Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Βeethoven-Concerto for Violin op.61
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Brucknerian" data-source="post: 1046904" data-attributes="member: 18005"><p>Εγώ προσωπικά βρίσκω την πιο όμορφη ερμηνεία του Βασιλιά Δαβίδ με τον Sixteen Ehrling. Σε CD της Testament μαζί με το κονσέρτο για βιολί του Sibelius.</p><p></p><p>O Harnoncourt και ο Kremer δεν πρωτοτύπησαν κατ' εμε διότι πρώτος ο Γερμανός βιολονίστας Wolfgang Schneiderhan , μετέγραψε την cadenza της εκδοχής του κονσέρτου για πιάνο, με τον Ευγένιο Γιόχουμ να διευθύνει την Φιλαρμονική του Βερολίνου. Η cadenza για βιολί και τύμπανο. Ίσως η κορυφαία ερμηνεία κατ' εμέ.</p><p></p><p>Παρόλα αυτά, ο Kremer ηχογράφησε πιο νέος το κονσέρτο με τον Sir Neville Marriner και την Ακαδημία του Αγίου Μαρτίνου εις τους Αγρούς. Αυτή την εκδοχή την βρήκα πιο ανατρεπτική μια και χρησιμοποίησε ο Kremer την candenza που έγραψε ο Alfred Schnittke για το 3ο μέρος.</p><p></p><p>Πρωτοάκουσα το έργο σε μια εκδοχή της Decca με τον Kyrill Condrashin να διευθύνει την Φιλαρμονική της Βιέννης και στο βιολί την Kyung Wha Chung (θυμάμαι ακόμα το βινύλιο που αναμενόταν με αγωνία 3 μήνες) αλλα και του Karajan με την Mutter (τα τέμπι του Karajan υπέροχα και αβίαστα όπως το παίξιμο της Mutter)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brucknerian, post: 1046904, member: 18005"] Εγώ προσωπικά βρίσκω την πιο όμορφη ερμηνεία του Βασιλιά Δαβίδ με τον Sixteen Ehrling. Σε CD της Testament μαζί με το κονσέρτο για βιολί του Sibelius. O Harnoncourt και ο Kremer δεν πρωτοτύπησαν κατ' εμε διότι πρώτος ο Γερμανός βιολονίστας Wolfgang Schneiderhan , μετέγραψε την cadenza της εκδοχής του κονσέρτου για πιάνο, με τον Ευγένιο Γιόχουμ να διευθύνει την Φιλαρμονική του Βερολίνου. Η cadenza για βιολί και τύμπανο. Ίσως η κορυφαία ερμηνεία κατ' εμέ. Παρόλα αυτά, ο Kremer ηχογράφησε πιο νέος το κονσέρτο με τον Sir Neville Marriner και την Ακαδημία του Αγίου Μαρτίνου εις τους Αγρούς. Αυτή την εκδοχή την βρήκα πιο ανατρεπτική μια και χρησιμοποίησε ο Kremer την candenza που έγραψε ο Alfred Schnittke για το 3ο μέρος. Πρωτοάκουσα το έργο σε μια εκδοχή της Decca με τον Kyrill Condrashin να διευθύνει την Φιλαρμονική της Βιέννης και στο βιολί την Kyung Wha Chung (θυμάμαι ακόμα το βινύλιο που αναμενόταν με αγωνία 3 μήνες) αλλα και του Karajan με την Mutter (τα τέμπι του Karajan υπέροχα και αβίαστα όπως το παίξιμο της Mutter) [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Βeethoven-Concerto for Violin op.61
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…