Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ξενοπηδήματα στο παιδικό δωμάτιο : Mahler συμφωνία υπ' αριθμ. 3
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Brucknerian" data-source="post: 902891" data-attributes="member: 18005"><p>Προσωπικά πιστεύω ότι ο Bernstein είναι μια κατηγορία μόνος του στην μουσική του Μάλερ. Σε άλλους αρέσει σ' άλλους οχι. Εμένα μου πήρε 20 χρόνια να αντιληφθώ το μέγεθός του ως καλλιτέχνη και να τον αποδεχθώ. Δεν είναι τυχαίο οτι ο Καραγιαν τον αποκαλούσε "Mr. Music" (όπως και αν το εννούσε ή το αντιλαμβανόμαστε εμείς). Από όλους τους ερμηνευτές του Μαλερ έχει την πιο προσωπική προσέγγιση και είμαι σίγουρος ότι κανένας άλλος δεν έχει μελετήσει τις αμέτρητες αναφορές και υποδείξεις του συνθέτη. </p><p></p><p>Από την άλλη, όσο περισσότερη μουσική ακούω, τόσο περισσότερο θέλω και άλλες απόψεις. Οι οποίες άλλοτε είναι συμβατές και άλλοτε όχι. Όπως μου αρέσουν και πολλές εκ διαμέτρου αντίθετές ερμηνείες. Στην μουσική προσπαθώ να μην "φανατίζομαι". Τους "κακούς" απλά του αγνοούμε.</p><p></p><p>Έτσι εκτιμώ αφάνταστα τους ολοκληρωμένους κύκλους, γιατί δείχνουν μια αφοσίωση στο συνολικο έργο του συνθέτη από την μεριά του καλλιτέχνη. Εξερευνά ακόμα και έργα που δεν θα του άρεζαν. Αυτό φυσικά προυποθέτει ότι θα είχε την ευκαιρία να το κάνει και φυσικά να το θέλει και λογικό είναι να συμφωνίες ξεχωρίζουν σε ένα συνολικό κύκλο (μοναδική εξαίρεση για μένα ο 2ος κύκλος του Bernstein, o "Ευρωπαϊκος" που δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω καμμιά συμφωνία). Και φυσικά υπάρχουν και άριστες μεμονομένες ερμηνείες, δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό. Φυσικά θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου που είχα ευκαιρία από χρόνια ποίκιλης εξευρεύνησης.</p><p></p><p>Πάντως άν έπρεπε οπωσδήποτε να προάγω κάποιον κύκλο συμφωνιών, με τον οποίο κάποιος θέλει να γνωρίσει τον κόσμο του Μαλερ, στην πληρότητα του και στην αυθεντικότητα του, θα συνιστούσα του Rafael Kubelik. Για μένα ο πιο "αγνός Μαλερικός". Για δύσκολους λύτες θα πάμε στον Bernstein ενώ κάπου στην μέση θα συναντήσουμε τον "τεράστιο" Klaus Tennstedt. Η πορεία ενδιάμεσα έχει πολλους και ενδιαφέροντες ερμηνευτές και ερμηνίες αναμφισβήτητα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brucknerian, post: 902891, member: 18005"] Προσωπικά πιστεύω ότι ο Bernstein είναι μια κατηγορία μόνος του στην μουσική του Μάλερ. Σε άλλους αρέσει σ' άλλους οχι. Εμένα μου πήρε 20 χρόνια να αντιληφθώ το μέγεθός του ως καλλιτέχνη και να τον αποδεχθώ. Δεν είναι τυχαίο οτι ο Καραγιαν τον αποκαλούσε "Mr. Music" (όπως και αν το εννούσε ή το αντιλαμβανόμαστε εμείς). Από όλους τους ερμηνευτές του Μαλερ έχει την πιο προσωπική προσέγγιση και είμαι σίγουρος ότι κανένας άλλος δεν έχει μελετήσει τις αμέτρητες αναφορές και υποδείξεις του συνθέτη. Από την άλλη, όσο περισσότερη μουσική ακούω, τόσο περισσότερο θέλω και άλλες απόψεις. Οι οποίες άλλοτε είναι συμβατές και άλλοτε όχι. Όπως μου αρέσουν και πολλές εκ διαμέτρου αντίθετές ερμηνείες. Στην μουσική προσπαθώ να μην "φανατίζομαι". Τους "κακούς" απλά του αγνοούμε. Έτσι εκτιμώ αφάνταστα τους ολοκληρωμένους κύκλους, γιατί δείχνουν μια αφοσίωση στο συνολικο έργο του συνθέτη από την μεριά του καλλιτέχνη. Εξερευνά ακόμα και έργα που δεν θα του άρεζαν. Αυτό φυσικά προυποθέτει ότι θα είχε την ευκαιρία να το κάνει και φυσικά να το θέλει και λογικό είναι να συμφωνίες ξεχωρίζουν σε ένα συνολικό κύκλο (μοναδική εξαίρεση για μένα ο 2ος κύκλος του Bernstein, o "Ευρωπαϊκος" που δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω καμμιά συμφωνία). Και φυσικά υπάρχουν και άριστες μεμονομένες ερμηνείες, δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό. Φυσικά θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου που είχα ευκαιρία από χρόνια ποίκιλης εξευρεύνησης. Πάντως άν έπρεπε οπωσδήποτε να προάγω κάποιον κύκλο συμφωνιών, με τον οποίο κάποιος θέλει να γνωρίσει τον κόσμο του Μαλερ, στην πληρότητα του και στην αυθεντικότητα του, θα συνιστούσα του Rafael Kubelik. Για μένα ο πιο "αγνός Μαλερικός". Για δύσκολους λύτες θα πάμε στον Bernstein ενώ κάπου στην μέση θα συναντήσουμε τον "τεράστιο" Klaus Tennstedt. Η πορεία ενδιάμεσα έχει πολλους και ενδιαφέροντες ερμηνευτές και ερμηνίες αναμφισβήτητα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ξενοπηδήματα στο παιδικό δωμάτιο : Mahler συμφωνία υπ' αριθμ. 3
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…