αδύνατον να ξέρω.. ούτε στο δικό μου αμαξοστάσιο δεν ξέρω, γιατί είναι πάρα πολλά αυτά που αχρηστεύτηκαν και έφυγαν για σκραπ.Ωραία νέα!
Πόσα είναι στο σύνολό τους αυτή τη στιγμή τα Λ/Φ που εξυπηρετούν την Αθήνα και τον Πειραιά;
το '04 έως το '06 που ήρθαν τα iris , είχαμε κοντά στα 300 μόνο εμείς.. (χώρια τα midi που πρέπει να είναι κάπου στα 30 οχήματα)
βγάλε τα α/μ της Ανθούσας και των Λιοσίων που έχουν γκαζιέρες, βγάλε και την Πέτρου Ράλλη που έχει νταλίκες, μένουν ο Βοτανικός, το Μπραχάμι και εμείς,
τα 3 τελευταία δλδ είναι με 12μετρα diesel οχήματα...
αν στο περίπου υπολογίσω τον Βοτανικό που έχει leasing οχήματα, είναι πιο μεγάλο α/μ από εμάς και είναι "γεμάτος" με αυτά, πρέπει να έχει τουλάχιστον 300, το Μπραχάμι είναι το μικρότερο α/μ να μην έχει 100-150 ;;
εμείς να έχουμε μείνει με τα μισά, άρα σε 12μετρα diesel πρέπει να κυκλοφορούν περίπου 600-700 οχήματα.
βγάζουμε εντελώς έξω από τον υπολογισμό τις γραμμές που πήραν τα κτελ , οι οποίοι έχουν δικά τους οχήματα και αμαξοστάσια.