The Zone of Interest

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    12

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,682
Εκεί ψηλά.....
The-Zone-of-Interest.jpg

Poster-EN | Poster-GR


Σκηνοθεσία: Τζόναθαν Γκλέιζερ

Πρωταγωνιστούν: Κρίστιαν Φρίντελ, Σάντρα Χίλερ, Ραλφ Χέρφορτ, Τζοχάν Κάρθαος

Διάρκεια ταινίας: 60' λεπτά

Σινεμά: 2023

Imdb | Wikipedia



oscar-award.png

  • Καλύτερη International Ταινία
  • Καλύτερος Ήχος



Υπόθεση:
"Ο Διοικητής του Άουσβιτς, Ρούντολφ Χος, και η σύζυγός του Χέντγουιγκ, προσπαθούν να φτιάξουν
μια ονειρεμένη ζωή για την οικογένειά τους σε ένα σπίτι και έναν κήπο δίπλα στο στρατόπεδο."







 
Last edited by a moderator:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,682
Εκεί ψηλά.....



 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,682
Εκεί ψηλά.....
Το μυστικό του φιλμ, σε τεχνικό επίπεδο, ίσως δεν αφορά τόσο τον θεατή, όμως, απογειώνει την καλλιτεχνική αξία του εγχειρήματος. Υπάρχει λόγος που τα πλάνα είναι μονίμως στατικά, καθώς ο Γκλέιζερ «πειραματίστηκε» στα γυρίσματα, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα από πολλαπλές κάμερες, οι οποίες είχαν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία δράσης του έργου, επιτρέποντας έτσι στο συνεργείο του να… απέχει από το shooting! !!

Μέσω τούτης της μεθόδου, η ταινία μετατρέπεται σε ένα «μικροσκόπιο» συμπεριφορών, με το καστ να δρα σχεδόν βιωματικά εντός της σκηνογραφίας! Υπό αυτό το πρίσμα, η «Ζώνη Ενδιαφέροντος» αποκτά μια φόρμα κλινικής ψυχρότητας, την οποία θα τολμούσα ν’ αποκαλέσω (και) μη ανθρώπινη.

 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,862
Ελλαδα
Το μυστικό του φιλμ, σε τεχνικό επίπεδο, ίσως δεν αφορά τόσο τον θεατή, όμως, απογειώνει την καλλιτεχνική αξία του εγχειρήματος. Υπάρχει λόγος που τα πλάνα είναι μονίμως στατικά, καθώς ο Γκλέιζερ «πειραματίστηκε» στα γυρίσματα, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα από πολλαπλές κάμερες, οι οποίες είχαν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία δράσης του έργου, επιτρέποντας έτσι στο συνεργείο του να… απέχει από το shooting! !!

Μέσω τούτης της μεθόδου, η ταινία μετατρέπεται σε ένα «μικροσκόπιο» συμπεριφορών, με το καστ να δρα σχεδόν βιωματικά εντός της σκηνογραφίας! Υπό αυτό το πρίσμα, η «Ζώνη Ενδιαφέροντος» αποκτά μια φόρμα κλινικής ψυχρότητας, την οποία θα τολμούσα ν’ αποκαλέσω (και) μη ανθρώπινη.

αν σας αρεσουν οι ταινιες τρομου μην το δειτε ...γιατι εδω ειναι ο αληθινος τρομος που δεν φαινεται
 

dimitris777

AVClub Enthusiast
10 July 2008
1,015
Θεσσαλία
αν σας αρεσουν οι ταινιες τρομου μην το δειτε ...γιατι εδω ειναι ο αληθινος τρομος που δεν φαινεται

ΟΚ, δεν είναι και κάτι ιδιαιτέρως τρομακτικό...
Τα στατικά πλάνα του σκηνοθέτη δίνουν όντως ενα τρομακτικό αίσθημα, ιδιαίτερα με τους απόκοσμους ήχους και την μουσική γενικότερα που ακούγεται στο φίλμ.

Οι σκηνές την νύχτα με τις καμινάδες του Άουσβιτς να πυρακτώνονται με συνοδεία απόκοσμης μουσικής, πράγματι εκπληκτικές!

Δεν θα αρέσει στους περισσότερους φαντάζομαι , αλλά αξίζει να το δείτε!
 
  • Like
Reactions: leonkoum

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,854
Θεσσαλονίκη
Καθηλωτικη προσπαθεια αναδειξης της ναζιστικης κτηνωδιας
μεσω της αντιθεσης της γειτνιαζουσας επαυλης με το Αουσβιτς.

Ελαχιστοι κρατουμενοι εμφανιζονται στην ταινια,
και καθολου το στρατοπεδο συγκεντρωσης,

Η αφαιρετικη τεχνικη του σκηνοθετη λειτουργει πολυ θετικα για την ταινια.
Ακομα και καποιοι αντιδρωντες στην κτηνωδια γερμανοι παραλειπονται
να προβληθουν εντονα απο τον σκηνοθετη.

Η καμερα ειναι παντα σταθερα στραμενη στους γερμανους, για να τονισθει ετσι
η απανθρωπη παντοδυναμια της ναζιστικης εξουσιας.

Η ατμοσφαιρα ειναι υποβλητικη, και γινεται τρομακτικη
με τα μουγγρητα του τερατος, τη λαμψη απο τα κρεματορια
και τον συρφετο των γερμανων αξιωματικων να σχεδιαζουν καινουργιους φουρνους.

Απο εμενα πολυ καλη. (7,5)
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
6,827
Clermont-Ferrand, France
Πρέπει να είσαι πολύ της κουλτούρας και να σε ενδιαφέρει μόνο η φωτογραφία και ο τρόπος κινηματογράφησης. Μηδέν ενδιαφέρον πραγματικά. Το "δεν δείχνω τίποτα τρομακτικό", αλλά προσπαθώ μόνο με background κραυγές να δείξω την φρίκη, για μένα σημαίνει, να ακούγονται οι κραυγές τουλάχιστον.
Πιο τρομακτική είναι η εικόνα της φωτιάς από τους φούρνους μέσα στην νύχτα σε μία μόνο σκηνή.
Βαρέθηκα την ζωή μου να περιμένω να δω κάτι να με συνεπάρει ή έστω να με συγκινήσει. Το έκλεισα 30 λεπτά πριν το τέλος.
Από όλες τις αντιναζιστικές ταινίες που έχω δει στην ζωή μου, άνετα η πιο αδιάφορη και χωρίς ίχνος της φρίκης των στρατοπέδων.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,657
Εξαιρετική!

Απο τις καλύτερες ταινίες που έχω δει τον τελευταίο (πολύ) καιρό.

Το κάθε πλάνο πιο εντυπωσιακό (από πολλές απόψεις) από το προηγούμενο (πολύ ενδιαφέροντα αυτά που είπε ο Ναθ παραπάνω για την τεχνικη του γυρίσματος / εξηγούν πολλά).

Το φιναλε εξαιρετικό.

Ο τύπος είναι ο ορισμός του καλλιτέχνη.

Η ταινία είναι σαφώς αφαιρετική / αντισυμβατική. Όποτε, οποιος περιμένει «υπόθεση» ή τις κλασικές προσεγγίσεις του ολοκαυτώματος ας προσπεράσει.

Τέτοια εικόνα κρύσταλλο (και μάλιστα στο 2Κ δισκάκι) δεν θυμαμαι να έχω ξαναδεί.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,682
Εκεί ψηλά.....
Η μια οπτικη δεν αναιρει την αλλη.

Ο εντυπωσιασμος μεσω της σκληροτητας των εικονων (και των ηχων) μπορει να διαφερει αλλα επιφερει στον θεατη τα ιδια συναισθηματα
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
6,827
Clermont-Ferrand, France
Η μια οπτικη δεν αναιρει την αλλη.

Ο εντυπωσιασμος μεσω της σκληροτητας των εικονων (και των ηχων) μπορει να διαφερει αλλα επιφερει στον θεατη τα ιδια συναισθηματα
Η εικόνα, είναι εικόνα. Χίλιες λέξεις που λέμε. Θέλεις δεν θέλεις, είναι εκεί μπροστά σου. Ο ήχος, εκτός του ότι πρέπει να έχεις ήδη την εικόνα για να καταλάβεις, πρέπει να είναι και αρκετά δυνατός ή επιβλητικός, για να σου δώσει παρόμοιο συναίσθημα. Προσωπικά, δεν το άκουσα σε κανένα σημείο αυτό. Πιο πολύ εντύπωση μου έκαναν οι σκηνές άνεσης, ξέροντας όμως τι γινόταν πίσω από τους τοίχους.
Κάποιος που δεν έχει γνώση, δεν θα καταλάβει απολύτως τίποτα από αυτή την ταινία. Εκεί είναι η αποτυχία της για εμένα.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,682
Εκεί ψηλά.....
Για εσενα καλα το λες . Ολοι μιλαμε για τους αυτους μας .

Γιατι η ιδια η ταινια προκαλεσε στους θεατες της αυτο που επιζητουσε.Και κριθηκε ως ακρως επιτυχημενη ως προς την προσεγγιση της ,
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,866
Η συγκεκριμενη τοποθετηση αφορα πιο πολυ το σημερα παρα το τοτε, καταδυκνει την συνενοχη του σημερα μεσω της σιωπης και του ζουμε στο μικροκοσμο μας σαν καλοι νοικοκυραιοι...το τοτε ειναι η αφορμη..δεν ειναι απλα και μονο καλλιτεχνικη αποψη μεσω της αφαιρεσης και του το οτι η σιωπη μερικες φορες ειναι πιο ευγλωττη απο μια φορτισμενη συναισθηματικα αφηγηση...

Με αλλα λογια ειναι διττη η αναγνωση της αφορα φυσικα και το τοτε αλλα και το σημερα με αυτα που συμβαινουν στο κατωπι μας και προσπερναμε σφυριζοντας αδιαφορα..
 
  • Like
Reactions: Δημοκηδής
17 June 2006
23,845
Αθήνα
Πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν οι τρομερές ανισσοτητες. Και ακριβώς έξω από τις φυλακές Κορυδαλλού μπορεί να γλεντας και να καλοπερνας και να ψήνεις αρνιά (θα μου πείτε και μέσα μπορεί να γίνεται αυτό😁😁 ) και οι άλλοι να σε κοιτάνε από τα κάγκελα.
Απλά ο ποιητής βρήκε ένα θέμα που είναι από τα πιο τραγικά στην ιστορία για να ανοίξει την "ψαλίδα" όσο πιο πολύ γίνεται και να αποδώσει όσο το δυνατόν σε μέγιστο βαθμό την ανισότητα/αδιαφορία/ατομισμό που ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ και ΘΑ ΕΙΝΑΙ χαρακτηριστικά της ανθρωπινης φυλής.
Προφανώς εκ του αποτελέσματος, είναι ξεκαθαρο ότι αυτή την ταινία δεν θα την δεις για να καταλάβεις τι εστί Άουσβιτς.
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
6,827
Clermont-Ferrand, France
57 βραβεία εκ των οποίων 2 στα όσκαρ και 2 στις κάνες.
Και σημαίνει κάτι αυτό? Πόσες πατάτες έχουν πάρει βραβεία? Ή πόσες ταινίες που δεν άρεσαν σε πολλούς, έχουν πάρει βραβεία. Δεν κάνουν τα βραβεία την ταινία. Από εκεί και πέρα, μπορεί κάποιος να την θεωρεί αριστούργημα. Εγώ είπα την δική μου γνώμη, που είναι παντελώς αντίθετη.