Σπύρος Σούρλας
AVClub Fanatic
Στίς διακοπές διάβασα το βιβλίο τού Μικη Θεοδωράκη ''Αξιος Εστί'' πού συμπεριλαμβάνει την συνέντευξη ποταμό στον Γιώργο Μαλούχο και αξίζει νά υπάρχει σέ κάθε βιβλιοθήκη,μιάς και εμπεριέχεται εκεί ολη η ζωή του..
Ο Μίκης γνώρισε τον Beecham στην Ρώμη αρχές τής δεκαετίας 50 και ενώ είχε πλέον ελευθερωθεί από την Μακρόνησο.
Μην ξεχνάμε οτι τά αδέλφια τού Beecham είχαν τήν γνωστή φαρμακευτική εταιρεία πού φέρει τό όνομά του ακόμα και σήμερα,οπότε ο Sir είχε δημιουργήσει τήν Royal Philarmonic Orchestra καί ζούσε ως αριστοκράτης ,εντελώς ξεκομένος από τον περίγυρό του...Ηταν και φανατικός μισογύνης επίσης.
Ο Beecham ηχογράφησε μέ την ορχήστρα τής RAI τήν μουσική τού Μικη γιά μιά ταινία τού Μάρκ Πάουελ τό Honeymoon και ο Μικης περιγράφει σκηνές απείρου κάλλους γιά τό πώς τον αντιμετώπισε ο Beecham..
Oταν ο Μικης τόλμησε και τού ζήτησε νά κάνει μερικές διορθώσεις στην διεύθυνση ,έγινε έξαλλος και άρχισε νά τόν ειρωνεύεται ρωτώντας τον άν ξέρει νά διευθύνει De Falla. ..(Το ''Τρίκωχο καπέλλο'')
Tήν κατάσταση τήν έσωσε ένας έλληνας μουσικός πού έπαιζε στην ορχήστρα τής RAI o οποίος τού φώναξε στά ελληνικά νά διευθύνει ..
Συνεννοήθηκε μέ τούς άλλους Ιταλούς μουσικούς,πού ήταν έξαλλοι ήδη μέ τον Beecham γιά την γενικότερη στάση του καί ο Μίκης απλά ψιλοκουνούσε τά χέρια και οι Ιταλοί τόπαιξαν στην ουσία μόνοι τους μιάς καί τοξεραν καλά.:flipout::flipout:
Ο Sir τά πήρε ακόμα πιό χοντρά και τελικά η ηχογράφηση τού έργου του Μικη έγινε χωρίς τήν παρουσια τού συνθέτη..
Τό περιστατικό τό αναφέρω γιατί νομίζω πώς ταιριάζει μέ τόν τρόπο πού ο Beecham έβλεπε ή μάλλον αδυνατούσε νά κατανοήσει θέματα πού βρίσκονταν έξω απ´τον δικό του κόσμο..Ως μουσικός βέβαια ήταν σημαντικός.
Ο Μίκης γνώρισε τον Beecham στην Ρώμη αρχές τής δεκαετίας 50 και ενώ είχε πλέον ελευθερωθεί από την Μακρόνησο.
Μην ξεχνάμε οτι τά αδέλφια τού Beecham είχαν τήν γνωστή φαρμακευτική εταιρεία πού φέρει τό όνομά του ακόμα και σήμερα,οπότε ο Sir είχε δημιουργήσει τήν Royal Philarmonic Orchestra καί ζούσε ως αριστοκράτης ,εντελώς ξεκομένος από τον περίγυρό του...Ηταν και φανατικός μισογύνης επίσης.
Ο Beecham ηχογράφησε μέ την ορχήστρα τής RAI τήν μουσική τού Μικη γιά μιά ταινία τού Μάρκ Πάουελ τό Honeymoon και ο Μικης περιγράφει σκηνές απείρου κάλλους γιά τό πώς τον αντιμετώπισε ο Beecham..
Oταν ο Μικης τόλμησε και τού ζήτησε νά κάνει μερικές διορθώσεις στην διεύθυνση ,έγινε έξαλλος και άρχισε νά τόν ειρωνεύεται ρωτώντας τον άν ξέρει νά διευθύνει De Falla. ..(Το ''Τρίκωχο καπέλλο'')
Tήν κατάσταση τήν έσωσε ένας έλληνας μουσικός πού έπαιζε στην ορχήστρα τής RAI o οποίος τού φώναξε στά ελληνικά νά διευθύνει ..
Συνεννοήθηκε μέ τούς άλλους Ιταλούς μουσικούς,πού ήταν έξαλλοι ήδη μέ τον Beecham γιά την γενικότερη στάση του καί ο Μίκης απλά ψιλοκουνούσε τά χέρια και οι Ιταλοί τόπαιξαν στην ουσία μόνοι τους μιάς καί τοξεραν καλά.:flipout::flipout:
Ο Sir τά πήρε ακόμα πιό χοντρά και τελικά η ηχογράφηση τού έργου του Μικη έγινε χωρίς τήν παρουσια τού συνθέτη..
Τό περιστατικό τό αναφέρω γιατί νομίζω πώς ταιριάζει μέ τόν τρόπο πού ο Beecham έβλεπε ή μάλλον αδυνατούσε νά κατανοήσει θέματα πού βρίσκονταν έξω απ´τον δικό του κόσμο..Ως μουσικός βέβαια ήταν σημαντικός.