Να τα χωρίσουμε σε δύο ομάδες. Είναι τέσερα σύνολο, όχι τρία.
Βασικά το Dynamic Volume είναι μέρος του Audyssey, όπως είναι και το Dynamic EQ. Το Dynamic EQ στο οποίο ρυθμίζει το offset από το οποίο παύει να ενεργοποιείται επίσης ρυθμίζεται, αυτό που κάνει είναι compensation στις χαμηλές συχνότητες (sub κυρίως) αλλά και στο presence των surround ηχείων.
Ως γνωστόν ο άνθρωπος είναι κουφός στο μπάσο και το πρώτο πράγμα σε πληροφορία που χάνει όταν η συνολική στάθμη είναι χαμηλή, είναι οι χαμηλές συχνότητες. Περίπου το ίδιο συμβαίνει και με τα surround ηχεία, όταν χαμηλώνεις τη στάθμη, η πληροφορία από αυτά δεν γίνεται το ίδιο αντιληπτή.
Τo Dynamic Volume ισοσταθμίζει τις μεγάλες διαφορές έντασης που μπορεί να προκύψουν ακόμα και στο ίδιο πρόγραμμα. Για παράδειγμα πόσες φορές εκεί που βλέπεις μια ταινία στην TV ή μια σειρά, μπαίνουν οι διαφημίσεις και σε ξεκουφαίνουν; Αυτό διορθώνει. Το διορθώνει απλώς χαμηλώνοντας την ένταση σε μεγάλες διαφορές έντασης στο ίδιο πρόγραμμα.
Τα άλλα δύο είναι εκτός του Audyssey, και τα δύο είναι κομπρέσορες επί της ουσίας. Το Dynamic Compression έχει λειτουργία Αυτόματη ή Low Med High (ή off). Το Loudness Management λαμβάνει υπ' όψη του τις ρυθμίσεις του προηγούμενου Dynamic Compression και επιπλέον και της λειτουργίας Dialogue normalization.
Για να το πω πιο απλά, αυτά τα δύο είναι κάτι σαν το κλασικό night mode που είχανε παλιά οι ενισχυτές AV, αλλά με περισσότερες επιλογές και ρυθμίσεις.
Εγώ τα Dynamic Compression και Loudness management δεν τα χρησιμοποιώ καθόλου, ούτε το Dynamic Volume. Το τελευταίο βέβαια δεν το χρησιμοποιώ γιατί εδώ τα demo είναι με clips από ταινίες και μουσική. Σε οικιακές συνθήκες όμως, μπορεί να είναι χρήσιμο.
Σε χαμηλή ένταση, αφήνω απλά το DEQ να κάνει τη δουλειά του, την κάνει μια χαρά. Απλώς - και εδώ υπεισέρχεται ο ψυχοακουστικός παράγοντας που πάντα μας κάνει να νομίζουμε ότι κάτι μας λείπει όταν μπαινοβγαίνουν αυτά τα συστήματα σε λειτουργία - εάν αποφασίσω να ακούσω reference, τότε το βγάζω και αυτό από τη μέση. Βασική προϋπόθεση για το τελευταίο είναι να έχω δυο-τρεις καμπύλες έτοιμες για κάθε στάθμη ακρόασης που θα χρειαστώ κάθε φορά.
There is no one size fits all με λίγα λόγια στον ήχο.