τετοιο μεγεθος.
Μου αρεσε η συμβουλη που μου εδωσε πριν καιρο ο εντουρας νομιζω...Για καποια συλλογη με κλειδια για το αυτοκινητο.
Ηταν του στυλ...."αν νομιζεις οτι θα χρειαστεις τετοια μεγεθη (πχ 17) τοτε δεν εχεις καμμια δουλεια να ανακατεβεσαι, αν δεν ξερεις απο αυτοκινητα"
Μα γιατι το 1/2 είναι υπερβολή...;
Τα εχω χρειαστεί επανηλλημενος και σε δουλεια και στο σπίτι.
Χρήση.. :Βαση τηλεορασης ,ραφια,στηριγματα,ράγες μπαγκαζιερας και ενα σωρό άλλα πράγματα που στηρίζονται με κεφάλι από στριφωνι από 8 και άνω...δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θα χρειαστεί...
Όλα τα παραπάνω με 1/2 θα λυθούν η θα σφιξουν αρκετά πιο άνετα και γρηγοροτερα..
Δεν ακυρώνω το 3/8 απλά επαναλαμβάνω ότι για λεπτοδουλειες είναι τα 1/4 και για βαρύτερες καταστάσεις το 1/2...
Προσπαθώ να πω ότι επιλέγοντας 1 από τα 2 ανάλογα την χρήση διευκολυνεσαι...
Τώρα εάν θες να πάρεις για λόγους οικονομίας μόνο 3/8 πάω πάσο...
 
  • Like
Reactions: lazarefa

enduras1

Moderator
Staff member
Κωστη ολες οι δουλειες που αναφερεις γινονται ανετοτατα και ξεκουραστα με το 3/8".

Και το απιθανο του πλεονεκτημα ποιο ειναι?
Οτι χωραει και δουλευει ΠΟΛΥ καλυτερη απο τις γκουμουτσες καστανιες των 1/2".
 

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
782
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Καλημέρα!!!
έχουμε ανοίξει μεγάλο και ωραίο θέμα για τις καστάνιες (ίσως να θέλει και δικό του νήμα). Προσωπικά και παρόλο που έχω όλα τα μεγέθη, χρησιμοποιώ 3/8 για το 90% των εργασίων λόγω μικρού όγκου. Έχει μικρότερο μήκος και μικρού όγκου καρυδάκια, οπότε είναι και πιο ελαφριά από την 1/2". Βέβαια, ότι βολέυει τον καθένα.
Γενικότερα, ένα σημαντικό χαρακτηριστικό για εμένα είναι τα δόντια. Άλλο 24 και άλλο 72 ή περισσότερα δόντια και άλλη τιμή φυσικά.
Επίσης , η ποιοτητα στα καρυδάκια θεωρώ ότι παίζει τον σπουδαιότερο ρόλο, γιατί αν σου χαλάσει την βίδα μπαίνεις σε άλλες διαδικασίες.
 

wagelis

AVClub Enthusiast
8 July 2011
1,035
Μιας και έχω καιρό να γράψω κάτι , αυτά τα πήρα χθες από το lidl Νέου Κόσμου . Είχε πολύ πράμα , αν και μου έκανε εντύπωση ότι στις 8.30 πμ δεν είχε ψυχή στα εργαλεία , που άλλες φορές .
Το πολλαπλό κλειδί καστάνιας αλλά και το κατσαβίδι καστάνιας δείχνουν καλά , εντάξει δεν είναι και facom , αλλά με 3.5 ευρώ είναι VFM . Τα πήρα για μια μικρή τσάντα εφόδου που έχω φτιάξει , για γρήγορες απλές δουλειές , γιατί , λόγω ηλικίας όλο και κάτι ξεχνώ στο εργαστήρι , και μετά μου λείπουν. "Το γήρας ου γαρ έρχετε μόνον" ......
 
Last edited:

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,461
Βριλήσσια
Παιδες τα πραγματα ειναι πολυ απλα κατα την γνωμη μου, αν θες να εισαι πληρης πρεπει να εχεις δυο σετακια , 1/4" και 1/2".

Αναφορικα με τις ποιοτητες, ειναι αλλο θεμα. Μου εχουν τυχει τσιπικα καρυδακια με τελεια εφαρμογη που θα τη ζηλευε και επωνυμο..
 

dk31

AVClub Addicted Member
29 November 2016
2,791
το κατσαβίδι καστάνιας δείχνουν καλά
Το κατσαβιδάκι αυτό με έχει βολέψει και μένα, μ' άρεσε και σαν κατασκευή.
Οπότε, πήγα χτες και πήρα το λεπτών μηχανικών εργασιών πιστεύοντας ότι θα ' ναι κάτι αντίστοιχο (επειδή τα φέρνει μαζί). Λοιπόν, καμία σχέση: μπιτ που δείχνουν φτηνιάρικα, καστάνια που μάλλον θα χαλάσει γρήγορα, γενικά χαμηλή ποιότητα.
 
  • Like
Reactions: lazarefa

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
782
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
  • Like
Reactions: nikfor

xaloulis90

Established Member
16 February 2011
183
Παιδια πήγα άλλαξα το πνευματικο και το αλλο ακριβως το ίδιο κανει ...
Λέτε να είνα ιδέα μου ? Η προβληματική Εκδοση ?
Πάντως και ενας συναδελφος που το ακουσε μου λεει ρε φιλε σαν ξεκουρδιστο παιχνιδι κανει..

Μετά τα θετικά σχόλια για το πνευματικό, πήγα και το πήρα, μαζί με ένα σετ αλλεν, το σετάκι με την μικρή καστανια και κάποια τρυπάνια που είχαν μείνει στο ράφι από την προηγούμενη εβδομάδα

View attachment 227172


Λίγο που το έβαλα να λειτουργήσει δεν άκουσα κάποιο περίεργο θόρυβο. Όμως είναι πολύ φασαριοζικο! Ανέβασε το βίντεο στο YouTube και μετά κάνε αντιγραφή - επικόλληση το λινκ.
Φίλε μου θα σου ήταν ευκολο να ανεβασεις ενα βιντεακι που να το δουλυεις στις πρωτες λίγες στροφες ωστε να δω τι ηχο κανει ?
Εγω πήγα το αλλαξα και παλι το ιδιο κανει..
 

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
782
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Πρόσφατα η πριονοκορδέλα σιδήρου έκαψε μοτέρ (νόμιζα ότι ήταν τα καρβουνάκια, αλλά τελικά ήταν οι τελευταίες ώρες της). Την είχα λίγο περισσότερο από 2 χρόνια.
Οπότε, παρ΄αδοση στο HUSTON και σε 2 ημέρες μου έδωσαν καινούργιο μηχάνημα :love::love: :love:. Δεν μου έχει τύχει ποτέ επισκευή, πάντα κάνουν αντικατάσταση. Είναι απίστευτη αυτή η υποστήριξη στις εγγυήσεις (δυστυχώς όχι πάντα, αλλά θα τα αναλύσω άλλη φορα).

20240202_130616.jpg



Υπενθυμίζω την διαδικασία για βλάβες εντός εγγύησης:
- Τηλέφωνο στην υποστήριξη (απαραίτητη προϋπόθεση), Θα ζητήσουν το ΙΑΝ τπυ προϊόντος και την ημερ/νια της απόδειξης. Η υποστήριξη θα επικοινωνήσει με το service (HUSTON για τα PARKSIDE και κάποια άλλα.).
- Από το service θα επικοινωνησουν αυτοί με τον πελάτη και θα ορίσουν ραντεβού (συνήθως άμεσα) για την παράδοση στην έδρα τους. Μπορείς να το παραδώσεις και σε κάποιο υποκατάστημα της ACS με δική τους χρέωση. Η ACS δεν παραλαμβάνει απο τον χώρο σου.
- Σε κάθε περίπτωση, η παράδοση πρέπει να συνοδεύεται από φωτοτυπία της απόδειξης.
- Κατά την παραλαβή στο service, καταγράφουν και το serial number του μηχανήματος.
 

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
782
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Και εάν κάποιος θελει να το πάει ο ίδιος η huston είναι στον σταθμό ηλεκτρικού πευκάκια ,πισω από το κλειστό γήπεδο Νέας Ιωνιας,στον "πεζοδρομο".
Αφού επικοινωνήσεις με την υποστηριξη στο 8001113333. Συγνώμη που το ξαναγράφω, αλλά τηρούν την διαδικασία σαν ευαγγέλιο και δεν δέχονται τίποτα. Στα υπόψην ότι το παρκάρισμα δεν εύκολο και το ωράριό τους είναι ΔΕ-ΠΑ 09:30 - 15:30. Προσωπικη άποψη, απαράδεκτο ωράριο για service!!!
 

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
782
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Εδω το βίντεο για να δείτε τον σχετικό θόρυβο ο οποιος είναι έντονος στις χαμηλές στροφές μετά προφανώς καλύπτεται απο την μέγιστη ένταση.
Μάλλον ανησυχητικός ήχος. Έχω το PBH 1500 F6, άλλο μοντέλο μεν αλλά καμία σχέση ο ήχος. Στο κάνει σε όλες τις λειτουργίες;

1706911204415.png

Και αυτό που είπε ο panosk82 για το service είναι καλή ιδέα. Αν είναι όντως πρόβλημα και έχουν άλλο ετοιμοπαράδοτο, θα στο αντικαταστήσουν (ελπίζω από άλλη παρτίδα).
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,306
Χθες επισκέφτηκα το Lidl Λεωφόρου Αθηνών (Βιαμάξ, Περιστέρι). Είχε αρκετά (αν όχι όλα) τα εργαλεία που έφερε την Πέμπτη. Αγόρασα κι εγώ τα κουτιά αποθήκευσης (σετ τριών). Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, σκληρό πλαστικό που δεν βουλιάζει εύκολα, καλά κουμπώματα. Μέχρι και ελαστική επένδυση έχουν στις χειρολαβές. Νομίζω ότι είναι πολύ καλή αγορά, ακόμα και χωρίς την έκπτωση του 10%.
Επίσης αγόρασα τον αντάπτορα USB για μπαταρίες 20V. Στο σπίτι που τον δοκίμασα, ο φωτισμός παρότι δεν σκοτώνει, σίγουρα μπορεί να βοηθήσει σε κάποιες εργασίες, σε περίπτωση που δεν υπάρχει εναλλακτικός φωτισμός στο χώρο. Επιπρόσθετα έχει και τα πριζάκια USB που μπορούν να δώσουν ρεύμα σε ένα σωρό συσκευές (και φυσικά κινητά τηλέφωνα).
Τέλος να πω ότι στο εν λόγω κατάστημα είχαν και μερικά κομμάτια του 125άρη γωνιακού τροχού μπαταρίας 20V με τη ροδέλα ρύθμισης στροφών (της πράσινης σειράς, όχι του brushless). Από 45 ευρώ τον είχαν μείον 10% στα 40,5.
 

xxaris

Senior Member
22 October 2015
547
Φίλε μου θα σου ήταν ευκολο να ανεβασεις ενα βιντεακι που να το δουλυεις στις πρωτες λίγες στροφες ωστε να δω τι ηχο κανει ?
Εγω πήγα το αλλαξα και παλι το ιδιο κανει..


Θεωρώ ότι είναι φυσιολογικός ο ήχος που βγάζει το δικό μου. Το έβαλα στη λειτουργία τρυπανιού χωρίς κρούση όπως είδα ότι το είχες και εσύ στο βίντεο σου.
Εντομεταξυ στην ομάδα των parkside στο Facebook αρκετοί κάνουν λόγο για στραβά τσοκ και ένα μέλος έχει ανεβάσει σχετικό βίντεο, μιλάμε εντελώς θεοστραβο. Το δικό μου έχει λίγο τζόγο αλλά από ότι λένε και από ότι είδα σε σχετικά βίντεο, όλα έχουν λίγο.
Μάλλον πέσαμε σε ελαττωματική παρτίδα και νιώθω τυχερός που σε πρώτη φάση μου έτυχε κανονικό κομμάτι. Σε δεύτερη φάση (χρήση σε δουλειά) θα δοκιμαστεί σύντομα και θα δούμε.
 

xaloulis90

Established Member
16 February 2011
183
Μάλλον ανησυχητικός ήχος. Έχω το PBH 1500 F6, άλλο μοντέλο μεν αλλά καμία σχέση ο ήχος. Στο κάνει σε όλες τις λειτουργίες;

View attachment 227262

Και αυτό που είπε ο panosk82 για το service είναι καλή ιδέα. Αν είναι όντως πρόβλημα και έχουν άλλο ετοιμοπαράδοτο, θα στο αντικαταστήσουν (ελπίζω από άλλη παρτίδα).

Ναι το κάνει σε όλες τις λειτουργίες και βαθμίδες....
Προβληματίζομαι, αν και λογικά δεν θα έχει πρόβλημα θέλω να πιστευω, αλλά αν είναι καποιο μικροπροβλημα ή τριβη και το βγαλει μετα απο καιρο και μας αφησει στην μεση?