Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ξενοπηδήματα στο παιδικό δωμάτιο : Mahler συμφωνία υπ' αριθμ. 3
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Brucknerian" data-source="post: 899564" data-attributes="member: 18005"><p>Εγκάρδιους χαιρετισμούς απο έναν μουσικόφιλο (έτσι τουλάχιστο νομίζω). Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα τυχαία το forum και η ανάγνωση των διαφόρων αναρτήσεων ήταν άκρως ενδιαφέρουσα. Σε κάποιες ήθελα να σχολιάσω αλλά θα ήμουν ετεροχρονισμένος.</p><p>Τολμηρές επίσης αναρτήσεις μια και παρατήρησα μια άφοβη έκφραση και άποψη περί μουσικής και ερμηνειών της, σαν να είναι κομμάτι της ψυχής σας. Απολαυστικό και σας ευχαριστώ για αυτό. Διότι σιχαίνομαι τις ακαδημαϊκές και των "ειδικών" τις προτάσεις. Σίγουρα θα παρακολουθώ και αν μπορώ θα συμμετέχω.</p><p></p><p>Για την μεγαλύτερη Συμφωνία σε διάρκεια του Mahler, σίγουρα με κεντρίσατε το ενδιαφερόν με τον Horenstein την οποία δεν έχω υπόψη μου. "Άτακτη" η καταγεγραμέννη δισκογραφία του. Γνωρίζω την 9η του Mahler και είναι στα επίπεδα αυτής, τότε πραγματικά θα είναι το κάτι άλλο. Έχω υπόψη μου γενικότερη δισκογραφία του και είναι κορυφαίος μουσικός.</p><p></p><p>Από αυτές που έχω υπόψη μου, καταπληκτική από πολλές απόψεις βρίσκω την καταγραφη του Rιcardo Chaily με την Royal Concertgebouw Orchestra. Εξαιρετικός ήχος φυσικά λόγω ορχήστρα, χώρου ηχογραφήσης κ.λπ. Μεστός ήχος και αποτελεσματικός μαέστρος. Γνωρίζοντας την εξαιρετική ηχογράφηση του Abbado θα έλεγα ότι ο Chaily πήγε πιο πέρα. Πάντως έχει διχάσει τους ακροάτες. Άλλοι την αποθεώνουν και άλλοι την απορίπτουν. Εντάσομαι στην 1η κατηγορία. Έχω όλο τον κύκλο συμφωνιών με τον Chaily και αυτή ξεχωρίζει. BTW σε αυτές τις συμφωνίες η καταγραφή και η ποιότητα ήχου είναι κορυφαία.</p><p></p><p>Ιδιαίτερη θέση έχει η έκδοχή του Rafael Kubelik. Όχι όμως η studio ηχογράφηση για την Deutsche Gramophone, άλλα μια ζωντανή ηχογραφηση με την Ορχήστρα του (Ραδιοφώνου της Βαυαρίας). Απαλλαγμένος από τον ακαδημαϊσμο και τις "ιδανικές" συνθήκες του studio, εκφραζόταν πολύ καλύτερα. Θεωρώ φυσικά τον Kubelik τον πιο ισοροπημένο ερμηνευτή του Mahler. Αν ήταν να δούμε το συμφωνικο έργο του Mahler συνολικά σε ένα αρχιμουσικό, αυτόν θα προτιμούσα από όλους.</p><p></p><p>Ο Boulez (στην ώριμη ηλικία του) είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση. Ίσως είναι ο πιο λεπτομερής μαέστρος απ' όλους. Δεν ξεφεύγει καμμία λεπτομέρια. Χαρακτηριστικό του, για μένα τουλάχιστον, είναι το γεγονός ότι είναι αποστασιωμένος από την μουσική και του λείπει η ένταση στην εκφραστικότητα. Αυτό ωθεί τον ακροατή που δεν βαριέται, να σχηματίσει την άκρως προσωπική του αντίληψη για το τι θέλει να πεί ο Mahler ή καλύτερα τι θέλει να πει ο Mahler. Αυτή την προσέγγιση πολλοί την βρίσκουν βαρετή. Προσωπικά άρχισα να την εκτιμώ ως μια διαφορετική προσέγγιση της μουσική. Φυσικά όταν διαπιστώσεις ακούγοντας πιο έντονα εκφραστικές ερμηνείες συμφωνιών του Mahler από αρχιμουσικούς όπως ο Barbiroli, Tennstedt, Bernstein, Horenstein, Sinopoli και το δικό μας τον Μητρόπουλο, σε πιάνει δέος θαυμασμό αλλά ίσως και μια μικρή κατάθλιψη για το πόσο τεράστιά "μυαλά" είναι κάποιο αρχιμουσικοί. Πάντως από τον κύκλο συμφωνιών του Boulez ξεχωρίζει η 2η και η 7η του.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brucknerian, post: 899564, member: 18005"] Εγκάρδιους χαιρετισμούς απο έναν μουσικόφιλο (έτσι τουλάχιστο νομίζω). Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα τυχαία το forum και η ανάγνωση των διαφόρων αναρτήσεων ήταν άκρως ενδιαφέρουσα. Σε κάποιες ήθελα να σχολιάσω αλλά θα ήμουν ετεροχρονισμένος. Τολμηρές επίσης αναρτήσεις μια και παρατήρησα μια άφοβη έκφραση και άποψη περί μουσικής και ερμηνειών της, σαν να είναι κομμάτι της ψυχής σας. Απολαυστικό και σας ευχαριστώ για αυτό. Διότι σιχαίνομαι τις ακαδημαϊκές και των "ειδικών" τις προτάσεις. Σίγουρα θα παρακολουθώ και αν μπορώ θα συμμετέχω. Για την μεγαλύτερη Συμφωνία σε διάρκεια του Mahler, σίγουρα με κεντρίσατε το ενδιαφερόν με τον Horenstein την οποία δεν έχω υπόψη μου. "Άτακτη" η καταγεγραμέννη δισκογραφία του. Γνωρίζω την 9η του Mahler και είναι στα επίπεδα αυτής, τότε πραγματικά θα είναι το κάτι άλλο. Έχω υπόψη μου γενικότερη δισκογραφία του και είναι κορυφαίος μουσικός. Από αυτές που έχω υπόψη μου, καταπληκτική από πολλές απόψεις βρίσκω την καταγραφη του Rιcardo Chaily με την Royal Concertgebouw Orchestra. Εξαιρετικός ήχος φυσικά λόγω ορχήστρα, χώρου ηχογραφήσης κ.λπ. Μεστός ήχος και αποτελεσματικός μαέστρος. Γνωρίζοντας την εξαιρετική ηχογράφηση του Abbado θα έλεγα ότι ο Chaily πήγε πιο πέρα. Πάντως έχει διχάσει τους ακροάτες. Άλλοι την αποθεώνουν και άλλοι την απορίπτουν. Εντάσομαι στην 1η κατηγορία. Έχω όλο τον κύκλο συμφωνιών με τον Chaily και αυτή ξεχωρίζει. BTW σε αυτές τις συμφωνίες η καταγραφή και η ποιότητα ήχου είναι κορυφαία. Ιδιαίτερη θέση έχει η έκδοχή του Rafael Kubelik. Όχι όμως η studio ηχογράφηση για την Deutsche Gramophone, άλλα μια ζωντανή ηχογραφηση με την Ορχήστρα του (Ραδιοφώνου της Βαυαρίας). Απαλλαγμένος από τον ακαδημαϊσμο και τις "ιδανικές" συνθήκες του studio, εκφραζόταν πολύ καλύτερα. Θεωρώ φυσικά τον Kubelik τον πιο ισοροπημένο ερμηνευτή του Mahler. Αν ήταν να δούμε το συμφωνικο έργο του Mahler συνολικά σε ένα αρχιμουσικό, αυτόν θα προτιμούσα από όλους. Ο Boulez (στην ώριμη ηλικία του) είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση. Ίσως είναι ο πιο λεπτομερής μαέστρος απ' όλους. Δεν ξεφεύγει καμμία λεπτομέρια. Χαρακτηριστικό του, για μένα τουλάχιστον, είναι το γεγονός ότι είναι αποστασιωμένος από την μουσική και του λείπει η ένταση στην εκφραστικότητα. Αυτό ωθεί τον ακροατή που δεν βαριέται, να σχηματίσει την άκρως προσωπική του αντίληψη για το τι θέλει να πεί ο Mahler ή καλύτερα τι θέλει να πει ο Mahler. Αυτή την προσέγγιση πολλοί την βρίσκουν βαρετή. Προσωπικά άρχισα να την εκτιμώ ως μια διαφορετική προσέγγιση της μουσική. Φυσικά όταν διαπιστώσεις ακούγοντας πιο έντονα εκφραστικές ερμηνείες συμφωνιών του Mahler από αρχιμουσικούς όπως ο Barbiroli, Tennstedt, Bernstein, Horenstein, Sinopoli και το δικό μας τον Μητρόπουλο, σε πιάνει δέος θαυμασμό αλλά ίσως και μια μικρή κατάθλιψη για το πόσο τεράστιά "μυαλά" είναι κάποιο αρχιμουσικοί. Πάντως από τον κύκλο συμφωνιών του Boulez ξεχωρίζει η 2η και η 7η του. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ξενοπηδήματα στο παιδικό δωμάτιο : Mahler συμφωνία υπ' αριθμ. 3
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…